القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية سجينه وجبروته وقسوته البارت12_13 مع برنس القصص والروايات جميع الفصول كامله



الفصل الثاني عشر

قبل ما ابدا كل بنوته صغيره من سن ١٥ لحد ١٩ وكل اللي بيتابعوني يا بنات دي روايه ها مش حقيقة يعني لو حد حصله تمن اللي حصل لنور او رنا مفيش حاجه اسمها حب لا ارجع ولا اسمح الكلام ده لا ماشي يا بنات دي روايه مجرد خيال مش اكتر ❤️

نور بس مش عاوزه اتكلم هنا 

بدر تمام نرجع البيت ونتكلم وفعلا رجعوا البيت 

بدر نور ابوكي اغت*صب اختي وبسببه اتف*ضحت يوم فرحها وجوزها طلقها عشان كده انا وبابا اتفقنا علي اللي حصل ده كله

نور بصتله بصه طويلة هو مفهمهاش واخيرا نطقت

نور وايه رايك ان الراجل ده مش ابويا و كمان كان بيت*حرش بيا من وانا صغيره هتقول ايه

بدر ضحك بطلي هزاز يا نور انا بتكلم جد

نور وده وش واحده بتهزر 

بدر في اي يا نور هو مش ابوكي ازاي

نور ابتدت تعيط ازاي اقولك الست هاله هانم المحترمه كانت حامل لما اتجوزت عبد الحميد بيه فانا مش بنته وعشان كده انا كنت في البيت ده زي الخدامة لا هي بتحبني ولا هو كمان وانت جيت كملت عليا عارف انا مبعرفش اك*ره حد ولا هعرف انا بس تعبت اوي انا عندي ١٦ سنه علي كل الاي بيحصلي ده انا ذنبي اي اتجوزك وانا لسه صغيره كده وذنبي اي ان يحصل فيا كل ده وعارف اكتر حد اذاني هو انت يا بدر لاني بحبك من وانا لسه عيله عندي ٥ سنين بدر انا محدش كان بيهتم بيا ويسال عليا غير عشان كده كنت بحبك وقولتلك من اول لحظه جيبتني فيها هنا متخلينيش اكر*هك فاكر انت قولتلي اي قولتلي مش فارق معايا تحبيني او تكر*هيني صح 


بدر قعد قدمها علي ركبته ومسك ايدها باسها متعيطيش عشان خاطري متعيطيش انا اسف اسف علي كل حاجه عملتها فيكي انا بحبك والله انا بحبك من اول يوم شيلتك فيه واتولدتي 


نور شديت ايدها منه ومسحت دموعها بس اسف دي مش هتعملي حاجه يا بدر بس لو انت بجد اسف وتاوزني اسمحك انت هتطلقني وتسيبني اعيش حياتي زي مانا عاوزه اكمل دراستي واشوف حياتي هتمشي ازاي 


بدر اتعصب ومسكها من دراعها اطلقك انسي مش هطلقك هو انتي ليه مسالتيش نفسك انا ليه اخدتك انتي مش اختك ها ليه برغم اني اذيتك بس كنت عاوزك تبقي معايا 


نور وانا استفدت ايه انا اتاذيت وبس اختي عشان بتحبني بس اللي بيحب حد مش بيعذبه معه 


بدر عيط انا انا كنت بعمل كده غصب عني كنت بروح اقعد مع ابويا وبرجع اعمل تصرفات مش طبيعه فاكره يا نور لما كنتي تتعبي ولما نزفتي خرجت هنا وقعدت اعيط كنت خايف يحصلك حاجة وانا كمان بخاف من لون الد*م وبك*ره انا كنت بروح كل يوم قبل ما ارجع هنا اقعد مع ابويا كنت بنفذ اللي بيقولي عليه بالحرف من غير ما اساله اعمل كده اي


نور بصريخ وانت تخاف منه ليه 


بدر بعياط عشان ميض*ربنيش زي ما بض*ربك 


نور بزعيق وصدمه نععععم هو انت عيل في ابتدائي


..........


ليليان يوسف انا نزله اجيب حاجه من السوبر ماركت اللي علي اول الشارع


يوسف لا انا هنزل عاوزه اي وانا اجيبهولك احنا بليل


ليليان لا لا انا عاوزه انزل منزلتش من ساعه ما جينا هنا عاوزه اشوف الشارع


يوسف ليليان الوقت متاخر مش هينفع 


ليليان مش متاخر ولا حاجه الساعه لسه ٨ والنبي والنبي يا يوسف


يوسف اتنهد بس متتاخريش


ليليان بفرحه حاضر ونزلت 


واحد واقف بعربية مسنتها هي تنزل ولوحدها ليليان مشيت شويه وهو مشي وراها بالعربية ونزل منها 


نو انتي ليليان احمد اخت يوسف احمد المحامي 


ليليان بخوف ايوه في اي 


الشخص ابتسم لها بشر ورش في وشها مخدر وحطها في العربيه ومشي 


نهايه الفصل


ده فصل امبارح بس عشان مقدرتش اكتبه امبارح نزلته النهاردة والفصل اللي بعده هينزل في معاده الساعه ١٢ 


بانسبه الروايه فيها ٣ ابطال للبنات نور و ليليان و شهد كل واحدة ليها حكايه وكل واحده هتتعمل علي اساسها 


اتمني تعجبكم ❤️


رايكوا وتفاعل عالي عشان انزل الفصل اللي بعده بسرعه ❤️


الفصل الثالث عشر

شهد قاعده لقت احمد داخل عليها المكتب 

احمد مساء الخير يا دكتوره

شهد بعصبية انت داخل مكتبي ليه انا مش قولت ميه مره متدخلش مكتبي 

احمد اهدي يا دكتوره مش كده 

شهد قامت بعصبية بره لاحسن اقسم بالله هقوم اكس*ر عضمك واحجزك هنا 

احمد قرب منها بقيتي شريسه اوي يا دكتور 

شهد ابتسمت بغل وخب*طته بالبو*كس في بطنه احمد اتالم واتفاجئ من الحركه 

شهد اطلع بره اقسم بالله هزعلك 

احمد بالم انتي بتض*ربيني 

شهد زي ما ضر*بتني يوم فرحنا فاكر 

احمد بعصبية انتي ايه مبتنسيش في اي انا اغتذرت مليون من عملت كل حاجه عشان خاطر ارجع 

شهد مسكته من ياقه القميص صوت ميعلش عليا لاحسن قسما بالله ادخل فيك السجن فكرني من البنات المسهوكه الاي اول ما النحنوح يجي يقولي اسف هجري اركع تحت رجله فوق يلا انا شهد دياب يا عين خالتك الدكتوره شهد دياب اللي المستشفى دي كلها تحلف بيها اللي واخده المزكر الاول جمهورية في Kick boxing يا روح ام*ك ممكن حالا ارقدك عمرك كله هنا اخر تحزير ليم جو انك ماشي تقولي دي مراتي ده مجرد خلاف وقرف وزفت علي دماغك ميكلش فاهم سابت القميص متقفش في سكتي تاني يا دكتور احمد احسنلك يلا بره 

احمد بصلها بغيظ بس افتكري ان دي كانت اخر فرصه ليكي انتي اللي بداتي

شهد بره يلا 

احمد خرج ورزع الباب 

………….

نور ها انت عيل صغير وانا معرفش عشان ابوك يض*ربك 

بدر بعياط مش دلوقت اكيد من وانا صغير وانا بض*رب بطريقة بش*عه علي اتفه سبب والمبرر انو عاوز يطلعني راجل ومد اده لها شايفه الح*رق اللي في ايدي ده لانو طلب مني امس*ك حتت ف*حم مول*عه من غير تفكير مسكتها من كتر اللي كان بيحصلي كنت بنفذ اومره زي الانسان الآلي كنت لو عملت حاجه غلط كان يفضل يضر*ب فيا بالحز*ام لحد ما جس*مي يجيب د*م فا لما كبرت مع اني عارف ان مش هيقدر يضر*بني بس كنت بفضل خايف وانا حتي بتكلم معه 

انا بخاف منه اوي عشان كنت عملت فيكي كده انا اسف والله حقك عليا انا مش هسمع كلامه تاني مش هعملك حاجه تاني والله وفضل يبوس في ايدها

نور طبطب عليه واخده في حضنه اهدي يا بدر اهدي


بدر بعياط نور انا تعبان اوي تعبان انا مش عارف انا ليه بيحصل معايا كده انا وحش وانا عارف ده بس والله مش بمزاجي وعارف ان مفيش مبرر لاي حاجه بعملها بس ده غصب عني سامحيني ارجوكي 


نور قوم قوم يا بدر تعالي تعالي معايا واخده الاوضه وقعدت تطبطب عليه لحد ما نام 

…………

يوسف في الوقت ده كان في الشارع زي المجنون ليليان مرجعتش وهو مش عارف هي فين ولا حصلها ايه كان هيتتجنن

………

ليليان فتحت عنيها بصعوبه انا فين 

سمعت صوت الارجل اللي كلمها قبل ما يغمي عليها

انتي في بيتي بيت اياد المهدي 

ليليان انت انت اللي خطف*تني صح انا هنا بعمل اي وانت خط*فني ليه 

اياد قرب منها اخوكي اخوكي السبب عارفه اخوكي خسرني اهم قضيه في حياتي 

ليليان وهو يوسف اما يخسرك قضيه تقوم انت تخط*فني وبعدين انت بتشتغل اي اصلا

اياد رجل اعمال اخوكي المف*تري بقي اتهمني ظل*م في قضيه غسيل اموال

ليليان انا اخويا مبيتهمش حد ظ*لم وبعدين انا عاوزن ارجع ليوسف زمانه خايف عليا 

اياد ابتسم بشر وقلع القميص بتاعه لا احنا هنطمنه علي الاخر 

ليليان بخوف انت بتعمل اي 


اياد ابتسم بشر كل خير طبعا ليليان كانت متكتفه معرفتش حتي تقاوم اللي اياد عمله فيها 


اياد لا بتصدقي طلعتي جامده وعجبتني ده انا اخليكي معايا شويه بقي واهو احرق قلب اخوكي اكتر واكتر 


..........


نور صحيت الصبح اقت بدر لسه نايم في حضنها 


نور بدر اصحي


بدر صحي ابتسم لها بحنان صباح النور


نور صباح الخير احم ممكن تسيبي عشان اقوم


بدر ابتسم لا انا مبسوط كده 


نور لو سمحت يا بدر اوعي


بدر سابها 


نور بص يا بدر من الاخر كده انا فكرت ولسه عند قراري انا عاوزه اطلق


بدر ملامح وشه اتحولت لغضب وشر و....


نهايه الفصل رايكوا وتفاعل عالي عشان انزل الفصل اللي بعده بسرعه ❤️

تكملة الروايه هنا 

تعليقات

التنقل السريع