القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

قصة حقيقية كاملة منقوله على لسان الراوي احببت وحشا😈😈:


قصة حقيقية كاملة منقوله  على لسان الراوي:


احببت وحشا😈😈:


انا النهاردة قررت احكي قصتي الي ممكن محدش هيصدقني والي حصل معايا زي ما هحكيلكم دلوقتي انا دخلت في طريق ملهوش رجعه ومعرفش نهايته ايه ومصيري ايه ؟انا مين ؟انا اسمي منى،عندي ٢٠ سنه،نجحت الحمد لله في الثانوية وجبت مجموع كويس ودخلت كلية الآداب الي كان نفسي ادخلها من و انا صغيره  لأن كان من اهتماماتي أني بحب القرايه وعندي حب استطلاع لما هو غير عادي وبحب الغوامض وفك الأحاجي وعندي فُضول غير عادي،بدأت قصتي من وانا صغيره انتو عرفين بقا شقاوة الطفولة و كدة كان من عادتي دائماً أني بغيب في الحمام  مكنتش بسمع الكلام فكنت لما باخد عقاب بقعد اعيط مع نفسي من غير ما حد يشوفني وكنت بكتم في نفسي تصدقو كنت أوقات بعيط في الحمام لأني كنت حساه المكان الوحيد الي محدش يقدر يوصلي ليه كان من كتر الأيام الي باخد فيها عقاب كنت بتعذب من والدي الي كان من جهل الأهل زمان ان الشخص ما بيجبش نتيجة الا بالضرب فبلجا بالانعزال عن العالم وعن الوجود الي حد ما جه يوم وكنت بعيط فيه في الحمام بحرقه راسي وجعتني اوي وقلبي وجعني والشر بان في عيني وبقول في نفسي الي حد امتى هفضل أتحمل وابص لمراية الحمام عَل شكلي ومش مصدقه لا ديه مش انا حتى وانا نايمة كملت عياط وراسي وجعتني اكتر وقول يارب ما تاخدني وتريحني انا كل الي جه في بالي الدم والانتقام ونمت على كده، وجه يوم كنت قعده مع نفسي فيه كنت بفكر مع نفسي بما أني موجودة في العالم ده هل في عوالم تانيه وهل في كائنات تانيه زينا كده وزي الأساطير كده وموجودين ففكرت ابحث عَل مواقع الانترنت ولقيت حاجات كتير اوي جن وشيطان واشباح وعفاريت و حاجه ورا حاجه شدتني وآثار عندي الفضول أني اعرف كمان وكمان وكأني مسلوبه الإرادة وعرفت أسامي غريبة والعالم التاني وسلالتهم وخلاص يعني حسّيت أني بقيت خبره وكده وكل يوم اعرف حاجه جديده و يارتني ما فتحت الباب ده ،دلوقتي كبرت ودخلت الكلية الي حباها وبقيت من النوع الي بحب اشوف نفسي في المرايه كتير لما أني بقيت حلوة بقا قعدة اتشيك والاحظ تفاصلي عيون عسليه و وجه ناصع البياض وانا بقول ايه الحلاوة ديه ايه ده بقا من وانا صغيره  والي حد دلوقتي لما كبرت كان كل ما انام احس بحد حاضني وكأني ملكه بدا الحلم كالاتي :انا في طريق وحدي والدنيا ضلمة مفيش غير عمود النور الي والع لقيت قطة سودة بتبصلي ومبرقة فكرتها قطة عادية زي بقيت القطط اهشها مبتتهشش خفت منها ولما مشيت بعيد عنها لقيتها ماشيه وراية فخفت بدأت امد الي حد ما جريت بس مقدرتش حسيتها نطت عليا بتهاجمني وخربشتني صحيت مفزوعة لقيت الم في أيدي بس مفيش اثر لخربشة ولا حاجة قمت شربت مية و رجعت نمت  وصحيت من النوم وحمدت ربنا أني صحيت لأني كنّت هموت من السخنية وكنت عرقانة خدت دش وخرجت رحت الكلية ورجعت مرهقة وماصدقت حطيت نفسي عَل السرير حلمت كالآتي: كنت لابسة فستان ابيض زي بتوع الافراح و حواليا صحرا مفيش غيري بقيت مش عرفه انا فين الشمس كان نورها باهت وكان في بيت عامل زي المهجور رحت للبيت ده وكأني عرفاه كويس ودخلته لقيت واحد شاب لابس بدله ومتشيك بس كان مديلي ضهره فكنت خايفة اوي يعني انا فين وانت مين و عايز مني ايه مبقتش عرفه فقبل ما انطق أقول اي حاجه قالي اهلًا وسهلا كنت مستنيكي و لف وكان شكله وسيم اوي عاملل زي فارس الأحلام عيون رصاصي ذات نظرات حاده وشعره ناعم لونه بني وجسم قوي ذات اكتاف عريضه قالي عارف إنتي عاوزة تعرفي ايه متخفيش انا مش هأذيكي انا كنت معاكي دائماً وانت صغيرة وقت الي كنتي بتعيطي  فيه انا الي كنت بهديكي والي كنت بحضنك و حاسس بوجعك وحبيتك كمان ومكنتش بحب اشوفك زعلانه من حاجه كنت بحميكي من اذية الناس ليكي، وهو بيحكي الكلام ده انا مكنتش مصدقه حاجه وكان كل الي بعمله دموعي نازله و فرحانه ان في حد فاهمني وحاسس بيا فكان كل ما بيقرب مني خطوة كنت حسة بسخنية اتجاهه وبتخنق الي حد مابقا في وشي وطلع من جيبه علبة صغيره فتحها ولبسني خاتم شكله غريب فيه نقوش مش مفهومه وقلي انا دائماً هبقا جنبك ومش هتخلى عنك انا بقا الموضوع ده بيزعجني بالرغم أني حبيته وحبيت وجوده بس انا عرفه ان ده مجرد حلم بس حساه بوجوده حوليا فده بيخوفني فقررت احكي مع والدتي الموضوع نصحتني أني أقرب من ربنا والتزم في صلاتي والكلام ده فندت النصيحة فلقيت نفسي مش مقبلة عَل ده كأن في حاجه منعاني معاملتي مع الي حواليا ساءت بزعل من اقل سبب حسه بجوايا  بقا اسود الي حد اما في يوم حلمت بالشخص الي بيحبني بيحاول يحميني من شخص تاني بيحبني وعاوزين غصب ودارت معركة بينهم قويه وأشكالهم اتغيرت لا دول مش بنادمين أسنان مدببة وعيون حمرا وشعر عامل زي المستذئبين والي كان حاميني الخاتم الي لبساه وعليه النقوش الي استغربتله ان النقوش بيطلع منها ضوء احمر وكل ما يزيد الضوء كل ما الي بحبه تزيد قوته فنهى القتال وجالي ورجع عَل طبيعته وقلي متخفيش بس انا خايفة قلعت الخاتم ورميته بعدت عنه وهربت و قعدت اصرخ مفيش حد سامعني لقيت من بعيد حاجه بتجري نحيتي جامد لا ديه مش حاجة دول كائنات غربية دموية بتزحف في الارض انا بقيت واقفه مش قدرة اعمل ايه عماله أقول يا رب الي حد ما فقدت الوعي قمت لقيت نفسي دايخة وراسي وجعاني كأن حد ضربني عليها قمت وكنت حسه إنّو مراقبني بقوله سبني في حالي تعبت اخرج مني بس حسّيت بهوا بارد زي الريح قدام وشي قريت شوية قران من الي حفاظهم واختفى بعد كده في يوم كان في خلاف بيني وبين والدتي وبنتناقش فكان أسلوبي مش كويس نوعا ما فدخل والدي طبعا والزاي أتكلم كده رح ضاربني ومع الضربة انا بكيت بحرقة لكن المرادي وشي تعابيره اتغيرت قلت لنفسي لا مش وانا صغيره ودلوقتي كمان فوالدتي شافت نظرات غضبي ففهمت الي انا فيه وكانت قلقانه عليه في نفس الوقت في اتصلت فورا من دون ما عرف بخالي،خالي طبعا مقولكمش كان عنده ماضي بطرق التحضير و صرف الجن وكتب كتير و منهم كتاب شمس المعارف الي في عقله وعنده طرق للسيطره عَل قوى الشر ف جه في يوم وانا مش عرفه واتصدمت إنّو موجود وتصرفاتي بقيت حسة بقبضة مش عرفة ليه المهم هو جي وعارف انه فيا حاجه  و حاجه مش مظبوطه فقعد وقلي كلي اذان صاغيه أحكيلي الي بيحصلك واشتكتله من الكوابيس الي بتجيلي وإني اوقات بتضايق لما بسمع قران شغال بتضايق من ريحة البخور وكذا وكذا قلي بصي حطي اديكي الاتنين عَل رجلك واوعي تشليهم الا اما اقولك عملت زي ما هو قلي وبداء يقرا قران انا طبعا قعدة مش قدره حسة بنار مرة وحده قدام وشي وقعدة اعيط ومش قدرة اعمل حاجة قلي ارفعي ايدك اليمين رفعت أيدي وكتب عَل كف أيدي كلمة الله وشعل بخور و حط كف ايدي عَل البخور وقعد يتكلم مع أشخاص انا مش شيفاها ولقيت صوابع ايدي بتتفتح أو تتباعد عن بعض ودراعي بيترفع لااراديا الي حد ما صرفهم وانزلت ايدي بعد كده قلي ان مش شخص واحد بس الي فيكي دي مجموعة و مسيطرين عليكي من راسك لرجليكي و رافضين انهم يمشو لأنك إنتي الي جبتيهم انا قعدة و مصدومة طب ايه قلي انه هيجي كم مرة وعملي مية مرئي عليها واشرب منها عَل طول ومن اول ما انام اقرأ سورة الفتحة الي حد منعس لان اليوم الاول هيبقى صعب علي ومهما شفت ومهما سمعت أفتكر ان ربنا موجود المهم نمت وحلمت أقولكم آه جالي وكان عَل وشه تعابير غضب وكان بيحاول يهاجمني بكل الطرق بس كان الدرع الحامي كانت السورة الي قراتها وصوته اتغير بقا مرعب قاعد يقولي إنتي ملكي ملكي انا وحدي ليه عملتي فيا كده ليه انا مش هسامحك انا هنتقم وصراااااخ بيعلى في كل مكان حواليا حسة ان طبلة وداني خلاص وانا أقول كفايه ابعد عني صحيت تاني يوم وجه خالي جاب مجموعة من الورق مكتوب عليه حاجات مش مفهومة وجوة الورق ده فحم فقعدت عَل الارض و قلي اجيب زي حاجب كدة أو زي ستاره تبقى علية زي الخيمة وشعلنا اول ورقة وقلي اتنفسي بخار الفحم ده ومتوقفيش انك تستشهدي ووفقت ونفذنا بس حسه بنار جوايا مع كل نفس بخده حسه بصراااخ شديد جوايا وكأني عايزة اصرخ لا انا مش هدية انا عيني برقت ومن كتر الدخنة حسة أني مبقيتش شيفة حاجة بعد ما خلصنا قلي الورقتين دول بكرة يتنفذو والورقتين التنيين بعدهم وعملي مية وجايب ورقة تانية فيها كلام مش مفهوم وحطها في الماية وقلي استحم بيه برا الحمام انا طبعا بمساعدة والدتي بدأت انفذ وكل كوز ماية نازل عليا بصرخ وصراخي سمع البيت كله وحسة بنار وحسة أني متكتفة ومش قدرة اعمل حاجة قعدت كام يوم عَل هذا الحال و كوابيسي قلت الحمد لله وفِي يوم دخلت الحمام لقيت حاجه غريبة مكتوبة في المراية (سأعود للانتقام )انا دلوقتي مش عرفه مصيري ايه ونهاية الباب الي فتحته ده ايه بس عيزاكم تدعولي


ملحوظة هامة وخطيرا بعض أسامي الجن التي لم تورد وإذا قراتها بعينك فقط فهم حولك الان

(ساروخ-دنهش-زيتون-ناصور)

استمتعو بليلتكم😈😈😈


أرجو ان تطلعوني برأيكم 👀👀🤣🤣🤣🤣


🤣😂💓💐🌷💖برنس 💛♥️💙💕🌼❤️



 

تعليقات

التنقل السريع