رواية قاصر معذبه البارت الاول والثاني والثالث والرابع والخامس بقلم الكاتبة المميزه
حرام عليك يا راجل البت لسه قاصر
كيف يعني ترميها الرميه دي هو انت لاقيها
سلطان بغضب.انتي مالك ياولايه بنتي وانا حر فيها وهو انتي تعرفي هي هتجوز مين علشان تقولي كدا
نعيمه..علشان انا عارفه هو مين بقولك كدا دا راجل اكبر منك في السن يعني رجله والقبر
سلطان .اكبر مني في السن بس جيبه عمران وهنترفع علي وش الدنيا بقا
نعيمه ..نترفع علي حسن البت عشق الغلبانه دي
دي بنتك ياسلطان حرام عليك تبيعها للا يدفع اكتر هي مش بهيمه عندك
سلطان نزل بكف يده عليها وقال اخرسي يام*را
وغوري جهزي البت علشان عريسها يخدها خلينا نقبض الفلوس ونرتاح من قرفها
نعيمه خرجت في الشارع شدت عشق من يدها وقالت ليها تعالي اديكي حاجه حلوه
عشق. لا لا سبني ياخاله العب مع البنته شويه
نعيمه .تعالي هلعب انا وانتي لعبه حلوه قوي والبسك فستان حلوه
فرحت عشق ودخلت جري جوه مع نعيمه
عشق فين بقا ياخاله الفستان
نعيمه شدت الفستان من الكيسه وقالت اهوا
عشق الله دا حلو قوي ياخاله دا ليا انا ولا بتضحكي عليا
نعيمه والدموع في عينها
دا ليكي انتي وكمان هتروحي بيت جديد وتكلي لحمه كتير
وتلعبي ياما
عشق .ونبي صحيح طاب يلا وديني بسرعه
نعيمه اصبري مستعجله ليه على قضاك يا عشق
عشق عشق... مش انت بتقولي يا خاله هاكل لحمه كثير والعب مع البنته في حوش واسع يبقى ماستعجلش ليه يلا يا خاله بسرعه تعالي يلا وديني
نعيمه بس قبل ما تروحي لازم تدخلي تتحممي وتلبسي الفستان وتتزوقي وتسرحي شعرك عشان تبقي حلوه ويرضوا يلاعبك معهم دي ناس غنيه قوي
عشق
بفرحه طب يلا يا خاله بسرعه الله يخليك تعالي حمميني يلا ولبسيني عشان اروح بسرعه العب معهم
نعيمه
بحزن على حاله عشق تعالي يلا يا بنتي وفعلا اخذتها عشان تلبسها وتزوقها وتحضرها للعريس
في بيت العريس
زين .ياابا البت دي صغيره قوي عليكي متنفعش دي لسه قاصر تجوزها كيف
بدران .هو ايه الا كيف اجوزها زي الناس زي كل البنات الا انا اجوزتهم من قبل
زين..لا ياابا احنا داخلين علي انتخابات وبلاش الناس بتقول عليك بتشتري بناتهم
بدران..وافرض يعني هما مالهم انا راجل والراجل ما يعبهوش الا جيبه وانا جيبي عمران ومليان يكفي بلد
يبقى ما فيش عيب فيا وانا ما ضربتش احد على يده الناس اللي بيديني لحد هنا تعرض بناتها عليا
زين..بلاش علشان الانتخابات
بدران بغضب ..انت عايز تبوظ الجوازه وانا مش هنولك مرادك وخرج وسابها
زين.. بتعصب هي فعلا لازم تبوظ ياابويا
دخلت نعيمه علي عشق علشان تزوقها
مكنتش مصدقه الا شافته
؟؟؟
#قاصر_معذبه
#بقلمي لوجي
#قاصر_معذبه
انت اجننت عايزني انا اجوز حته عيله لا راحت ولا جات انت مجنون في عقلك ولا ايه
غسان .مفيش حل غير كدا يازين انك تجوز البت دي علشان ابوك تبقا محرمه علي ابوك لما انت تجوزه
ا
سكه زين شويه وبص على غسان صاحبه وطلع سيجاره من جيبه وولعها وقال له ايوه عندك حق بس انا ما ينفعش اجوزها
غسان ..ليه أن شاء الله هو انت مش راجل
زين ..ماتحترم نفسك يازفت .دي عيله لسه تعرف ايه عن الجواز دي بنت لسه بضفاير
غسان بس حلوه والكل بيحكي بجمالها
خبطه كف زين انت مجنون ولا هاربانه منك كيف تحكي عن مرات ابويا كدا
غسان.باعم مش قصدي قصدي أنها تحلي في عينك انت داخل علي انتخابات ابوك هيبوظ الدنيا
زين..عندك حق في دي انا هتصرف
عشق .الله ياخاله نعيمه الفستان حلو قوي عليا انا مبسوطه قوي وهي بتلف بالفستان
بس انتي ليه بتعيط ياخاله
نعيمه..مفيش علشان هتواحشك قوي ياعشق
عشق.. بخوف.ليه هو انتي مش هتجي معايا
نعيمه.هاجي بس همشي واسيبك
عشق..يبقا خلاص وهي تحاول تخلف الفستان خلاص مش هروح
نعيمه.انني بتقولي ايه دا ابوكي كان موت"نا كلنا يلا وانا هاجي معاكي
عشق..مش تسبني احنا هناكل اللحمه وبعدين نمشي تمام يلا ياخاله
نعيمه خدتها وطلعتها لابوها سلطان بره
سلطان ..يلا بينا علشان اوديكي بيت جوزك
وهي عيله لسه مش فاهمه حاجه
في دوار العمده العريس
الناس بتهلل مبروك ياسيد الناس
بدران ..الله يبارك فيكم يارجاله كلوا واشبعوا دا فرحي كبير البلد كله ياكل
محجوبه..مصمم برده ياعمده تجاوزها
بدران..وانت من أمته قولت كلمه ورجعت فيها ايوه هحوزها
علي دخول سلطان ببنته عشق
عروستك أعي ياعمده
بص ليها العمده بصه عفشه خالص
شدها ليه والبت بترتعش في أيده
سبني سبني ياعم
بدران بضحكه عاليه عم مين يالوزه انا جوزك الماذون جاي اهوا
عشق..جوزي يعني ايه ياابا
ندي علي الغفير وقاله خد البت دي احبسها في الاوضه
لما الماذون يجي
عشق بصريخ لا لا سبوني ياابا ياابا خدوني مش عايزه العب مع الراجل دا ولا عايزه أكل لحمه خلاص
لكن الغفير خدها حبسها لما الماذون بحي
بدران .رمي لسلطان ابو عشق باكوين فلوس وقاله امشي يلا
سلطان .استني اكتب الكتاب
بدران . تكتب الكتاب وتغور علشان شكلي قدام كبار البلد
سلطان.حاصر يتغمده وهو ملهوف بالفلوس الاباع بنته بيها
بدران قال الغفير استعجل الماذون علشان انا مستعجل
فضلت عشق تصرخ وتعيط في الاوضه طلعوني عايزه امشي من هنا بأولاد الك*لاب
وفجاه سمعت صوت الباب بيتفتح
لقت حد حط أيده علي بوقها فقدت الوعي وزقها علي السرير
وبدأ في تق*طيع فستانها
وكانت الكارثه
#قاصر_معذبه
#الكاتبه_الحزينه
البارت 2
كانت صدمه لما فوقت من النوم لقيت الد*م مغرق السرير
والفستان الابيض عباره عن د*م
#قاصر معذبه
بقيت مش فاهمه ايه الابيحصل
بحاول ادور علي جرح في رجلي أو يدي
ما انا مش عارفه الدم ده جاي منين ومش فاهمه حاجه اخر ما ياست وحاسه بالم في جسمي بدات تصرخ بصوت عالي واقول الحقوني الحقوني الحقوني
طلع الكل علي صوتي وصوت صربخي
في ايه في ايه
انا بصوت وعياط
الحقني ياخاله وجريت علي حضن خالتي نعيمه اعيط
نعيمه..مالك يابت وايه الدم دا
عشق بعياط
مش عارفه يا خالد اخر حاجه فاكرها احد حط ايده على بقي واغمى علي صحيت من النوم لقيت السرير عباره عن د*م وحاسه بتعب مش عارفه مالي
نعيمه ..أغمي عليك يتخلى اسود .مين يعمل كدا ياعمده في دورك
لكن بدران كان ليه راي تاني
انتوا جايببن البت معيوبه وجابت تلبسوها فينا انتوا فاكرين اللعبه الخايبه دي هتخيل عليا انتوا يومك مش فايت ومفيش فرح والفلوس الا ختوها هترجع وزياده كمان
واخد فدان الأرض منكم وتسيبوا البلد وتغورا في مصيبه
عشق الحقني ياخاله هموت
بدران.وهو يحاول يضربها موت*ي ولا غوري في داهيه عكرتي مزاجي يانيله انتي انتوا ماكنش قعاد في البلد خالص
الصبح مش يطلع عليكم
غير وانتم بره البلد يا عالم زباله وتوح بالشتيمه فيهم بس عشق كان اغمي عليها والد"م كان مغرقها كانت هتتصفى
بس سألها زين وجري بيها علي الوحده الصحيه
لقاا الدكتوره هناك
الدكتوره قالت ايه سببها لما أشوفها اطلع بره طالما انت مش جوزها
طلع زين يستنى بره شف الدكتوره هتقول ايه
بس كان متوتر والبنت شكلها كان صعبان عليه على مجي غسان صاحبه
بص له وقرب منه
وقال له انا قلت لك اتجوز البنت مش اغ*تصبها
بص له زين بغضبه وقال له اني عملت كده انت مجنون كيف اعمل كده ببنات الناس انا ما عملتش فيها كده
غسان
.ازي يعني امال مين الا عمل في البت دي كدا
زين..معرفش بس انا مكنتش في الدار كنت بره وقتها معاك وطئت علي الصريخ
غسان..ايوا صح امال مين الا عمل كدا فيها مين ليه مصلحه الجوازه مش تكمل
وقبل ما زين يرد
كانت الدكتوره نادت عليهم دخلوا جوه
وسابوا حاجات ليهم علي الكنبه بره قرب شخص ما إليهم
وولع فيهم
وندا علي زين وقال أنا ياولد بدران الا عملت كدا
خرج زين مش شايف من كتر النار
زين بصدمه انت
ايوا انا علشان اقعر قلبك ابوك عليها زي ماقهرني فاكر ولا ناسي
زين..بس انت كداب علشان انا متاكد مين الا عمل كدا
علي صوت ابوه العمده بدران وهو بيقول انطق مين
زين بتهتها ........ا
التفاعل مش حلو حقيقي
#قاصر_معذبه
#الكاتبه_الحزينه
البارت 3
ملقتش غير مرات ابوك وتغلط معاها
كانت صدمه
عروسه بفستانها تقضي اليوم في المستشفي ومحدش عارف مين عمل فيها كدا
بدران..انطق يازين مين عمل في البت كدا
زين.بتحدي انا باابويه الا عملت فيها كدا
ابوها كنت عارف وهو يرفع العصا العوجيه علي ابنه
وقال انت ياولدي تعمل فيا كدا انت ابن حرام
زين .هي لسه مش بقت مراتك يعني لسه مش كتبت الكتاب وبعدين انت زعلان ليه ماانت كنت هتاخد كيفك منها وترميها
انما موضوع ابن حرام لا انا امي كانت اشرف من الشرف ياعمده
بدران..بتتحدي ابوك يازين
زين..
لا عشت ولا كنت علشان اتحداك ياكبير البلد بس احنا داخلين علي انتخابات ياابويا شكلنا هيبقا وحش خالص قدام الناس
بنتاجر بالبنات الصغيرين يعني راجل عندك ستين سنه تاخد بنت عندها 15سنه
بدران بغضب ودلوقت شكلنا هيبقى عامل ازاي وانت اساسا واحد خاطب ودخلت علي بنت عندها 15سنه
لو كنت احوزت كنت خلفت عيال قدها
هتقول ايه لخطبيتك بنت المأمور
زين.سكت شويه
وقال هنصرف انا ولازم نلم الليله وخلاص
ويدار مدخلك شر والموضوع يخلص
وكدا كدا انت اديت لابوها الفلوس يعني خلاص
بقت علي اسمنا والفرح اتنصب هناك هنقول ايه لاهل البلد
بدران والفار بيلعب في عبه مش مطمن لكلام ابنه سكت وقال أنا هروح اخلي الرجاله يلموا الليله
زين..كيف بس لا مش هينفع الناس عرفت أن فيه فرح بس مين علي البت دي محدش يعرف
هبقا انا العريس وهي العروسه
بدران.بغل علي جثتي يازين ومشي وسابه
علي خروج الدكتور
زين خير يادكتور
الدكتور ..بصدمه انت متاكد انها عروسه
زين..ايوا
الدكتور ..كيف وهي حامل
زبن..بتقول ايه يادكتور
الدكتور والمصيبه الأكبر بقا أنها
التفاعل مش كويس لو اكتمل 1000انزل بجزء كمان الساعه 12
#قاصر_معذبه
البارت 4
حامل العيله دي حامل دي لسه قاصر
انت فاهم ياولد الأكابر اني دي مسئوليه عليا
انا لازم ابلغ المأمور في القسم
الدكتور بيتكلم وزين فاتح بوقه من الصدمه
مش عارف يرد غير بكلمه حامل يعني ايه
الدكتور..حامل يعني حامل يعني طفله في بطنها طفله
بأحوال الله حتي العرض والشرف بقا بساهل دا عند الناس إلا عندها فلوس
زين...انت قصدك ايه يادكتور
الدكتور بعصبيه انا مش عارف البلد دي واخذاني على فين حته عيله لسه قاصر وشايله في بطنها عيال طب
الذنب ذنب مين ذنبها هي ولا ذنب اهلها ولا ذنب الواطي اللي ضحك عليها هي دي اعمال الخير اللي بتعملوها يا زين به وتضحك على حته عيله
زين بتعصب وهو يمسكه من اللي لياقه قميصته
زينب تعصب انت مجنون انا عمري هاعمل في حته عيله كده ليه ما عنديش قلب ولا شايفني قطعت ورقك
انا مش هاحاسبك على الكلام ده دلوقت يا دكتور بس لما نخرج من المصيبه اللي احنا فيها دي دلوقت
الزفته اللي جوه دي فاقت ولا لسه
دكتور ..ايوه فاقت جوه
زين .والد*م دا كان ليه دا د*م شر*ف
الدكتور ..لا دا ن*زيف علشان الحمل
زين بتعصب ....انا داخل ليه
ا
الدكتور وانا هبلغ المأمور
زين ض*ربه لكنه وقال قسما عظما لو بلغت حد ولا كلمه من دول خرجت ليك ن اخر عمرك
وسأبه ودخل .ل عشق
عشق طفله لسه مش فاهمه حاجه هي بتبكي من الالم ومحدش عارف مالها
قرب زبن عليه وشدها من شعرها وقال
بتعيطي ليه وفري العياط دا لقدام علشان ابوكي لو مش هي*دفنك ويغسل عاره انا هعملها انا بايدي
عشق..مش فاهمه حاجه هي بتعيط وخلاص وبتقول انا عايزه خالتي نعيمه
زبن...انطقي ياف*احره الواد دا ابن مين
عشق..بصريخ سبني معرفش حاجه والله ياعم
زين..مين ضحك عليكي يابت وعمل فيكي كدا
عشق بعياط معرفش معرفش
زين..انا هخليكي تعرفي تنطقي كويس
عشق .والله معملتش حاجه وهو يكتم بوقها علشان الصوت وشاددها بشده
بس المشكله
طبعا دكتور الوحده كان بلغ غازي الا داخل ضد زبن في الانتخابات
وغازي انتهزها فرصه علشان يسوء سمعه زين في وسط الناس في البلد عشان يكتب هو الانتخابات فعمل ع ايه ثاني راح
بلغ المأمور برده
الاهو حما زبن ابو خطيبته نوران
وكله ماصدق والدنيا قامت في البلد
زين لما خرج لقا اهل البلد كلك واقفين بيتهموا زين أن هو اللي عمل كده في عشق
زين طبعا ما سكتش على الكلام ده داخل انتخابات وسمعته هتبقى وحشه جدا في البلد قال ايه
كده كده هي مراتي ازي هعمل فيها حاجه وحشه وانا عامل فرح وهحوزها دلوقتي
رد غازي ودا مش مبرر يا ولد الاكابر يا اللي المفروض حامل بلده وعارف اصولها انك تضحك على حته العيله دي وبعدين تقول اصلح غلطي بالجواز يعني كل واحد في البلد يعمل كده ويصلح غلطه بالجواز غازي بيقول اي حاجه تضر زين عشان يكسب هو الانتخابات ويكسب اهل البلد
بس زين رد وقال له ان العروسه تمام التمام ما فيهاش حاجه
غازي ...كداب العروسه حامل
زين اخرس و ضربه وتخانقوا
بس رد غازي وقال له طالما انت متاكد ان هي كويسه كده يبقى تعمل د*خله بلدي
؟؟؟؟؟؟؟؟؟
#قاصر معذبه
#البارت 5
#الكاتبه المميزه
التفاعل وانزل ببارت جديد
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا