القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية زواج بالإكراه البارت الرابع عشر 14بقلم ولاء العطفي في ملك الروايات الحصريه

رواية زواج بالإكراه البارت الرابع عشر 14بقلم ولاء العطفي في ملك الروايات الحصريه 


نور(بصدمه):ميرنا
ميرنا:نور حبيبتي عامله ايه وطلعت تجري تحضنها
نور:فينك كل دا 
ميرنا:امريكا زي ما قلتلك ماما جبرتني اروح اقعر معاها
نور:يعني مبتكلمنيش علشان كدا
ميرنا:لا وحياتك امي عماله تعملي مواعيد مدبره انا زهقت
نور:والله انتي صعبانه عليا
ميرنا:صح هوا انتي بتعملي ايه هنا
نور كانت لسا هتتكلم قاطعها عمر وقال:انا اتجوزت نور 
ميرنا:ايه اتجوزتو ومتقلوليش يا اندال هوا انا مش من العيله ولا ايه
نور:لا والله يعني هوا انتي لو بتعبرينا مكناش هنقلك مثلا وبعدين كل حاجه حصلت بسرعه والله
ميرنا:صح يا نور انتي ليه لابسه كدا
عمر قاطع الكلا وقال:اصل هيا بتحب تساعد الخدم علشان كدا لابسه زيهم
ميرنا(بحب):اه ما نور طول عمرها بتحب تساعد الناس
عمر(بتريقه):اه جدا
نور:شكرا يلا علشان تطلعي انا مجهزالك اوضه مخصوص
ميرنا:يااه دا كله ليا انا
نور:اه طبعا دا انتي قلبي
الخدم مكانوش فاهمين حاجه فراحت شيماء سالت منار: هوا في ايه مين دي؟
منار:دي تبقى اخت عمر في الرضاعه
شيماء اتنهدت براحه وقالت:الحمد لله مفيش حاجه
منار:انتي بتقولي ايه
شيماء:لا ولا حاجه
(عند نور وميرنا)
نور:احكيلي بقى عملتي ايه
ميرنا:انا اللي احكي بردو انتي مش كنتي مبتقيش عمر
نور:ا.ا.اصل بقيت احبه بقى اه بقيت احبه فاتجوزنا
ميرنا(بعدم تصديق):ماشي 
نور:احكيلي بقى
ميرنا:مفيش حاجه والله انا اشتغلت عند ماما في الشركه وبس ماما هتموت وتجوزني دا لو ليها تار مش هتعمل كدا
نور ضحكت وقالت:كل الامهات كدا وحياتك عايزين يفرحو ببناتهم
ميرنا: معاكي حق والله
(عند عمر)
عمر طلع عند نور وميرنا وقال:استريحي انتي يا ميرنا شويه انا عايز نور في موضوع
ميرنا:ماشي يا عمر
عمر:نور تعالي
نور:ماشي سلام يا ميرنا
ميرنا:سلام يا نورتي
عمر حس بغيره وبعد كدا قال:يلا بقى
نور:جايه اهو
عمر اخد نور من ايدها وخدها اوضته وقلها:ميرنا متعرفش حاجه عن اللي بيحصل هه 
نور:لا والله فارقه معاك اوي
عمر:اه فارقه امشي روحي هاتي شنطت هدومك من غير ما ميرنا تحس
نور:لا يا عمرانا مش عبده عندك 
عمر:اخلصي يلا بدل ما والله...
ميرنا:عمررر
عمر بصلها بصدمه:نعم يا ميرنا انتي هنا من امتى
ميرنا: من موضوع الشنطه شنطت ايه اللي نور تجيبها
عمر:لا مفيش حاجه اصل انا بقلها تجيب الشنطه اللي فيها هدومها علشان هيا مصره انها توزعها على المحتاجين
ميرنا:لا يا نور مش كل هدومك هاتيها علشان خاطري 
نور:علشان خطرك انتي بس
نور نزلت علشان تجيب الشنطه 
ميرنا:متزعقلهاش تاني ها فاهم
عمر:فاهم يا مس ميرنا
ميرنا:ايوا كدا ناس مبتجيش غير بالعين الحمرا
عمر:خلاص يا حجه انا رايح اجيب شنطه نور
ميرنا:ايوا يا خويا انزل
عمر نزل يساعد نور علشات يشيل معاها الشنطه
نور:امسك كدا 
عمر:في ايه 
نور:امسك
وطلعت تجري على الحمام  عمر جري وراها لاقاها بتر*جع 
عمر:في ايه يا نور
نور:مش عارفه انا تعبانه عادي دور جايلي
عمر:خديلك دوا علشان ميرنا متزعقليش
نور(بغيظ):ماشي
عمر:متشليش حاجه انا هشيل كل حاجه
نور:لا خليني اساعدك
عمر:نووور
نور:خلاص شيل ياخويا
(بعد اسبوع)
نور صحيت من النوم في يوم لاقت نفسها مش قادره قامت علشان تشوف ميرنا علشان هيا قالتلها ينزلو يتمشو 
وهيا ماشيه شيماء جت ورامهتها من على السلم

عمر صحي ملقاش نور قام علشان يدور عليها طلع برا لاق نور بتقع من على السلم
عمر:نووووور
وطلع يجري وشيماء عملت نفسها متعرفش حاجه وطلعت تجري على نور
ميرنا سمعت صوت عالي من برا طلعت علشان تشوف ايه اللي حصل لاقت نور واقعه على الارض فاتصلت على دكتوره كويسه هيا تعرفها علشان تيجي

بعد مده الدكتوره جت وبعد ما كشفت عليها طلعت وقالت الحمد لله لولا ان انتو لحقتوها كان زمان.....
عمر وميرنا في صوت واحد بصدمه.......
يتبع
#زواج_بالاكراه
#البارت_الرابع_عشر

تعليقات

التنقل السريع