القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية زواج بالإكراه البارت التاسع والعاشر بقلم الاء العطفي في ملك الروايات الحصريه


رواية زواج بالإكراه البارت التاسع والعاشر بقلم الاء العطفي في ملك الروايات الحصريه 


#زواج_بالاكراه

#البارت_التاسع

نور وعمر دخلو لاقو جاسم مرمي على الارض وفي دم كتير جنبه

نور: عميييي

عمر:بابا اصحا يا بابا قوم ارجوك

سمعو صوت كركبه فعمر بص وقال: انتا  استنى 

واحد بصله وطلع يجري بسرعه وعمر بيجري وراه

ونور اتصلت على الاسعاف


نور: الو

-الو معاكي قسم الطوارء

نور:تعالو.....حالا في حاله طارئه

-هنكون عندكو حالا

عمر جه وقال: الحيوان هرب بس مش مهم اهم حاجه بابا

نور: ايوا انا كلمت الاسعاف وهما جايين حالا

فجاه سمعو صوت خبط على الباب نور قالت:اهم وصلو

قامت تفتح بفزع 

نور: اتفضلو دي هيا الحاله

دخلو قالو: بسرعه يلا اخلصو الحاله طارئه

خدو جاسم وراحو المستشفى 

(في المستشفى)

نور كانت قاعده تدعي ربنا ان الحاله تعدي على خير وعمر كان قاعد يقرا قرءان

عدى ساعه ولسا جاسم في اوضه العمليات

الدكتور طلع

عمر: ايوا يا دكتور ايه اللي حصل

الدكتور: للاسف البقاء لله

الكلمه دي نزلت زي الصاعقه على عمر وقال: ايييه انتا بتهزر صح

الدكتور: والله عملنا كل الي بوسعنا بس الحاله كان عندها سرطان وكان قوي جدا غير الخبطه اللي اخدها بقت اقوي

عمر: والله مهسيب اللي عمل كدا 

نور كانت منهاره من العياط وقالت: مش هيكون بابا وانتا كمان

جاسم كان طالع ادامهم وكان متغطي بملايه بيضه

عمر حاول يمسك نفسه بس مقدرش وقعد يعيط وقال: لا يا بابا متسبنيش

جنى دخلت وقالت: عمر في اييه

عمر بص وقال: عايزه ايه

جنى: في واحده من جرانكو صحبتي اوي وقالتي انها شافت الاسعاف وهوا بياخد عمو جاسم وكان في دم كتير

عمر: عايزه ايه استريحتي بابا مات

جنى:ايه مات

عمر:ايوا في ايه مات بس في حد حاول يقتله وانا لازم اعرف مين

جنى:انا عارفه مين

عمر:ايه مين!

جنى:اه بس مش هينفع اقلك غير لما اتاكد

عمر:لا قولي دلوقتي

جنى:استنى هبعتلك كل حاجه واتس

عمر:ماشي بس بسرعه

جنى:شوف رغم انك قلتلي مكلمكش بس انا مش واحده ندله

عمر اخلصي

جنى: خلاص هتاكد وبعتلك


طلعت من المستشفى  وتاكدت ان مفيش حد شيفها واتصلت على حد وقالت: كمل الخطه ١

مجهول:تمام

(عند عمر)

كان قاعد مش مصدق ان باباه اللي كان سنده خلاص راح

نور: مين دي يا عمر

عمر: دي تبقى جنى الاكس بتاعتي

نور: اه البنت دي 

عمر: هوا دا وقته

نور: بص يا عمر انا لما بابا مات الله يرحمه كنت في حاله اسوا من اللي انتا فيها بس انا دلوقتي اكتشفت ان دا مش هيغير من الحقيقه حاجه

عمر:كلامك صح يا نور

نور: دا غير ان باباك كان سندي في بعد موت بابا بس مازلت عارفه ان كل الناس هتموت ومفيش حد هيبقى غير ربنا

عمر:ايوا خلاص بقى

روحو وعملو عزا وكان فيه كل قرايبهم اللي كانو قربين من جاسم


بعدين جت الخادمه اللي في القصر وقالت: لقيت دي في اوضه المرحوم

عمر ابتدى يقرا وبعدين قال بصدمه: دا كاتب ثلث الورث لنور

نور: انا!

عمر:اه انتي يا نور

وفجاه اتبعت لعمر رساله واول مابص اتصدم وقال.... يتبع


#زواج_بالاكراه

#البارت_العاشر

جنى بعتت لعمر رساله وبعدها بص لنور وقال:كلو يطلع برا حالا ماعدا انتي يا نور

كل الناس مشيت من العزا وهما مش فاهمين حاجه بعدها عمر مسك نور من شعرها جامد وقال: بقى بتعملي نفسك طيبه يا حيوانه انا غلطان اني حبيتك 

نور(بعياط):انا عملت ايه دلوقتي هوا سبني بقى يا عمر اااه

عمر وهوا بيشد اكتر على شعرها: انتي حماره ولا فاكراني حمار زيك يعني تقتلى القتيل وتمشي غي جنازته

نور: انتا عبيييط ولا ايه سيبني يا حيوان ايه اللي اقتل دي انتا فاكرني فاجره زيك ولا ايه سيبنييي

عمر: وحيات امك لاوريكي بتعملي دا كله علشان الميراث يا حيوانه

نور:انا مش فاهمه حاجه انتا بتتكلم على ايه

عمر:لا وبتعملي نفسك غبيه كمان انتي اللي قتلتي بابا علشان الميراث يا كلبه الفلوس مش كفايه انه عاملك زي بنته وكمان كتبلك الثلث وفي الاخر تقتليه

نور:اقتله ايه انتا عبيط انا كنت معاك برا ازاي هقتله

عمر:لا والله طب ودا معناه ايه

وبعدين فتح تليفونه وورا نور فيديو فيه باسم بيعترف ان نور هيا اللي قالتله بقتل جاسم

نور: والله كذب دا واحد كذاب انا مستحيل اعمل حاجه زي كدا

عمر: بقى هوا هيكذب ليه برايك

نور:والله ما عارفه سيبني بقى

عمر:والله اسيبك قولي يا بت مين مسلطك عليا انطقي

نور:انتا بتقول ايه سيبني بقى

عمر: قال اسيبك قال 

وقام واخدها في المخزن اللي جنب البيت ورماها فيه وقال:مش هسيبك غير لما تعترفي على كل حاجه

نور:والله لما تعرف الحقيقه ما هسامحك نهائي

عمر طلع برا المخزن وقفل عليها الباب وبقى المكان ضلمه جدا وكانت نور خايفه جدا

نور(بعياط): والله ما عملت حاجه انا هأذيه  ليه يعني

(تاني يوم)

عمر رمى على نور مايه ثلج وقلها :قومي يلا

نور:يح ايه دا هوا انتا عبيط

عمر:بس يا مجرمه قومي يلا نضفي المخزن دا عايزه يلمع بدل ما والله لاوريكي

نور:هتعمل ايه يعني

عمر:ممكن اعمل كدا مثلا

وقام ضربها جامد لدرجه انها وقعت على الارض

نور:اه انتا مش راجل لان مفيش راجل يمد ايده على واحده

عمر:لا راجل وغصب عنك يلا قومي نضفي المخزن بسرعه

نور:حاضر هقوم اهو

عمر طلع برا ونور قامت بوجع مكان الضربه

نور:ابتدت تنضف وهيا جعانه جدا لانها مأكلتش حاجه من انبارح

عمر جابها رغيف عيش وقلها كلي 

نور:والله بجد 

عمر:يلا يا بت كلي علشان متموتيش انا عايز اموتك بس على طريقتي

نور:انا احسنلي اموت بدل ما تعذبني

عمر:وبعدين ايه دا المكان مش نضيف حلو ليه

نور:دا الليقدرت اعمله

عمر:انتي هتتامري احمدي ربنا ان انا مقتلتكيش 

نور:لا موتني احسن

عمر:بطلي تبقي فافي كدا دا انتي لسه مشفتيش حاجه

نور:انتا واحد حيوان ومحتاج قتلك 

عمر:متشتميش يا كلبه   وضربها على وشها 

نور:انتا واحد حيوان (بعياط)

عمر:متشتميش تاني بدل والله هموتك من الضرب

نور:موتني يلا

عمر طلع المسدس و...

(في فيلا عمر)

كانو الخدم واقفين وسمعو فجاه صوت طلقه....يتبع

تكملة الروايه من هنااااااا 


 

تعليقات

التنقل السريع