القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشق الادهم البارت 13_14_15بقلم ايمان على



رواية عشق الادهم البارت 13_14_15بقلم ايمان على 





رواية عشق الادهم البارت 13_14_15بقلم ايمان على 


البارت الثالث عشر: 

بيخرج ادهم وبتفضل عشق تفكر اذا كان ادهم فعلا ظايط ولا لا واي اللي وصله لكدا وبتقرر انها تعرف اي اللي حصل لادهم وتساعده لان من طريقة كلامه معاه حست انه جوا حزن وغضب مكتوم وكل اللي بيعمله دا بيحاول يفرغ الغضب اللي جوا وبيمر اليوم وعشق قاعدة في اوضتها مستنية ادهم يرجع وبعد شوية بتسمع صوت العربية بتاعته فبتقرر انها تنزل وانها تتعامل معاه عادي وبتقوم تغير لبسها وبتنزل وبتلاقي الخدم بيحهزوا العشاء فمشيت راحت علي قاعه العشاء وبيتفاجي ادهم بوجودها لكنه مش بيعلق وعشق بتكسر السكوت  دا بكلامها عن انها عايزة تشتغل وكدا وادهم بيسالها هي خريجة اي وبتقوله عشق انها خريجة كلية هندسة بتقدير امتياز وان زيدان كان قايلها انها من الطلاب. اللي هيتعينوا معيدين وهنا ادهم بيسالها عن زيدان وبيتكلموا عنه وفي نص الكلام عشق بتقول لادهم ان زيدان كان بيحبوا 

وادهم بيقولها ان زيدان كان بيكرهوا ومكنش راضي يتعامل معاه لكن عشق بتقوله ان تليفونه كان فيه صور كتير ليه وانها لما سالته عنه كان بيقولها انه حصله مشاكل في الشغل وانه سافر بس كان رافض يقول السبب وانا مكنتش بحب اضغطه 

ادهم بيقولها بس هو مات بسببي وانا بعدت عنه علشان متحصلوش حاجه ومقدرش احميه زي م مقدرتش احمي اهلي 

عشق انت مش سبب حاجه دا كان عمرهم ومينفعش علشان واجهتك مشكلة في حياتك اتحول من الخير للشر انت لازم تكون قوي ومتنهزمش من مشكلة كدا 

ادهم جايز كلامك صح لكن الوقت فات

عشق الوقت مفتش طول م انت عايش تقدر تغير كل حاجه انا متاكدة انك انسان كويس وكل اللي بتعمله دا هو تفريغ غضب 

ادهم وهو بيقوم تصبحي علي خير 

وبتمر الايام وعشق وادهم بيتعملوا مع بعض وعشق بتتاكد من تفكيرها في ادهم وان انسان كويس 

وفي يوم وهم بيتغدوا ادهم بيقول لعشق انه عنده حفله لو هي حابة تروح معاه

عشق اه طبعا 

ادهم خلاص انا هبعتلك الفستان كمان شوية وعلي الساعه تمانية تكوني جاهزة 

باليل وبالتحديد الساعه تمانية ادهم واقف مستني عشق وبتنزل عشق قدامه وادهم بينبهر بجمالها ادهم بتوهان مكنتش اعرف ان الفستان هيكون حلو عليكي كدا 

عشق بخجل شكرا 

بياخدها ادهم وبيطلعوا عند عربية ادهم وبيركب ادهم  وعشق وبيمشي وراء عربية ادهم اسطول من العربيات اللي فيها حراسة الصقر 

بيوصل ادهم وعشق وبينزلوا قدام قصر كبير وهناك بيستقبل ادهم رماح وهو واحد من المقربين للملك 

بيسلم رماح علي ادهم وبيقبل ايد عشق وبيبدي اعجابه بيها والحركة دي اغضبت ادهم جدا وعشق بتسحب ايدها منه بسرعه.


البارت الرابع عشر: 

رماح دا شاب مصري في التلاتين من عمره طويل القامه  مفتول العضلات وسيم الي حد ما حاد الطباع لكنه الين مايكون مع النساء حيث انه متعدد العلاقات النسائية 

رماح: مش تعرفنا سيد صقرعلي السونيوريتا 

ادهم: عشق خطيبتي 

عشق واقفة مستغربة من كلام ادهم لكنها معلقتش علي كلامه 

رماح باعجاب: احيك سيد صقر علي اختيارك انها فتاة شديدة الجمال 

ادهم بغضب وهو بيمسك ايد عشق مش هندخل؟؟؟ 

رماح بالطبع سيد صقر ان الملك ينتظرك بالداخل مع فرانك 

ادهم: فرانك هذا الوغد موجود هنا؟؟؟ 

رماح اهدا سيد صقر ان الملك سيعقد اتفاقية معك بخصوص فرانك 

بيدخلوا جوا القصر وبياخد ادهم عشق وبيروح عند الملك وبيشوف فرانك هناك بيسلم ادهم علي الملك وعشق كمان وبتكون فيه عيون بتبص علي ادهم  مريتا بنت الملك اللي بتروح وتحضن ادهم وهنا عشق بتبصلها بغضب ومش عارفه السبب هل لانها حضنت ادهم ولا علشان لبسها اللي مبين اكتر مهو ساتر 

ادهم بهدوء وهو بيبعدها عنه عشق خطبيتي 

مريتا بغضب بتحاول تخفيه صقر لما انحط ذوقك هكذا 

ادهم انها حبيبتي وهي بعيني اجمل امراة في الكون 

عشق ابتسمت ومن جواها فرحت ومتعرفش اي سبب فرحتها 

وبعدين بيدخل ادهم وفرانك والملك قاعه الموتمرات وعشق بتكون مستنياه علب تربيذة برا في قاعه الاحتفالات..

رماح واقف بعيد شوية عن عشق وكان بيبصلها بغرام مريتا انها ليست جميلة لهذا الحد 

رماح بلا انها جميلة،،،، جميلة جدا واريدها 

مريتا حسنا انا ايضا اريد الصقر ولكنه لم يعطني اية فرصة للاقتراب منه 

رماح انا لدي فكرة تجعل الصقر لكي وهذه الجميلة لي ولكن الان دعينا نستمتع سويا 

حسنا رماح هيا بنا. 

ونروح عند ادهم والملك وفرانك اللي حاولوا انهم يقنعوا الصقر انه يتنازل عن موت فرةنك لكن ادهم بيرفض وبيعرف فرانك ان نهايته علي ايده وبيخرج وبياخد عشق معاه وبيخرج برا الحفله لكن بعد م بيكون حط ميكروفون  في مكتب الملك. 

الملك:  لا تقلق فرانك لن يقتلك هذا الصقر



البارت الخامس عشر 

فرانك بقلق: ولكن كيف سيدي انه قال ان نهايتي علي يده 

الملك:  لقد كبر الصقر اكثر من اللازم وهو من يجب التخلص منه لقد اصبح شخص اكثر عندا وكما اننا استفدنا منه كما ينبغي سوف يخلصنا رماح منه ويحل محله كما انه لو علم اننا من تسببنا في رفده من العمل وقتلنا والديه سوف يدمر العالم ان غضبه لايطاق 

كل الكلام دا كان بيسمعه ادهم اللي غضبه كان واصل لحد السماء 

وهنا بيفتكر ادهم ازاي اترفد من الشغل وازاي حياته اتبدلت من ظابط شرطة لضلع في المثلث الذهبي في المافيا 

ادهم كان عنده قضية ان في مجرم خطير من اخطر مجرمي العالم وهو جاك اللي كان الضلع التالت في المثلث الذهبي اللي ادهم حل مكانه بعد كدا 

جاك كان نازل لمصر علشان يخلص صفقة كبيرة في مصر وهي صفقة تجارة اعضاء ومخدرات وكان مطلوب من ادهم ان يمسكه متلبس لكن جاك عرف وحاول يهدد ادهم لكن ادهم مهتمش لتهديدات لحد م في يوم جاك نفذ تهديده لادهم وقتله باباه ومامته ودا زاد اصرار ادهم انه يقبض عليه لكن كل خطط ادهم للقبض علي جاك فشلت لكن كان في حد بينقل كل اخبار ادهم لاجاك وفعلا جاك نفذ مهمته في مصر بنجاح ومش كدا وبس دا لفق تهمه لادهم خلته اتحول للتحقيق وادهم متحملتش انهم يمحوا كل تاريخه ونسيوا انه من اكفا الظباط وان دايما بيعرض حياته للخطر في سبيل ان مفيش متهم او مهمه يهسرها فقرر انه يقدم استقالته لكن دايما بيقول انو مرفود لنفسه لانه قدم استقالته بعد م المدير بتاعه في الشغل قاله ان لازم يعمل كدا علشان ملفه يفضل نضيف 

وبنرجع من الفلاش باك علي صوت عشق اللي كانت واقفه جنب ادهم وسمعت كل الحوار اللي دار بين فرانك والملك 

ادهم..... ادهم انت ساكت ليه وهتعمل اي دلوقتي 

ادهم انا هدمر العالم دا كله يعني انا بقالي السنين دي بشتغلمع الناس اللي قتله اهلي 

عشق لا يا ادهم انت لازم تفكر كويس وتفكر بالعقل ومتاخدش اي قرار وانت غضبان 

بيرجع ادهم وعشق القصر وببطلع كل واحد علي اوضته. 

تاني يوم ادهم بيقرر انه لازم يمسك الملك وفرانك وكلهم وهم متلبسين وبيكلم علي صاحبه 

علي دا ظابط صاحب ادهم المقرب 

ادهم:  ازيك ياعلي عامل اي 

علي: ادهم عاش من سمع صوتك يا غالي وحشني 

وبعد كلام دار فترة طويلة بين ادهم وعلي واتفقوا علي خطة ازاي ادهم يجيب الملك وفرانك في صفقة علشان يتقبض عليهم


اللي عاوز البارت الجديد يعمل انضمام من هناااااا علشان يوصلكم اشعار بالنشر فورا 


الرواية كامله من👈 (رواية عشق الادهم)


تكملة الروايه اضغط هناااااااا 


تعليقات

التنقل السريع