رواية غرام مالك البارت السادس6 بقلم نوران محمد
رواية غرام مالك البارت السادس6
رواية غرام مالك البارت السادس6 كامله وحصريه
احجزلي تذكره حالا علي مصر
ليه والشغل ومن امتي بتنزل مصر ليك ١٤ سنه منزلتش هتنزل دلوقتي ليه
مجهول : لازم انزل غرام هتضيع مني يجوو
جوو: ياربي هو نت لحد الان بتحبها مش قولت نستها
مستحيل انساها دي نبض قلبي دي وبرغم أنه كان عمرها ٤ سنين الا انه حبيتها مش هقدر اعيش من غيرها هيا ليا انا وبس هيا ملكي انا وبس فاهممممين ومشي
///////////////
بتحبيه يغرام قوليلي يخيتي ها
ايوا ايوا يغرم قوليلنا بتحبيه ولا لا واي شعورك وقتها لما اعترفلك بحبه احيكلنا يلا
غرام: خلاااااص اهدو عشان اعرف اتحددت زين
ايسل وجويريه بصوت واحد حاضر يلا بوليسي
غرام : شعور حلو قوي يبنات عمري محسيته قلبي دق وقتها بفرحه وكأنه بيرقص حاسه نفسي ف حلم ومش عارفه هفوق امتي منه .
ايسل وجويريه الله شكله زين قوي عبالنا🫣
///////////////////
يزن : مالك احنا بقينا لوحدنا انت بتحب غرام بجد ولا ده تمثيليه بتعتك
مالك : انت اتجنننت ييزن انا فعلا كنت عايز اعمل كدا لكن غرام مش ك.ة غرام تستاهل الحب ده عشان كدا حبيتها اووووووي ييزن حبيتها
يزن : طب كويس مبروك يخويا وحضن اخوه
/////////////////////
اي يسامي مالك
مفيش يحببتي انا تمام الاولاد فين
الام : كلهم برا مع بعض ، بتفكر في اي مهو مالك حب غرام وهيتجوز مالك بقي
الاب: مش عارف بس حاسس أنه ف مصيبه هتيجي .
الام : بطل قلق علي فاضي بقي ، هروح اشوف ثنيه
سلام
سامي ف نفسه : يتارا هيحصل اي انا خايف قوي لو يحصل ال بفكر فيه وقتها هتكون كارثه
/////////////////////////
منصور انا بقول انه كلكم تروحو تقضو شويه وقت ف المزرعه وتتفسحو فيها
مالك ويزن وسليم تمام حلوو.
البنات : هيهيهيهي
ثنيه يلا قومو جهزوا الحاجات ال هتخدوها معاكم
مالك ...
نعم يعمي .
منصور : خلي بالك من البنات امانه ف رقبتك يولدي
متقلقشي يعمي عن اذنك
///////////////////////////////////
ف صباح كانو ف مزرعه
يزن واو دي جمدان حقيقي
جويريه طبعا دى جمدان اووووووي يبني
يزن جويريه تعالي نتمشي شويه
حاضر يلا واخدها توريه مزرعه .
ايسل خدها سليم للاحصنه يتفرجون
مالك وغرام
مالك: فيكي اي يغرامي
فيش يمالك بس حاسه أنه ف حاجه مش حلوه هتحصل
اهدي يستي مفيش حاجه متخفيش 🌚🤎انا جنبك دوما يغرامي🤎
غرام: ربنا يدومك ليا يمالك قلبي وحياتي 🥺🤎
مالك ابتسملها بحب🤎🌚
//////////////////////////////////
جويريه وهيا ماشيه وده بيت بس ملناش دعوه بيه
يزن: لي بقي
جويريه اصل بسم الله كدا يبني ملبوس
يزن يضحك اي يجويريه هو انتي لسه بتصدقي الحجات دي .
جويريه صدقني ده حديت حقيقي مش هزار ييزن يلا نرجعلهم بالله عليك
يزن : لاااا مش هرجع انا هدخل اشوف البيت واثبتك أنه مفهوش حاجه يقطتي
ويدخل جويريه مصدومه مش عارفه تتصرف ازاى جرت عند غرام ومالك
الحقوني الحقوني يزن يزن يزن وتعيط
مالك وغرام فى اي اهدي حصل اي
يزن دخل البيت يغرام الحقوه قعدت أقوله مبلاش مبلاش وهو مسمعليش واصل 😭😭
مالك بيت اي اهدي عشان افهم
غرام: يحزنك يغرام كنت حاسه أنه ف. مصيبه يلا بينا يمالك ده بيت مسكون وال بيدخله مش بيخرج تاني
سليم فى اي يجماعه
غرام : سليم يزن دخل البيت المسكون يلا عشان نلحقوه
كلهم ركضو الي البيت المهجور
مالك: يزن يزززززن اطلع اطلع ييزن انت سامعني ييزن اطلع بالله عليك اطلع ييزن
جويريه : يزن اطلع انت سامعني ارجوك اطلع بلاش كدا
كلهم يصرخون باسمه يييزززززن
ويزن لا رد.
///////////////////////////
منصور وسامي وثنيه والهام مرات سامي قاعدين يتكلمو ويضحكو فجاءه
يمنصووووووووووووووووور
اي صوت ده يجماعه
فجاءه يظهر الشاب ويقول : غراااااام فين يمنصور
منصور بخوف : انت انت جيت امتي .
المجهول بغضب كفحيح الافعي: مش مهم يمنصور مهم دلوقت فين غرامي
سامي غرام مع جوزها انت ال مين
اييييي جوزها ايييي والله لاقتلهم واقتلكم
كلهم بخضه ايييي
/////////////////////////////////
يزن دخل جوا البيت كله ضلمه قعد يمشي فيه ومولع بكشاف الفون وفجاءه يتخبط ف الأرض ويقع والفون يضيع منه ومش عارف يجيبو فجاءه حس وكان حد بيخدره ويقع مخشي عليه .
بالخارج...
جويريه لع عاد انا هدخل جوا ولن تنتظر ردهم بل ذهبت للداخل دون أن تفكر كيف يكون مصيرها بل الأهم هو أن تنقذ يزن
جويريه: يزن يزن يزن انا جيتلك انت فين
يزن دون رد
جويريه فضلت تمشي تمشي لحد متخبطت ف حد ووقعت عليه وكان يزن مخشي عليه صرخت بفزع وصرخت باقوي ما عندها باسمه يززززززززززززززززن لاااااااااااااااااااااااا
غرام سمعت كدا وجرت هيا ومالك وايسل وسليم اتصل بمرات عمه منصور وحكالها ودخل معهم
/////////
الحقني يمنصووووووووور
كلهم بصولها حتي الشخص المجهول
منصور ف اي يوليه
الحقني يخويا العيال هيضيعيو مني يخرابيييييي يخرابيييييي
منصور : بسسس انطقي
يزن دخل بيت المسكون وجويريه دخلت وراه وغرام ومالك وايسل وسليم كلهم دخلو يمنصور رجعلي عيالي رجعهم😭😭😭😭😭😭
ام مالك اغمي عليها فورا نقلتها للاوضه عشان تفيق
المجهول : بيت مسكون ال ف المزرعه يعمه صوح
ايوا يبني😭
يوقعه مربربه مصيبه كدا غرام هتموت
كلهم اتصدمو وهو : انا رايح انقذهم وذهب مسرعا خلفه منصور وسامي .
(يتارا اي سر البيت المسكون ويتارا المجهول هيقدر ينقذهم ولا
، ويتارا الشخص المجهول هيقدر ياخد غرام ولا غرام هتكون من نصيب مالك ولا اي
كل ده هنعرفو ف بارت جاي ياحلوين🤎🫣.
متنسوش تفاعل يحبايب عشان انزل الجديد بسرعه🫣🤎دمتم ف رعايه الله 🤎)
تكملة الروايه اضغط هناااااااا
الرواية كامله اضغط هناااااااا
بقلم نوران محمد 🤎!
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا