القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشق خالد البارت 11_12_13بقلم رنا احمد عماد


رواية عشق خالد البارت11- 12_13بقلم رنا احمد عماد 






رواية عشق خالد البارت 11_12_13بقلم رنا احمد عماد 




عشق خالد ❤️❤️❤️.

رنا احمد عماد ❤️❤️❤️❤️.

بارت 11...


في شقه فله ..


كان الكل واقف مصدوم من الي بيحصل الا خالد كان متوقع ..


رافت بحده وعدم فهم /ايه الي بيحصل ي خالد متفهمني .


خالد بغيظ شديد/تحبي تتكلمي انتي والا اتكلم انا .


أم فله بحده وغضب /لا ي خالد ي ابني انا الي هتكلم لاني السبب في الي وصلت ليه من دلعهي فيها .


رافت بحده وصراخ /متفهموني فيه ايه انا هتجنن .


ام فله بفيظ شديد وتوعد /انا هقولك ي رافت وقد قضت له ما حدث ..


رافت بغضب جحيمي وهو يصفعها بحده وهي تصرخ /ي نهار ابوكي اسود هي وصلت ل كده ده انت هربيكي من اول وجديد ي زباله .


خالد وهو يمسكه بعيد عنها /اهدا ي رافت اهدا مش كده .


رافت بغضب /اهدا ايه ي خالد ده انا هكسر عضمها هوريها النجوم في عز الضهر فيه واحده تعمل الي عملتيه ده فيه واحده تقول علي نفسها كده ي بنت الكلب .


خالد بغضب وجنون /عملتي كده ليه نفسي اعرف .


فله بدموع وانهيار وصراخ /علشان بحبك ي خالد عملت كل ده علشان بحبك بحبك من زمان ي خالد من انا عيله صغيره مكنتش بشوف غيرك كنت بفضل اعد في الدقائق والساعات علشان تيجي واشوفك عشق مش هتحبك اكتر مني انت حب حياتي ي خالد.


خالد بسخرية /تفتكري اني هصدقك والي بيحب حد يعمل معاه ده كله انتي مش عارفه انتي عملتي ايه انتي دمرتي حياتي خليتي الانسانه الوحيده الي مبستحملش اشوف دموعها تبكي بسببي بدل الدموع دم دمرتي اسعد لحظات حياتي انتي الي فيه ده مستحيل يكون حب ده مرض الحمد لله انا عملت باصلي للآخر علشان امك واخوكي بس الحمد لله ربنا كشفك ليا ولنفسك كمان عن اذنكم .


فله وهي تمسك يده بدموع وندم/انا اسفه ي خالد انا اسفه انا مستعد اعمل اي حاجه علشان تسمحني انا هروح ل عشق واقولها علي كل حاجه بس ارجوك متكرهنيش كده .


خالد بسخرية /تفتكري انا وعشق بس الي المفروض تعتزري مننا علي الي عملتيه .


فله وهي تخفض رأسها بندم /انا اسفه ي رافت اسفه ي ماما اوعدكم اني هتغير وهكون واحده جديده خالص واحده تفتخروا بيها انا اسفه .


رافت بحده /علشان نسامحك بجد ونصدقك انتي هتروحي دلوقتي تعتزري من مدام عشق وتصلحي الي خربيتيه .


فله بندم واسف /حاضر .


رافت بأسف /انا مش عارف اقولك ايه ي خالد .


خالد بابتسامه /متقولش حاجه ي رافت احنا اخوات وربنا يقدرني علي المجنونه بتاعتي .


*******************.

في فيلا المرشدي ...

في غرفه عشق ..


كانت تتضع اشياها داخل شنتطها بدموع ليدخل خالد بابتسامه ساحره.


/عشق حياتي رايحه فين ايه هتهربي مني .


عشق بغيظ شديد/اطلع بره ي خالد روح للست فله بتاعتك ي مضحي خليها تبقا تنفعك روح .


خالد بنظره خبيثه/بصراحه البت حلوه مفيش كلام بس انتي احلا ي شوشو .


عشق بغيظ شديد/بقولك ايه انت جاي تحرق دمي اتفضل بقا اطلع بره خليني اكمل لببسي خليني امشي .


خالد وهو يكتم ضحكاته بصعوبه/وماله يبقا احسن برضه علي الاقل تفضي الاوضه ل فله عروستي .


عشق وهي تمسكه بغيظ وغيره/هقتلك ي خالد هقتلك قبل ماتتجوز للبت دي فاهم .


خالد بضحك /هههههه وماله هتكون اسعد لحظات حياتي لو موت علي ايديكي ي عشق علشان كده عملك مفاجاه اظهر وبان عليك الامان.


فله بندم واسف /سمحيني ي عشق سمحيني انا اسفه كل الي انا عملته ده كانت خطه علشان اتجوز خالد الشيطان لعب في عقلي انا اسفه ي عشق بجد اسفه خالد بيحبك ي بختك بيه واسفه مره تانيه عن اذنكم .


خالد وهو حضنها باشتياق /صدقتي بقا انا كنت شاكك من الاول انها لعبه علشان كده وفقت كنت بجاريها علشان اقدر اعرف الحقيقه تبقي مجنونه لو فكرتي أن ممكن في قسميه جوازي يتكتب اسم غير اسمك ي عشق حياتي .


عشق وهي تحتضنه براحه /مش قادره اصدق ي خالد ده كان كابوس كنت هموت لو كنت للغيري خالد .


خالد وهو يقبلها بعشق وهمس /بعد الشر عليكي ي روحي.


عشق بهمس /خالد احنا اتفاقنا مش هتقرب مني الا لما نعمل فرحنا قدام كل الناس .


خالد بضيق /انا عارف من الاول انها جوازه مشمومه .


عشق بضحك /هههههه معلش معلش نعمل الفرح وهقولك شبيك لبيك عشق ملك ايديك .


خالد وهو يقبل أيدها بتملك /ده انا الي ملك ايديكي ورهن اشارتك ي عشق حياتي .


عشق بابتسامه /حبيبي يلا ننزل تحت .


*********************.

في الاسفل ...


كان الكل قاعد مبسوط جدا بعد رجوع عشق وخالد .


ربيع بابتسامه /ايوه كده اخيرا رجعتوا للبعض ي ولاد .


خالد وهو حاضن عشق بسعاده /الحمد لله ي جدي .


نور بابتسامه/شوفتي وقعت في الحب ي شوشو وجهزي نفسك علشان هتكوني خاله بعد كام شهر .


عشق بابتسامه وسعاده/بجد معقول الصغنن بتاعي هيكون مامي .


خالد بغيظ شديد /والله الف مبروك ي اخويا .


عاصم بضحك وغمزه /هههههه عقبالك ي اخويا .


خالد بغيظ وهمس ل عشق /عجبك الي انا فيه ده ي فضيحتك ي خالد بقولك ايه بكره الفرح انا مش هستنا ده انا وشي من جدي بقا في الأرض .


عشق بضحك /ههههه حاضر .


جاسر بابتسامه/مشاء الله شكلكم مبسوطين وده انسب وقت اقولكم علي قراري .


خالد بجديه /خير ي جاسر .


جاسر بابتسامه/أنا عايز اتجوز تقي ي خالد .


عاصم باستغراب /مين تقي دي .


خالد بغضب جحيمي /ده ليمكن يحصل ابدا ي جاسر فاهم .


جاسر باستغراب /ليه ي خالد .


خالد بحده /لأن الهانم الي انت عايز تتجوزها بتشتغل رقاصه ي سي جاسر .


جاسر بصدمه /انت بتقول ايه ي خالد .


خالد بغضب /بقول الي انت سمعته الهانم الي انت عايز تتجوزها بتشتغل رقاصه في كباريه النجوم انت فاكر أني كان ممكن اشغل حد عندي من غير ماعرف عنه كل حاجه.


جاسر بصدمه قاتله/ي عني ايه خدعتني ضحكت عليا طول الفتره دي .


ربيع بحزن عليه /ولا يهمك ي ابني انت طيب ي جاسر ي ولدي والطيبه مش عيب .


عشق بجديه /مش يمكن فيه سبب لشغلتها دي ي خالد.


خالد بغضب /ظروف ايه دي الي تخلي واحده تفرط في نفسها .


عشق بجديه /ظروف كتير ي خالد زي الفقر الوحده انا شايفه انكم متحكموش عليها من غير ماتعرفوا .


نعمه الشغاله /فيه واحده اسمها تقي عايزه سعادتك ي خالد باشا .


خالد باستغراب /تقي خليها تتدخل .


تقي بارتباك شديد ودموع /مساء الخير ي خالد باشا انا كنت جايه اقول ل حضرتك حاجه بصراحه مش حضرتك بس ليكم كلكم وانت بالذات ي جاسر.


جاسر بحده /هتتكلمي تقويلي ايه احنا خلاص عرفنا حقيقتك الرخيصه انا مش ندمان علي حاجه في حياتي قد اني حبيتك .


تقي بدموع وندم /عندك حق بس ابوس ايدك اسمعني انا مقصدتش اكدب عليك انا حبيتك ي جاسر قسما بالله حبيتك انا عمري مكان ليا حد ولا ايد حنينه طبطبت عليا ابويا مات وانا في ثانويه عامه سبت المدرسه علشان اقدر اشتغل واصرف علي امي المريضه فضل يلف عليا جمال الكلب لحد ماقنعني اشتغل رقاصه فلوس كتير وسهله وفقت والله العظيم غصبن عني ورضيت بنصيبي ومن يومين طلب مني اني أسرق ملف مهم من مكتب خالد باشا بس انا مقدرتش انا كنت ضايعه وتايهه ي جاسر لحد انت ماظهرت قدامي ي جاسر حبيبتي في الحياه والله العظيم انا بحبك ي جاسر سمحني ي جاسر سمحني .


جاسر وهو يحتضنها بشده /اطمني ي حبيبتي مش هسيبك مش هسيبك ابدا خلاص احنا اتكتبنا علي اسم بعض بعد اذنك ي جدي بعد اذنك ي خالد وانت ي عاصم بكره فرحي انا وتقي مع خالد وعشق .


ربيع بابتسامه /مبروك ي ولدي .


خالد بابتسامه ووغمزه /جهزي نفسك ي وحش انا بكره ي قاتل ي مقتول .


عشق بنظره خبيثه وهمس/للاسف ي خلود بكره مش هينفع .


خالد بغيظ شديد/نعم ي اختي ليه أن شاء الله.


عشق وهي تهمس في أذنيه بخبث بكلمات جعلته يصرخ بغيظ شديد.


/نعم ي اختي ...يتتتتتبع.



عشق خالد ❤️❤️❤️❤️.

رنا احمد عماد ❤️❤️❤️❤️.

بارت 12...


في يوم الفرح ...


في فيلا المرشدي ..


كان خالد قاعد في الجنينه بشرود لتجلس عشق جانبه وعلي وجهها نظره خبيثه .


عشق بخبث ومكر/ايه ي روحي مالك مش مبسوط أننا هنتجوز النهارده ولا ايه .


خالد بغيظ شديد/نتجوز ها ده جواز مع ايقاف التنفيذ ي فضيحتك ي خالد ي وكستك ي خالد .


عشق وهي بتكتم ضحكاتها/الله وانا ذنبي ايه ي خالد مش انت الي حددت الميعاد .


خالد بغيظ شديد/ماهو من حظي ي اختي وانا كنت هشم علي ضهر ايدي ي وكستك ي خالد .


عشق بابتسامه خبيثه/طب معلش ي روحي كلها كام يوم وكل حاجه تبقا زي الفل وبعدين هو انت متجوزني علشان كده بس ولا ايه مش انا برضه عشق حبييتك .


خالد وهو يقبل يدها بعشق /الا بحبك ده انا بعشقك بموت فيكي ي روح قلب خالد .


عشق بسعاده وحب /وانا بعشقك ي روح قلب عشق .


ربيع بابتسامه /جرا ايه ي بت انتي وهو ها بليل هيتقفل عليكم باب واحد اتحشموا مش كده .


عشق بابتسامه وخجل /عن اذنكم .


ربيع بابتسامه/مشاء الله شكلكم مبسوطين ربنا يسعدكم ي ولدي .


خالد بابتسامه /ربنا يخليك لينا ي جدي .


ربيع بارتباك /بقولك ايه طلعت الوكل للست نعمه ام تقي .


خالد بغمزه وخبث /جرا ايه ي ربيع انا حاسس من ساعه ماجت ام تقي وانت مهتم بيها علي الاخر ايه النظام اوعا يكون الي فبالي حصل ي ربيع .


ربيع بغيظ /هو ايه الي حصل يواد انت دي ضيفه لازم ناخد بالنا منها .


خالد بنظره خبيثه/ضيفه ماشي ي ربيع هصدقك عن اذنك اشوف بقيه الحاجات خلصت ولا لا .


ربيع بابتسامه/ربنا يسعدك ي ضنايا ..


******************.

في غرفه الفتيات ..


كانوا يجلسون الفتيات وهم يجهزون نفسهم ل اجمل ليله في الحياه ليله العمر ..


نور بابتسامه/ربنا يسعدكم ي اخواتي يارب مشاء الله زي القمر .


تقي بخوف وارتباك /انا قلقانه اوي يارب عدي الليله دي علي خير .


نور بابتسامه/أن شاء الله كل حاجه هتبقا كويسه كفايه أن كل واحده هتكون في حضن جوزها الي حبته واخترته.


عشق بابتسامه /بصراحه العشق ده اجمل حاجه في الدنيا دلوقتي بقيت بندم علي كل دقيقه راحت وانا بعيده عن خالد خالد بقا بالنسبه الي الحياه بذاتها .


تقي بابتسامه وسعاده/أنا كمان جاسر بقا حياتي والتفس الي بيطلع مني غيرني خلاني انسانه جديده ربنا عوضني بيه عن كل الي شوفته في حياتي .


نور وهي تنظر إليهم بسعاده/ربنا يسعدكم ي حبايبي يارب .


*******************.

في غرفه الشباب .


كانوا مشغولين اغاني عاليه وهم يرتدون ملابسهم فحقا كلا منهما كان كالفارس الوسيم .


خالد بابتسامه /الف مبروك ي اخر العنقود ربنا يتمملك علي خير يارب.


جاسر بابتسامه/حبيبي ي خالد ويسعدك ي حبيبي يارب .


عاصم بابتسامه/مشاء الله عليكم ربنا يحميكم ي اخواتي .


خالد بابتسامه /اللهم امين يلا زمان المعازيم بدوا يوصلوا .


****************.

في فيلا المرشدي ...


قد بدأت المعازيم تتوافد فكانت الفيلا يتلألأ بها الاضواء الساحره .


في الاسفل ...


كانوا يقفون العرسان وهم ينتظرون ملكات اليليه لينظروا الاعلي ليخطفوا نظارتهم حقا لكل منهما جمالها الخاص البراق كانوا ينزلون وهم ينظرون إليهم بعشق قد تخطا كل الحدود .


ربيع بابتسامه/خالد عشق دي مش بس حفيدتي دي حته من قلبي خالي بالك عليها .


خالد وهو يقبل رأسها بعشق /اطمن ي جدي دي في عنيا مش بس قلبي .


ربيع بابتسامه/وانت ي جاسر اوعا تفتكر أن تقي ملهاش أهل انا ابوها وجدها وكل حاجه ي عني لو فكرت تزعلها هنشوف مني وشي التاني .


جاسر بابتسامه/عجبك كده بقا معاكي حصانه اطمن ي جدي دي في عنيا وروحي وقلبي .


خالد بابتسامه عاشقه /معقول الجمال ده بقا ملكي مش مصدق ي عشق .


عشق بحب وهمس /صدق ي روح عشق انا خلاص بقيت حاجه ملهاش أراده اانت بقيت المتحكم الوحيد في قلبي وفي كل حياتي بحبك ي خالد بحبك .


خالد وهو يقبل يدها بعشق /وانا بعشقك ي روح خالد .


جاسر بابتسامه وغمزه /بس ايه الحلاوه دي ي تقي قمر مشاء الله.


تقي بابتسامه/قمر علشان بقيت مرائتك وعلي ذمتك ي جاسر بحبك ي جاسر بحبك .


جاسر بابتسامه/وانا بعشقك ي روح جاسر .


************************.

في غرفه عشق وخالد .


كانت تقف عشق وهي تمسك ضحكاتها علي مظهره  .


عشق بابتسامه /ايه ي خلود ي حبيبي مش هندخل ننام بقا .


خالد بغيظ/بقولك ايه خليني هنا انا لو دخلت جوه مش ضامن نفسي .


عشق بابتسامه وهمس /لدرجه دي ملهوف عليا ي خالد.


خالد وهو يقبلها بعشق /اكتر مما تتخيلي ي عشق ده حلم سنين طويلة بس كفايه انك معايا وفي حضني وبقيتي علي ذمتي مش عايز حاجه تاني من الدنيا خلاص .


عشق بدلع ودلال/طب ممكن حبيبي ينزل يجبلي العشاء من تحت هموت من الجوع ي خالد .


خالد وهو يقبلها بعشق /عنيا ي روح خالد .


*******************.

بعد فتره ..


كان يسير خالد الي الداخل لينصدم من شكل الغرفه التي تحول الي شكل رومانسي للغايه لينظر بهيام لتلك الحوريه التي تقف أمامها بقميص نومها الاحمر فحقا كانت كالحوريات .


خالد بصدمه /هو انا دخلت اوضه غلط ولا ايه.


عشق وهي تحتضنه بدلع ودلال/لا ي روحي مش اوضه غلط هي اوضتك ي سيد الرجاله وحبيبتك عشق مساعده تكون في حضنك دلوقتي .


خالد بصدمه /عشق انتي بتتكلمي بجد طب والااااا.


عشق بابتسامه /مفيش اللاااااا ولا حاجه خالص ده كان اختبار وانت نجحت ي روحي كان لازم اعرف انا ايه بالنسبه الك وعرفت اني مرائتك وحبيبتك مش مجرد جسم جميل وخلاص ي خالد بعشقك ي خالد بعشقك .


خالد بسعاده لا توصف وهو يخلع جاكيته /اه ي عني دي لعبه منك طب اتحملي بقا ي روحي .


ليحملها بعشق وجنون ليبدوا اول ليله بينهم كزوج وزوجه ❤️❤️❤️🌜🌜.


*****************

في غرفه جاسر وتقي..


كانت ترقص تقي باحترافيه علي تلك الموسيقي العاليه لتقع في أحضانه وهي تاخذ أنفاسها .


/كفايه كده ي جاسر مش قادره .


جاسر وهو يقبلها بعشق /علي فكره انا مطلبتش ترقصي انتي تعبتي النهارده كتير مكنش لازم  .


تقي بابتسامه وعاشقه /انا من هنا ورايح مش هعمل حاجه في حياتي غير اني اسعدك وبس ي جاسر .


جاسر وهو يحملها بخبث /طب ايه رايك تيجي احكيلك حدوته .


تقي بضحك /ههههه ماشي ي سيدي .


****************.

في غرفه خالد وعشق ...


كانت تنام عشق علي صدره اما هو فكان يحتضنها بتملك ..


خالد بسعاده /يااااااه انا عمري مكنت احلم ان الي بفكر فيه يبقا حقيقه يعشق طول عمرك في عقلي وقلبي ي عشق من وانتي صغيره والحمد لله بقيتي ملكي وحته من قلبي الف مبروك ي عشق بقيتي مراتي رسمي .


عشق بخجل شديد/الله يبارك فيك ي حبيبي .


خالد بابتسامه /بقول للقمر ليه تحبي نسافر فين نقضي شهر العسل .


عشق بحماس /الغردقه بعشقها ي خالد بعشقها .


خالد بابتسامه/ي بختها عنيا ي سي عشق انتي المري وانا عليا التنفيذ .


عشق وهي تقبله بسعاده/ربنا يخليك ليا ي حبيبي .


خالد وهو يعتيلها ويقبلها بكل شغف وجنون/بحبك ي عشق بحبك .


عشق بخجل وهمس /وانا بعشقك ي روح عشق .


*****************.

في أحدا اوتيلات الغردقه الفاخمه.


كانوا يسيرون وهم يحتضنوا بعضهم البعض بعشق وجنون .


عشق بغيظ وغيره /نفسي اجيب كل واحده من البنات زي من شعرها منزلوش عنيهم من عليك ي خالد .


خالد بابتسامه/سيبك منهم ي حبيبيتي هما بيبصوا للقمر الي قاعد جنبي الي خاطفه كل الأنظار وانا غيران عليها موت .


عشق بابتسامه وعشق /انا بقيت مكتوبه علي اسمك ي خالد بقيت متحرمه علي راجل تاني حتي أنه يبوصلي بحبك ي خالد بحبك .


خالد وهو يقبل يدها بعشق /وانا بعشقك ي روح خالد استني جدي بيتصل .


/الو ايوه ي جدي ايه حاضر هرجعلك علطول اهوه سلام  .


عشق بقلق /فيه ايه ي خالد .


خالد بابتسامه/متخافيش ي نور عيني ده صفقه مهمه اوي ل جدي كان مستنيها من مده والعملاء جاين ولا زما  اكون معاه قوم يلا علشان ننزلوا مصر.


عشق بابتسامه ورجاء /وحياتي ي خالد خليني هنا لحد ما تخلص وترجع أن شاء الله اخر النهار .


خالد بابتسامه/هسيبك هنا ازي بس ي حبيبتي مينفعش ي حبيبتي.


عشق برجاء وتوسل /علشان خاطري ي خالد علشان خاطري وهستناك ترجع .


خالد بابتسامه/هعمل معاكي ايه مبعرفش ارفضلك طلب غلش العموم هرجعلك بليل متأخر باذن الله خالي بالك من نفسك .


عشق بابتسامه وسعاده /امرك ي حبيبي .


******************.

في غرفه تقي وجاسر..


كانت وقف تقي أمام المراه ليحتضنها جاسر من الخلف وهو يقبل عنقها بحب .


/مبروك ي عروسه مبسوطه ي تقي .


تقي بابتسامه وسعاده لا توصف /مبسوطه يااه ي جاسر دي كلمه قليله اوي علي الي حاسه بيه انا هعيش طول عمري اسعدك وبس ي جاسر .


جاسر وهو يقبلها بعشق /بعشقك ي تقي بعشقك .


******************.

علي الطريق في سياره خالد ..


كان يعود إلي الغردقه بعدما عاد من نصف الطريق لنسي اوراق مهمه ..


/ي عني عجبك العطله دي كان لازما تنسي الورق هي ناقصه عطله بس يلا خليني اشوف عشق هههه وحشتني الشويه دول بنت اللذينه ..


***************.

في غرفه عشق وخالد ..


كانت تخرج عشق من الحمام وهي تلف جسدها بفوطه لتنصدم من تلك النائم علي السرير عاري الصدر لتتحدث بحده وارتباك .


/رامي انت بتعمل ايه هنا ودخلت هنا ازي .


رامي بنظره خبيثه/وحشتيني ي شوشو .


خالد وهو يفتح الباب لينصدم من ذلك المشهد .


رامي بنظره خبيثه/ايه ي عم الي رجعك علطول كده ده انا وعشق حبييتي لسه في أول السهره .


خالد بوجع ومراره/علشان كده صممتي انك تقعدي مش كده .


عشق بدموع والم /خااااالد .....يتتتبع .


تفتكروا ايه الي هيحصل 🤔🤔🤔🤔.


عشق خالد ❤️❤️❤️.

رنا احمد عماد ❤️❤️❤️.

بارت 13..


في الغردقه .

في غرفه عشق وخالد...


كانت تقف عشق بدموع تترجاه أن يصدقها أن يدافع عنها لكن نظراته كانت توحي بالجحيم .


رامي بنظره خبيثه/توتو انا عارف ان الموضوع صعب عليك بس بصراحه كنت فاكرك اذكا من كده ي خالد وهتلقطها لوحدك مسالتش نفسك هي اتغيرت معاك ليه فجاه بقت عشق الي دايبه في خالد ليه دي لعبه بس بصراحه برافوا عليكي ي عشق لما قولتيلي أنه غبي وهيخيل عليه .


عشق بدموع وجنون/متصدقوش ي خالد اقسم بالله كداب كداب ي خالد متصدقوش .


خالد بوجع والم ومراره /لا ي شيخه ده أنا شوفت بعيني علشان كده مكنتيش عايزه ترجعي معايا علشان مواعده حبيب القلب عشيقك ي خاينه بس خساره انس اضيع وقتي معاكم لو شوفت وشك في أي مكان انا فيه هقتلك سامعه قسما بالله هقتلك ي عشق .


عشق وهي تتوسل إليه بدموع /ابوس ايدك ي خالد متسبنيش متصدقوش ي خالد متخليهوش يحقق غرضه انا بحبك ي خالد بحبك .


خالد وهو يصفعها صفعات متاليه بقسوه والم /كفايه انتي ايه مبتزهقيش الباب مينفعش غير انا وانتي نفتحه ايه نط من الشباك  هو عنده حق وانا اقول ايه سر للتغير المفاجئ ده اتريها لعبتك ي رخيصه انتي فعلا كتير عليا اوي انتي مينفعش تكوني علي ذمتي انا غلطان لما فكرت اعمل من واحده زيك بنادمه علي قد كل الحب الي حبتهولك بكرهك ي عشق بكرهك .


عشق بصراخ ودموع والم /خااااااالد .


رامي بسخرية ووقاحه /هههههه ايه رايك مش ده الفلاح الي سبتيني علشانه اهو رماكي وصدق لعبتي بكل سهوله قولتلك هتلفي تلفي وترجعيلي في الاخر سلام ي شوشو .


كانت تجلس بدموع وهي لا تصدق ماذا حدث فذلك أشبه بكابوس بشع لكن كان السوائل الذي يجلد قلبها بلا رحمه كيف صدق عنها ذلك الكلام بتلك السهولة لتمسك هاتفها لياتيها صوت جدها سريعا لتتحدث بدموع ووجع.


/الحقني ي جدي .


******************

في فيلا المرشدي.


كانت تبكي عشق بحرقه والم .


/خليه يطلقني ي جدي ابوس ايدك انا مستحيل ارجع له تاني مستحيل .


خالد بغضب جحيمي/انتي ايه الي جابك هنا انا مش قولتلك مش عايز اشوف وشك ي خاينه .


ربيع بغضب شديد وهو يصفعه بحده /خااااااالد كلمه كمان منك قسما بالله لعتبرك حفيدي وهغضب عليك ليوم الدين .


خالد بصدمه /انت اول مره تمد ايدك عليا ي جدي وعلشان مين علشان دي .


نور بحده /كفايه اوي كده بقا انا سكتلك بما فيه الكفايه مالها دي مش دي الي كنت هتموت علشان ترضا عنك وتتجوزها .


خالد بسخرية ووجع/ودي اكتر حاجه ندمان عليها في حياتها اني حبيتها .


عشق بوجع ومراره/الي أتصدم واتوجع هو انا انا الي اكتفيت بيك عن الدنيا كلها انا الي اتغيرت علشانك انا الي حبيتك بجد وسلمتك نفسي بس انت طلعت كداب ي خالد كداب في كل حاجه طلقني ي خالد .


ربيع بغضب شديد/عشششششق انا قولت قبل كده كلمه الطلاق متتقالش في بيتنا فاهمه ولا لا .


خالد بقوه وثبات عكس روحه الداخليه المدمره /لا معلش ي جدي انا هكسر القواعد دي ولا اول مره عقولها انتي طالق ي عشق .


ليسرع خالد الي الاعلي ليتبعه جاسر وعاصم .


تقي بدموع /عشق حبيبتي انتي كويسه .


عشق بابتسامه باهته ودموع لا تتوقف /متقلقوش عليا انا كويسه كويسه اوي وهطلع أنام كمان عن اذنكم .


نور بدموع ووجع/عجبك الي حصل ده ي جدي انت لازم تعاقب خالد علي الي عمله في عشق .


ربيع بشرود وتعب /خالد هيتعاقب وهيتعاقب جوي كمان .


********************.

في غرفه عشق .


كانت تجلس بدموع لا تتوقف وعي تتذكر ليلتهم سواء وماذا حدث بعد ذلك لتحدث ذاتها بوجع ومراره.


/يااااه ي خالد مش قادره اصدق انك صدقت انك شكيت فيا كنت مستنياك تتدافع عني كنت مستنياك تقتله قصادي وتقوله انك مهما عملت مش هتوقع بينا ابدا دي عشقي دي روحي لكن كسرتني ي خالد دبحتني بسكينه تلمه بس انا هدوقك ي خالد من نفس الكاس .


******************.

في غرفه خالد ...


كان يجلس وهو يضع يديه بين رأسه بوجع ومراره ليتحدث عاصم بحده وغضب .


/انا مش عارف انت عملت كده ليه ازي جالك قلب تعمل كده ي خالد دي عشق مش دي حب عمرك .


خالد بوجع ومراره/قصدك غلطه عمري الي هفضل طول عمري ندمان عليها علي اني حبيتها .


جاسر بحده /انا عمري مهصدق الي انت بتقوله عنها ي خالد حتي لو شوفت بعيني مش هصدق .


خالد بغضب /ليه أن شاء الله انتوا ناسين حياتها كانت ازي قبل ماتتجوز كل حاجه حصلت بتأكد الي شوفته بعنيا انتوا بس الي مش عايزين تصدقوا وسبوني بقا علشان عايز انام .


عاصم بسخريه وضيق /تنام لا ي شيخ ده علي اساس ان هيجيلك نوم يلا ي جاسر هو ادرا واحد بمصلحته ليتأكد أنهم ذهبوا ليسقط أرضا واخيرا بيبكي بحرقه والم .


/اه ي حرقه قلبك ي خالد ليه عملتي كده ي عشق ليه ده انا محبتش حد في حياتي قدك ليه تعملي كده ليه وبرغم كل ده لسه بحبك صبرني يارب صبرني .


*******************.

صباااحا....


كانت تنزل نور الي الأسفل بدموع وصراخ.


ربيع بقلق /فيه ايه ي نور مالك ي بنتي .


نور بدموع /عشق ي جدي مشيت وسابت ورقه أن محدش يدور عليها ابدا اختي انا عايزه عشق عايزه اختي منك لله ي خالد منك لله .


خالد بقلق بالغ يجاهد ليخفيه /هتكون راحت فين ي عني تلاقيها عند حد من أصحابها .


نور بحده ودموع /لو اختي جرالها حاجه ي خالد مش هرحمك .


خالد ببرود عكس القلق والرعب الي بيدب في قلبه /سكت مرائتك ي عاصم بتقول كلام هي مش قده .


*****************.

في الخارج ...


كان يقف خالد وهو يحاول أن يصل إليها ليامر رجالته لكي يبحثوا عنها في كل مكان .


/ي ترا روحتي فين ي عشق روحتي فين .


*****************.

في الداخل ...


كان يجلس ربيع بتعب شديد ليقترب منه جاسر .


/اطمن ي جدي عشق هترجع وهيرجعوا لبعض وكل حاجه هتبقا زي الفل وهتشوف.


ربيع بتعب شديد/اخوك بوظ الدنيا خالص ي جاسر وانا عارف عشق كويس عنيده هدوقوا عذاب كبير بس الي متعرفوش أنها هي كمان هتتعذب .


***************.

بعد مرور شهرين .

في شركه خالد في مكتبه .


كان رايح جاي بجنون وخوف ينهش قلبه شهرين ولم يعثر عليها قلبه يأكله ببط فهو من اضاعها من يديه وها هو الآن يبكي عليها بحرق ليتذكر عندما علم برائتها وانتقم من رامي أشد انتقام .


فلاش باك ...

في فيلا المرشدي...


كانوا يجلسون بحزن شديد وقلق علي عشق لتسير رحمه بدموع ووجع.


/السلام عليكم انا كنت جايه بخصوص مدام عشق .


خالد بلهفه معرفش يداريها /عشق هي فين تعرف مكانها .


رحمه بدموع وندم /لاسف لا كان نفسي اساعدكم بس انا جايه هنا أكفر عن ذنبي يمكن ربنا سبحانه وتعالى يغفرلي بعد ماعقبني وخد مني ابني .


خالد بشك /قصدك ايه وضحي كلامك.


رحمه بدموع /انا بشتغل في رسيبشن الاوتيل الي كنتوا حضراتكم نازلين فيه انت ومدام عشق في الغردقه انا كنت محتاجه فلوس علشان عمليه ابني والراجل عديم الدم صاحب الاوتيل زق عليا الشاب الي نزل وراء حضرتك علطول زقه عليا علشان عارف اني محتاجه فلوس قالي هديكي مبلغ كبير بس تتديني نسخه من مفتاح اللاوضه بتاعتك انت ومدام عشق ادتهوله وبعدها علطول غرفت الي حصل من ابن الحرام ده وان بيت حضرتك انت ومدام عشق اتخرب وطلقتوا بعدها علطول ابني مات وكاني ربنا بيعاقبني علي الي عملته مدام عشق مظلومه ي خالد باشا انا السبب سمحني ي خالد باشا سمحني .


خالد وهو يجلس أرضا بدموع وصراخ وكأنه افتقد والدته .


/اه انا الي كنت غبي انا الي ضيعتك من ايدي ي عشق انا السبب ارجعيلي ي عشق وانا اعمللك كل الي انت عايزاه بس ارجعيلي عقبيني وانتي في حضني ي عشق اه ي حبيبتي اه .


************.

وبعدها ببراعه قد لفا ل رامي قضيه مخدرات وذهب بيه الجحيم. 


******************.

باك ...


في مكتبه .


كان يسير اسماعيل أحد رجالته ليقف بلهفه .


/ها لقتوها .


اسماعيل بأسف /للاسف ي خالد باشا مفيش حته في مصر مدورناش فيها انا متاكد انها سافرت .


خالد بتعب شديد/طب روح انت وخالوا عيونكم عليها .


اسماعيل /امرك ي باشا .


خالد بدموع ووجع/اه ي عشق ي ترا انتي فين حرام عليكي وحشتيني اوووووي ارجعي بقا ي عشق ارجعي .


******************.

بعد مرور 25 عامااااا .

في جنينه فيلا المرشدي ...


كان يجلس خالد برغم مرور تلك السنوات إلا أنه مازال يتمتع بوسامته لكن قلبه أصبح كالموتي بدونها فكل هذه السنوات كانت تقتله بالبطي .


سلمي بنت جاسر بابتسامه/صباح الفل ي خلود ايه طبعا سارح في عشقك كالعاده مش كده .


خالد بابتسامه/تعرفي ي بنت انتي انا بقبل منك انتي بالذات اي كلمه لانك شبهاها اوي .


سلمي بغرور مصتنع /معقول دي كانت ملكه جمال بقا بس علي العموم انا احلا .


زين ابن عاصم بحده /اختك عائشه راحت الجامعه من بدري وانتي قاعده بتعملي ايه ده كله .


سلمي بغيظ شديد/جرا ايه ي ابن عاصم وانت مالك اروح ولا اجي هغور امشي اوووف .


زين بغيظ /شايف بنت اخوك .


خالد بابتسامه/افهم ي غبي الستات ميجوش بكده لو بتحبها صحيح خدها في حضنك دلعها وخليك واثق فيها اكتر من روحك متعملش زي عمك .


رين بابتسامه /قصدك زي عشق خالد انتوا اسم علي مسماء ي عمي سنين مرت وانت لا فكرت في واحده ولا نستها يبقا هو ده العشق الخالد ❤️❤️❤️❤️.


ليرحل زين ليظل يفكر في عشقه الخالد الذي مرت كل تلك السنوات وما زالت تتخل قلبه وعقله .


لتاتي إليه رساله ليخحط  بشده ليسير بفزع الي مقر شركته الاصلي .


********************.

في العاصمه الالمانيه برلين .

في فيلا فخمه ...


كانت تجلس عشق الذي مازالت تحتفظ بشبابهاة وجمالها كانت تقرأ في الصحف لتنصدم من تلك الخبر التي يوضح دمار شركه الدهشور جروب بعدما خسرت جميع أسهمها في البورصه .


عشق بحزن وضيق /ي ترا عامل ايه ي خالد ده كنت روحك فيها مين الي عمل كده مين .


مالك وهو ينزل الدرج بطله وهيبه /انا الي عملت كده ي امي انا الي دمرت شركه المرشدي .


عشق بصدمه /بتقول ايه دمرت شركه ابوك ي مالك .


مالك ببرود /خالد المرشدي لا عمره كان ابويا ولا هيكون ي امي .....يتتتتتتتبع .


عرفتوا ليه انا سمتها عشق خالد ❤️❤️❤️❤️


ايه رايكم في القلبه الجامده دي هستنا تعليقاتكم وتوقعاتكم للي جاي مش عايزه تم ولا ملصقات دمتم بخير وعافية ❤️❤️❤️❤️❤️.


تكملة الروايه اضغط هناااااااا 


تعليقات

التنقل السريع