القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حبي الابدي البارت الثانى عشر 12بقلم نيرة عبد الغني كامله وحصريه في مدونة قصر الروايات


رواية حبي الابدي البارت الثانى عشر 12بقلم نيرة عبد الغني

رواية حبي الابدي الجزء الثانى عشر 12





رواية حبي الابدي الفصل الثانى عشر 12كامله وحصرية 



**البارت الثاني عشر **


حسام / تتجوزيني 


داليا بصدمه/ هاا... قولت ايه 


حسام / مش هقولها تاني 


داليا/ بس انا نفسي اسمعها تاني 


حسام/ امممم....يعني سمعتيها 


داليا/ انت بتتكلم جد 


حسام / بحبك 


داليا بدموع/ كنت نفسي اسمع الكلمه دي من زمان انا..... انا بحبك 


حسام بحب/ أنا هعوضك عن أي حاجه شوفتيها 


داليا/ أنا بحبك اوووي يا حسام 


.......عند سليم في مكتبه.......... 


سليم/ الو ايوه يا رهف انتي فين ومش بتردي علي موبايلك ليه 


رهف/ انا في المول يا حبيبي مكنتش سامعه الموبايل بقولك ياسليم 


سليم / قلب سليم 


رهف / هههههههه مش واقته رومانسيه عايزاك تيجي تاخدني عشان العربيه مش معايا وبرن علي حسام مش بيرد عليا 


سليم/ ثواني وهكون عندك 


رهف/ ماشي يا حبيبي هستناك في الكافيه اللي جمب المول 


.......عند ورد..... بعد وقت 


احمد / القمر عامل إيه 


منه/ الحمد لله يا حبيبي 


ورد/ احم احم..... بقولكوا ايه اسبؤني انتوا علي الكافيه وأنا هدخل اجيب حاجه من المول 


...سليم وصل وكان لسه هيتصل برهف بس شاف ورد


سليم/ ورد........ أنا لازم اتكلم معاها وراح ورا ورد 


.. بعد وقت ..


سليم/ ورد 


ورد بصدمه وارتباك / سليم أأنت


سليم بغضب / عايز اتكلم معاكي 


ورد بأرتباك/ م مفيش كلام بينا 


سليم بغضب / انتي ليه عملتي في ادم كده ادم عملك اي

هاا ولأني متأكد ان في حاجه ورا اللي عملتيه بسببك انتي اخويا ادمرت حياته مبقاش ادم القديم اللي أعرفه بقا ادم اللي بيشرب ويسكر ومبيرجعش غير 4 الفجر صحته ادمرت بقا سايب شركته وكل ده بسببك أنتي 


ورد بصدمه ودموع/ إيه؟! 


سليم بغضب وصوت عالي / ليه عملتي كده..  انطقى


ورد بأنهيار وصوت عالي/ هي اللي قالتلي اعمل كده عااااااااا  


...قعدت ورد علي الأرض بأنهيار/ هي اللي قالتلي هددوني لو معملتش كده هيقتلوا ادم 


سليم بصدمه  نزل لمستوي ورد/ هما مين اتكلمي ياورد


ورد بدموع / في خطوبة خالد وساره طلعت بره وقابلت بنت و.......

Flash back 

* ورد كانت واقفه بتفكر في ادم وفجأه 


&/ انتي ورد 


ورد / ايوه انتي مين 


&/ ههههههههه انتي متعرفنيش بس أنا اعرفك.. كل اللي عايزاه منك انك تبعدي عن ادم يا شاطره 


ورد بغضب / انتي ايه اللي بتقوليه ده انتي مين وعايزه ايه يا بت انتي 


&/ أنا روان حبيبت ادم اظن سمعتي عني ولا ايه 


ورد/ أنتي... انتي البت اللي كانت بتحب ادم عشان فلوسه 


روان/ هههههههه ايوه يا عنيا وياريت تبعدي عن ادم يا شاطره....لأن آدم بيحبك وأظن القمر بتحبه كمان مش كده ولا ايه 


ورد بحب/ ايه؟! .. ادم بيحبني 


روان / ايوه بيحبك واديكي عرفتي ولو مبعدتيش عن ادم هتشوفي وش تاني 


ورد/ بتحلمي.... انا مستحيل ابعد عن آدم 


روان/ هههههههه كده... طب اسمعيني بقا يا شاطره 


روان / آدم لو مكنش ليا مش هيكون لحد تاني ولو مكنش ليا مش هيبقا ليكي 


ورد/ تت تقصدي ايه 


روان/ الحل الوحيد عشان نرتاح انا وأنتي أن آدم يموت كده ولا هيبقا ليا ولا ليكي 


ورد بدموع / انتي بتقولي إيه.. انتي مجنونة 


روان / هههههههه... انا فعلا مجنونه اسمعيني بقا يا عسل آدم جوه بيدور عليكي وفي شب بيراقب ادم جوه ومعاه مسدس وبإشاره مني ادم هيموت هاا... قولتي إيه 


ورد بدموع / انتي كدابه 


روان / تعالي معايا وشوفي بنفسك..... شايفه الشب اللي ماشي ورا ادم 


ورد/ دا..... دا 


روان / معاه مسدس مش كده هههههه قولتي ايه يا ورد تبعدي عنه ولا اقتله ونرتاح انا وانتي .......


قاطعتها ورد قالت/ لأ لأ ارجوكي متأذيهوش انا هعمل اي حاجه... هبعد عنه خالص بس متأذيهوش ارجوكي 


روان ببرود / حلو.. يبقي تبعدي عنه ادم بعد عشر دقايق هيعترفلك بحبه وانتي عارفه هتعملي ايه يا شاطره ولو حد عرف بالاتفاق اللي بينا ده يبقا تقرأي القاتحه علي روح ادم 


ورد بدموع / لا لا ارجوكي متأذيهوش 


روان/ حلو ادخلي الحفله ولا اكنك قابلتيني فاهمخه 


back 


ورد بدموع / دا اللي حصل وبعدت عن ادم وخليته يكرهني 


سليم بحزن/ بس ادم لسه بيحبك ادم مقدرش ينساكي يا ورد بس هو اللي معاند نفسه بس لما يعرف انك بتحبيه واللي عملتيه عشان يسامحك 


ورد بخوف/ لا لا يا سليم ارجوك متقولش لأدم حاجه احتمال يأذوه 


سليم / متقلقيش يا ورد 


.... عند رهف.... 


رهف/ يا تري سليم اتأخر كده ليه


سليم/ القمر بيفكر فيا 


رهف/ كنت فين يا أستاذ كل ده هاااا 


سليم /  لازم نروح البيت بسرعه 


رهف/ ليه 


سليم / هتعرفي دلوقتي يلا بس 


.......سليم وصل البيت.... 


خالد/ خير يا استاذ اتصلت بينا ليه وقولتلنا نيجي 


سليم / ادم فين 


حسام/ فوق هو فيه ايه يا سليم فهمنا 


سليم / هتعرفم كل حاجه بس لما ادم ينزل....رهف ممكن تروحي تنادي لأدم 


......بعد وقت ادم نزل 


سليم بفرح / ادم كان معاك حق ورد........ 


قاطعه ادم وقال / قولتلك مش عايز اسمع سيرتها تاني 


سليم/ لأ يا ادم هتسمعني ورد بتحبك 


ادم/ ايه الكلام اللي بتقوله دا يا سليم هههههههه هي كدبت عليك ولا ايه 


سليم/ ادم اسمعني انا شوفت ورد النهارده و...... حكاله سليم اللي حصل بينه وبين ورد 


ادم بصدمه / ايه الكلام اللي بتقوله دا يا سليم الكلام دا حصل ولا... 


سليم/ والله العظيم حصل ورد بتحبك يا ادم صدقني 


خالد/ إحنا مش قولنالك ان فيه سر ورا اللي ورد عملته 


حسام/ لازم ترجعها يا ادم لازم ترجع وردة ادم 


ادم/ انا ظلمت ورد و..... قاطعه فون ادم رن فيديو.. ادم فتح الفيديو 


ادم بصدمه/ ورد

يتبع 

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

اللي عاوز تكملة الروايه يكتب في بحث جول مدونة قصر الروايات 

تابعونا على قناة التليجرام ليصلكم اشعار بالنشر فورا من هناااااااا

الرواية كامله من البدايه اضغط هناااااااا 



تعليقات

التنقل السريع