القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حبي الابدي البارت الرابع4 بقلم نيرة عبد الغني كامله وحصريه في مدونة قصر الروايات


رواية حبي الابدي البارت الرابع4 بقلم نيرة عبد الغني كامله وحصريه في مدونة قصر الروايات 




رواية حبي الابدي البارت الرابع4 بقلم نيرة عبد الغني كامله وحصريه في مدونة قصر الروايات 



**البارت الرابع*


* دخلت ورد مكان كله ظلام وايتخبت فيه


ورد بخوف:. يارب ساعدني يارب


ورد بدموع:. هتت هتصل بحد ولاقت رقم خالد اتصلت فيه بس هو مردش ، اتصلت بأدم


ورد بخوف ودموع:. بالله عليك رد الله يخليك رد علياا اعااااااااا


*عند ادم في الشركه


ادم سرحان في ورد ومش سامع الفون بتاعه وفاجئه قام وطلع من مكتبه متجه الي بيته واخد عربيته ومشي

**البارت الرابع**        

                             #بقلمي نيره عبد الغني#


* دخلت ورد مكان كله ظلام وايتخبت فيه


ورد بخوف:. يارب ساعدني يارب


ورد بدموع:. هتت هتصل بحد ولاقت رقم خالد اتصلت فيه بس هو مردش ، اتصلت بأدم


ورد بخوف ودموع:. بالله عليك رد الله يخليك رد علياا اعااااااااا


*عند ادم في الشركه


ادم سرحان في ورد ومش سامع الفون بتاعه وفاجئه قام وطلع من مكتبه متجه الي بيته واخد عربيته ومشي


* عند ورد


ورد بخوف ودموع:. انا هعمل ايه دلوقتي يارب يارب


* الشابين بيقربوا منها حطت ايديها علي فمها وكتمت انفاسها علشان محدش يسمعها


* ادم في عربيته جاله اتصال من خالد


ادم بأستغراب:. خالد بيتصل


ادم:. خير يا حبيبي لحقت اوحشك 


خالد بضحك:. ههههههانت بتوحشني علطول يا قلبي


ادم:. عايز ايه يالا


خالد:. ههههههه... قولي انت اتكلمت مع ورد النهارده في حاجه لأنها رنت عليا كتير وحاولت اكلمها بس مش عارف اوصلها انا قلقان لتكون في مشكله


ادم بأستغراب:. لأ انا متكلمتش في حاجه معاها هضوف كده هحاول اوصلها 


خالد:. ماشي سلام


* بص ادم للفون بتاعه واتفاجئ لما لاقه ورد متصله بيه هو كمان قلق عليها جدا  وحاول يتصل فيها لكن هي مردتش


* عند ورد*     * ورد واقفه وخايفه والدموع مغرقه وشها بتبص حواليها لاقت ازاز مسكت اتنين وطلعت للشابين 


ورد بخوف:. اعااااااااا وكسرت الازاز في دماغهم


ورد:. واقفه مرعوبه من المنظر اللي شافته وفاجئه الشابين مسكوها وزقتهم وطلعت تجري في الشارع


ورد ببكاء:. ساعدوني ساعدوني في حد هنا يساعدني


* في عربيه ادم 


ادم:. انا ليه حاسس ان ورد في خطر وبعدين انا ليه قلقان عليها كده ... وقاطع تفكيره موبايله رن من رقم غريب


ادم:. السلام عليكم


المتصل:. وعليكم السلام .. حصرتك انا والد ورد اللي شغاله عند حضرتك في الشركه


ادم:. ايوه اتفضل


محمد والد ورد:. يابني ورد لسه مرجعتش البيت لحد دلوقت هي لسه في الشركه


ادم بزهول:. بس ورد طلعت من الشركه من بدري


محمد بخوف:. ي ي يعني ايه طلعت من الشركه من بردي


ادم بخوف وحس ان الدنيا وقفت:. اهدى لو سمحت اوعدك اني هلاقيها وارجعهالك البيت سالمه


محمد:. الله يخليك يابني حاول تلاقيها وانا هكلم صحبتها ممكن تكون عندهم


ادم:. متقلقش ادم السويفي مش بيخلف بوعده    

     * في بيت ورد 


زينب:. هاا قالك ايه ورد كويسه مش كده


محمد:. ...................


زينب بخوف:. رد علياا  يا محمد بنتي فين


* محمد لما شاف زينب قلقانه علي ورد قرر ان مش هيقولها حاجه 


زينب:. ساكت ليه في حاجه حصلت مع بنتي انا قلبي مش مطمن 


محمد:. اهدي يا زينب مفيش حاجه حصلت ورد كويسه بس هي اتاخرت علشان كان فيه شغل في الشركه كتير


زينب بخوف وقلق:. طب خدني عندها انا مش مطمنه


محمد بنفاذ صبر:. اخدك فين يازينب قولتلك هي زمانها جايه اهدي


زينب حركت رأسها بالايجاب:. بس انا قلبي مش مطمن


* محمد حضنها علشان يطمنها علي ورد 


محمد:. اهدي يا حبيبتي ورد زمانها جايه 


* عند ادم


ادم بخوف وقلق:. يا تري انتي فين يا ورد ..... فاجئه سمع صوت بنت بتطلب المساعده  .. وقف عربيته ونزل


ادم بأرتباك وخوف:. دا دا صوت ورد ايوه انا متأكد


ادم بخوف علي ورد وهو بيزعق بصوت عالي:. ورد ورد


* عن ورد ،، فاجئه ورد وقفت مكانها شافت الشابين قدامها


الشاب2:. زق ورد ووقعها علي الارض ،، وقعت ورد علي الارض 


ورد بخوف ودموع:. لااااااااااااااء وبتتنفس بصوت عالي اعدت علي الارض وضمت رجليها لصدرها


ورد بدموع:. لااااء بالله عليكم سيبوني انتوا عا عايزين مني ايه وحطت ايديها الاتنين علي وشها ولسه الشاب

1 هيلمسها حد شده من ورا وخبط الشابين في بعض وضربهم الشاب2 لسه هيضربه الشخص المجهول صده ومسك ايده وضربه 


الشخص المجهول بصوته اللي زلزل الارض:. انتوا الزاي تتجرأوا تفكروا انكم تلمسوها طول مانا عايس مش هسمح لحد يأذيها ولا يقربلها


* الشابين شافوا في عيون الشخص المجهول النار والغضب وهربوا ولسه المجهول هيجري وراهم شاف ورد وهي لسه مخبيه وشها وقعده وضمه رجليها وبتقول


ورد بدموع وخوف:. سيبوني في حالى بالله عليكوا محدش يقرب مني 


* المجهول بخوف علي ورد وعيونه فيها دموع لأنوا شاف ورد في الحاله دي قعد على ركبته وحط ايده علي كتف ورد


ورد بدموع وخوف وصوت عالى والتفتت للشخص المجهول وتقول:. محدش يلمسني وفوجئت لما شافت الشخص المجهول 


البارت خلص يا حلوين  يارب يكون عجبكوا

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

اللي عاوز تكملة الروايه يكتب في بحث جول مدونة قصر الروايات 

تابعونا على قناة التليجرام ليصلكم اشعار بالنشر فورا من هناااااااا

تعليقات

التنقل السريع