القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ما بين الحب والعداوه البارت السابع7 بقلم نيره عبد الغني في مدونة قصر الروايات


رواية ما بين الحب والعداوه البارت السابع7 بقلم نيره عبد الغني

رواية ما بين الحب والعداوه الجزء السابع7




رواية ما بين الحب والعداوه الفصل السابع7 كامل


#ما_بين_الحب_والعداوه 

Part 7

رحيم ببكاء/ ليه خليتيني اعيش في عذاب بعيد عنك

ميسون ببكاء غصب عني يا اسر غصب عني هم اللي قالوا لي اعمل كده

رحيم بصدمه/ مين

ميسون ببكاء متذكره ما حدث معها /حسين وادهم هما حاولوا يقتلوا ابننا يا اسر ...حاولوا يقتلوهو وهو في بطني حسين قال لي لو جبت الولد انت هتموت قالوا لي اني لازم ابعد عنك

رحيم بغضب/ انا اوعدك اني هجيب لك حقك يا ميسون هجيب حقك وحق ابني وحق السنين اللي ضاعت وانتي بعيده عني



ميسون ببكاء / كبرت ابني وانا كل ثانيه خايفه... خايفه  لياخدوه مني... ارجوك يا اسر ابعد.. عايزه ابني يتربى بعيد عنك وعن العداوه دي د مش هقدر اخسره

رحيم/ انا مستحيل اسيبك يا ميسون مستحيل

...ليرى رحيم ابنه قادم مع زين ويجري ياسر الطفل ناحيه ميسون ويقول /ماما ...وتحتضنه ميسون

...ينظر اليه رحيم بحب واشتياق وينزل الى مستوى ابنه ويقول له اسمك اسر...

 ليهز ابنه راسه الايجاب

 ‏ ويقول له رحيم بحب/ وانا اسمي اسر برده ويحتن ابنه لاول مره ...وهنا تمنى رحيم ان يقف الزمن به لكي يستطيع ان يملئ الفراغ الذي تركته ميسون في الماضي

ميسون موجهه كلامها لزين / استاذ اسر صديق قديم ليا ولتنظر الى رحيم وتقول / استاذ زين صديق العيله جينا معاه علشان عنده صفقه

زين/ اتشرفت بمعرفتك يا اسر

رحيم/ شكرا ليا الشرف

رحيم/ موجها كلامه لابنه انت حبيت دبي

اسر الطفل / ايوه ومبسوط اوي اني جيت هنا ووجه كلامه لامه ويقول /؛ماما انا هروح مع عمي زين نتمشى شويه وتوافق ميسون ويغادر اسر مع زينه وقبل ان يغادر احتضنه رحيم بقوه ونظر اليه وهو يغادر كانه يقول له لا تذهب اريدك معي ........وتبكي ميسون ورحيم على حالهم

رحيم/  انا مش هسيبك يا ميسون


ميسون ببكاء / ومراتك

رحيم/ بس انتوا عيلتي مش هقدر ابعد عنكم ما تسيبنيش يا ميسون اديني فرصه واحده بس اصلح اللي حصل حبي ليكي كان بيزيد كل يوم ما قدرتش انساكي يا ميسون ليقترب منها ويقول لها انا بحبك يا ميسون.........

 ميسون/ كنت بشوفك في عيون ابننا كل لحظه انا بحبك اوي ليحتضنها بقوه


#ما_بين_الحب_والعداوه 

#نيره_عبدالغني 


_____في اليوم الثاني______

يجلس رحيم امامه ابنه وهو نائم وينظر له بحب

ميسون / مش عايزاك تخاطر مش عايزاك تتاذى ارجوك يا اسر 

رحيم/ ارجوكي انتي يا ميسون ما تحرمنيش من ابني انا عايز اربيه عايز اعوضكم عن اللي فات

..... لتهز ميسون راسها بالايجاب

●ويتصل رحيم بصديقه خالد ويتفق معه على انه ياخذ ميسون وابنه الى مكان بعيد حتى يظل كلا من ميسون وابنه بامان

●ويتصل بحسين ويتفق معه على ان يقابله في الفندق ....

وليذهب خالد مع ميسون واسر ابنهم ....اذا يراه حسين وليتفاجئ بوجود ميسون والولد .. وبسرعه يذهب الى ادهم ياتي حسين وهو مليء بالغضب ويدفع ادهم بقوه ويقول له/ انت كذبت عليا البنت ما نزلتش الولد وقلت لك خليها بعيد بس انت ما سمعتش مني

ادهم بصدمه/ الدكتور قال لي انها نزلته

حسين بغضب وهو يصفع ادهم على وجهه ويقول/ البنت رجعت وبقت معاه وهو مش هيسيبها ولا هيسيب ابنه كل ده بسببك انت يا ادهم ويترك هو يغادر


.......في المساء..........


حسين موجها كلامه لرحيم/ كل ده وانا اللي طلعت غلطان يا رحيم عملت كده عشان احميك

رحيم بصوت جهوري /عملت كده علشان الفلوس مش عشان تحميني ويرفع مسدسه ناحيه حسين ويقول له انا عمري ما هسامح اي حد حاول يقتل ابني ...وليتفاجئ حسين بان رحيم يعلم كل شيء

يا تري اي اللي هيحصل بعدين🤔🤔❤

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

لتكملة الرواية اكتب ف بحث جوجل مدونة قصر الروايات 

اللي عاوز تكملة الروايه يعمل انضمام لقناة التليجرام من هنااااااا 

الرواية كامله من البدايه من هنااااااا 

 


تعليقات

التنقل السريع