القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية مابين الحب والعداوه البارت الثامن8 بقلم نيره عبد الغني في مدونة قصر الروايات


رواية مابين الحب والعداوه البارت الثامن8 بقلم نيره عبد الغنيرواية مابين الحب والعداوه الجزء الثامن8 




رواية مابين الحب والعداوه الفصل الثامن8 كامله 



#ما_بين_الحب_والعداوه 

Part 8

حسين موجها كلامه للرحيم/ كل ده وانا اللي طلعت غلطان يا رحيم عملت كل ده علشان احميك

رحيم بصوت جمهوري/ عملت كل ده علشان الفلوس مش عشان تحميني ويرفع مسدس ناحيه حسين ويقول له انا عمري ما هسامح اي حد حاول يقتل ابني ولتفاجئ حسين بان رحيم يعلم كل شيء

واذا برحيم يصوب ناحيه حسين وتخرج طلقه من مسدس رحيم ليموت حسين واذن بجريمه اخرى يرتكبها رحيم يتصل رحيم بصديقه خالد ويقول له كل شيء

...بعد وقت 

يعود رحيم الى حور وينام بجانبها هي واسر

... في صباح يوم جديد 

حور/ ايه اللي هيحصل بعدين يا رحيم

 رحيم/ لازم انهي المشاكل دي لازم

...رحيم وحور يتحدثان وياتي خالد اليهم ويعطي للرحيم هاتفه

حسام/ بيقولوا ان الصبر مفتاح الفرج وانا صبرت عليك كتير يا رحيم واخيرا قدرت امسك واحد منكم عمك عندي دلوقتي لو مش عايز تخسره تعالى وانقذوا بسرعه ليغلق المكالمه وهو غاضب 

رحيم موجه كلامه لخالد/ لازم نروح ..... لازم نمشي

حور بخوف وبكاء /هتروح فين وتسيبني ارجوك يا اسر خليك معايا ما تسيبنيش ارجوك ليحتضانها ويحتضن ابنه ويغادر الرحيم

**غدر رحيم وهو لم يكن يعلم ما الذي ينتظره لم يكن عليه ان يغادر ويترك عائلته

...في الطريق

 خالد /انت متاكد يا رحيم انك عايز تروح وتنقذ عمك انت نسيت اللي عمله فيك رحيم

رحيم/ وهو ينظر الى خالد لا يا خالد ما نسيتش بس هو مهما عمل هيبقى عمي 

خالد بفزع وصراخ/حاااااااسب يا رحيم

رحيم وهو ينظر الى الطريق ليجد شاحنه كبيره امامهم حاول رحيم ان يتفادى الشاحنه وبالفعل تفادها ولكن

رحيم/ فرامل العربيه مش عارف مالها يا خد مش قادر اسيطر على العربيه

خالد /حاول حاول يا رحيم توقف العربيه

رحيم وهو يحاول ان يسيطر على سيارته ولكن لم يستطيع ان يسيطر على سيارته ليرى رحيم انهم يقتربون من حافه التل

رحيم بصراخ /نط من العربيه يا خالد

خالد/ مستحيل اسيبك يا رحيم

رحيم/ بقولك نط

خالد/ احنا عشنا مع بعض على طول وكنا سوا في اي خطوه مستحيل اسيبك يا رحيم ولو هموت يبقى هنموت سوا

..يتذكر رحيم لحظاته مع حور وابنه لتسقط السياره من اعلى التل وتنفجر

...بعد وقت 

..تاتي سياره وتقف على حافه التل ينزل منها حسام ونور

حسام بابتسامه/ واخيرا قدرت اني اخذ حق ابويا دلوقتي ابويا يقدر يرتاح في تربته

نور/ ليه ليه يا رحيم خلتني اعمل فيك كده ليه حاولت اخليك تحبني وتقرب مني بس انت في كل مره بتبعدني ما سبتليش الفرصه وما ادتنيش فرصه ليه انا اتجوزتك ونسيت انك قاتل ابويا ليه يا رحيم

حسام/ بتعيطي على ايه يا نور بتعيطي على موت المجرم اللي قتل ابونا بتعيطي على واحد ما يستاهلش حبك

حسام /ما كنتش هرتاح ولا هيهدالي بال طول ما هو عايش ما كانش في غير اني اقطع الفرامل من عربية الاستاذ رحيم

ااااه ودلوقتي هقدر اني اعيش مرتاح

....هل ستكون هذه نهاية رحيم ..هل ستكون هذه النهايه وما مصير ابنهم وهل ستتمكن حور من تربية ابنها والابتعاد عن هذا العالم الذي لا يرحم.


===================================


♡♥︎♡بعد مرور سنوات♡♥︎♡

...في الطريق.....

..تقف بنت امام سيارة أحدهم وهي تصرخ...

حور/ يا استاذ وقف العربيه بسرعه متروحش هناك 

&/ في حد بيوقف حد كده افردي كنت خبطتك وجرالك حاجه دلوقتي لو عايزه تنتحري روحي موتي نفسك بعيد عن الطريق

حور بغضب/ انا ولا عايزه انتحر ولا حاجه انا طلبت منك تقف علشان في حفره في نص الطريق لو مكنتش وقفتك كنت احتمال انت اللي يجرالك حاجه....لينظر الشاب الي الحفره وينظر الي حور

&/ فكرتك عايزه تنتحري ولا حاجه

حور/ لأ انتحر اي بس 

&/ امم اسف فهمت غلط

حور/ لأ ولا يهمك المهم ان محصلش حاجه...عن اذنك

..لتركب حور سيارتها ولكن ..

حور/ انا قولت اليوم باين من اوله اي الحظ ده

&/ ممكن لو تحبي اوصلك

حور/ لو مكنتش هزعج حضرتك

&/ لا ولا ازعاج ولا حاجه

حور/ شكرا لحضرتك

&/ بلاش حضرتك دي اسمي أسر

حور/ انا حور.اتشرفت بمعرفتك

اسر/ ليا الشرف

لتركب حور مع اسر... بعد وقت

حور/ شكرا علي التوصيله

اسر/ انا اللي لازم اشكرك..انتي انقذتي حياتي

حور بحب/ العفو..عن اذنك

اسر بحب/ هشوفك تاني

لتنظر اليه حور باستغراب/ اممم لو لينا نصيب هنتقابل

لتبتسم وتغادر/ غريب الشب ده

..في شركة اسر السويفي 

ياسين/ كنت فين مش بعاويدك تتأخر كده

اسر/ كان في بنت عربيتها عطلت فاوصلتها

ياسين/ اممم بنت...غريبه

اسر/ ايوه بنت اي الغريب في كده

ياسين/ انت كويس يا حبيبي اصل مش بعاويدك توصل بنات ولا ليك في البنات

اسر/ عادي..بس هي انقذت حياتي

ياسين/ مش فاهم.... ليشرح له اسر عما حدث

ياسين/ الحمدلله ان محصلش حاجه

اسر/ ايوه الحمدلله

ياسين/ اممم يا تري البنت دي حلوه

اسر وهو يفكر بها/ اووي..

ياسين/ انت قولت حاجه يا اسر

اسر/ هااا لأ لا مفيش....قولي لقيت سكرتيره بدل نهي

ياسين/ لسه

اسر/ حاول تشوف بأسرع وقت

ياسين/ تمام

...في اليوم التالي...

ياسين/ اسر في بنت هتيجي النهارده أعمل معاها المقابله حددتلها معاد الساعه١١ 

اسر/ وأخيرا..تمام بس المفروض تكون وصلت مش كده 

ياسين/ المفروض..

اسر/ تمام

... بعد وقت..يدق الباب

&/ السلام عليكم

لينظر اسر الي ذلك الصوت/ وعليكم السلام.......


البارت خلص يا حلوين هيظهر شخصيات جديده هنتعرف عليها البارت اللي جاي❤️❤️


تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

لتكملة الرواية اكتب ف بحث جوجل مدونة قصر الروايات 

اللي عاوز تكملة الروايه يعمل انضمام لقناة التليجرام من هنااااااا 

الرواية كامله من البدايه من هنااااااا 


تعليقات

التنقل السريع