رواية طفلة في حياتي الفصل العاشر 10
رواية طفلة في حياتي الفصل العاشر 10
اهدي ي عمري كله انتي .. كل العياط ده عشان فيلم
جنا ببكاء. م.اتت ي نوح .. ملحقوهش يعيشوا حياتهم و حبهم
دي ما..تت يوم فرحها مش. عدل ابدا ال حصلها حرام والله
نوح ده مجرد فيلم هندي يستاهل الحرق ي عمري
متزعليش نفسك عشان حتت فيلم تافه ذي ده ........
جنا ببكاء انا زعلانة اوي على البطل ده كان بيحبها اوي
نوح وهو كان من بقيت اهلك حتى تزعلى عليه
قومي نامي ي بنت روح قبل م اتغابى عليكي قال زعلانة قال
مسكت ايده بصلها باستغراب بصتله في عيونه
جنا هو انت هتزعل عليا لما امو...ت
هز نوح راسها بلا اصابها خيبة أمل فاكمل ....
لاني هم...وت بعدك علطول
انا مش عايز حياة مفهوش انتي
ابتسمت بسعادة قربت منه باسته بحب ....
جنا بحب وانا بحب حياتي اوي لأنك أنت موجود فيها
قرب منها بتوهان. خليكي دايما قريبة ي جنا
قربت منه وهي بتلمس على وجه بحب .... همس بحب لسا قربي كمان
قربت منه بخجل وباسته برقة كمل هو بعنف.......
كان واقف برا بيتها
بيراقب الوضع ازاي فجأة لقى نفسه ببص على بلكونة
اوضتها ...
عز مالك ي عز انت مكنتش كده اي الحصلك ي بنى
معقول اكون حبيتها.. بس مستحيل ده انا لسا عارفاها من يومين بس ازاي لحقت وحبيتها .. فوق بقى ي عز انت في مهمة
فاق لما شاف ضل حد في أوضة ريتال
قلق ودخل على طارق لقى في مكتبه ونايم ...
ركض على اوضتها ومسد..سه بين اديه. اتسحب بس براحة
فتح الباب بهدوء ولقى شخص ملثم حامل سلا..ح في ايديه وعايز يقت...ل ريتال بس اتخض اول م. عز
عز بغضب ارمي سلا..حك دلوقتي
فاقت ريتال على صوته بس اتفاجاءت بالشخص ده
مصوب سلا..حه نحوها وجاءت تصرخ بس كتم صوتها بايده
الشخص. ارمي سلا..حك والا هفجرلك راسها دلوقتي.
عز وهو بينزل سلاحه بهدوء ..
اهدا . انا مش هعملك حاجة بس سيبها لحال سبيلها
الشخص. هي لازم تم..وت
بكت ريتال فصرخ في وجهها اخرسي مش عايز اسمع صوتك
سكتت ريتال بخوف وهي بتبص لعز بنظرات عمره مش هيقدر ينساها..
عز بهدوء هعمل ال عايزه بس تسيبها ارجوك
الشخص بضحك. باين بتحبها اوي .. بس ي خسارة
هي مصيرها تم..وت بس انا زعلان اني مقدرتش ادوق الحلويات دي ... فرسة جميلة جميلة اوي
اتعصب عز من كلامه عليها بالطريقة القذ.رة دي...
خذ سكي..نة من جيبه ورماه على ايده بعدت ريتال عنه بخوف
جاء عز بسرعة وضربه على رأسه بقوة خلا يفقد الوعي ..
بصق عليه بقرف وهو مخلول منه
خذ الكلابشات وبقى يربط فيه وبيسالها
عز بهدوء. انتي كويسة
بس هي كانت مرعوبة جدا بصلها لقاها بالحالة دي
جاء قرب منها ببطء .. خلاص مفيش حاجة هو ميقدرش ياذيكي طول منا جنبك
اترمت في حضنه تبكي بشدة صدم في البدايه بس كان
حضنها دافى و لذيذ.. بادلها الحضن وهو مسلوب الإرادة...
عز بحنان ميقدرش ياذيكي انا هنا عشانك وبس
اهدي واطمني طول منا جنبك مفيش مخلوق يقدر يقرب منك بسوء ...
ضعف عز قدامها و قدام جمالها وعفويتها وباسها من شفايفها
بعمق وعنف وشووق وهو مسلوب الإرادة اتفاجاءت
هي بيه وحاولت تبعده عنها بس بعد بصعوبة
عز وهو بينهج ريتال انا....
قاطعه كف على وجه منها وهي مش مصدقة ال عمله معها
اتخضت لما سمعت صوت باباها
هو اي ال بيحصل ده ي عز انت بتعمل اي باوضة بنتي
في الوقت ده....
عز باندفاع انا بطلب منك ايد الآنسة ريتال للزواج ...
عند نور
فاقت وهي حاسة بوجع جامد في دماغهااا....
اخر حاجة كانت فاكرها انها لما كانت في بيتها هي ولما التعبان اتلفى حول رجلهاا اغمي عليها من الخوف ..
بس هي دلوقتي فين. فاقت تبص حوالين نفسها ...
لقت نفسها في اوضة جميلة جدا بس ده مش اوضتهاا
واخيراا فوقتي ي جميليتي النائمة ....
ده كان صوت نوح جاي من شاشة العرض ال معلقة على
الحائط بصتله بغضب
نوح بصراخ انت ال عملت فيا كده ي نوح والله مش هسيبك
هدم..رك انت وهي والا مش هيكون اسمي. نور. فاهم
نوح ببرود مش لما تخرجي من هنا عايشة الأول
نور برعب انت تقصد اي انا فين ي نوح
نوح بتسلاية. انتي في مكان انا عايزك تكوني فيه ي نور
بعد 5 دقائق بالظبط الأوكسجين هيخلص من الأوضة دي
هتتخنقي بس بالبطئ ي نور
جنا بالنسبالي ذي الأوكسجين ي نور
جربي بقى لما الأوكسجين يخلص هتحسي باي سلام.
نور بصراخ لا لا ي نوح اوعى تعمل فيا كده هتم...وتني نوح
لكن لم يكن هناك من يسمع لها تبكي وهي تحاول أن تخرج من هذه الغرفة لكن لم يكن هناك أي شباك فقط باب...
من الحديد لل يمكن فتحه
انهارت نور أرضا وهي تحس بالاختناق من نقص الهواء بالمكان.......يتبع
تكملة الروايه من هنااااااا
اللي عاوز البارت الجديد يكتب في بحث جوجل( مدونة قصر الروايات)
الرواية كامله من البدايه من هنا
لتكملة الرواية تابعونا على قناة التليجرام من هنااااااا
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا