القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشق تحت ظل القمر البارت 14_15بقلم ايمان رأفت



رواية عشق تحت ظل القمر البارت 14_15بقلم ايمان رأفت 



رواية عشق تحت ظل القمر 

14_15

الرئيس: لوسيفر هرب وناوي يأذيك وهو حاليا راجع بشر اكتر من الاول والمنظمه اتخلت عنو من الدائره الذهبيه (ملحوظه: الدائرة الذهبيه اعضائها مهما فعلو من جرائم لن يصح احد ان يقتلهم او ينفذ حكم دون ان يرجع الي المنظمه واعضاء المنظمه،  عدي، ريان، حسام، مالك، لوسيفر)

ريان: وانا انتظرت كتير عشان اسمع كده

  وجه اليوم الي هنتقم منه 

الرئيس: جهز كل حاجه وبلغني 

ريان: تمام بعد ان اغلق المكالمه قد لاحظ تقلب أمل 

ريان وهو يداعب انفها: صباح الخير يا ملاكي

أمل: صباح النور يا حبيبي  

ريان بخبث: صباح النور حاف كده 

أمل: قليل الادب 

ريان: وانا بموت في قله الادب وجذبها وبداءت معزوفات حبهم 

...... عند تغريد وحسام 

حسام: حبيبي الي لسه نايم  

تغريد: لا انا صحيت اهو ثم طبعت قبله رقيقه علي شفتيه وقالت يلا ننزل نفطر 

.حسام: مظنش دلوقتي ثم جذبها ليعزفو مقطوره حبهم

........ في الصعيد 

صالح: بقالكو سنتين مش لاقينها لي حتت بت زي ولاء دي راحت فين 

حوريه: انا نفسي اعرف راحت فين قليله الرباية دي 

دي حتط راسنا في الطين بعد ما هربت يوم فرحها علي ولد عمها 

نوال: حرام عليكم سيبو بنتي في حالها 

وفجاءه جأت صفعه قويه علي خدها 

محمد: بنتك جابتلنا العار ولازم نلاقيها 

زين: وانا مستعد اتزوجها

نوال بهستريا: انا الي هربتها ايوا انا الي هربتها كفايه عذبتوها كتير وهيا صغيره هيا ووفاء وكمام جاين تجوزوها غصب عنها كفايه 

طلع صالح السلاح ووجه نحو نوال ثم...............



البارت: 15

الكاتبه: ايمان رافت 

رواية: عشق تحت ظل القمر 

............... 

انطلقت رصاصه جهه نوال في كتفها اليمين وقع مغشي عليها 

صالح: شيلو الست دي مش هتموت الا لما بنتها تكون هنا و هي شايفاها بعنيها بتموت هاتولها ممرضه كل تعالجها وكل ما تفوق تعطيها منوم 

الراجل: تؤمر يا كبير 

صالح وهو ينظر لمحمد: ولا انتا ليك راي تاني عاد 

محمد بنفي: لا يا بوي الي انتا شايفه صح اعملو 

............. 

ولاء قامت من النوم مفزوعه عدي: مالك في اي 

ولاء: لا مفيش حاجه ده كان كابوس 

ولاء: انتا اتجوزتي من غير حتي ما تعرف انا مين وحكايتي اي لي 

عدي: لاني بحبك ومردتش اضغط عليكي 

ولاء: بص يا عدي انا كنت عايشه في الصعيد واهلي من يوم ما اتولدت وبنسبالهم البنات عار كانو بضربوني بيجبرونل نقعد من المدارس وكمان يجوزونا من غير موفقتنا وفي يوم بابا جبلي عريس او بالاصح الحاج محمد جبلي عريس كبير في السن وغصب عليا اني اتجوزو قولتلو مقابل ان تغريد تكمل تعليمها برا عشان متشوفش اختها بيحصل فيها اي وبعد فين وفين وافق وقالي عشان يضمن قالي هتسافر بعد الفرح ووافقت في يوم الفرح كنت ناويه انتحر بس لاقيت امي احن ام من الدنيا دخلت ودتني فلوس كتير ودهب وقالتلي اهربي بسرعه مفقتش الا لما لاقيت نفسي بجري بالفستان انا وتغريد وروحنا القاهر واشترينا بيت والي طلعت امل جارتنا واتعرفنا علي بعض ساعتها وتغريد ووفاء سافرو وانتا عارف الباقي 

عدي: وازاي قولتي انك متعلمه 

ولاء: بابا أمل خلاني اكمل تعليم ودخلني معاها كليه السون وكان هو فعلا الي يستحق مني كلمه بابا 

عدي: عيلتك اسمها اي 

ولاء: عيله صالح المينياوي 

عدي بابتسامه شر: تمام 

يلا يا قمر ننزل نفطر

ولاء: يلا 

ريان قابل عدي

ريان: جمع باقي الفرسان وتعالو علي المكتب بعد الفطار 

عدي: تمام 

بعد الفطار ذهب الجميع الي مكتب ريان 

رسان: لوسيفر هرب واتنفي من الدائره الذهبيه وحاليا راطع اقوي من الاول لان في حد بيسانده وخطر علي البنات القصر دلوقتي 

لازم ننقلهم الفيلا الي في القاهرة 

عدي: قد اي انا كنت مستني اني اسمع خبر نفي مارك 

مالك: انا هنقل البنات النهارده مع طقم حراسه 

ريان: تمام وهنرجعم بعض ما نخلص من لوسيفر 

بعد عدة ساعات وصل مالك للفيلا في القاهرة بالبنات 

وفاء مسكت ايد مالك: انا خايفه 

مالك طبع قبله رقيقه: طول ما انا معاكي متخافيش كلها اسبوع ونرجع تاني القصر ونعيش كلنا تاني وانا سايب معاكو حراسه لو احتاجتو حاجه هما هيجيبولكو كل حاجه ومحدش يطلع مهما حصل 

مشي مالك وراح عند باقي الفرسان 

.................... 

في الصعيد 

حارس: احنا عرفنا مكان ولاء واحد من رجالنا كان في مصر وشافها في فيلا كبيره قوي فيله ريان الشرقاوي 

صالح: جهز الرجاله وتجيبوها في خلال يوم 

.......... 

بعد يومين من تخطيط ريان 

في فيلا البنات الباب خبط جامد فتحت أمل في حد رش حاجه في وشها وفي باقي البنات وقتلو كل الحراس وراحو علي العربيه 

وبعد ساعات وصلو الصعيد 

وفجاءه............. 

يتبع 

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

اكتب ف بحث جوجل( مدونة قصر الروايات) سوف تظهر لك القصص كامله 

الرواية كامله من البدايه من هنااااااا

تابعونا على قناة التليجرام من هنااااااا ليصلكم اشعار بالنشر فور



تعليقات

التنقل السريع