القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشق تحت ظل القمر البارت السادس عشر 17-18-19بقلم ايمان رأفت

 

رواية عشق تحت ظل القمر البارت السادس عشر 17-18-19بقلم ايمان رأفت 






رواية عشق تحت ظل القمر البارت السادس عشر 17-18-19بقلم ايمان رأفت 

......................... 

تغريد بصوت بكاء: حسام ولكن لم يكن ينظر لها حسام كان ينظر لصالح وسليم ثم ابتسم بشر جاء عليه صالح ليضربه لكن في لحظه كانت يده مكسوره وهنا قام زين وسمير ومروان وفجاءه دخل عدي وهو ينظر بشر ثم انقض علي صالح اخذ يطعن فيه ويضرب وكلما تذكر ما حكته ولاء يزيد في عدد الطعنات  ومن وجاء زين ليضربه التفت عدي وقام بقطع يده باحدي سكاكينه وقطع اليد الثانيه وهو يقول: مش دي الايد الي عايزه تكتب كتابها علي مراتي وضربتها 

ثم اخذ يلكمه بشده وثم اطلق رصاصه في وسط رأسه 

وهنا جاؤ ينقضو عليه دخل ريان ومالك الذين   يقتلون اي شخص يروه بلا رحمه وثم اخذ ريان يضرب سمير بلكمات حتي غاب عن الوعي وكذلك فعل مالك مع مروان لكن مالك لم يترك مروان ويلكمه ويتخيل ان هذا الوحش كان سيتزوج طفلته ويقوم بضربه اكثر ثم جاء رجل ليضرب ريان برصاصه ولاكن استقرت في مكانها الصحيح ريان: لااااااااااااااااا

.............. 

في روسيا توجد صور للاربع حوريات 

مارك: اوعدكم ستكونو لي وساقتل الفرسان الاربعه 

وظل يضحك بشر 

..................... 

ريان: اماااااال ولحقها قبل ما تقع 

امل: بحبك اوعي تساني ارجوك 

ريان بدموع كثيره: لا ونبي لا فوقي انتي. لازم تعيشي 

عدي: يلا على المتشفي بسرعه 

ريان: مالك خد الكلاب دول المخزن وقام وشال أمل وراح المستشفي 

هو والبقاي 

امل دخلت العمليات بعد تلت ساعات خرج الدكتور ويبدو علي ملامحه الخوف: انا اسف.



رواية: عشق تحت ظل القمر

الكاتبة: ايمان رافت 

البارت: 18

................ 

ايمان: هعورك يلا 

وفجاءة وقعو على السرير 

ايمان: ابعد بدل ما هصوت واقول بيتحمرش بيا يت باشا 

ضحك سيف بشدة علي هذه المجنونه 

سيف: دقت ساعه العمل.. دقت ساعه الانتصار 

ايمان: والله انتحر من علي السرير جرب بس تقرب 

وهنا ضحك سيف بشدة 

وفجاء اقترب وايمان تتراجع وفجاءة حاوطها عند الحائط 

وتاهت ايمان في بحور عيناه 

وكانت في عالمها مع عيناه 

وهو لاحظ وانتهز الفرصه ثم اقترب منها طبع قبلة رقيقه ومن هنا بداء عالمهم الخاص وبداءت معزوفات العشق في قصر احمد 

وفي اليوم التالي

استيقظت شهد ونظرت ووجدت احمد بجانبها احمرت وجنتيها بشدة ثم اتجهت الي الحمام لتاخذ حمام دافئ وارتدت بيجامة عليها رسومات كرتونيه 

وتركت احمد النائم مثل الاطفال واتجهت لتعد الفطار 

استيقظ احمد 

وفزع عندما لم يجد معشوقته ونزل علي السلم يبحث عنها ولكن توقف عند ما سمع دندنتها وهيا تقوم بالطهي 

وفجاءة حاوط خصرها وقد شهقت

وقالت بصراخ: عااااااااا عفريييت حراميييي اعاااااا 

ضحك احمد بشده: يابنت المجامين ده انا 

زفرت شهد وقالت: قطعتلي الخلف يلعن ابو شكلك على الصبح 

ضحك احمد بشده علي هذه المجنونه  

ثم تناولو الافطار 

عند ايمان في الغرفه

ايمان عندما وجدت سيف بجانبها صرخت في وشو 

سيف اتفزع: الله يخربيتك في اي 

ايمان: بعد ما وثقت فيك خليت بيا وخدتي لحم ورمتني عضم

سيف وهو يزفر بعصبيه: نفسي اشوف فين العضم يا تخينه 

ايمان: حوش حوش ده انا سمباتيك يا روحي 

سيف وهو ينظر لها : سيبك من الموضوع ده تعالي اقولك حاجه سر واتجهو الي عالمهم الخاص 

وبعد اسبوع 

جاء اتصال لاحمد: الو ازيك يا عدي 

عدي: عامل اي ياحبيبي 

احمد: بخير الحمدلله 

عدي: تعال النهارده عاملين تجمع هيعجبك اوي 

احمد: خلاص ماشي مسافة السكه وفي المساء ذهبو الي بيت ريان. وعندما دخلو من الباب فجاءة




البارت: 19

.............. 

امل: ريان انا عايزة فسيخ 

ريان: فسيخ الساعه 3 الفجر 

امل: اعمل اي بقا ووشكت علي البكاء ده مش ذنبي علي فكره 

ريان: خلاص استني اقوم اغير 

أمل: لا انزل كده 

ريان: بالبيجامه 

امل ببكاء : اه 

ريان.: حاضر يا حبيبتي 

نزل ريان لقي عدي واقف ونايم علي نفسة ولقي مالك ساند راسه علي الحيطه وحسام حاضن الشبشب ونايم علي الارض فضحك 

ريان: اي الي نزلكو 

عدي: عايزة رنجه وبصل 

مالك: جبنه بس متكونش جبنه 

ريان بضحك: الي هو ازاي 

مالك: عايزة تاكل طعم جبنه بس مش جبنه 

حسام: ام علي 

حدف عدي عليه مخده 

عدي: ياسافل 

حسام: والله هيا عايزة ام علي يخرب بيتي لو عرفت اني بكلم ام علي يفضحتي يفضحتي 

ريان عنيه دمعت من الضحك: دي اكله من الحلويات 

حسام براحه: ريحت قلبي 

عدي: وانتا يا ريان 

ريان: فسيخ وبصل وفجاءة انفجرو جميعا ضاحكون 

في اليوم التالي كانت البنات تجلس مع بعضهم وامامهم طلباتهم ويأكلون...... 

عند ريان في غرفه تحت الارض 

دخل. ريان اوضة التعذيب وقام بوضع كل من مروان وسمير في كيس ملاكمه ويضرب بشده وبشده 

واخرجهم ولم يصبح لديهم ملامح 

اتصل بعدي: تعال عالجهم عشان لسه مخلصتش 

عدي: يابني دي المره ال150 الي اعالجهم فيها 

ريان: خلاص تعالي مكانهم 

عدي متسرعا: لالا انا علي الباب اهو 

بعد 8 شهور 

............ 

امل: اااااااااه رياااااااان.

ريان بفزعه: امل مالك 

ريان: هيا دي محتاجه فقاقه يابن الهبله انا بولللللد 

خرج ريان وخلفه مالك الذي يحمل وفاء وحسام الذي يحمل تغريد 

حسام: كانت معرفه هباب يوم ما اتجمعنا 

تغريد بصويت: يا ابن الهبله احنا في اي ولا اي 

عند ولاء لم تولد طبيعي ستولد قيسري 

ولدت امل: ليليان وكنان 

تغريد: روڤان ومراد

وفاء: ايان 

وبعد ساعتين خرجو كلهم وطبعا ولاء مع عدي لسه الدكتور مقررش الولاده 

فاقو وفضلو مبسوطين باولادهم 

ولاء: اااااااه عدي 

عدي: دكتور بسرعه 

جاء الدكتور واعطي ولاء بنج وخرج صوت طفله 

عدي: اهلا كيان 

بعد ساعتين اتجمعو عند ولاء وهيا تحت تاثير البنج 

الدكتور: وارد انها تتكلم كتير اثار البنج 

ولاء بداءت: يا. ولاد الكلب 

كلكو ولاد كلب 

يا مالك يا فقيع  وانتا ياريان يابارد 

ويا حسام يالي مشفتش خمس ثواني تربيه بتاخد البت تحت السلم تبوس فيها 

عدي حط ايدو علي بقها 

وفجاءة لما لاقاها هديت حاش ايدو وانفجرت تاني: يا واد يا عدي  يا ابو بوكسر اسبونج بوب  

مالك فطس من الضحك 

ولاء: ويا مالك يا بتاع بيجامه كبتن ماجد 

مالك طلع سلاحه: هقتلها حشوها عني 

كانو الاطفال في غرفه لوحدهم مع ممرضه وهما كانو مع ولاء 

وفجاءة ريان سمع صويت امل و استوووووب

تكملة الرواية اضغط هناااااااا

اكتب ف بحث جوجل( مدونة قصر الروايات) سوف تظهر لك القصص كامله 

الرواية كامله من البدايه من هنااااااا

تابعونا على قناة التليجرام من هنااااااا ليصلكم اشعار بالنشر فور




تعليقات

التنقل السريع