القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية اربع اخوات بنات الفصل الثاني 2بقلم اية عرفات


رواية اربع اخوات بنات الفصل الثاني 2بقلم اية عرفات 



اربع بنات اخوات الحلقه الثانيه

مني دخلت اوضته وجنا  كانت واقفه في الشباك بتتكلم مع واحد

مني/ اي ده انتي بتعملي اي

جنا قفلت الشباك

جنا/ مفيش حد ده انا بكلم نفسي

مني/ انا شوفت الود يبت انطقي مين ده

جنا /هقولك بس سر بينا

مني/ ايوه سر انطقي

جنا/ ده بودي

مني/ بودي مين يبت

جنا /بودي يا مني بودي

مني/ ايوه بودي ده بيلعب في المنتخب واله اي يبت متنطفي

جنا/ بودي ده لسه متعرفه عليه من اسبوع

مني/ انا سيبتك اسبوع انحر*افتي يخربي*تك

جنا/ يا مني انا بحبه من زمان بس هو مكنش واخد باله بس دلوقتي ركز معايا وخد باله وطلع هو كمان بيحبني

مني/ ابن مين يبت

جنا/ ابن عمه طلعت الله يرحمه

مني/ الود الي شبه البرص ده ده لسه عيل

جنا/ لا ده قدي في السن

مني/ يخ*راب بيتك يا ابو حميد بنتك ام ثانويه عامه بتحب

جنا/ وطي صوتك بابا هيسمع

مني/ عرفه يبت لو جيتي جمب الشباك ده والمصحف لنف*خك سمعتي الكلام واله لا

جنا/ حاضر بس متقوليش لبابا

مني/ هقوله اي هقوله بنتك بتحب بودي واله هقوله اي

جنا /حبيبتي ربنا يخليكي ليا

مني /ادخلي نامي يا ام دودي

جنا/ بودي يا مني بودي

مني/ يبت نامي ومتعصبنيش

مني وجنا نامو 

هنا ورنا سهرانين مع بعض 

هنا /متقومي تعمليلنا فشار يا رنا 

رنا/ لا قومي انتي انا بعلق مع المز الجديد 

تليفون هنا رن 

هنا /اي يا حبيبي اتاخرت عليا اوي 

ياسر /معلش يا عشق كانت نايم

هنا/ نوم الهنا يا قلبي 

ياسر/ وحشتيني 

هنا/ وانت اكتر 

ياسر/ قدامي نص ساعه كده هفوق وارن عليكي 

هنا/ مستنياك 

ياسر/ سلام 

هنا/ سلام 

ياسر قفل مع هنا وكان قاعد مع صحابه 

ياسر/ يلهوي البت دي بقيت مقر*فه اوي مش طا*يقه 

محمد/ طب متسيبها 

ياسر /لا يا صحبي مفيش بنت اسيبها غير لما اعلم عليه

محمد/ طب متعلم عليه

ياسر استني عليه هيحصل وربنا هيحصل بس الصبر

__________

رنا كانت قاعده تسمع اغاني 

رنا /هو الكل نام

هنا /ايوه كلهم نامو

رنا/ طب ولعي سجارتين كده

هنا/ عادي واله حشي*ش

رنا/ حش*يش طبعا احنا بتوع عادي

هنا/ ايوه بقا

هنا ولعت السجاير

رنا /اوبا بقا الأجنبي عايز يتكلم كاميره

هنا/ بلاش موضوع الكاميره

رنا/ هو أول مره هاتي يله عده الشغل

رنا غيرت شكله وركبت شعر وبدأت تتكلم مع الأجنبي

تاني يوم الصبح 

جنا نزلت تشتري فطار باسم قابلها 

جنا/ اي ده باسم ازيك 

باسم/ انا كويس انتي عامله اي 

جنا/ كويسه انت ليه مش بتظهر في الاجازه انت وحشتني والله

باسم/ بجد وحشتك 

جنا /طبعا يبنى انت اخويه ده احنا توأم 

باسم/ وانتي كمان وحشتيني اوي والله 

جنا/ مختفي ليه بقا 

باسم /اصلا انا. كانت شغال وجيت علشان الاجازه خلصت بقا 

جنا/ طب هستناك تيجي تقعد معايا شويه بليل 

باسم/ لا خليه مره تانيه بقا 

جنا /انا هستناك ومش هتعشاء من غيرك ده ماما علطول بتسأل عليك 

باسم/ حاضر هجيلك النهارده بليل 

جنا /هتوحشني لحد بليل يلا سلام 

باسم/ سلام 

جنا تليفونه رن 

جنا /ايا يا بودي 

بودي/ انتي واقفه مع الود ده ليه

جنا/ واد مين ده زي اخويه واكتر ومتربي معايا 

بودي/ ما علينا اطلعي علشان عايزك في الشباك 

جنا/ انسي الشباك خالص 

بودي/ ليه 

جنا/ اختي شافتني وزعقتلي 

بودي/ طب انا وراكي عايزك تمشي لحد اخر الشارع 

جنا/ ليه 

بودي/ امشي بس وانا وراكي 

جنا مشيت لحد اخر الشارع 

بودي/ بس هنا اقفي في مصنع قدامك عايزك تروحي وره المصنع ده 

جنا/ واروح هناك ليه

بودي/ اسمعي الكلام عايز اتكلم معاكي وحشتيني اعمل اى

جنا /ماشي 

جنا راحت وره المصنع وبودي جه وقف معه 

بودي/ هتحايل عليكي كتير علشان تسمعى الكلام 

جنا/ انا جيت اهو عايز اي بقا 

بودي/ اي رايك في المكان ده اكتشافي انا وصحابي ده المكان المفضل لينا

جنا/ ده مفيش حد خالص 

بودي/مفيش حد بيدخل هنا غير صحاب المصنع بس 

جنا/ وانت بقا صاحب المصنع 

بودي/ لا انا صاحب قلبك 

جنا/ طب انا همشي بقا علشان مش اتأخر 

بودي قرب منه ومسك ايديه وهي شدتها منه 

جنا/ عيب كده يا بودي اي الي انت بتعمله ده 

بودي/ بحبك اعمل اي 

جنا/ وانا بموت فيك بس مش كده 

بودي/ خلاص انا اسف 

جنا خلاص انا ماشيه 

جنا مشيت ورجعت البيت 

مني /الست هانم شرفت بقاله ساعه بتجيب الفطار 

جنا/ معلش بقا 

مني/ ادخلي صحي اخواتك يله 

جنا دخلت تصحيهم وشافت عندهم سجاير موت ودخان كاتم الاوضه وريحه الحش*يش ماليه الاوضه

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

 اكتب ف بحث جوجل مدونة قصر الروايات تظهر القصص كامله 

الرواية كامله من البدايه من هنااااااا

تابعونا على قناة التليجرام من هنااااااا 

ليصلكم اشعار بالنشر فورا 

تعليقات

التنقل السريع