القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ادهم وملك يليق بك ملاكى الجزء الثاني الفصل الثالث 3بقلم كيان



رواية ادهم وملك يليق بك ملاكى الجزء الثاني الفصل الثالث 3بقلم كيان



رواية ادهم وملك يليق بك ملاكى الجزء الثاني الفصل الثالث 3بقلم كيان 



مازال البارت الجديد قيد الكتابه وهينزل حصري في مدونة قصر الروايات

الفصل الثالث الجزء الثاني 

مليكه اتنفضة بخضه 

: حمزه انت ازى دخلت هنا وعمى آدهم هيتخانق معاك 

حمزه نام على السرير وإديه تحت راسه 

: دخلت من الشبك وتانى حاجه بابا ملهش حق يتخانق معايا علشان انتى مراتى 

مليكه بتوتر: بس دا جواز على ورق يعني 

حمزه: المهم انك حلالى 

مليكه رجعت شعرها لورا 

: يعني انت هتنام هنا 

حمزه: اه عندك مانع ولافضل متقليش لامى مش كل حاجه تجرى تقوليهالها كدا

مليكه هزت راسها بحاضر ونامت بتوتر 

حمزه اتنهد وتعدل سند على ايده وزحلها شعرها 

: خايفه من ايه لدرجه انا اخوف 

مليكه غمضة عنيها بتحاول تتماسك 

حست بإنفاسه الساخنه على رقبتها وهمس

: ردى يا مليكه 

مليكه غمضت عنيها 

: هااا 

حمزه ابتسم وبعد 

: هسيبك علشان تنامى انا لو فضلت جنبك مش هضوقى النوم باس جبينها

: تصبحى على خير 

مليكه اتعدلة 

: ممطلعش من الشباك يا حمزه ممكن تقع اطلع من الباب عمى ومراته ناموا 

حمزه ابتسم وبعتلها بوسه في الهوى ونط من الشبك 

مليكه ابتسمت

: مجنون 

******

في شقه ام نيلي 

إلياس: ليكى عندى خبر بمليون جنيه يا ست الكل حلاوته صنية بسبوسه من تحت ايدك 

صباح: قول يا ابنى هو انا ليا غيرك يجبلي الاخبار الحلوه 

إلياس: انتى هتطلعى عمره يوم الخميس الجاي 

صباح: ايه بتقول ايه ونبي بتتكلم جد يا إلياس 

إلياس باس ايدها

:  بتكلم جدا يا ست الكل 

صباح بدموع: الحمدلله وشكر ليك يارب الحمدلله بس دى تكليفه غاليه يا ابنى 

إلياس: والله كدا ازعل تكليف ايه دى المهم روحى ودعيلي 

صباح: طيب والبت نيلي هسيبها لمين 

إلياس: هتقعد مع امى ومليكه متقلقيش عليها 

صباح: انا هروح اصحيها وفرحه بالخبر دا 

إلياس ابتسم: خليها نايمه هى تعبانه من المذاكره بكره ابقي قليلها  

صبـاح: انا مش عارفه اقول لمين يفرح معايا بالفرحه دى ربنا يعزك يا ابنى ويحقك كل الى نفسك فيه 

إلياس باس ايدها

: يارب 

******

إلياس دخل الشقه الخاصه بيه لقى حمزه واقف بيلبس التيشرت 

حمزه: قلتلها 

إلياس: ايوه وتبسطت جدا 

حمزه: متعرفش ببقا مبسوط ازى لما اعمل حاجه تسعد الست دى 

إلياس: ليه مخلتنيش اقولها انك دافع نص العمره دى 

حمزه: مفرقتش اعملنا اتنين قهوه وتعاله نشربهم 

إلياس: انت مش هتنام 

حمزه: مش جيلي نوم 

*******

اسماء قاعده في حضن مازن بتكلم رحيم ابنها فديو 

: كل كويس يا رحيم وتغط كويس يا حبيبي 

رحيم: يا امى انا بعمل كل حاجه من غير ما تقولى وبعدين جدى متوصي بيا 

اسماء: هو عندك ولا نام 

رحيم: نام يا ماما 

اسماء: طيب يا حبيبي هسيبك تذاكر خد بالك 

رحيم: سلام يا ماما 

اسماء قفلت مع رحيم وخبت وشها في حضن مازن وعيطت

: وحشنى يا مازن اوى 

مازن حرك ايده على شعرها

: يا حبيتى هو عايز يتعلم هناك سبيه على راحته 

اسماء: غصب عنى يا مازن دا ابنى وبقالى سنتين مشفوش وحشتني 

مازن باس جبينها والباب خبط 

مازن: دى اكيد أسيل هقوم افتحلها 

مازن فتح واسماء مسحت دموعها 

مازن: في حاجه يا حبيبتى 

أسيل: ينفع انام معاكم يا بابا 

اسماء من جوه

: تعالى يا حبيبتى 

أسيل دخلت وجريت نامت وسطيهم وحضنة اسماء

: خلاص يا ماما هيرجعلك 

مازن نام من النحيه التانيه وخدهم لاتنين في حضنه 

******

في البلكونه واقف بيشرب شاى 

فاطمه: لسه منمتش 

زيدان: لا مش جايلي نوم 

فاطمه: ايه مش قادر تنساه 

زيدان اتنهد وهو بيبص على الشقه الى قصادهم 

: انساه ازى بس يا امى دى رفضتنى قدام الناس كلها 

فاطمه قربت منه 

: والله الف وحده تتمناك يا حبيبي 

زيدان: مش بيلنها يا ماما 

فاطمه قربت وحضنته 

زيدان ضحك: انس بيه لو شاف كدا هينيمتى برا 

فاطمه ضربته 

: اتلم يلا

******

تانى يوم في المطبخ

حمزه ساند على الرخامه وبياكل خياره وهو متابع كل حركه من مليكه 

مليكه واقفه بتعمل الفطار وكل شويه تتاكد من هدومها وعنيه الى بتتحرك معاها موتراه 

مليكه قربت من حمزه تاخد حاجه 

حمزه ابتسم وميل همس في ودنها

: عماله تشدى في الهدوم ليه انا اصلا ياما شفتك من غيرها 

آدهم: بتنيل ايه هنا يلا 

حمزه بحنق: كنت ببو***سها يا بابا مراتى 

آدهم عض على شقته 

: نسخه من نفس الغباء 

حمزه بص لمليكه 

: ابقا نكمل لما نبقا لوحدين علشان في ناس هنا قطاعة ارزاق 

آدهم بص لمليكه 

: متاكده انك مش حامل يا مليكه 

بعد وقت في شقه حمزه 

حمزه: يا خبر جيانى برجليكى 

مليكه: عايزه اتكلم معاك 

حمزه دخل: ادخلى وردى الباب 

مليكه عملت كدا ودخلت وراه المطبخ 

مليكه: انا يعنى انت ليه قلت كدا قدام عمى آدهم ا.. انا بتكسف 

حمزه ضحك وقعد على الرخامه 

: تعالى يا مليكه 

مليكه قربت بتوتر وهو شدها وحصرها بين رجليها 

حرك ايده على وشها 

: عيزانى مكسفكيش يا مليكه قدام بابا بالكلام دا

مليكه هزت راسها

حمزه قرب جدا منها 

: عايز بوسها يا مليكه بوست عشق ووو.... يتبع

كيان 

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

اكتب في بحث جوجل ((مدونة قصر الروايات)) 

لتكملة الرواية عمل انضمام لقناة التليجرام اضغط هناااااااا

الرواية كامله من البدايه اضغط هناااااااا 


تعليقات

التنقل السريع