القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ذكري الفصل 11-12جديده وحصرية في مدونة قصر الروايات

 

رواية ذكري الفصل 11-12جديده وحصرية في مدونة قصر الروايات 





رواية ذكري الفصل 11-12جديده وحصرية في مدونة قصر الروايات 



ذكري🖤🤍

بارت 11

شافتها ليان من بعيد ودققت في ملامحها عرفت انها شروق.....

نادين بطفوله..خالو حسن اهو...عاوزاه....

كان واقف حسن في البلكونه اول ما شاف نادين ابتسم كدا...شروق بصتلو وسرحت في ابتسامتو اللي حست انها بقت تحبها اوي....

شروق ..بتضحك علي اي...

حسن بصلها وبعدين خرج من البلكونه...خرجت شروق وراه بسرعه ومسكت ايده بسرعه..

شروق بقلق..رايح فين يا حسن...

حسن بص لايديها اللي ماسكاه اوي..جاي علطول 

شروق..لا خدني معاك.....

حسن..خليكي يا شروق هاجي علطول..متخافيش...

شروق بصتلو نظره انها خايفه ...خايفه ينزل يكون بيجهز مكان عشان يحبسها تحت تاني..حرفيا بقا عندها رهبه رهيبه من الموضوع دا...

حسن حط ايده علي خدها..متخافيش..طب عشان تطمني اقفي في البلكونه هتشوفيني.....

شروق هديت شويه..ماشي.....

حسن سابها ونزل ..هي جريت عالبلكونه......

نزل حسن بسرعه ...جري علي نادين وهي سابت ليان وجريت عليه بضحكه جميله...رفعها وشالها وحضنها اوي...

حسن ..وحشتني يا صغنن انت .....

ضحكت هي ولعبت في دقنه وبا"سته.....

ليان..هي دي شروق يا حسن...

حسن..شروق حامل يا ليان ...

ليان بصدمه..اييي....ازاي..

حسن..هو اي حوار ازاي دا..هي البنات بتحمل ازاي يعني..

ضحكت ليان بخفه..طب ونت ناوي علي اي....

حسن اتنهد..معرفش....

ليان..مش هينفع تحبسها تاني يا حسن...صح

حسن..هي اصلا مش عاوزه...

ليان..ونت من امتي ونت بتسمع كلام حد...

حسن..شروق مش حد يا ليان ....شروق عايشه جوايا 

ليان..طب لي عذبتها دا كلو

حسن اتنهد ..معذبتهاش...انا كنت عاوزها تفضل ادام عيني لما احب اشوفها الاقيها ادامي..هي كانت رفضاني مكانش ادامي حل غير كدا

ليان..مكنش ينفع بالعافيه يا حسن....

حسن..ممكن تقفلي كلام بقا ....مش عاوز اتكلم

ليان..طب آخر حاجه..أهلها عملت معاهم اي..

حسن..أهلها عارفين انها معايا ..وميقدروش يعملو معايا حاجه اصلا...

نزل رامز..مساء الفل يا عسل

حسن سلم عليه..اي يبني فينك من امبارح 

رامز..ممكن بس تسيب بنتي عشان بغير عليها منك...

حسن ضحك كدا..تروحي لبابا يا نودي..

نادين مسكت حسن اكتر..لااا...

ضحكو كلهم....

ليان..شروق حامل يا رامز...

رامز بصدمه..حامل....حامل ازاي...

حسن..لا كدا كتير..طب البنات واغبيه حتي انت يا رامز..هتحمل ازاي يعني...انا طالع..خليكوا نتو بقا اتكلمو عليا وحكيلو كل حاجه يا ليان هاا 

اخد نادين وطلع وليان ورامز فضلو يتكلمو شويه ....

شروق كل دا كانت مراقبه كل حركه بيعملها حاسه انها منجذبه ليه اوي بس في نفس الوقت خايفه منو......طلع فتح باب الاوضه وهو شايل نادين وبيضحك معاها......

جات شروق مبتسمه لان نادين طفله قمر جدا..مين دي يا حسن..

حسن..دي بنت ليان ورامز..دي نادين..اكتر واحده بحبها في حياتي..

شروق بصتلو كدا وكان نفسها تسمعها منو..اكتر مني؟

حسن بصلها كدا..انا قولت بحبها...مش عايشه جوايا..او مدمنها....

شروق اتكسفت شويه وبصت للارض بابتسامه وهو مراقب ريأكشنها...

شروق..ممكن اشيلها شويه....

حسن..لا انتي حامل...بلاش...

شروق..اه صح بنسي اني حامل.....

حسن اخد نادين ونام عالسرير وفضل يلاعبها جنبو وبيبوسها كل شويه وهي تضحك اوي بطفوله جميله....

عدي الوقت ودخل الليل أوي..نادين كانت نامت ..

شروق..هي بتنام هنا

حسن..لا ..هي كل يوم تنام مني كدا وليان خمس دقايق وهتلاقيها بتخبط الباب عشان تاخدها...

شروق..احم...هي عامله اي صحيح...

حسن بصلها..عاوزه منها اي تاني...

شروق اتنهدت بحزن..عاوزه اعتذرلها يا حسن

حسن بصلها بصدمه..انتي تعتذري..مصدقش....

شروق بحزن شديد..انا اتغيرت يا حسن..والله العظيم اتغيرت...انا مكنتش استاهل غير اللي انت عملتو فيا عشان اتظبط..انا عرفت قيمة حاجات كتير اوي كانت ادامي عادي بس مش عارفه قيمتها بس عرفت قيمتها لما اتحرمت منها..

حسن..زي اي يا شروق...

شروق..معلش مش هقدر اقولك دلوقتي....

خبط باب الاوضه 

حسن..دي اكيد ليان....

شروق..هقوم افتحلها انا....

حسن بصلها باستغراب وهي قامت وفتحت الباب 

ليان اول ما شافتها بصتلها كدا هي مش قادرة تنسي بردو كلامها ليها  انما شروق حست انها محروجه منها اوي 

ليان..نادين فين

حسن ..تعالي يا ليان خديها 

دخلت ليان اخدتها وخرجت مش عاوزه تفضل مع شروق اكتر من كدا..

شروق وقفت زعلانه كدا ..حسن بصلها 

حسن..تعالي يشروق..قربي عليا

شروق قربت بزعل كدا نفسها تحاول تغير فكرتهم عنها...قعدت جنبو

حسن..مالك.....

شروق بصت للارض بحزن..مليش يا حسن 

حسن..طيب..يلا نامي 

شروق..مش عاوزه انام دلوقتي يا حسن....

حسن..الساعه بقت 12 كفايه عليكي كدا

شروق بخوف..بالله عليك متقوليش لازم انام..متجبرنيش علي حاجه 

حسن..هو انا بخوف اوي كدا.....

شروق..انت مبتاخدش بالك بتعمل اي يا حسن 

حسن..بعمل اي...

شروق..اتغيرت اوي يا حسن....

حسن..انتي السبب...

شروق بحزن..انا آسفه......

حسن..والله الدنيا خربت..شروق بنفسها بتعتذر....

شروق بصتلو بوجع كدا وبصت للارض وعيطت...

حسن بصلها ..متعيطيش يا شروق 

شروق عيطت..نفسي تغير فكرتك عني 

حسن..مش من يوم وليله يا شروق اكيد تصرفاتك هتتكلم عنك 

شروق..لسه بتحبني يا حسن صح..حبك ليا مقلش 

حسن فضل باصصلها اوي ..شدها عليه وبا"س شفايفها برقه وحنيه..بيظهرلها اد اي هو بيحبها..كان رقيق اوي معاها..هي اول مره تحس بحبه..اول مرة متزعلش لما قرب منها..فضلت في ذهول شويه...بعد عنها مسافه صغيره 

حسن بيتكلم بهدوء وحنيه..انا عمري فيوم ما حبك قل من قلبي ..انا بحبك اوي يا شروق...نفسي تحبيني زي ما بحبك...مش عارف قلبك هيفضل قا"سي عليا كدا لحد امتي....وبا"س خدها بحنيه...بعد عنها وبصلها شويه هي كانت مكسوفه اوي متعرفش لي دي صحيح مش اول مره يقربلها بس اول مرة تكون مبسوط شويه بقربه..وقام من جنبها خالص راح ناحية الدولاب 

شروق كانت زي ماهي مجهوله مش عارفه تتكلم ولا تعمل اي

اخد حسن لبس وراح للحمام عشان يغير هدومو 

شروق..يالهوي..شكلي بدأت احبو.......

لقت فونه بيرن...راحت لقت واحده بترن مسميها ندي...

شروق بصت للفون كدا بغيرة خفيفه..فتحت ....

ندي..اي ياحبيبي انا مستنياك بقالي كتير فالبيت تعالي بقا وحشتني..

شروق اتصدمت و......

يتبع......



ذكري🖤🤍

بارت12 

لقت رقم بيرن مسجله ندي..حست بغيره خفيفه..فتحت عليها تعرف مين بيرن ع جوزها..

ندي..اي يحبيبي..مستنياك بقالي كتير فالبيت ..تعالي بقا وحشتني...

شروق اتصدمت لما سمعت كدا..مقدرتش تتكلم ولا تعمل اي حاجه..قفل الفون وسابته مكانه..هو مش بيحبني هو لي بيعمل كدا مدام بيحبني لي بيعرف عليا بنات تانيه...مش فاهمه.....

خرج حسن من الحمام وراح أدام المرايا بيحط برفيوم....فضلت هي بصالو كان شكلو حلو اوي ووسامته ظاهره وعضلاته بارزه...

شروق..رايح فين دلوقتي الساعه 12

حسن..خارج...

شروق..منا عارفه..قصدي يعني خارج فين.....

حسن بصلها كدا..عاوزه حاجه ولا اي 

شروق..اي بسأل جوزي خارج بليل كدا فين....

الكلمة دي سحرتو حرفيا (جوزي) بدأت تشوفني جوزها فعلا....

حسن بابتسامه مقدرش يخفيها..جوزك!!

شروق بكسوف..اه جوزي ...وابو ابني كمان ولا اي.....

حسن..احنا نطول بردو ..ابقا حوز شروق هانم....

شروق..بطل رخامه ورد رايح فين....

حسن..خارج شويه والله....رن الفون تاني راح حسن مسكو وكانت نفس البنت

حسن..الو......اه جاي......10 دقايق وهاجي.....تمام سلام.....

شروق قامت وقفت بغيرة..هتروح فين 

حسن..اي يشروق..انا مش متعود علي كدا علي فكره

شروق..اه...منت حابسني تحت عشان تروح تعمل اللي انت عاوزه منغير مانا اعرف....

حسن كان مبسوط حس انها بدأت تحبو..وهو نتي يعني لو قاعده هنا وعاوز اعمل حاجه..مش هعرف اعملها....

شروق بصتلو بزعل..هو نت ..بتكلم بنات تانيه يا حسن 

حسن كان هيقولها اه بس لسانو مقدرش يقولها..بصلها وسكت

شروق..رد يا حسن بتكلم بنات تانيه....

حسن اتنهد..اه...

شروق عيونها لمعت بالدموع..لي...هو انا مش مكفياك...

حسن بصلها شويه ومعرفش يرد..اخد موبايلو ..متخرجيش بره الاوضه وخرج منغير ما يرد...

شروق دموعها نزلت متعرفش لي..هو انا حبيتو خلاص كدا..انا مش فاهمه انا زعلانه اوي كدا لي.....

نزل حسن وركب العربيه..فكر شويه كدا..هو نت ناوي تعمل اي معاها...يعني خلاص هتعاملها انها مراتك بقا وكدا ..مش عارف حاسس بحاجز كدا بيننا...انا مبقاش فاهم حاجة.....دور العربيه وساق وصل لبيت ندي...

ندي فتحت الباب ولبسه قم"يص نوم..اتاخرت لي..

حسن دخل ..عامله اي....

ندي..هو نت هتفضل متردش عليا لحد امتا..اسألك سؤال ترد بحاجه تانيه

حسن..بطلي رغي بقا المسا....يلا 

ندي..حاضر يحبيبي...اه صحيح..هو نت فتحت عليا فالأول مكنتش بترد لي

حسن..انا!!...امتي دا

ندي..اه ...رنيت عليك مره قبل ما ترد عليا..

حسن فعقلو..اكيد شروق هي اللي ردت ..عشان كدا سألتني كدا...

حسن..فكك...يلا جهزي الدنيا بقا...

ندي بدلع..حاضر يروحي......

شروق فضلت قاعده عالسرير بتعيط..هي مش فاهمه هو عاوز اي ولا بيفكر ازاي..طب لو بيحبني زي ما بيقول بيعرف بنات تانيه لي..ولو مبيحبنيش ..حابسني لي وبيعمل معايا كدا.....خبط باب الاوضه..مسحت دموعها وراحت تفتح لقيتها ساميه..

ساميه..حضرتك يا هانم تؤموريني بحاجه..

شروق..شكرا يا دادا....

ساميه..لو عوزتي اي حاجه قوليلي انا هنا في خدمتك....

شروق..هسألك سؤال واحد.....

ساميه..اتفضلي 

شروق..هو انا...اول بنت تشوفيني هنا فالاوضه مع حسن

ساميه بخوف..احم..طب عن اذنك

مسكتها شروق..متخافيش...والله مش هقولو حاجه 

ساميه..احم.....بصراحه لا ...حسن بيه ..كان بيجيب بنات كتير هنا 

شروق بصدمه اكتر هي كانت فاكراه بيكلمهم بس ..بيعمل معاهم اي 

ساميه..احم....زي ما حضرتك فاهمه.....

شروق اتصدمت اوي ومن هنا اتأكدت انها بتحب حسن اوي......

عدي الوقت وحسن قام يلبس ...

ندي قربت حضنتو من ضهرو..انا بحبك اوي 

حسن مردش وبيظبت لبسه في المرايا...

ندي..هو انت مبتحبنيش يا حسن 

حسن..لا.....

ندي بزعل..لي....هو انا مقصره معاك في حاجه...كل حاجه بتعوزها بعملهالك 

حسن..حصل

ندي..طب انا شكلي وحش طيب

حسن..انتي زي القمر 

ندي..طب اي مانعك تحبني 

حسن..بحب واحده تانيه.......

ندي بصدمه..هو انت بتحب حد اصلا..غيري 

حسن..انا مبحبش حد غيرها....

ندي..طب لي بتعرفي عليها.....

حسن..مش انتي لوحدك علي فكره....

ندي..طب لي بتعرف حد عليها اصلا......حسن بصلها ومردش....

حسن..سلام يا ندي ..

مسكتو ندي..هشوفك تاني امتي 

حسن..لما يجيلي مزاج....وسابها وخرج....ركب العربيه وهو في منتهي حزنه من نفسو ..حاسس انو بقا وحش اوي..ديما بيدي نفسو العذر ان شروق هي السبب ..وصل للبيت ..طلع الاوضه فتحها ودخل لقاها قاعده تعيط اوي..قرب عليها بقلق..مالك يشروق..في حاجه 

شروق بصتلو بحزن..اه.....

حسن..اي طمنيني......

شروق بدموع..انا سقطت ابنك اللي فبطني يا حسن..عشان انت متستاهلوش 

حسن بصدمه وعصبيه شديده..بتقولي اييي...ازاي تعملي كداااا....

يتبع.......

تكملة الرواية هناااااااااااا

علشان توصلكم الرواية كامله لازم عمل انضمام من هناااااااااا

الرواية كامله من البداية من هنااااااااا





تعليقات

التنقل السريع