رواية طفلتي البريئه كامله من الفصل 11 الي الفصل 21 بقلم بسمله بدوي
رواية طفلتي البريئه كامله من الفصل 11 الي الفصل 21 بقلم بسمله بدوي
#طفلتي_البريئه 🖤🏄♀️
البارت 11 و12 و 13
بقلم بسمله بدوي
💫💫💫💫💫
ليله بخضه...... انت انت بتنزف ايدك اايدك بتنزف دد'م
اسد ببرود........ مكانك
ااسد
مكاااانك اخلصي
ااسد اانت بتنزف طب خليني بس اعقمهولك بس ارجوك يا اسد والله هسمع كلامك بالحرف بس والنبي سيبني اعقمه ارجوك
بقلمي بسمله بدوي
ليله جريت تجيب علبه الاسعافات الاوليه وبعدين بدأت تباشر في تعقيم الحر'ج الي في ايده خلصت بس لاحظت انه سخن
ليله بخوف عليه...... اي ده انت سخن قوم قوم معايا
اسد ببرود........ خلاص عقمتي يالا مكانك
ليله بعييط...... اسد انت سخن جرحك شكله التهب قوم معايا الحمام والنبي مترفضش
اسد قام معاها للحمام
ليله بخوف........ مالك اانت دايخ
اسد مردش
ليله بخجل...... طب طب اقلع التيشرت
اسد كان بيعرق جامد وبينهج وقال بصوت كله تعب........ ممش قادر
ليله خافت عليه جامد من شكله وراحت جابت كرسي وطلعت عليه عشان تبقى في نفس طوله وبتحاول تقلعه التيشرت وبتحاول متلمسهوش
اسد بخبث كان بيقرب منها بقصد يخليها تتوتر اكتر
ليله بخجل....... اثبت بقا معتش تتحرك
اسد بتمثيل............ انا دايخ اوي اسنديني بسرعه
نزلت من على الكرسي بسرعه وبتحاول تسنده وغصب عنها ضغطت على زر الدش والميا غرقتهم
اسد بحركه سريعه شدها وسند جبهته على جبهتها و سرحوا في عيون بعض
ليله بتوهان........ عينك..
اسد اتعصب وفاكرها بتعايره....... مالها عينه يا حيوا'نه انتي
ليله حطت ايدها على بؤه وقالت....... اسكت بقا اسمعني وبطل تسرع كنت هقول عينك حلوه اي انت اي حرام عليك لي بتعمل فيا كده وكمان واخدني بذ'نب غيري انا انا مخصماك علطول ولسا راحه تمشي مسكها من وسطها بسرعه وحضنها جامد
ابعد يا اسد ابعد
هش هشش اهدي
ابعد لو سمحت انا مخصماك
اسد بعصبيه......... قووولت اسكتي وبطلي حركه
سكتت وشددت من احتضانه وقعدت تعيط
لي بتعمل فيا كده يا اسد لي واخدني بزنب غيري انا مالي
اسد ساكت وحاضنها جامد وبعد شويه بعد
روحي غيري هدومك عشان متبرديش
ليله بندفاع...... طب وانت هتغير ازاي وبعدين سكتت
اسد بابتسامه....... متشغليش بالك روحي غيري انتي بس
ليله بسرعه..... انا مقصدش بس اقدر اساعدك
اسد بابتسامه خبث......... اممممم معنديش مانع
ليله بمرح....... لا الابتسامه دي مش مطمناني لا انا اروح اغير هدومي انا ومشيت بسرعه
اسد اول ما خرجت انفجر في الضحك جامد...... ههه مجنونه
بعد شويه
كانت غير هدومه لترنج بيتي بنطلون اسود مريح وتيشرت اسود وكان واقف بيجفف شعره
ليله دخلت وراحت واقفه على الكرسي الي قدامه واخدت الفوطه منه وبتنشف له شعره هي برقه
اسد كان تايه في ريحتها الجميله وريحه شعرها الي بقا بيد'مه وراح دفن راسه في شعرها
ليله اتجمدت مكانها من حركته لدرجه الفوطه وقعت منها على الارض
اسد قرب منها وهي بقيت بترجع بظهرها لحد ما وصلت للحيطه و هو حاصرها بايده وقال بصوت عاشق ولهان......... عملتي فيا اي انا اول مره احس الاحاسيس والمشاعر دي معاكي معاكي انتي وبس يا ليلتي ومسك وشها بين ايده وقال بحب....... عارفه مع اني بقيت اعمى.. قاطعته ليله وهي بتحط ايدها على بؤه، باس ايدها وهي تلقائي شالت ايدها
اسد ضحك وبعدين قال بحب...... بس لسا فاكر ملامحك كاني لسا بشوف ومد ايده على عيونها
عُيونك، رموشك الطوليه، شَعرك الحريري ده بعشق ريحته، خدودك الحمر دول بغمزاتك الي هيجننوني مع كل كلمه بيقولها كان بيلمس مكانها بحب
، شفايفك وقف عند الكلمه ومد ايده يلمسهم بعشق ولسا هيقرب
قاطعه خبط على الباب جامد
ليله فاقت ووشها احمر اوي
اسد بضحك......... وبعشق الفراوله الي خدودك دي اول ما بتتكسفي بتظهر
الباب خبط تاني
اسد كأنه اتحول....... مييين يالي على الباب
جاله صوت طفولي...... انا يبابا
اسد فتح الباب: يانعم
تميم بغضب طفولي......... ماما فين واول ما شاف ليله جري عليها وحضنها وقال بطفوله...... كده يماما انا زعلان منك اوي اوي قد البحر بقلمي بسمله بدوي
ليله بضحك وهي بتلعب في شعره..... ليه بس
عشان بقالي كتير مش شوفتك وكمان عمو الشرير الي جه المره الي فاتت تحت وبيقول انه جاي ياخدك حقى انتي هتروحي معاه
ليله بقلق...... عمو مين
اسد لسا هيتكلم
قاطعه صوت رجولي...... عمو انا يا ليلو
ليله قامت بسرعه بتتحامى في اسد
رحيم بسخريه وضحك...... بتتحامى فيه ما خلاص بح بقا اعمي مش هيقدر عليا
اسد بشر لسا هيروحله
رحيم بخبث...... اقف عندك بس اسمع للاخر الكلام اخد وعطا برده يا اسد باشا
وبعدين ليلو هي الي اتصلت بيا صح يا ليلو
اسد لفلها وعفاريت الدنيا بتتنط قدام عينه وقال بصوت مخيف...... الكلام ده صح يا ليله
ليله بخوف........ بس
ايوه ولا
ليله بخوف...... ايوه بس
اسد بنضرات مخيفه و......
البارت 12
#طفلتي_البريئه🖤🏄♀️
بقلم بسمله بدوي
💫💫💫💫
ليله بخوف: اايوه بس
اسد بنظرات مخيفه......... بس اي ماشي وانت يا يبني ما بتحرمش الض'رب و العلقه بتاعت المره الي فاتت معجبتكش يعني طب تمم اوي انت الي جبته لنفسك يا رحيم
رحيم بسخريه........ هههه ضحكت للاسف وبعدين بنت عمي انا مش همشي من غيرها يا بن الالفى يا ههه حضرت الظابط ولا اوبس نسيت اقولك بح خلاص
اسد ببررد...... مش انت الي تقول فاااهم وانفد بجلدك احسنلك
رحيم اتجاهله ووجه كلامه لليله...... ليله تعالي معايا ياحبيبتي واضاف بخبث...... مامتك يا ليله هاريه نفسها عياط عشانك وانا وَعدها اني ارجعك معايا
ليله بلهفه....... ماما حبيبتي تعبت انا انا هاجي معاك
تميم بعييط........ لا يماما لااااا باابااا متخليييش مااامااا تروووح معااااه يبااابا انا عاااايزها معاياااا على طول وقعد يعيط بصوت عاااالي
بقلمي بسمله بدوي
اسد بعصبيه........ يبن الشافعي بقولك لٱخر مره امشي احسنلك انا ماااسك اعصابي عندك امشي
رحيم بمكر......... حاضر انا همشي انا كده عملك الي عليا وقولتلك يا ليله وانتي هتشتالي ذنبها وابوكي الي هو عمي سامي هايخدها ويسافر برااا وهي مش راضيه تسافر عشان تعمل العمليه من غير ما تشوفك واول ما اتصلتي امبارح واضاف بخبث شديد بليل عشان اجي ٱخدك جتلك بسرعه انا كده عملت الي عليا وابتسم بشر ومشا
اسد ضعط على ايده جامد بكل عصبيه
ليله بسرعه...... انا انا هاجي معاك
رحيم لسا هيتكلم قاطعه اسد وهو بيقول بصوت هادي اوي بس بيخوف........ ليله اقعدي مكانم وانت يا رحيم امشي ودي اخر فرصه ليك
رحيم بغضب........ انت هتغصبها تقعد يعني
اسد بنفس نبره صوته الهاديه..... انا جوزها وحررر اعمل فيها الي انا عااايزه
رحيم بصله بحق'د وكر'ه شديد ومشا وهو بيتوعدله
اسد راح قعد على الكرسي بكل هدوء وطلع سيجاره يشربها وحاطط رجل على رجل وبيبص في نقطه وهميه طلع فونه وقال بنفس نبرته الي بتخوف........ قاسم اجمعلي كل الرجاله الي برا في المخزن وظبطهم لحد ما اجيلهم عشان اعرفهم يدخلوا اي حد كده من غير اذنبي وقفل السكه
تميم وهو في حضن ليله بيتكلم بعييط....... كده ياماما.... شهقه..... كنتي عايزه..... شهقه تسيبيني...... شهقه...... تاني...... ليه..... انا...... شهقه..... بحبك اوي
ليله بدموع........ يا حبيبي بتعيط ليه بس متعيطش وانا والله بحبك اوي بس نفسي اشوف مامتي
تميم سكت ومسح دموعه بكم تيشرته ببراءه وقال....... انت عندك ماما يبقي هي تيتا وقال بفرحه شديده: هيييااااي انا عندي تيتا كمان طب يالا يالا نروح لها
ليله بصلته بحب..... حاضر وبتبص ناحيه اسد الي قاعد بنفس وضعه ولسا بيشرب سجاير
ليله بصوت مرتجف وضعيف...... ااسد
مفيش رد بقلمي بسمله بدوي
ااسد
اسد بنفس ريأكشن وشه ووضعه....... تميم على اوضتك
تميم على وشك العياط........ يبابا
اسد بهدوء....... يالا اسمع الكلام عشان نخرج كلنا واوريك تيتا مش انت عايز تشوف تيتا
تميم بفرحه...... ايوه جدا حاضر هسمع الكلام وكده هنخرج كلنا لتيتا
اسد بابتسامه لم تصل لعينه هز راسه
تميم جرى على برا بفرحه
ليله بفرحه جريت حضنته....... بجد يا اسد هتخليني اشوف ماما
اسد شدها من حضنه بكل برود وفجأه جاله فون واول ما شاف الاسم فتح بسرعه....... الو معاليك
_**********
اسد بجمود.......... البقاء والدوام لله وحده معاليك
_**************
اسد بنفس النبره............ الحمدلله حضرتك
_************
اسد بنرفزه وعصبيه شديده............ يعني اي معاااليك
_*************
اسد مسك الفون ورزعه في الحيطه جامد لدجه اتكس'ر مليون قطعه
يااااااااعنيي ايييي ياااخد مكااااااني يعنييييي ايييييي
ليله انكمشت في نفسها بخوف من شكله
اسد بشر/..........
ليله بدموع........ انت اكيد بتهزر
اكبر ريتش عندكم عشان انزل بارت تاااني 🙈.
#طفلتي_البريئه🖤🏄♀️
البارت 13
بجد انا فرحت جدا جدا بالناس الي كانت مركزه اوي في البارت وكومنتاتكم القمر بجد فرحتوني والناس الي دخلتلي برايفت برده تسلمولي كلكم يارب نزلت بارت تاني اهو مع اني معاده بكره بس يالا عشانكم ❤🌿.
البارت13 بقلمي
بسمله بدوي
💫💫💫💫
اسد بشر....... بقا انا يتقلي مستغنييين عن خدمااااتي اناااا اسد الرفاااااعي يتقاااالي كده اااااه يااا رحيم **** كله بسببك وديني وما اعبد لندمك همووو'وت جدك ياااااا رحيم هو السببب في موت جدييي هو السبب كمان في الحتتتادثه بتااااعتي جدك هو السببب همو'ته زي مااا مو'ت جدي
ليله بدموع..... انت اكيد نتهزر صح والنبي قول اي حاجه والنبي قول انك بتهزر ارجوك قووول
اسد بشر مسكها من شعرها....... ما انتي مختلفيش عنهم هاااا اي الي يخليكي تتصلي على رحيم ولا وبليل كمان واضاف بسخريه وغيره شديده وهو بيقدلها....... اسد ارجوك احميني منه اسد انا خايفه منه اسد انا مش عايزه اروح معاه اسد اسد اسد وانتي راحه تتصلي بيه الله اعلم بقا كنتي بتتصلي بيه قبل كده ولا ايه عااارفه لو ماقولتيش اتصلتي بيه ليه هزعلك ياليله وهوريكي وش عمرك ماشوفتيه هندمك على اليوم الي شوفتيني فيه انطقييييي
ليله بوجع والدموع مغرقه وشها....... اسد انت بتوجعني اسد شعري شعري ارجوك والنبي سيبه حاضر حاضر والله هقول حاضر بس سيب شعري
اسد للحظه كان هياخدها في حضنه بس قال بجمود...... اخلصييي
هزت راسه بخوف: حاضر حاضر انا بس كنت خايفه منك اوي ووكنت والله والله مش عايزه اتصل ب رحيم
قاطعها بصرااخ...... ماتقووليييش اسمممه كملي
حاضر والله مش كنت عايزه اتصل بيه انا كنت عايزه ماما وكنت عايزه اكلمها بس هو رد على الفون بس والله الكلام ده من يومين
اسد كان منظره بيخوف اوي كان بينهج من العصبيه وعروقه بارزمه بتاعه ايده ورقبته وشعر نازل على جبينه مسح على وشه بعصبيه
وقال بصوت مخيف........ امشي من وشي روحي لتميم امشيييي
هزت راسها بخوف ولسا راااحه تمشي قاطعها صوووته....... هتروووحي بالشووورت كده
ليله بخوف..... بس بس ده طفل وبعدين ثواني انت انت بتشوف بت بتشوف وجريت عليه وقال بصدمه...... انت بتشوف
اسد ببرود....... ايوه وامشي من وشي السعاااادي اخلصي
ليله جريت غيرت هدومها لبنطلون طويل وبلوزه بكم وضيقه وسايبه شعرها
اسد بحده...... لمي شعرك
من غير كلام لمته ديل حصان ومشيت
عند تميم كانت قاعد على السرير وماسك كراسه والوان وقاعد يرسم ومعاه الداده بتاعته
ليله خبطت ودخلت وتميم اول ما شافها جري عليها حضنها وقال بفرحه...... شوفي يمااما رسمت اي رسمتك انتي وبابا وانا حلوه
ليله حب....... جميله اوي يا حبيبي ايه الجمال ده بجد انت موهوب اوي
تميم بسعااده...... بجد حلوه
ليله بطفوله..... جدا جدا اوي خالص
الداده بضحك علي تصرفاتها...... انتي كيوت اوي يهانم
ليله بضحك....... 😂😂 هانم مين انا اسمي ليله وبعدين انتي الي كيوت وقمر يداده
الداده بضحك....... ربنا يخليكي يابنتي انتي بجد متواضعه وطيبه اوي ومشيت
ليله اكتفت ببتسامه جميله وقعدت جنب تميم واخدته في حضنها وبتنيمه وشردت وقعدت تعيط بصمت على الي بيحصلها الي في سنها بيلعبوا ومش شايلين هَمْ انما هي شايله اكبر من سنها لي بيحصل فيها كده هي لسا صغيره اوي على الي بيحصلها بس فاقت وقالت: استغفر الله العظيم واتوب اليك اللهم لا اعتراض وقامت اتوضت عشان تصلي بقلمي بسمله بدوي
عند اسد قاعد يكسر في كل الي ايده طايلاها خرج وركب العربيه لقصر رحيم( عيله ليله )
اسد بصوت عالي ار'عب كل الحراس والناس الي سمعوه
....... رحييييييم انزلي انزلييي ياااسااامي بيه(ابو ليله) انزليييي والبيييه الكبير ينزليييي
كل نزل على الصوت
الجد الكبير اول ما شافه خاف من شكله وقال بثبات....... اي يا ولد الهوليله الي انت عاااملها دي هااا اما تكون في ارضي تبقى تحترم نفسك وتوطي صوتك وبعدين اي ده انت فتحت تاني يا سبحان الله قالها الجمله الاخيره بسخريه
اسد بصرااااخ........... هو انتوا شوفتوا حااااجه لساا ده انا همو'تكم هنتق'م منكم هاااخد حق جديي منكم هقت'لك يااا مهررااان باشا هقت'لك
مهرااان بجمود....... ه' تقتل جدك يا اسد
اسد بصدمه....... جدي جدي انت قتل'ته
مهران على نفس النبره....... انا جدك الحقيقي عزت مش جدك الحقيقي كان خا'طفك مننا انت حفيدي انا انت ابن سامي
اسد بصدمه شديده....... يعني يعني اي ليله تبقى اختي يا عنييي ايييي وفجأه
الي جاي نا'ر هنا هتبتدي الاحداث والتشويق ياااالااا اكبر تفااعل عندكم 😂🖤🔥
يالا 20 تعليق
#طفلتي_البريئه 🖤🏄♀️
البارت 14
💫💫💫
اسد بصدمه وصوت عاالي يرعب الي قدامه : يعني يعني اي ليله تبقى اختي ياااعني اي انتوا كذااا'اابين اي التخااااريف دي وفجأه سمعوا صوت وراهم بيبصوا لقوا ليله واقفه مبرقه ودموعها مغرقه وشها قالت بصوت باكي...... كملوا يعني كده اسد اخويا جوازنا حرا'م وبا'ااطل انتوا ايييييي كداجوااازنا بااا'طل
اسد غمض عيونه عشان دموعه متنزلش انتي جيتي ازاي
ليله بصراااخ...... هو ده كل الي يهمك جيت في شنطه العربيه اول ما شوفتك نزلت خوفت عليك من منظرك وجيت معاك اهي اهي يعني احنا كداااا جوازنا با'ااطل ياااا اسد حر'اااااام
مهران بخبث........ مين قال كده
اسد فتح على جملته
مهران ببرود........ مين قال انك اخته وجوازكم با'طل
اسد بجمود....... وبعدين
مهران خبث وبرود.... ولا قبلين ليله مش بنت سامي ليله بنت ابن هلال الي انت بتقوله يا جدي وهو اصلا ميستهلش هو خطفك مننا وانت صغير عشان انا خطفت بنتهم الي هي ليله هو مش خطف اوي بس تقدر تقول امانه عندنا لحد ما حمله روسيا تتم وبعدين جه وقالي اننا نجوزكم لبعض وانه مربيك يا اسد على ايده ومش هيلاقي احسن منك لبنتهم وانا مكذبش انا وافقت بس هي دي الحكايه ولو مش مصدقني شوف الوصيه الي جدك سايبها مع المحامي بتاع العيله هتلاقي كل كلامي صح بس عارف انا مش هكذب عليك واقولك مش ق'تلته لا انا ق'تلته بايدي يا اسد كله ده عشانك وعشان كان عايز يِخلف بوعده ليا وياخد الثفقه كلها ليه وكمان رايح يقدم الشيكات وصل الامانه بتاعتي للحكومه مكنش غير حل واحد بس وهو انه يموت
اسد بكره....... انت ايه يا شيخ شيطان قاطعه مهران بسخريه...... لا انت ملاك اوي اومال مين الي كان بيخلص صفقات المشبو'هه والمخد'رات والسلا'ح امي
ليله شهقت بصدمه
اسد غمض عيونه بوجع وقال بحزن...... ليله انا
ليله بصتلهم بكر'ه وقبل ما تمشي قالت....... انا بكر'هك يااا اسد بكر'هك انا بكر'هكم كلكم
سامر جري عليها ولسا هيحضنها بعدت.
سامر بحزن...... ربنا يعلم اني عمري ما عاملتك على انك مش بنتي انتي بنتي حبيبتي انتي اه مش من دمي ولحمي بس تربيتي انا الي مربيكي
ليله قعدت تعيط وجريت برا القصر
كان كلهم واقفين يصرخوا في بعض ومخادوش بالهم من ليله الي جريت برا القصر
قعدت تجري تجري لحد ما سمعت صوت عياط جامد مشيت اتجاه الصوت لقيت بت قاعده تعيط جامد
ليله: مالك انتي بتعيطي ليه
البنت: انا عاااميه وتوهت من امي ممكن توديني المكان الي موجود في الفون
ليله بخوف......... ده عنوان اي
البنت بعييط...... بيتي انا خايفه اوي
ليله طبطبت عليها وقالت....... حاضر بس انا والله ماعرفش المكان
البنت: انتي باين عليكي انك صغيره
ليله باستغراب........ وانتي عرفتي ازاي مش انت ما بتشوفيش
البت بخبث طلعت بخاخ ورشته على وشها.......... مغفله الباشا هيفرح اوي بيكي هههه وجت عربيه اخدتهم ومشيت
بقلمي بسمله بدوي
ليله صحيت كانت حاسه بصداع جامد وفجأه الباب اتفتح ودخلت بنت اقل ما يقال عنها انها عا'هره من طريقه لبسها ومضغها ل العلكه (اللبانه) ونظرتها الخبيثه...... انتي صحيتي يا مزه
ليله بخوف...... انا فين وانتي مين وانا بعمل اي هنا
البنت ضحكت ضحكه رنانه وعاليه جدا...... هييهيهي براحه يمزه خدي نفسك طيب نهايه الكلام يمزه انتي عمرك ما هتعرفي ت' هربي من هنا وبتعملي اي هنا هتعرفي كمان شويه متستعجليش مستعجله على اييه ههههه بصي نصيحه اقبلي بالامر الواقع عشان لو سمعتي الكلام هنأكلك الشهد وهتعيشي احلى عيشه واحلى لبس واكل انما لو عصلجتي ونشفتي دماغك هتزعلي اوي مننا يا مزه يالا زي الشاطره قومي البسي ده وانزلي
وراحت جابت لها فستان او بمعني اصح قطعه قماش يكشف اكتر ما يستر
ليله بصرااااخ...... انا مستحيل اسمع كلامك والبس القرف ده
البت مسكتها من شعرها بشر...... اسمعي يا روح'امك الكلام هنا يتنفذ فااااهمه بدل ما ازعلك بت انتي عندك كام سنه
مفيش رد
انطقي يا******اخلصي
16سسسنه
حلو اوي قومي معايا على فين
مش عايزه اسئله كتير اخلصي
هزت راسها ومشيت معايا وفجأه راحوا اوضه كبيره اوي كلها بنات اكتر واحده فيها ماتعديش ال18او19سنه
ادخلي هنا لحد ما الباشا ييجي يختار واحده منكم وزقتها وقفلت الباب بقلمي بسمله بدوي
ليله قعدت تخبط وترزع في الباب...... افتحولي خرجووووني من هنااااا حررااااام علييكم افتحوووووووااااا
واحده منهم اتكلمت........ ماتتعبيش نفسك عمرك ما هتعرفي تخرجي منها خلاص انا هنا اصلا بقالي 10سنين
ليله بدموع.......... يعني يعني اي ازاي يعني ما حاولتيش ت'هربي ليه
البت بحزن...... مين قال اني ما حاولتش اهر'ب بس لو هر'بتي تتقت'لي على طول وانا حاولت مره واتنين وتلاته لحد ما خلاص كنت هر'بت بس بس وانفجرت في العياط ق'تلوا صحبتي قدام عيني بسببي بسببي انا السبب
فجأه الباب اتفتح ودخل بودي جردات كتير
الست دخلت تاني...... اتفضل اتفضل يباشا اتفضل كله تحت امرك اختار الي تعجبك.
ليله دخلت فيهم بس عشان طويله وطت ونزلت قعدت على الارض وكان في بنات كتير واقفين فا كانت مش باينه
فا الراجل حس بحركه فيهم شاور لهم بمعنى اتاخرو وحط صباعه 🤫 على بؤه كده وليله كانت متكوره على نفسها هزها برجله وليله تلقاءي رفعت وشها وشهقت بصدمه....... عااااا اانت وووووو......
#طفلتي_البريئه🖤🏄♀️
البارت 15
بقلم بسمله بدوي
💫💫💫💫
عااااا انت انت مين وعايز مني اي والنبي خليهم يسيبونا
الراجل بصلها كتير وقعد يضحك بخبث....... يسيبووونا هههه حلوه بتتكلمي بضيغه الجمع هههه سماره البت دي عجبتني
سماره راحتله بسرعه وقالت بفرحه........ عجبتك.. الي انت عايزه خده بس سلم تستلم يا خليل بيه
خليل بضحك صفرا بينت سنانه الصفرا........ سمااره مهياش اول مره تتعاملي معايا فيها وبعدين متستعجليش على رزقك اول ما الزباين يدفعوا نصيبك هيروحلك لحد عندك وزياده
سماره وهي بتضحك وبتمضغ اللبانه بطريقه مستفزه........ اوكي يباشا هتاخد كام بت
خليل بنظرات و'قحه وق'ذره........... عايز 10 بنات والمزه دي هتأكلنا الشهد( قصده على ليله)
سماره بزعيق....... يااالا يبت منك ليها مع الباشا
كلهم قعدوا يعيطوا جامد ليله قالت بقوه مزيفه.......... مستحيل نسمع كلامكم احنا ه' نبلغ عنكم والي زيكم مفروض يتعدمو'ا عشان الي زي امثالكم يخافوا ويختشوا شويه
سماره لسا راحه تضربها ب'الالم خليل مسك ايدها وقالت بسخريه....... اي ده هي القطه طلعت ب'/تخربش ولا اي تصدقي عجبتيني اوي
ليله بقرف......... انت مش كسوف من نفسك ترضاها على اهل بيتك مراتك اختك بنتك اي يشيخ قاطعها ا'لم نزل على وشها قوي لدرجه وقعت على الارض وشفايفها وانفها بيننزفوا
لسا هتقوم ضر'بها ا'لم اقوي واتخبطت في الحيطه واغمى عليها
عند اسد من ساعه ما عرف ان ليله هربت وهو ه'يتجنن
حارس الشخصي...... ا ااسد بيه مش لاقينها
اسد بغضب جحيمي...... يعني ايي مش لاقييينها هااااا يعني اييي مشوفش خلقت واحد فيكم من غيرها غووروااااا من وشي
عدى يوم واتنين وشهر واسد حالته متدهوره خالص وبقا عصبي و'قاسي اوي وعرف ان كلام مهران كله صح ورجع شغله تاني وساب شكله القديم الو'حش
الباب خبط
ادخل، دخل صاحبه رعد
رعد بهدوء......... أسد اللوا خالد عايزك ضروري الوقتي قاطعهم دخوا قاسم بمرح........ جعااان بصوا بقا انا اتهرييت شغل اليومين الي فااتوا فا الوقتي حالا امال عملالنا شويه محشي واكل انما اي مقولقوش بدل اكل القطط الي بناكله ده
أسد كان شارد وحزين بيفتكر زكراياته مع ليله
ورعد في وادي تاني حزين انه ظل'م حور مراته
فلاش باك بقلمي بسمله بدوي
بعد ما رنا ا'تهمت حور انها بتضر'بها وخليتها بتعمل شغل البيت وتطبخ
حور بدموع...... وربنا كذابه يرعد
رعد بغضب........ انتي الي كذابه رنا عمرها ما تكذب عليا
رنا ابتسمت بفرحه وقالت بخبث.......... هي الي كذابه يا رعد اول ما انت مشيت خليتني اطبخ غصب عني وانضف
رعد بص على حور بغضب
حور بدموع...... وربنا كذابه
رعد بصوت عااالي....... طب تقدري تقوليلي هي بتعمل اي في المطبخ وانتي واقفه لي وهي بتغسل المواعين
حور بدموع......... عشان هي قالتي تعالي نعمل لرعد مفاجئه وانا كنت هغسل المواعيين بس هي قالتي هتعملهم بسرعه وانا اقف قدام البوتاجاز وانا فرحت انها سعيده بوجودي واول ما قالتلي كده فرحت اوي بس اول ما انت دخلت مش عارفه لي قالت كده وكذبت و
رعد بغضب....... انتي كدابه
حور بدموع اكتر...... لا انا مش كدابه وجريت من قدامه على فوق لسا هيروح وراها رنا حضنته......... انت مش عارف لو انت مجتش في الوقت ده كانت عملت فيا اي اهي اهي
رعد بحب....... هجبلك حقك، حقك عليا روحي ارتاحي انتي يالا
رنا ابتسمت له ومشيت لفوق وهو اتوجه لحور وهو بيتوعدلها في اخر دور
رنا دخلت لقيت حماتها مستنياها جوه
رنا بفرحه...... انا مبسوطه اوي اوي
فريده: مكنش ليه داعي ده كله هي هنا بس عشان الولد واول ما تخلف هتمشي
رنا ببرود....... انا قولت مش عايزه البت دي جيبو اي واحده معاداها وتستاهل الي حصلها ولسا
وفجأه سمعوا صوت لقوا رعد واقف خلى رنا تعتذر لحور بس من يومها حور مش بتكلمه ولا بتخرج من الجناح
اند فلاش باك
قاااسم بصوت عاالي..... يا جدعان بقولكم جعان وامال عزمانا عندها
اسد بغضب..... انا مستحيل ادخل قصر مهران ده وسابهم وتوجه لمكتب اللوا خبط ودخل
اسد: حضرتك طلبتني
اللوا خالد: اتقضل اقعد يا حضرت الظابط
اسد قعد قدامه
اللوا خالد: في اخبار بتقول ان في عماره لِ شبكه دعا'ره كلهم بنات مش كو'يسين عايزك تاخد قوات خاصه وتداهم المكان الليله يا اسد انا واثق انك هتمها يا اسد
_تمام حضرتك ان شاء الله اكون عند حسن ظنك استأذن انا
_ده الملف فيه كل الي تحتاجه بالتوفيق
اسد القى التحيه ومشا
بليل اسد كان واقف قدام العماره هو والقوات وفجأه اعطاهم الاشاره وحاصروا المكان
عند ليله فوق
ليله بدموع...... انا مستحيل اعمل كده ارجوكي سيبينا نمشي والنبي بقلمي بسمله بدوي
سماره بغضب...... بت انتي انا استحملتك كتير في راجل مهم. اوي طلبك زي الشاطره هتلبسي الفستان ده وتدخليله اخلصي
ليله بدموع وصراخ...... انا مستحيل اعمل كده والنبي اعتبرينا ولادك وسيبينا
سماره قعدت تفكر شويه وبعدين قالت بخبث....... ماشي موافقه انا مش عارفه انا عملت كده ازاي اصلا بس انا هصلح غلطتي واهربكم بس اشربي العصير وهدي نفسك
ليله بفرحه...... بجد حاضر وشربت العصير وفجأه حست بدوخه
سماره بضحك...... مغفله وسازجه ولبستها الفستان ودخلتها الاوضه.
في اللحظه دي اسد طلع وقبض عليهم كلهم وكسر الباب
لقا شاب واقف وبيفك في زراير قميصه
اسد بصراخ...... تعالو خودولي ال****ده هو كمان
الشاب بخوف وغضب........انت مش عارف انا ابقى ابن مين
اسد بشر ضربه بالبوكس..... ده عشان تعرف تتكلم حلو مع اسد الالفي يننوس عين ابوك خدووووه وفجأه بيبص على السرير برق بصدمه...... ليله.
تكمله البارت 15♡
#طفلتي_البريئه🖤🏄♀️
💫💫💫💫
اسد برق وقال بصدمه........ ليله وسمع صوت همسات بيبص لقا ظابط معاه بيبص عليها باعجاب زعق......... اخرج برااااااا
قلع الجاكيت وغطاها بيه واشتالها وخرج وركبها العربيه ونده على الظابط زميله........ اسبقني انت بالبوكس وانا هروح اعمل حاجه ضروري وجاي وساق بسرعه
وقف قدام قصر كبير اوي وعليه حراسه مشدده جامد واشتالها وطلع
اسد بصوت جمهوري......... داااده منى ياااااداده
جت ست كبيره في العمر بشوشه وباين على ملامحها الطيبه وابتسامتها صافيه........ ايوا يابني
اسد بخبث........ كل الخدامين الي هنا اجازه يا داده
_مين دي يا بني بقلمي بسمله بدوي
اسد بخبث....... مراتي يداده بصي وانتي كمان خدي اجازه
_حاضر يبني
طلع الجناح بيها ونيمها على السرير ومسك الميا الي جنبه على الكوميدينو وكبها (سكبها) عليها
ليله بصراخ....... اااااااه انا فين انت. انت مين وبتفرك في عيونها
اسد بسخريه....... اي لحقتي تنسيني يا ليلو
ليله بصدمه...... اااسد
اسد بجمود.......... ايوا اسد ا'لمخفل الغبي الي اتخدع فيكي وفي براءتك المزيفه
ليله بدموع........ اسد
اسد بغضب جحيمي.......... متنطقيش اسمي بقا بتهربي هااااا لا وعشان اي عشان تشتغلي مع ال********
ليله بدموع وصوت عالي ....... ابعد عني انا مش عايزه اقعد معاك سيبني ابعددد عنييييي
اسد بغضب جحيمي...... ابعد هاااا وبعدين بتعيطي ليه لسا العياط جاي بعدين يرووحي
_اسدددد سيبني انا مش عااايزه اقعد معاك انا عاااايزه امشي من هنااا
اسكتييييي بتحلمي هاااا بتحلمي خروجك من هنا على جثتي يا ليله فاااهمه
اسد اسمعي طيب خلاص انا مش هخرج من هنا خلاص بس اسمعني بس اهي اهي وقعدت تعيط
اسد للحظه كان هياخدها في حضنه وحشته اوي بس قاطعته وهي بتقول بغضب......... انت ملكش الحق تقولي كده اوتكلمني كده
اسد بسخريه...... لا ليا انا جوزك يهانم ولا نسيتي لو نسيتي افكرك بقلمي بسمله بدوي
ليله بتسرع........ انا بحب واحد تاني وهو بيحبني وهيطلقني منك
اسد اتعصب اوي عيونه اسودت اوي وعروقه برزت بشكل مخيف وقرب منها: بتقولي اي
ليله ه'تموت من الخوف جواها بس قالت بقوه مزيفه........ الي سمعته مكملتش الجمله ولقيت ا'لم جامد على وشها
اسد بغضب جحيمي......... انتي تستاهلي الي هعمله فيكي قوووومي
شدها من ايدها جامد لحد تحت ووقف في نص القصر
اسد بجمود.......... القصر ده القيه بيبرق والاكل انتي الي تعمليه لوحدك انا مشيت كل الخدم عشان تعرفي تاخدي راحتك شوفي انا طيب ازاي
ليله بصتله بعتاب ومشيت
اسد قعد يبص على طيفها بشرود وكلماتها بتتردد في دماغه وهي بتقول: انا بحبك واحد وهو بيحبني وهيطلقني منك
اسد غمض عيونه بعصبيه وقعد يكسر كل الي ايده بطوله......... لاااااااا انتي ليا انا لوحدي ملكييي اناااا بس ياااااا ليلللله انتي لياااااا لوحديييي
قاطعته وهي بتقول بخوف: اسد اسد ايدك ايدك بتنز'ف قربت منه بخوف عليه
وقعدته على الكرسي وقطعت من فستانها كان طبقين ولفتها على ايده تمنع ا'لنزيف
اسد مره واحده شدها وقعدها على رجله حاوط بايده خصرها
وايده التانيه بيشيل خصلات شعرها الي نازله على عينها ويحطها ورا ودانها وقرب من ودانها وقال بصوت مثير....... وحشيتي
ليله غمضت عينها لاارادي منها..... وانا كمان
قرب منها اكتر ودفن وشه في عنقها وقبلها قبلات متقطعه ومره واحده زقها ، ليله فاقت ووشها احمر اوي
اسد ببرود عكس الي جواها....... حد لمسك ولا ههههه سوري نسيت انا جايبك منين
ليله شراسه وصوت عاالي.........انا مستحيل اقعد معاك هنا ثانيه واحده
اسد مسكها من شعرها........انتي بتعالي صوتك عليااااا
_ايوه هعلي صوتي عليك لحد ما تسيبني في حالي اعيش حياتي مع حد بيحبي و
قاطعها وهو بيمسكها من ايدها جامد لدرجه انفاسهم اختلطت......... بعينك ياليله بعيييينك كل ده وهو بيزيد من ضغطه على دراعها ومره واحده زقها على الارض.......... اخلصي على شغلك ساعه والقي الاكل جااهز اخلصيي
ليله قامت بحزن وهي بتبصله بنظرات عتاب بصلها ببرود عكس الي جواه واتوجه على جناحه آخد شاور وفجأه قلبه اتقبض مره واحده وقال بصوت عالي بيطمن عليها........... لييييييله يا لييييييله
_مفيش رد
رما الفوطه ونزل جري من شده خوفه عليها وراح المطبخ وفجأه اتصمر مكانه ووووو
البارت16و17
#طفلتي_البريئه🖤🏄♀️
بقلم بسمله بدوي
💫💫💫💫
اسد بلهفه............. ليله مالك
ليله بدموع........ رِجلى رجلى يا اسد آااااه الميا سخنه اوي وقعت عليها اااااه بتوجعني اوي
اشتالها بخوف وطلع بيها الجناح فوق ودخل الحمام بيها يِبل رجليها
ليله بدموع...... بتشعطني اوي يا اسد براحه اهئ اهئ
اسد بحنان...... خلاص اهو براحه بس عشان متلتهبش يا روحي خلاص اهو وشتالها وخرج بيها قعدها على السرير ومشا ورجع معاه علبه الاسعافات الاوليه
اسد بحزن...... بتوجعك اوي
هزت راسها ودموعها مغرقه وشها
جاب مرهم وبيحطلها براحه اوي ورقه
اسد بحنان.... استحملي عشان خاطري
لا لا صعبه يا اسد لا لا شيله شيله اهاااا بيحر'قني اوي
اسد بذكاء عشان ينسيها الالم ويلهيها ....... مسألتيش عن تميم يعني بقلمي بسمله بدوي
ليله بلهفه........ هو فين صحيح واحشني اوي
اسد بغيره بس خفاها ببراعه وقال ببرود........ عايزه تشوفيه
ليله بسرعه...... ايوا
اسد بخبث........ بشرط
في الوقت ده الفون رن
اسد رد: ايوا ياباشا
كنت عارف انك قدها يا اسد رفعت راسي
ابتسم بهدوء...... تلميذك ياباشا
_اسد صحيح كنت عايزه اعرف الظابط حسام قال انك اخدت بنت منهم لي اوعى تكون عملتلها حاجه يا اسد يا بني البت بريئه مش زيهم سماره اعترفت بكل حاجه..... اسد انت معايا
مفيش رد
اسد
ااايوه يباشا لا متخافش يا انا عارف من الاول انها بريئه متقلقش واه انا اخدت توقيعها وخرجتها من القضيه خالص
_ مع ان ده مش شغلك بس الي حصل بس ده ميمنعش اني فخور بيك جدا هقفل بقا مع السلامه
مع السلامه يباشا
قفل الفون ووقف شويه شرد في كلام اللوا وبعدين راح قعد جنبها
اسد بحنان...... لسا بتوجعك
ليله بتبصله بعتاب ومش بترد
قرب منها وهمس قدام وشها وعيونه مركزه مع حركه شفايفها الي بتقطمها بتوتر من نظراته مد ايده وحررها وقال بحب.......... بحبك
ليله برقت دي اول مره يتعترف لها بحبها وللحظه هي كمان هتعترفله بس افتكرت الي عمله فيها ودارت وشها الناحيه التانيه
اسد بحب...... والله بحبك بس انتي عرفاني اما بتعصب مبشوفش قدامي وكلامك نرفزني جامد
ليله بعييط....... بس انت زعلتني اوي وخلتني اعيط كتير والميا وقعت على رجلي كمان
مسك رجليها برقه وبيمشي ايده عليها بحب ولسا بيوطي
ليله شهقت وقالت بخجل...... هتعمل اي
اسد بحنان وضحكه خطفت قلبها...... ههههه هبوسها عشان تخف
_ل لا لا متعملش كده
مسك وشها بحب وقال بحزن...... بجد بتحبي حد غيري
ليله بتوهان........ بحبك انت يا اسدي
اسد بفرحه...... قولتِ اي عيديها تاني
ليله اتكسفت جامد
قوليها تاني ياليله قولتي بتحبيني بجد زي ما بحبك
هزت راسها بنعم وقالت ببراءه........... هتخليني اعيط تاني هزعل منك خالص و هخاصمك علطول
اسد قعد يضحك على طريقتها ومره واحده وشدها من خصرها وحضنها جامد وهي اتكسفت بس بادلته الحضن بحب بعد شويه
اسد بخبث..........الشرط
_اي هو
_بووسه عشان اجبلك تميم هنا
نننعم ل لا قول حاجه تانيه
لا هو ده شرطي
قربت منه وطبعت قُبله رقيقه على خده
اسد رفع حاجبه باستنكار......... و ده اي انشاء الله
ليله برقه...... خلاص بقا يا اسدي
_هههه خلاص ثبتيني
عدى شهر شهرين وكانوا احلى شهرين في حياتهم
ليله كانت في المطبخ هي وتميم
مااااماااا معتش قادر خلاص والله شِبعت
آخر معلقه يا تميم يالا يبطلي افتح بوءك يالا
حاضر آخر معلقه
فجاه فونها عمل صوت حد بعت مسج بتشوف فجأه الفون وقع من ايدها بقلمي بسمله بدوي
لو فِ تفاعل جامد هنزل واخد تاني ♥.
البارت 17
#طفلتي_البريئه🖤🏄♀️
بقلم بسمله بدوي
💫💫💫💫
فونها عمل صوت حد بعت مسچ بتشوف فجأه الفون وقع من ايدها
محتوى المسچ صوره ل اسد وفي بنت قاعده على رجليه ومكتوب جوزك ب يخونك ولو مش مصدقه روحي العنوان ده وشوفي بنفسك
ليله بدموع.......... لا لا اسد عمره ما يعمل كده اكيد في حاجه وبترن على اسد مغلق
فون البيت رن
الو
ايوه
احم انا متأسف جدا اني بتصل على رقم البيت بس اسد فونه مقفول و بقاله كتيير مجاش الشغل انا اسف نسيت اعرفك بيا انا حسام زميله في القسم و
نعم اا اسد مش في الشغل
ايوا يهانم وبقاله كتير مجاش
الفون وقع من ايدها والخط قطع
ليله بدموع....... ليه بتكذب عليا يا اسد ليه يا تري مخبي عليا اي معقول معقول تكون بتخني لا لا اكيد في حاجه غلط اهي اهي
جه تميم وحضنها من رجليها....... ماما بتعيطي ليه عشان مش اكلت طبقي كله خلاص مش تعيطي هروح اكله كله خلاص امسحي دموعك بقلمي بسمله بدوي
ليله حضنته وقعدت تعيط وقامت مسحت دموعها...... داده دااااده منى
نعم يا بنتي
خلي بالك من تميم هروح مشوار بسرعه واجي
وطلعت غيرت هدومها ولسا هتخرج من القصر
وقفها الحارس الشخصي....... راحه فين حضرتك
ممشوار لوحدي
_لا حضرتك ممنوع معندناش تعليمات بكده
يعني اي بقولك لازم امشي حاااسب من وشي
_ياااهانم ممنوع دي تعليمات اسد بيه ولو عرف ممكن يقطع عيشي من هنا يرضيكي
_خلاص تعالى انت بس معايا وبلاش تعرف اسد وبلاش كمان العربيات دي كلها عربيه واحده بس والا هروح لوحدي
_تمام تحت امرك يا هانم
ركبت العربيه واعطته العنوان كان نايت كِلب
نزلت وهو وراها
دخلت مكان غير اول مره تشوفه بنات كتير ورقصات ورجاله حواليهم مكان غريب عنها عمرها ما شافته غير على التلفزيون
وفجأه اتصمرت مكانها بقلمي بسمله بدوي
اسد قاعد يضحك والبنت قاعده على رجله وبتتكلم بمياعه في ودانه وبتضحك بصوت عالي
واسد بيضحك معاها، دموعها نزلت وقربت منهم
ليله بصوت كله ا'نكسار وصوت باكي......... اسد
اسد اتصدم جامد وقال بتوتر....... ليله استني افهمت متفهميش غلط يا ليله
ليله بدموع......... لي
اسد جري عليها ولسا هيقرب منها قامت بعده
لي كده يا اسد
قال بصوت واطي....... ليله غصب عني
غصب عنك ازاي فهمني قولي اسبابك قول انا سىمعاك اهو
اسد بحزن........ مش هينفع
مش هينفع لييييييه قوووولي السببب قوووووول وقعدت على الارض بانهيار....... اسددد قووووول والنبي ليه هنا هنا نار يا اسد 'بتشاور على قلبها'
اسد جري عليها وقومها من على الارض
البنت الي كانت معاه اتكلمت..... متصدقهوش كذاب هو بيحني انا و
اسد بغضب...... اسكتيييي
مش هسكت هو بيحبني انااا والا هيجي ويسهر معايا ويسيبك ليه هااا
ليله بصت ل اسد بمعني اتكلم
اسد واقف ساكت وفي ثانيه اشتالها ومشا بيها
اسد سيييبني سييييبني
اسكتي ياااا لييييييله اسكتيييي كنتي هتبوظي كل الي خطتله
اسددد نزلنييي
اسد اخر ما زهق ضغط على منطقه في رقبتها وفي ثانيه اغمي عليها
ركب العربيه وساقها للقصر
بعد فتره ليله صحيت على ايد صغيره بتمشي على وشها
ليله ابتسمت اول ما شافت تميم وبعدين قامت بعصبيه اما شافت اسد داخل من الباب ولسا هتتكلم
اسد بهدوء...... اهدي
هو انت شايفني بشد في شعر الاااه
ضحك غصب عنه على منظرها
لِيك نفسك تضحك وانا قفشاك بالجرم المتلبث
اسد انفجر في الضحك ههههه مش قااادر
اي الي بيضحك
تصرفاتك وطريقتك
ليله بصوت باكِ...... اسد انا مابهزرش لو سمحت قولي مين الي كانت معاك دي
اسد ببرود...... مراااتي
ليله برقت........ نااااااااعمم
البارت 18 و19 و 20و 21
#طفلتي_البريئه🖤🏄♀️
💫💫💫💫
اسد ببرود...... مراتي
_ناااااااعم
اسد بجمود.......... صوووتك مايعلاش احسنلك
ليله بدموع....... بتتكلم جد ولا بتضحك عليا
اسد ببرود........ اضحك عليكي لي اتقبلي الحقيقه دي مراتي
ليله قعدت تعيط بصوت عالي وفجأه مسحت دموعها بشراسه........ هطلقها ياااا اسدد فااااهم وبعدين يوم ما تتجوز عليا تتجوز دي هاااا هطلقها فاااااهم
اسد بغضب....... قولت صوووتك ميعلاش فااااهمه
_لا مش فااااهمه وهطلقها يا اسد يعني هطلقها ولا
اسد بانتباه شديد...... ولا اي
مفيش رد
ولا اطلقك صح
ليله بشراسه............. لا طبعا ولا ه'قتلها
اسد معتش قادر خالص وانفجر في الضحك......... هههه هههههه لا مش مش قادر بجد مش قااادر لا مجنونه
ليله بغضب...... اي الي بيضحك يا استاااذ هاااا
اسد وهو بيخادها في حضنه......... هبله وبعشق هبلك وكلك على بعضك
ليله بدموع......... لا والله والي بيحب حد بيتجوز عليه يا استاذ
اسد بضحك...... مين قال اني اتجوزت
ليله بابتسامه بلهاء....... اي ده بجد
وهو يُقبل غمازتها الي في اليمين........ هههه ايوه
اومال لي قولت كده
بصي يا ستي اسمعي بس الكلام ده ما يطلعش لحد حتي بينك وبين نفسك بصي دي مهمه كبيره جدا اكبر مهمه دخلتها في حياتي مهمه جدا جدا هتغير حياتي 180درجه والبت الي معايا دي يا ستي الي هتجبلي كل المعلومات الي عايزها بس بستدرجها الاول اخد منها التفاصيل المهمه وكده
ليله بغيره....... طب مافيش ولاد تاخد منهم المعلومات دي بلاش بنات
اسد بضحك........ ولاد هههه لا مفيش ولاد يا ستي
لسله بذكاء...... طب ازاي اكيد هتشك فيك وبعدين انت ظابط اكيد عارفه
_ايوه ما هي عارفه بس هو عارفين اني سيبت الشغل خلاص مايعرفوش اني رجعت الشغل تاني فاهمه
اها فهمت وبعدين قالت بخوف...... بس بس انا خايفه اوي قلبي مش مطمن من المهمه دي سيبها هو كل مهمه انت الي تروحها
هههههه بقولك دي هتغير مستقبلي180 درجه هترقى غير المكانه يا بنتي وكمان في حساب قديم عايز اصفيه وبعدين بتخافي وانا موجود ومعاكي
ليله ضحكت وحضنته جامد وقالت بحب...... طول ما انا معاك مطمنه يا حبيبي
لا لا انا مش قد الكلام والدلع ده قاطعته وهي بتقول بطفوله...... انا جعانه
ابتسم ابتسامه لم تصل لعينه وضغط على سنانه جامد....... هو ده ردك على كلامي حاضر يا ستي عايزه تاكلي اي عشان اطلبه
امممم عايزه اكل بيتزا كبيره جامد اوي خالص
هههههههه جامد اوي خالص هههه ماشِ
اطلب اما اروح اجيب تميم واجهز الاطباق واجيب كرتون حلو
اسد رفع حاجه وقال بستنكار........ كرتون انا اسد ال وبعدين سكت وقال...... انا اسد الالفي (معروف في شغله كده) اتفرج على كرتون
هههههه ايوه
طب تعالي ولسا هيمسكها جريت بسرعه
اسد طلب الاكل ونزل لقاهم لسا مانزلوش اتوجه لغرفه تميم
ليله بضحك...... تميييم يالا البس
تميم بضحك وطفوله...... البسي البجامه دي ياا ماما الاول وانا هلبس دي عشان نكون زي بعض واه نادي على بابا يلبس البجامه الكبيره دي عشان نكون زي بعض كلنا
ليله..... بس
والنبي والنبي والنبي يمامااا بقلمي بسمله بدوي
خلاص بس بابا ممكن يوافق يلبسها
تميم بزعل.... اممممم لا
قاطعه اسد بحب........ عشان خاطركوا هلبسها
تميم بفرحه وصراخ...... يعيش بابا يعيييش بابا
بقلمي بسمله بدوي
قعدوا يضحكوا كلهم ولبسوا البجايم ولسا هيتفرجوا على التلفزيون اسد فونه نور وملامحه اتغيرت للغضب
اسد بحزن...... متزعلوش بس لازم امشي حالا ورايا شغل مهم ومشا طلع غيره هدومه ومعاه ملفات كتير ونزل
اسد بحزن....... متزعلوش بقا هروح صد رد بسرعه راح باس راسها وراس تميم ومشا
بعد شويه ليله انتبهت للملفات الي اسد نساها
ليله جربت على برا لقيت اسد ببدور العربيه بتنادي عليه مش سامع
في نفسها ...... اكيد ورق مهم عشان نزلوا معاه طب ابعته مع حد ولا ممكن يطمع فيهم انا هروح اديهمله بسرعه
وقالت بصوت عالي دادا منى خلي بالك من تميم قالت للسواق...... بسرعه ورا اسد
بعد فتره العربيه وقفت عند فيلا كببره دخل وهي وراه لقيت رجاله كتير وباين انهم اغنيا اوي وجت نفس البت الي كانت معاه في النايت كِلب باسته في خده وحضنته وقالت بمياعه...... وحشتني يا بيبي
اتعصبت جامد وجريت عليه بغيره وقالت....... ابعدي عنه اسد حبيبي نسيت الملفات
البت بصت على ليله بستعلاء...... وقالت مين البيئه دي يا بيبي اووو سوري نسيت مش دي البت الي جتلنا النايت امبارح
ليله بغيره..... بت اما تبتك انا مراته
البت بستفزاز.......... اوو لوكل اوي وبصت لاسد.. الطفله دي مراتك يا بيبي عشان كده عايزني انا اكيد انتي مش عجباه
ليله اتعصبت اكتر وقالت بدون وعي وتسرع........... انتي غبيه اصلا عشان انتي اصلا مش هماه كل الي هامو المعلومات الي معاكي بس كل دي خطه عشان ياخدك تفاصيل المهمه بتاعته الجديده
اسد اتصدم جامد واتعصب انها قالت مع انه محذرها اكتر من مره انها معلومات مهمه جدا وخطير'ه وبص على الرجاله الي حوليه لقاهم كلهم رفعوا السلاح عليه ووو
البارت19
#طفلتي_البريئه🖤🏄♀️
💫💫💫💫
اسد اتصدم جامد واتعصب انها قالت مع انه محذرها اكتر من مره انها معلومات مهمه جدا وخطير'ه وبص على الرجاله الي حوليه لقاهم كلهم رفعوا السلا'ح عليه وفجأه دخل شخص لابس ماسك وظعبوط
اي داا اسد الداخليه هنا لا لا كده يجماعه متقولوليش كنا استقبلناه احسن من كده واتوجهه اتجاه ليله الي هتعيط من الخوف على اسد وبيبص عليها باعجاب...... مين القمر اهااا دي المدام كان عندي فضول كبير اوي اشوفها عايز اعرف مين الي قدرت توقعك بس بصراحه تستاهل و قاطعه اسد وهو بيضر'به بالبوكس وبصوت اشبه بفحيح الافعي........... دي عشان جتلك الجرأه تتكلم عنها يا *****
الشخص ببرود..... تؤ تؤ عيب كده يا اسد معانا طفله عيب تسمع الالفاظ دي
اسد طلع مسدسه وطلق رصا'صه بس الشخص اتفاداها بسرعه وكل رفعوا السلا'ح وقعدوا يضر'بوا في بعض وليله بتصرخ جامد
اسد مش قادر عليهم لوحده هو واحد وهما كتير اوي
اسد بغضب جحيمي...... لو انت راجل نتقابل راجل لراجل مش كل دول وانا بس نقول اي بقا ما انت ******
الشخص بضحك وهو واقف وراه......... هههه ماشِ خلاص راجل لراجل ومره واحده طلق نار في كتفه من ورا على خوانه بقلمي بسمله بدوي
اسد ببرود رغم الم كتفه لف ليه..... وقال مش قولتلك انك مش راجل الراجل وش لوش ومش من ورا على خوانه يا ******* ولف اما سمع ليله بتصرخ عشانه........ اسد ايييدك بتنز'ف جامد اسااااد وفجأه حس بحد وراها لفت بسرعه قام راشش حاجه في وشها واغما عليها و اسد لسا هيروح لها فجأه حس بحد ضربه على دماغه بسرعه وفقد الوعي
ليله فاقت لفيت نفسها في اوضتها
قعدت تصرخ وتصوت كتير..... اساااااااد اسااااااااااد انت فيين اساااااااد اهي اهي
فجأه الباب اتفتح وهي جريت عليه حضنت وقعدت تعيط وهو وبيمسد على شعرها بحنان..... اهدي يا حبيبتي انا معاكي اهو اهدي
ليله بشهقات............ ا. انا. خوفت عليك اوي انا ااسفه ااوي انا غبيه اوي ازاي قولتلها انا اسفه اوي سامحني كل الي حصل بسببي انا اسفه اهي اهي انا غبيه اوي اوي اسفه بس بس انا من حبي ليك غيرت عليك منها وهي قريبه منك اسفه اوي سامحني يا اسد والنبي
اسد بهدوء وهو مستمر بيمسد على شعرها.......... مسامحك خلاص اهدي
انا بحبك اوي اوي
مفيش رد شارد
اهي اهي مش بترد عليا لي مش بتحبني صح اهي اهئ
فاق على عياطها وقال بهدوء........ لا يحبيبتي انا لسا بحبك زي ما انا
بجد
ايوه
حضنته جامد وقالت بحب....... احنا جينا ازاي واي الي حصل ووبعدين انت ازاي ازاي بتحضني انت دراعك مصا'ب
اسد اتوتر وقال....... ااا لا متخافيش هههه انا جامد مافيش حاجه بتأثر فيها يالا تعالي ننزل
ليله حاسه بخوف وفي نفسها..... في حاجه. غلط لا لا مافيش حاجه اهم حاجه انه بخير وانا بخير ومع بعض ونزلت
في مكان تاني بقلمي بسمله بدوي
شخص مربربوط في الكرسي وفجأه صحا على ميا تلج اتكبت عليه.
اصحاااااا يروح' امك انت مش في فندق
الشخص......... انا فين سيبوني يا ولاد ال******* فكووووني
في الاوضه الي جنبه شخصين قاعدين بيضحكوا جامد
الشخص 1....... هههه فرحان اوي بيه كده
الشخص2......... انا عايز اعرف انت ليه بتعمل كده اي كميه الكر'ه وا'لحقد الي جواك ليه ده من اي
الشخص 1....... حساب قديم مش قادر اقولك كميه الفرحه الي حاسسها وانا شايفه كده
الشخص 2........ ده انت دماغك اي ده ابليس بيعيط من دماغك السم' دي ولا والواد التاني قعدت تملا دماغه بالكر'ه اتجاهه وهو اخوه في الاخر ههههه بتكر'هه فيه والتاني اصلا مايعرفش ان ليه اخ ههه
الشخص 1:هيييييش اسكت الكلام ده خط'ير ممكن يودينا في داه'يه يا غبي اسكت لو حد سمعنا يبقا خلاص انتهينا
الشخص 2:خلاص سكت بس اخوه زماته بيعمل اي مع التانيه
ههههه البت جميله ومزه ومافيش راجل يستحمل يبقا هو وهي في اوضه واحده وما يعملش حاجه هههه يبقا بيعمل اي.هههههه اسمع بقا الخطه الجديده "*****************"
عند ليله كانوا قاعدين يفرجوا على التليفزيون هي واسد وتميم وبتبص ملقتش اسد ولقيت تميم نايم قامت شيلاه عشان تنيمه في اوضته وغطته وخرجت بس سمعت صوت جاي من الاوضه التانيه الي جنب اوضه تميم راحت تشوف في اي
لقيت اسد بيتكلم بصوت واطي في الفون....... يباشا كله تمام كده وهي مصدقه بس حاسسها شكت فييا وما حضنتها وهي عارفه ان دراعه متصاو'ب
_*********************
ماهي متعرفش اني مش اسد
ليله بصدمه شهقت وهو سمع صوتها ووووو
تفاعل جامد عشان انزل تاني 🖤
البارت20
#طفلتي_البريئه🖤🏄♀️
بقلم بسمله بدوي
💫💫💫💫
ليله بدموع........ انا مش فاهمه حاجه خالص يعني انت مش اسد هاااااا اسد فين وبتضر'به فِ صدره بكل قوتها وهو واقف ساكت
اسد فيييييين بقوووولك عملتواااا اي في حبيبي يا متو'حشييين هقتل'كم كلكم لو حصله حااااجه
ضغط على عرق في رقبتها
ليله وهي بتقاوم متقفلش عيونها وبتقول بارهاق...... حرراام عليك هو عملكم اي يا متو'حشين منكم لله
بصلها كتير واشتالها وطلع بيها الاوضه وفونه رن....... الو
_ايه الي سمعته في المكالمه ده يا ليث البت سمعتك يا غبي وانت بتكلمني و
ليث بغضب...... لسااانك ميطولش عليااا فاااااهم
_ااا يا ليث انت عارف ان كل ده لمصلحتك وانا بعمل كده من خوفي عليك بص انا هبعتلك حقنه الوقتي تعطيهالها
ليث بقلق....... نعم ودي لايه عارف لو
_متخافش دي لذاكره تنسيها الي حصل من شويه
ليث: طب طب ودي ليها اضرار و
_ليييث متخافش مش ليها اضرار بس هتخليها تنام كتير شويه وبعدين هتصحا من هتفتكر حاجه
ليث: ماشي بس بسرعه عشان ممكن تفوق في اي وقت وقفل
قعد شويه يفكر هي صعبت عليه جامد وافتكر وهي بتقول عملكم اي يامتوحشين قعد يضحك جامد
عمل اي عمل كتير اخد كل حاجه وانا راموووني في ميتم اتعذ'بت 18سنه عذا'ب ضر'ب واها'نه و'ذل وهو مبسوط كان مع اهله شاف حنانهم في الوقت الي انا كنت نفس حد يطبطب عليا فيه كله ده من حقي الفلوس دي من حقي انا الاملاك كلها حقي انا انتي يا ليله من حقي انااااا كل ده حقيي انا وانهار في العياط كل ده من حقييييي اناااااااااا
اول ما سمع خبط على الباب
بقلمي بسمله بدوي
ميييين
انا يا اسد بيه في حد جه واعطاني الادويه دي وقالي ان حضرتك طلبتهم ومشا
اايوه حاتي واخد الكيس وطلع الحقنه واعطاهالها وهي وشها كرمش وفجأه جسمها قعد يترعش هو خاف واخدها في حضنه لحد ما حس بسكوتها اتعصب ومسك الفون
الووووو جسدها قعد يترعش دا عااادي ولا اي
_ما تخافش كده المفعول بتاعها اشتغل وهي على بليل كده هتصحى ومتخافش هتصحا مش فكرا الي حصل
قفل السكه وقعد جنبها الباب خبط
باابا افتح الباب، ليث فتح الباب
تميم بدموع....... بابا بليز ممكن تخليني انام معاكو والنبي مش ترفض انا خايف انام لوحدي
ليث ابتسمله وفتح ايده وتميم جري حضنه
هتخليني انام معاكو
ايوه يحبيبي متعيطيش بقا مفيش رجاله بتعيط
حاضر يبابا مش هيعيط
شاطر يابطلي
في الجهه الاخرى
اسد مربوط وحالته وحشه اوي ودراعه لسا بينز'ف
دخل شخص لابس ظعبوط وماسك ومعاه واحد باين عليه انه دكتور من البالطو والسماعه الي لابسها
هو فين المريض يباشا
اهو
برق وقال في سره........ اه ياولاد ال******* عملوا اي فيك يا صاحبي
اخلص شوووف شغلك
حاضر يباشا وقرب السماعه لوشه كان فيه جهاز صغير لاسلكي وقال بصوت واطي....... حول خمس دقايق واهجموا حول ساامعني حول
وقعد يعالج في اسد وخمس دقايق وحصل ضرب نار كتير وعاصم صاحبهم دخل
رعد بخوف على صاحب عمره....... احمي ضهري يا عاصم بسرعه اسد لازم اسد يتنقل المستشفى الوقتي ضروري وبالفعل قدروا يخرجوا وركبوا العربيه ورعد ساقها المستشفى بسرعه ودخل العمليات
في الصباح
ليث كان نايم على الكرسي قدامهم ، ليله صحيت على ايد تميم الي بيحاول يصحيها
تميم بحب...... صباح الخير ياماما
صباح النور ومسك راسها بالم وقالت بخوووف اسد اسد فين
ليث صحا على صوتها........ اا انا اهو يا حبيبتي
ليله بخوف وهي بتحضن تميم وقالت بصرااخ....... انت مش اسد ياااا كذااااب اسد فييين
ليث بصدمه........ انت فاكره الي حصل وفجأه
#طفلتي_البريئه💙🏄♀️
البارت21
💫💫💫
ليث بصدمه..... انتِ فاكره الي حصل
ليله بصراخ........ اسد فيييين عملتواااا فيه اي ياااا متوحشييين ه'قتلك يااحيواا'ن لو مقوولتش هو فيين حرااام علييكوااا عملكوا اي عشان تعملوا فيه كله اهاااا يااا اسد يا حبيبي يااااارب حسبي الله ونعم الوكيل فييكم وقامت شايله تميم وبصاله بكره........ هروح ابلغ عنكم للحكومه لازم يعرفوا انك مش اسد
ليث ضحك بسخريه...... امممم وانتي بقا ياا نونه الي هتبلغي لا وهياخدوا باقولك ههههه لا وانتي اصلا لسا مطلعتيش بطاقه اقعدي يعسل واهدي متدخليش في حاجات الكبار عشان متتعور'يش وتتأذ'ي وبيمسد علي شعرها
ليله بشراسه......... متلمسنييش احسنلك فاااهم ابعد عنييي
ليث بيقرب منها بيحاول يحضنها..
_اابعد عنيييي بقوووولك ياااا اسد بقلمي بسمله بدوي
ليث بجنون.......... انا اسد خلاص مافيش اسد خلاص انا بقيت اسد هو فيه اي احسن مني هاااا اعتبريني اسد اهو نفس الشكل نفس جسمه اناااا اسسد كفااايا عليه27 سنه
_ااابعد عننيي يا مجنو'ن حرااام عليك والنبي سيبني امشي حرااام عليك خليني امشي قلبي قلبي بيقولولي انه مش بخير ارجوك والنبي ووقعت على الارض وانهار'ت في العياط
حراااام عليك عملك اي كل ده عشان بيدافع عن بلده منكم يااا متوحشين ياااكفر'ه منكم لله ياااااارب ياااارب احميه وخليك معااااه حسبي البه ونعم الوكيل فيكم
ليث بدموع......... طب وانا لي مافيش حد بيحبي لي كدا مافيش حد بيخاف عليا كده لي 18سنه اها'نه ذ'ل عذا'ب قلع التيشرت شوفي وبيشاور على جسمه علامات ضر'ب وحرو'ق
استحملت الي مافيش طفل في سني استحمله عااارفه يا عني اي طفل عنده 5سنين يحصل فيه كداا في عمر تميم كداا شوفت عذا'ب ميستحلمهوش رجاله بشنبات بس جه الوقت الي انتقم فيه منه كل داااا من حقييي كل داااا مني حقي وانتي وانتي من حقي انا خافي عليا انا ازعليي علياااا انا اناااا وبس وقعد يعيط زي الطفل
وليله منهاره في العياط وقامت طبطبت عليه بحزن...... طب هو ماله بكل ده لي بتعاقبوا على ده هو برئ ملوش زنب
ليث فجأه اتحول ومسح على وشه بغضب...... لا ليييه زنبه انهم حااابوووه هو مش انااااا ليي يرموووني انااااا وياااخدووه هو ليييه اتعذب انااا وهو لااااااا هااااا ردي عليا ليييه
اناااا اخووووه التوأم اناااا الي ظلموني وفضلووووه علياااا هااا فهمتي ولا لساااا
ليله بدموع.......... اي طب طب هو ماله هو اصلا ميعرفش ان ليه اخ صدقني والنبي ساعدني ننقذه منهم ارجووك
ليث ببرود........... لا ولازم تتعودي انااا اسد
هقووول لناااااس انك قاطعها ببرود......... كذابه شوفتي سهله ازاي
ليله بدموع........... حرااام عليك طب طب مش عشانه عشان تتأكد وتعرف انه برئ وانه ميعرفش اي حاجه عن الي حصلك وانه اصلا ما يعرفش انه ليه اخ
ساكت وبيفكر في كلامها
ليله بقوه........ ولا خايف تعرف انك ظل'مته وان انضحك عليك
ليث بغضب........ ماشي البسي هساعدك بس خلي في بالك مش عشانه لا عشان تتأكدي وتعرفي انك انتي الي انضحك عليكي مش انا اخلصييي بسرعه ولبس التيشرت ومشا وهو بيفكر في كلامها معقول يكون ظ'لمه فعلا وانا انضحك عليا
بقلمي بسمله بدوي
في الجهه الاخري عند اسد في المستشفى بقاله اكتر من 10ساعات في العمليات اخيرا لمبه اوضه العمليات انطفت وخرج الدكتور
عاصم و رعد جريوا على الدكتور بيسألوه بخوف على اسد..... هاا يدكتور طمنا
_احم مخبيش عليكوا الحاله حرجه جدا ومحتاج نقل دم ضروري وزمره دمه نادره جدا ومش متوفره في المستشفي ولا عارفين نوفرهاله وكل دقيقه بتمر غلط عليه
عدا ساعه ومافيش اي جديد ولا لاقيين متبرع حتى عاصم نشر وحط مبلغ وتمنه للي هيتبرع ومفيش للاسف
الدكتور خرج وعلامات الاسف على وشه في نفس الوقت الي ليله وليث داخلين فيه
ليث بجمود...... انا اهو هتبرع
عاصم ورعد مش مصدقين الي شايفينه ازاي في اتنين اسد
ليث راح مع الدكتور وليله حكت لهم على الي حصل
عدا يوم والدكتور طمنهم انه بقا كويس ويقدروا يدخلوله
اسد قاعد على السرير، ليله اول ما شافته جريت عليه حضنته وقعدت تعيط
اسد بحب....... انا بخير يا حبيبتي خلاص
رعد وعاصم بحب اخوي...... الف سلامه عليك
اسد لسا هيرد قاطعه خبط على الباب وقال بصدمه والدموع في عيونه.... ليث
ليث بسخريه وهو بيوجه كلامه لِ ليله....... ههههه مين فينا الي انضحك عليه يا ليله وفجأه
تكملة الرواية هناااااااااا
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا