القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية امتلكني السلطان كاملهمن الفصل الاول الي الفصل الخامس 5 بقلم دنيا ثروت

 



رواية امتلكني السلطان كاملهمن الفصل الاول الي الفصل الخامس 5 بقلم دنيا ثروت 





رواية امتلكني السلطان كاملهمن الفصل الاول الي الفصل الخامس 5 بقلم دنيا ثروت 

سلطان وهو بيرمي الاكل من علي السفره بغضب كبير =لا يابوي مش هتجوزها.

عبد العزيز وهو بيقوم من علي الكرسي : واه انت بتعارض كلامي

سلطان : يابوي البت صغيره كيف اتجوزها

عبد العزيز : انا قولت كلمتي والكلام خولص من بدري فرحك الخميس الجاي

سلطان بنرفزه : لا يابوي مش هتجوزها بعدين انا بحب بت عمي

عبد العزيز ضربه بالقلم : اخرس قطع لسانك. انت بتقول انك بتحبها وهي فرحها قرب

سلطان :انت بتضربني عشان الجربوعه دي.. ابوي انا مش هتجوزها

سلطان مشي وراح هدي في اي مكان

وفاء :اقعد ياخويا اجبلك دوا الضغط اهدي.. بس

تسريع للاحداث

جه يوم الفرح

يسريه رمت جردل مياه علي زهره : انتي يبت قومي

زهره بعدم مبالاه:عايزه اخدمك في اي تاني يامرات ابويا

يسريه مسكتها خنقتها انا مش عايزاكي اصلا فااااهمه.. انتي تجهزي وتظبطي نفسك لان في ناس جايه تأخذك ياحلوه

وسابتها ومشيت.. زهره جريت علي اوضه باباها ومسكت ايديه

زهره ببكاء : ياريت يابابا تقجر تعمل حاجه.. هتوحشني اووي والله صدقني هحاول عشان اهرب

ابراهيم هز براسه بالنفي.

زهره : في اي يبابا مش فاهماك

لاقت اللي بتشدها من شعرها وتجرجرها للاوضه =عايزه تهربي ياحلوه.. تبقي قابليني

وجه بليل وحصل الفرح وطلعو زهره فوق كانت معندهاش حيله

ستوووب ( زهره مامتها اتوفت وهي بتولدها ابوها اتجوز يسريه عشان يسريه غاوته وبعد كدا عمل حادثه واتشل ومبقاش حتي يتكلم).

سلطان فتح الباب وقفله ونور الاوضه

زهره واقفه وحطه السكينه علي ايديها : لو قربت مني هموت نفسي

يتبع..



نهايه البارت الاول 💫


سلطان قفل الباب بالمفتاح وده خلي زهره تخاف اكتر وترجع لورا

سلطان وهو بيقرب منها ببطئ =اهدي انا مش هعملك حاجه


زهره بضحكه سخيفه :مش هتعملي حاجه. اه فهمت انا كدا


سلطان : بصي سيبي السكينه اللي في ايديكي دي وخلينا نتكلم بهدوء


زهره استسلمت وراحت قعدت علي طرف السرير وسلطان راح قعد جنبها


 ومسك ايديها : انا هقولك علي كل حاجه


زهره كانت مستمعه وكانت من جهه تانيه حاسه بالامان معاه


سلطان : بصي انا بحب بنت عمي وبعشقها من وانا صغير بس هي فرحها قرب وابويا في نفس الوقت خلاني اتجوزك


زهره : يعني اي. ولي متجوزتهاش هي


سلطان : اللي خلاني متجوزهاش بردك ابويا. لان هو اللي بيأمر الكل


زهره : طب وانت ماخدتهاش ليه عشان تتجوزها


سلطان : ابويا مشدد الحراسه عليها


زهره بتذكر : اه الاوضه اللي لاقيتها تحت دي


سلطان : ايوه. ولو روحت اخدتها هكون بأذيها


زهره : طب وانت هتفضل تحبها حتي بعد ماهي تتجوز


سلطان : انا بحبها لا انا بعشقها من وانا صغير هي اللي قلبي اتفتحلها انا معرفتش الحب غير علي ايديها. وحتي لو اتجوزت انا هفضل احبها علطول


صوت ضرب نار برا


عبد العزيز من تحت : يلا ياولدي


زهره : هو في اي


سلطان راح مسك السكينه وعور دراعه ومسحه بالمنديل وطلعه برا وابتدات الزغاريط  ودخل لزهره تاني =دي عاده لازم نعملها لما اي حد يتجوز


زهره بعدم فهم :  يعني لازم تعور نفسك


سلطان : انتي في سنه كام يازهرة.


زهره : اولي ثانوي ولسه هدخل تانيه ثانوي.


سلطان راحلها ومسك علي ايديها : بصي يازهره اللي حصل دلوقتي متقولهوش لحد متقوليش اني عورت نفسي. ولو حد سألك علي المنديل.. قوليله سلطان هيقولك


زهره ببراءه : هو انت اسمك سلطان


سلطان بضحك : اه ياستي. المهم دلوقتي نامي علي السرير وانا هنام علي الكنبه.. وقومي غيري الفستان وبكره نبقي نكمل كلامنا


زهره بطفوليه : اوكاااي


وبالفعل زهره غيرت الفستان وسلطان غير هدومه وراحو نامو


💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

اتي هذا الصباح الذي يحمل السعاده للبعض والحزن للباقي


زهره صحيت ولاقت سلطان نايم علي الكنبه راحتله ومسكت وشه =ياترا الشخص ده هو اللي كنت خايفه منه حقيقي كنت فاكراه شخص تاني بس الحمد لله انه اتفهمني.. سلطان بدا يصحي هي شالت ايديها علطول وجريت تاخد هدومها ودخلت الحمام وهو صحي وسمع صوت مياه من الحمام فعرف انها في الحمام واستناها


زهره اول لما طلعت سلطان كان بيموت من الضحك

 

زهره بتساؤل : انت بتضحك علي اي


سلطان : انتي عايزه تنزلي كدا


زهره بصت للبسها (كانت لابسه بيجامعه عليها رسمه باربي) = بيجامه فيها اي يعني


سلطان : هتنزلي ليله صباحيتك بالبيجامه


زهره : اه وفيها اي يعني وبعدين يعني اي صباحيه


سلطان : لا مينفعش بصي هجيبلك عبايه بيتي احسن.. ومش عارفه يعني اي صباحيه 🙂🙂😂😂ده انتي عايزه درس بقا


سلطان قام وراح جاب عبايه بيتي وجاب عليها طرحه : البسيهم وهننزل مع بعض


زهره اخدت العبايه وبصت للطرحه: اي دي


سلطان : كمااان ده انا هنتحر.. بصي دي طرحه


زهره : عارفه بس مبلبسش طرح


سلطان : لا يااستاذه من انهارده هتلبسي.. يلا بقا عشان منتأخرش..


وفعلا لبست العبايه وهو لبس العبايه الصعيدي


بعد ماخلصت طلعت ولاقته واقف مستنيها=خلصت


سلطان بص عليها كانت في غايه الجمال مكانتش واحده داخله تانيه ثانوي دي كأن الحواز اتصمم عشانها كأن العبايه بتنطق اسمها =انتي هتنزلي كدا 

زهره : انا لابسه العبايه اللي قولتلي عليها ولابسه كمان الطرحه.. عايز اي


سلطان : اي اللي علي بوقك ده


زهره باستغراب لانها مستخدمتش اي مستحضرات تجميل : اي


سلطان مسك المنديل وجه يمسح علي بوقها ملقاش حاجه قعد يمسح يحد لما بوقها جاب دم


زهره شدت ايديه : اي انت متخلف.. انت بتوجعني اووي


سلطان : معلشي متزعليش مني


زهره وهي بتنزف : تم.. 

سلطان راح جاب اسعافات اوليه وحط ليها مرهم ولانه كان الجرح سطحي بدا يلم بسرعه


سلطان : زعلانه


زهره : عادي كان بيحصل معايا كدا دايما


الباب بيخبط


سلطان : نعم


الخادمه نعيمه : الوكل جاهز يابيه


سلطان : تمام احنا نازلين


سلطان اخدت زهره ونزل... 

يتبع. 


بارت 2 💫💫


اول لما نزلو كان قاعد علي السفره عبد العزيز ووفاء وشاهي اخت سلطان واميره  بنت عم سلطان اللي بيحبها

سلطان قعد زهره علي الكرسي وقعد جنبها واميره كانت قدامه

عبد العزيز : اي ياولدي لي مطلعتوش من اوضتكم من بدري

وفاء وهي بتحط ايديها علي عبد العزيز : ياراجل اسكت بعدين هما لسه متجوزين امبارح

عبد العزيز : تمام تمام... سلطان

سلطان : نعم يابوي

عبد العزيز : فرح اميره بعد اسبوع أكده عايزك تشرف علي كل حاجه ومتنقصش حاجه

سلطان  بصدمه : انا يابوي

عبد العزيز بالامر : ايوه انت اومال مين

سلطان : تمام يابوي اللي تشوفه... شاهي انتي هتروحي الجامعه امتي

شاهي : هقوم دلوقتي خلاص

سلطان : تمام يلا هوصلك

عبد العزيز : رايح فين.

سلطان : زي ماسمعت يابوي هوصل اختي

عبد العزيز : انهارده ليله صباحيتك عايز البلد كلتها تتحدث علينا اي واصل

سلطان : يابوي يتكلمو اللي يقولوه

ومشي واخدت شاهي ووصلها للجامعه وبعدين راح خلص شغله ورجع بليل طلع  لزهره لاقاها نايمه زي الملاك بصلها وسرح في جمالها لاحظ ان شعرها بيطير وطبعا قفل الشباك ورارح قعد علي الكنبه وفضل يقلب في الموبايل بس بيبص عليها بردو

زهره بدات انها تصحي : احم. انت هنا من بدري

سلطان وهو ماسك الموبايل : يعني

زهره : احضرلك الغدا

سلطان : لا متتعبيش نفسك.

زهره : ممكن اسالك سؤال

سلطان : اسالي

زهره : هو انت ازاي بتتكلم مصري وتحت بتتكلم صعيدي

سلطان قفل الموبايل وقام قعد جنبها : ببساطه عشان انتي مبتفهميش غير مصري

زهره : قصدك اي. ان مبفهمش مثلا اتكلم قول بقا ان.. 

سلطان أعجب بعصبيتها وشكلها وهي عصبيه حس انه لازم هالحين يبوسها وبالفعل اخذ شفتاها في قبله لتصمت وابتعد عنها لعده دقائق عندما احتاجت للتنفس وهي وشها احمر واتكسفت حقيقي

سلطان بتلبك: انا اسف.. اسف

زهره كل ده مصدومه جريت علي الحمام وقفلت وراها علطول

سلطان من برا : انا هنزل اقعد تحت شويه تكوني هديتي ونسيتي الموضوع واعذريني حقيقي مش هتتكرر تاني

سلطان نزل ووقف في الحديقه شويه.. وبعد ساعه لاقي اميره بتحضنه من ضهره

سلطان شد ايدها ولف ليها : انتي اي اللي بتعمليه ده

اميره بدموع : اي اللي بعمله. انت نسيت حبنا. نسيت حبنا ياسلطان

سلطان : مش قصدي بس لو حد شافنا دلوقتي هيبقي كارثه. وبعدين انتي فرحك قرب مينفعش يحصل كدا

اميره وهي بتعيط :  انت اكيد مبقتش تحبني.. انت نسيتني

سلطان : لا لا ابدا متقوليش كدا يااميرتي.. اميره انا هفضل احبك لغايت ماموت واحضنها وطبطب علي شعرها

(ولم يكن يعلم انه يسايرها ويكسر الاخري😔)

زهره وهي واقفه في البلكونه وشايفينهم حاضنين بعض : انا غلطت لما حسيت معاك بالامان.. مستحيل مستحيل.

وراحت قعدت علي السرير بتعيط بدمار وبتفكر في عقلها : انا ليه حسيت بحرقه كدا.. ليه حسيت ان في حاجه هتضيع مني ليه

وفضلت تعيط بدمار وبعد ساعه وهي بتعيط حست بخطوات حد بيقرب من الاوضه عرفت انه سلطان قفلت النور بسرعه ومسحت دموعها ومثلت النوم وسلطان اول مادخل لاقاها نايمه محبش يصحيها ونام هو كمان

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

وجاء هذا الصباح التي تكون الشمس تبكي كثيرا لظهورها

😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

صحي سلطان الاول ودخل اخدت دوش وخلص وكل ده لسه زهره نايمه. راح يصحيها.. =زهره.. زهره

زهره : لا يوجد. رد

سلطان تاني وهو قلقان وابتدا الخوف يتملك جسمه : زهره.. قومي

زهره ابتدات تفوق شويه وسلطان اول لما شافها حضنها حضن تملك كانها كانت هتروح منه وطلعها من حضنه ومسك وشها ولسه  كان هيبوسها مره اخري زهره بعدت عنه = انا هقوم اخدت دوش واغير


زهره جايه تقوم سلطان مسك ايديها = لي

زهره : لي اي

سلطان قام ومسك خصرها وشدها ليه ورفع وشها وكان هيبوسها مره اخري وهي بعدت تاني عنه = لي بتبعدي ليه

زهره : افتكر اول ليله قولتلي اي وهتعرف انا ببعد لي.. وشاورت علي قلبه = مقدرش اكون معاك وده مش معايا

سلطان بعدها عنه فجأه وافتكر اميره وقال بصوت = اميره 

زهره دمعت ودخلت الحمام وقفلت علي نفسها  بالمفتاح وابتدات تعيط بانهيار

برا عند سلطان : يعني اي. يعني انا بخون اميره.. فوووق فوووق ياسلطان مينفعش تخون اميره متنساش انك بتعشقها. متكسرهااااش

عند زهره

زهره مسحت دموعها وغيرت اللبس وخرجت = انا خلصت يلا ننزل

سلطان ببرود = يلا

ونزلو. عشان يفطرو

أثناء الفطار

عبد العزيز : سلطان

سلطان : نعم يابوي

عبد العزيز : عايزك تاخد زهره وتوصلها لبيتها عشان تشوف ابوها

سلطان : حاضر يابوي

شاهي : زهره حبيبتي انتي في سنه كام.

سلطان بعصبيه حاده : متقوليهاش حبيبتي

شاهي انصدمت من رد فعل اخوها لان اول مره يزعقلها

زهره : لا عادي ناديني زي مانتي عايزه.

شاهي بلا مبالاه : انا مستنيكي في العربيه. خلصي فطار وتعالي 

زهره مردتش عليه : انا طالعه تانيه ثانوي 

اميره : يااه ده انتي لسه صغنونه اووي 

زهره : انا اه صغيره بس محترمه عندي اخلاص متخلنيش اعمل حاجات غلط.. 

اميره بقرف : اممممم 

شاهي : ربنا يحفظك يازهره يارب.. انا بقي ياستي في تانيه كليه علوم 

زهره : الله ده انا بحبها اووي عايزه ادخلها. 

شاهي : انا بقي مبحبهاش... كنت عايزه طب ودخلتها عادي.. المهم حاولت اتأقلم عليها بس الحمدلله اهي ماشيه.. يلا بقي روحي لسلطان احسن مايتعصب 

زهره راحت تركب لاقت سلطان ببتكلم في التلفون 

سلطان : انت اهبل يابني انا يستحيل ان احب زهره دي يبني ده ابويا اشتراها بالفلوس لولا يسريه باعتها مكنش اخدتها.. وبعدين انت عارف من البدايه اني مش هعشق في حياتي غير اميره ومش هيفرقني عن اميره غير الموت 

زهره كان معاها شنطتها اول لما سمعته شنطتها وقعت من ايديها 

سلطان بص وراه........ 

يتبع.. 💫💫



بارت 3💫💫

سلطان بص وراه


زهره وهي بتشيل الشنطه : يلا عشان هنتأخر واتجهت للعربيه عشات تركب


سلطان  وهو  بيلاحقها وينده : زهره. زهره


زهره وهي بتفتح باب العربيه هو رزع باب العربيه ووقف قدامها ومسكها من ذراعها =انتي مش سامعه وانا بنادي عليكي


زهره ببرود : سامعه


سلطان مسكها من ذراعها جامد : اومال عامله نفسك مش سامعاني ليه.. هاااا قولييي


زهره بدأت في العياط : سيب ايدي ياسلطان


سلطان بدا يشد  علي ايديها اكتر : لا مش هسيب ايدك


زهره بصريخ : سيييييييب ايدي ياسلطان


لدرجه كل اللي في البيت طلعو بما فيهم عبد العزيز ووفاء واميره وشاهي

عبد العزيز : في اي ياسلطان بعدين كيف بتصرخو اكده برا البيت مش ليكو اوضه


سلطان : قولها يابوي


زهره بصريخ اكتر من الاول : سييييييب ايدي ياسلطاااان


وفكت ايديه بصعوبه وجريت علي الاوضه فوق وقفلت علي نفسها سلطان طلع ليها وفضل يخبط كتير اووي


سلطان وهو بيحاول يكسر الباب : لو مفتحتيش الباب هكسره


وبالفعل كسره ولما دخل الاوضه ملقاش زهره في كل الاوضه ولاحظ صوت مياه من الحمام


سلطان : زهره افتحي الباب احسنلك


زهره وهي بعياط : سيبني سلطان اطلع براااااااا


سلطان قال للعيله انهم يمشو وقفل باب الاوضه وكان معاه مفتاح احتياطي للحمام راح فتح باب الحمام ولاقاها تحت المياه ضامه رجليها وبتعيط


زهره بصتله بدموع = اي جاي تصربني  بقي


سلطان راح قفل الحنفيه وجاب الروب وشدها ليه وهي كانت بتعافر ومتعصبه وفيها خناقه الدنيا كلها وهي كانت بترتعش ولبسها الروب بكل حنيه ومسكهاوهي بردو بتعافر بأيديها


سلطان مسك ايديها بقوه واتكلم ببرود= متزعليش.


زهره فكت ايديه : مازعلش.. لا مش زعلانه خالص علفكره انت قولت الحقيقه انت محبتنيش من البدايه واتجوزتني غصب  وانا فعلا يسريه باعتني ولولا انها باعتني مكنتش قابلتك في حياتي بس عارف انا بردو نفس الكلام مبحبكش ولا هحبك بس انا عايزه اتفق معاك اتفاق


سلطان باستغراب : اي


زهره بتمثيل القوه : هتطلقني


سلطان بعصبيه : انتي بتقولي اي


زهره : انت مبتحبنيش ولا انا يبقي خلاص خلصت الحكايه وتطلقني


سلطان حاول ان هو يمسك اعصابه : وانتي شايفه الوقت ده مناسب


زهره : شوف اللي انت عايزه.. بس بعد كدا انا مش هقرر هو اللي هيقرر  من لعبه القدر وهقولك علي حاجه قلبي لو اتكسر يستحيل انه يسامح ولو جبتله كنوز الدنيا

سلطان مسك ايديها تاني : ده مين بقا ان شاء الله


زهره : القدر.. هيلعب لعبته واحنا هنمشي عليها. وياويلك من لعبته


وفكت ايديه وهو في مليون فكره  في دماغه فكره ان  هي تسيبو بتعصبه فكره طلاقه منها بتحسسه انه عايز يموت


ومشيت راحت اخدت لبس وكل ده سلطان تايهه مش عارف يعمل اي زهره

 دخلت الحمام تاني = ممكن تطلع عشان البس


سلطان مشي وقفل الباب وهي حاولت ان تتمالك نفسها من العياط ولبست وخرجت وملقتهوش في الاوضه راحت نامت

في المساء

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

سلطان دخل الاوضه وكان سكران 

زهره صحيت من كتر الحركه اللي كانت في الاوضه وهو بيخبط في الحيطه وكل حاجه قامت وقفلت الباب وقعدته علي السرير ونيمته وراحت نامت علي الكنبه بسبب خوفها منه 

... في الصباح 

سلطان بيفوق وهو حاطط ايديه علي دماغه من كتر الصداع : اااه يادماغي


زهره صحيت علي صوته : اجبلك مسكن


سلطان بتمثيل ان الوجع شديد اووي : اااااااه ممكن تجيبيلي المسكن اللي في علبه الاسعافات الاوليه في الحمام


زهره راحت تجيبله الدوا وهو دخل وراها وقفل الباب وهي اتخضت =انت بتعمل اي.      وجاي تقرب تفتح الباب لفها بحيث ان ضهرها مسنود علي الباب ووشها ليه وبدأ يرفع وشها ليه بالتدريج 

وووووووووووو

يتبع.. 🙂



Part. 4💫💫


سلطان بدأ يرفع وشها بالتدريج وزهره كانت بتصب عرق وبترتعش وقلبها بيدق بسرعه


زهره بارتباك: سل....


سلطان اخذ شفتاها في قبله عميقه وهي استسلمت ليه وحاوطت رقبته  بايديها  وهو حاوط خصرها بايديه وبدأو ينتمجو ثم بعد عده دقائق سلطان توقف لعدم استطاعه زهره  التنفس


وهي فكت ايديها وهو كذلك


زهره بدموع : للدرجادي


سلطان بعد فهم : يعني اي


زهره بدموع وبتبعده عنها كانها ترفضه : للدرجادي انا رخيصه انت انت ازاي كدا ازاي قلبك مع واحده وبتعشقها وبتقبل ان انت تبوش واحده تانيه انت حقير ومعندكش ذره حب انت انسان اناني ايوه ايوه اعترف انا يسريه باعتني بس صدقني لو مكانتش باعتني مكنش هشوفك في حياتي تاني.. انا بكرهك بكرهك


سلطان كان واقف بذهول =انتي واعيه للي بتقوليه


زهره بصريخ : ايوه ايوه واعيه.. انا قولتلك ان القدر هو اللي هيلعب وياترا القدر هيلعب لعبه الموت واخلص من الحياه دي


سلطان قفل بوقها بايده = أياكي تنطقي الكلمه دي تاني... وفتح الباب ومشي وهي كمان خرجت لبست العبايه ونزلو تحت للفطار

وقعدو جنب بعض لان مكانش في مكان فاضي غير كرسين جنب بعض (القدر 🥺)


عبد العزيز بصرامه : اي ياسلطان مش عتجيبو  حفيد ولا اي


سلطان بضحك: ان شاء الله قريب يابوي


عبد العزيز: اصلكو طولتو اووي


زهره باحترام : يعمي احنا لسه مكملناش اسبوع


عبد العزيز بضحك: ههههههههههه يبنتي ده احنا جبنا جوزك من اول يوم 🙃😂😂


سلطان باطمئنان : قريب ان شاء الله يابوي 


زهره في سرها : هتجيبو من الميتم ولا اي... 


سلطان بهمس : لا 


طبعا الكل ضحك ماعدا اميره 


اميره بتدخل حشري🙂: عمي هو ممكن اعمل حنه

عملت الحركه دي عشان تثير غيره سلطان ولكنها لا تعلم ماهو سلطان في الاساس  هو السلطان بحد ذاته😉


عبد العزيز : طبعا يبنتي.. بكره حنتك 


وطبعا سكت الكل وشاهي راحت كليتها وسلطان راح شغله كالعاده 


💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫


المجهول 1 : كلها اسبوع وتنول مرادك 


المجهول2: طبعا ده هيبقي اسعد يوم ان اخدت حاجه كان هيموت

 وياخذها واخيرا بقا 


المجهول 1: يباشا انت بتقول علي اي حاجه وتنفذها


المجهول 2 : طبعا.. يلا اقفل عشان اجهز بقا لبكره 


💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫زهره طلعت علي اوضتها وقاعده بتفتكر ابوها وللاسف نفسها تتصل بيه بس مش عارفه معهاش موبايل خبطتت عليها اميره وزهره

 فتحتلها 


زهره : نعم


أميره بخبث : ممكن اتكلم معاكي شويه 


زهره : اتفضلي 


اميره دخلت وزهره ردت الباب علي خفيف وراحت قعدت جنبها علي الكنبه 


اميره بكيد النسا: بصي انا هدخل في الموضوع علطول... انا

 وسلطان بنحب بعض لدرجه الموت ومفيش حاجه هتفرقنا حتي الموت وهتقوليلي اني هتجوز بس بردو ولا جوازه ولا جوازي

 هيفرقنا فهمتيني 


زهره : مش فاهماكي الصراحه انا مش قادره استوعب اصلا ان انتي جايه في نص اوضتي عشان تقوليلي ان انتي بتحبي جوزي


اميره  : بصي انا بقولك الحقيقه عشان متتصدميش  في الاخير 

. وبعدين انتي واحده مش متعلمه وانا سمعت انك طالعه 2 ثانوي وطالما جيتي هنا يعني مش هتكملي وانا متأكده وانا بقا ياستي متخرجه من كليه مش زيك 


زهره كانت مصدومه من كلامها وفجأه قامت : امشي اطلعي برا 


اميره وهي بتقوم بمياصه: طبعا طالعه يارخيصه


زهره مسكتش نفسها وضربتها بالقلم = عشان تعرفي تقولي الكلمه دي تاني 


سلطان من وراهم : انتي ازاييي تعملي كدا..... 


يتبع🥺



بارت 5💫💫


سلطان من  وراهم : انتي ازاي تعملي كدا


زهره اتصدمت من رده فعله : يعني اي


سلطان بهدوء تام: ممكن تقولي اي اللي حصل يازهرة


زهره اتصدمت منه تاني بس حكتله كل حاجه =بس ده كل حاجه


سلطان الدم جري في عروقه واتكلم وهو بيجز علي سنانه= اطلعي برا ياأميره


أميره : انا.. بتطردني انا ياسلطان


سلطان بنفاذ صبر  : اه اطلعي براااااااا


اميره بعياط مشيت ورزعت الباب وراها وسلطان راح لزهره

زهره كانت مصدومه تماما سلطان راح ليها ومسك وشها زهره بعدت فورا : ابعد عني


سلطان : زهره انا اسف سامحيني انا مش هكلمها تاني خالص صدقيني


زهره بتساؤل: بس انا عندي سؤال


سلطان : اسالي


زهره : ليه صدقتني


سلطان : ببساطه عشان انتي مراتي.. متستغربيش انا المده اللي عشتها معاكي فهمت انك مش بتعملي حاجه من غير سبب


زهره : امممم طيب وجايه تمشي سحبها من ايديها لدرجه انها ملاصقه لصدره


زهره زقته بقرف ووقفت قدامه بتحدي وشاورت علي قلبه : ا لما ده يبطل ينده اسمها مش هبعد عنك.. ونزلت تحت


وقعدت شويه حتي المساء وطلعت لاقته واقف في البلكونه كان واقف بيتفرج عليها ولما قفلت الباب بص ليها كانه عايز ياخدها في حضنه


 (عندما يتعذب القلب فالعين تتكلم باليأس والحزن)


زهره متدهوش اهتمام وراحت نامت وهو نام بعد ماتطمن عليها. 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

وجه الصباح 🌹🌹


كان يوم  حنه اميره  كل الستات اللي في البيت ساعدو وسلطان كان بيحاول يكلم زهره بس هي بتبعده عنها .. وجه بليل والمفروض ان الرجاله برا بيرقصو وبيحتفلو والستات جوا برضو بيرقصو وينبسطو


زهره طلعت في الوقت ده عشان تغير هدومها سلطان طلع وراها وقفل الباب وراه وهي كانت بتلبس جوا وخرجت لاقته واقف علي الباب قربت منه = ممكن تفتح الباب


سلطان بخبث  : وانتي بقا فاكراني ان هنزلك


زهره : يعني اي


سلطان : يعني مش هخليكي تنزلي وانتي لابسه كدا واسيبك تتمايلي قدامهم يامراتي المصونه... وكمل بحذر.. انا هنزل وهقفل الباب عشان متفكريش... ونزول مفيش


وبالفعل نزل وقفل الباب وزهره فضلت تخبط علي الباب بس بسبب الاغاني والطبل والرقص مكنش حد سامع صوتها.. كان نفسها تنزل وتشوف هو ليه قفل عليها هل عايز يشوف اميره


مليون فكره في دماغهها بدور...


زهره بفرح: لقيتها...


يتبع

تكملة الرواية هناااااااااااا



تعليقات

التنقل السريع