القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية كل دا كان ليه البارت الاول والثاني والثالث بقلم حبيبة سعيد

 

رواية كل دا كان ليه البارت الاول والثاني والثالث بقلم حبيبة سعيد 




رواية كل دا كان ليه البارت الاول والثاني والثالث بقلم حبيبة سعيد 

ببرود : أنا هتجوز عليكي. 

زينه بـ أبتسامة : خد بوسة. 

عمر بـ سخريه : مبهزرش. 

زينه بـ ضحك : عارف أمك اللي هيا خالتي يا عمر؟

عمر بـسخريه : مالها؟ 

زينه بـ ضحك : عندها بقي، متقدرش تتجوز عليا. 

عمر بـ إبتسامة : و دا ليه يعني!؟ 

زينه بـ ضحك : علشان بتحبني يا بيبي. 

عمر بـ ضحك : يينتي اديني فرصتي اني اكدب عليكي. 

زينه بـ أبتسامة : حفظاك أكتر من نفسك يبيبي. 

عمر بـ أبتسامة : يست ماشي، هتتعوض متقلقيش. 

زينه بـ ضحك : يعم ماشي يعم منتظره.

عمر بـ أبتسامة : طيب انا نازل، عاوزه حاجه؟

زينه بـ أبتسامة : لا يحبيبي سلامتك. 

عمر بـ أبتسامة : سلام.

زينه بـأبتسامة : سلام. 

"ــــــ بعد وقت ـــــ" 

"فون زينه بيرن برقم غريب" 

زينه بـ أستغراب : مين؟

بـ ضحك : عيب لما متكونيش عرفاني ع فكره. 

زينه بـ أستغراب اكتر : ايوة يعني مين يعني؟

داليا بـ ضحك : اللي هتبقي ضرتك يعنيا. 

زينه بـ صدمه : نعم يختي؟ مين إنتي!! 

بـ ضحك : أنا خطيبة جوزك .

"البارت التاني"♥


بـ ضحك : أنا خطيبة جوزك . 

زينه بـ صدمه : إيه؟؟؟ 

داليا بـ ضحك : هو مقالكيش؟ يحرام. 

زينه بـ أبتسامة : ماشي يـ خطيبة جوزي، خير عاوزه حاجه؟ 

داليا بـ أستغراب : إيه! 

زينه بـ ضحك : أيوة بتتصلي ليه مش فاهمه؟ 

داليا بـ استفزاز : علشان أعرفك أنه مبيحبكيش. 

زينه بـ أبتسامة : بيحبني مبيحبنيش مش هيخصك فحاجه، بس أوعدك أنه سنه بالكتير و يكون مطلقك. 

داليا بـ ضحك : يراجل؟ 

زينه بـ ضحك : هتشوفي يبيبي. "وقفلت فـ وشها" 

زينه بـ حزن : بقي أنا يا عمر تعمل فيا كدا! تمام يا عمر، تمام! 

"بترن ع صحبتها المقربة" 

زينه بـ حزن : فاضية؟ 

جميلة بـ حب : لو مش فاضية أفضالك يـ كبير. 

زينه بـ حزن : عمر هيتجوز عليا. 

جميلة بـ صدمه : إيه! مستحيل!! 

زينه بـ عياط : شايفه أخوكي هيعمل فيا إيه!

جميلة بـ صدمه : مستحيل عمر يعمل كدا! مستحيل!

جميلة بـ صدمه : هتعملي ايه! 

زينه بـ هدوء : هتعرفي بليل، سلام!

 جميلة بـ خوف : سلام. 

"ـــــ بليل ـــــ" 

زينه بـ أبتسامة : بقولك يا عموري. 

عمر بـ أبتسامة : نعم يحبيبي؟ 

بـ برود : طلقني. 


'كل دا كان ليه. 

'يُتبع. 


بـ برود : طلقني. 

عمر بـ صدمه : إيه!! 

زينه بـ برود : طلقني. 

عمر بـ عصبيه : أنتي عبيطه ولا إيه! 

زينه بـ أبتسامة : أه عبيطه، طلقني. 

عمر بيحاول يتحكم فـ عصبيته : إيه اللي حصل! 

زينه بـ ضحك : أبداً، علشان مثلاً هتتجوز عليا!

عمر بـ صدمه : مين قالك كدا! 

زينه بـ ضحك : خطيبة جوزي. 

عمر بـ صدمه : داليا! 

زينه بـ أبتسامة : أسمالله عليك، طلقني. 

عمر بـ عصبيه : أنتي مش فاهمه حاجه، بقولك إيه، طلاق مش هطلق. "و سابها و مشي و رزع الباب". 

زينه بـ عصبيه : إيه يعني اللي مش هيكون مفهوم غير انه هيتجوز عليا!!!" اتصلت بـ جميلة"

زينه بـ عصبيه : منك لله أنتي و أخوكي يـ جميلة. 

جميلة بسرعه : أيه اللي حصل يارب استر. 

زينه بعصبيه : بقوله طلقني يقولي طلاق مش هطلق، ابن ال.. 

جميلة بـ ضحك : حيلك دي خالتك بردو. 

زينه بعصبيه : بتضحكي؟ طب غوري انتي و اخوكي جتكم القرف. "و قفلت فـ وشها". 

" ــــ عند عمر ـــــ "

عمر بـ عصبيه : إيه اللي عملتيه دا!! 

داليا ببرود : عملت إيه؟ مراتك و من حقها تعرف. 

عمر بـ عصبيه : انا قولتلك متقوليهاش، كلامي مبيتسمعش؟ تمام يـ داليا. 

داليا بـسرعه : أنا اسفه يـ عمر والله انا بس حبيت اغيظها حقك عليا. "سابها و مشي و راح لـ زينه" 

"ــــ عند زينه و عمر ــــــ" 

عمر بـ هدوء : زينه. 

زينه ببرود : هما كلمتين يا عمر. 

عمر بـ هدوء : قولي اللي عوزاه، سامعك. 

زينه بـ برود : طلقني بدل مخلعك.


'كل دا كان ليه. 

'يُتبع. 

'البارت التالت. 

بـ قلم حبيبة سعيد.

تكملة الرواية هناااااااااا

علشان يصلكم تكملة الرواية لازم انضمام من هناااااااااا


تعليقات

التنقل السريع