القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حب خارج نطاق قسوته من الفصل الاول الي الفصل العاشر كامله بقلم بسمله بدوي

 

رواية حب خارج نطاق قسوته من الفصل الاول الي الفصل العاشر كامله بقلم بسمله بدوي





رواية حب خارج نطاق قسوته من الفصل الاول الي الفصل العاشر كامله بقلم بسمله بدوي




ادخُلي يا عروسه مبروك ياقلبي يارب يكون الفرح عجبك

بصتله بصدمه ودموعها محبوسه فِ عينيها…. ها

يونس بسخريه….. ها اي بقووولك مبرووك ياعروسه الندامه

دارت وشها النحيه التانيه واتجاهلته ولسا هتتدخل مسك ايدها بعصبيه….. اما اكون بكلمك ترُدي عليا فااهمه… اسمعي بقا الكلمتين دول وحُطيهم حلقه فِ ودنك.. جوااازنا دااا على ورق مااتستنيش مني حااجه انتِ هنا زيك زي اي كُرسي فِ البيت ولا اقولك بدل ما اجيب خدامه انتِ اولاا.. ثانيا مااتحوليش تقربي مني فااهمه انا لا بحبك ولا هحبك ولا طايق حتى ابُص فِ خلقتك والله ما عارف اغتصبو*كِ على اي ماافيش حاجه عدله ولا فيكي ريحه الانوثه حتى… بس اعرفِ ان من النهارده بدايه جحي*مك هتشوفي يااعني اي جحيم يونس هندمك على الِ عملتيه فِ اخويا وامي غووووري من وشي اخلصي

ابتسمت بقهر وهزت راسها ومشيت من قدامه

يونس واقف مكانه بصدمه اي البت دي.. مكنش متوقع ابدا ان دي هتكون ردت فعلها كان متوقع هتصرخ.. تبكي بس هي خابت ظنه وابتسمت ببرود وهزت راسها ومشيت من قدامه

يونس اتعصبت من برودهااا… انتييي يا.. ابتسم بسخريه ده هو حتى ميعرفش اسمها انتي يااازفته


خرجت من الاوضه بعد ما غيرت هدومها لِ ازدال واسع وطرحه كبيره خافيه معالم ج’سمها الاسطوري وبصه فِ الارض .. نعم


يونس بخبث…. اعملي حساابك هتنامي فِ الصالون على الكنبه دي

بصت مكان ماهو بيشاور ابتسمت بحسره…. حاضر الِ تشوووفه

اتنرفز اكتر ومسكهاومن دراعها جامد….. الوقتي حاضر والِ تشوووفه قلبتي قطه الوقتي كُنتي تحت عامله سبع رجاله فِ بعض.. جبانه

 


سابها ودخل اوضته ورزع الباب فِ وشها….. بدل مااا اعصبها عصبتي الصبر واللهِ لوريكي مين هو يونس الراوي

اتجاهلت كلامه وراحت نامت فِ اوضه الاطفال… وقفت قدام المرايا وبصت لنفسها بحسره مسكت منديل وشالت الكريم الِ على وشها الِ كان مغمق بشرتها جامد كان عكس لون بشرتها الِ كان زي اللبن فِ لونه ومدت ايدها وشالت العدسات السودا الي لبساها ومداريا لون العسل الصافِ الِ فِ عينها وشالت الطرحه ثواني وشعرها العسلي الطويل اتفرد وقلعت الاسدال بعصبيه لدرجه اتشق نصين من عصبتها وكان قماشته خفيفه جدا وكانت لابسه بجامه قصيره وقفت قدام المرايا وبصت لِ نفسها بقهر….. انا جميله اهو .. بقيت مخبيه جمالي عشان ابعد عن نظراتهم ليا بس بردو مااسابوونيش فِ حالي ليه ياارب ليه بس هو مش مكتوب عليا الراحه ابدا ليه فرحت اني خلصت من يوسف وامه جه اخوه الصغير وكمل عليا والوقتي اخوه التاني ليه العيله دي مش راضيه تسيبني فِ حالي بقااا انا تعبت واللهِ العظيم تعبت لحد امته هفضل فِ العذاب دا لحد امته وابويا الي مليش غيره اتخلى عني عشان كلام الناس كله كله بِعد عني كلهم بيكر*هوني ليه عملتلهم اي بس يااااارب وقعدت تعيط

فلاش باك


 

دييييييييي مُغت *صبةةةةة ازااااااااااي تقبليييي بحااااجه زي دييييييي ياااااامامااااا

الام بعصبيه…. لا والله داااا على اساااااس مش انت الِ مغ*تصبهاااا

هو انااا لوحدييي الِ اغت*صبتهاااا و بن اخوووكِ معايا

الحقي الحقي ياااااماما الحقيييي انتِ تعرفيي البيه اغت*صب ميين… تعاالي تعالي شوووفي على التليفزيون

يلهووي تليفزيون اييييييه يفضحتك يااااقادريه يااافضحكتك…. يلهووووي يلهوووي اغت*صبت مرات اخوووك الله يرحمه يخبتي يخبتي ابووووك لو عرف هيقتل*ك فيهاااا هتتتجوزها يعني هتتتجوزي

اتجوووزهاااا اي على جُث*تي بقووووووولك عمرو كان ينهش وياكل زي الكل’ب فِ لحمها قدااااامي تقوووليلي اتجوزها

يبقى فعلاً هيبقى على جُثتك ياااا علي


علي برعب….. بابا والله يابابا ماكنت في وعييي ورحمه ستيي حرااام عليكوااا ياجدعان والله حرام عليكوااا انتوا اكنكوا بتد*فنوني بالحياا .. وبعدين هو انا الي هشيل الليله لوحدي ولا اييي ملييش دعوه وبعدييين ما عمرروو كان معايا

الاب بعصبيه…. بزمتك ماااا انت مكسوووف من نفسك ياااشيخ انت عند اخت اتقييي الله ياااشيخ ررووح منك لله قلبي غضبان عليك لِ يوم الدين اوري وشي ازاااي لناااس فِ الحاااره اماااا يكون كبيييرهم ابنه عمل عمله******** مايعملهااش الا***** ورحمه امييي يااعلي لو ماااا اتجوزتها لقتل*ك… الفيديووووو بقااا فِ كل مكاااان يااااابن******** ومفيششش غيرك الِ بااااين انت والغلبانه التانيه

الام ببرود….. اهدى يااااحج على الواد وبعدين مااا بنت ال***”هي السبب ايه الي يخليها تمشي فِ وقت زي ده

_حراااام عليكي يااااشيخه انتي عندك بت وانتي متأكده ان البت غلبانه ولابتهش ولا بتنش ووجه كلامه لابنه…. فرحك عليها الجمعه الجايه اماااا ارووح اصلح الي هببتوه

———————————

حراام عليك يااابابا بالله عليك ماا تعمل فيا كدا اق*تلني طيب اعمل اي حااجه انا راضيه بس بلاش تجوزني ليه.. بالله عليك يبابا

اتجاهل كلامها….. اعملي حساابك فرحك الاسبوع الجاي على علي باشا

ابوووس ايدك ياابابا كله الا كله ابوووس ايدك مااتكسر*ني بالشكل دا ابوووس رجلك مااترميني الرميه دي

خرج من غير ولا كلمه وقفل الباب عليها بالمفتاح


(يوم الفرح)

وافقه قدام المرايا بتعيط جامد وهي بتبص على فستانها الِ كان بنسبة لها كف*نها ويوم فرحها لِ تاني مره اول مره فرحت انها خلصت من جح*يم جوزها الي ما*ت وامه وانه حياتها هتتغير وهتبقى سعيده وربنا هيعوضها بواحد ينسيها كُل الِ شافته من عذا*ب وق*هر بس كل دا اتهدم وهترجع تاني لعذاب حماتها وابنها التاني الِ نسخه مصغره من اخوه دموعها نزلت وبقت مغرقه وشها وفجأه لفت بخوف لما شافت باب الاوضه بيتفتح ودخات حماتها بصتلها بخوف شديد وفضلت ساكته

قدريه بغل….. هههه وحشتيني يامرات ابني.. شكلك مكتوب عليكي تعيش طول عمرك في بيتي… تصدقي حزنت اما مشيتي قووولت اوومال هطلع زهقي وغلي في مين.. بس هههه هترجعيلي تاني وانتي مرات ابني برضو بس الصغير مو*تي ابني الكبير بحسرته يااقلب امه… والوقتي كنت عاايزه تحبسي الصغير منك لله ياشيخه…حد قااالك اتسرمحيي بليل اهو كله بسببك… تلاقيقي كل دا خطه منك عشااان تكوشي على كله حااجه بس بعيينك… فجأه صرخت وهي شايفاها بتشتال الكرسي ورمته عليها…. يابنت المجنونه… الحقوووني الحقني ياااحااج من بنت المجنونه دي الحقوووني يااااعالم

انااااا مااااصدقك خلصت واترحمت منك ومن ابنك يااااقدريه يااااظااا*لمه والوقتييي بتقووولي اني كل دااا خطه منييي اااااااه اناااااا الي قوووولتلهم يغتصبووو*ني يااااشيخه ربنا ينتقم منك انتي وابنك والله لقت*لك ياااا قدريه واخد حقيي منك سنين العذاااب الِ شوووفتها على ايدك انتي وابنك

قدريه بصراخ…الحقوووني ياااعاااالم


العروسه اتأخرت ليه وفجأه سمعوا صوت صريخ قدريه

المعازيم فضلوا يتهامسوا ويتكلموا وفجأه دخلت العروسه

والله لقتل*ك واق*تل ابنك ال****** داااا

الناس وقفوا وفضلوا يبصوا عليهم…. في الي شمتان والي زعلان عليها والي فرحان ب الي بيحصل

الحقني يااااحاج جلال من بنت المجنونه دي

جلال بصدمه…… اي يابنتي اهدي بس مالك اعقلي ووسيب الي في ايدك

انتوااااا خليييتوااااا فياااا عقل ورحمه امييي لقتل*ها

ثواني ودخل شااب طول بعرض بوسامه وبدلته العكسريه وقال بصوت جوهري رجولي….. ايه الي بيحصل هنا دا … ووجهه كلامه للمعازيم…. اتفضلوا انتوا

كلهم مشيوا

قدريه بفرحه…. يونس ابنيييي انت رجعتك امتى الحقنيي يااايونس

اول ماشووفت المسخره الِ في التليفزيون اخدت اول طياره

قدريه بخبث جريت عليه…. الحقني يااا يونس من بنت الو*** دي

ماااا تجيييبيييش سييره امييي على لسااانك ياااقدريه ياااظا*لمه وبقت تدور على اي حاجه على الارض وفجأه لقت ازازه كبيره وجريت ناحيتها تضر*بها بيها بس لاقت ايد قويه اخدتها منها رفعت عيونها تشوف مين لقيته يونس بصتله لاول مره تشوفه فِ حياتها وكانت عيونه حمرا اوي وقال…. دااااا انتي يووووومك مش فااايت بتمدي ايدك على امييي يااابنت********


المؤذون اتكلم…. ياجماعه بقااالي سااعتين موجود هتكتبوا الكتاب ولا امشي

قدريه بسرعه….. لا تمشي اي هيتكتب الواد علي فين

بقلمي بسمله بدوي

زينب….. علي هرب ياماما وساب الوقه دي

“انا هربت يااجماعه ومحدش يتعب نفسه و يدور عليا عشان مش هتلاقوني انا مستحيل اتجوز واحده زي دي ******* سامحوني.. بس بكرا تقولوا ان دا الصح سلام”

الحج جلال بعصبيه…..يااابن***** دا انا كدا هتفضح في المنطقه وكمان دي بقت قضيه رأي عاام

العروسه ابتسمت كانها كانت محبو*سه واتحررت ولسا هتمشي… يونس بصلها بش*ر وبقا يتكلم من تحت سنانه وفِ نفسه…. ياااما سمعت عندك من امي ياابنت**** ولا الِ عملتيه فِ ساهر اخويا الله يرحمه يخليني اكر*هك بقيت حياتي هندمك على الِ عملتيه تالت ومتلت

المؤذون…. طب استأذن انا

جلال بعصبيه.. اقف عندك

المؤذون باستغراب…. اقف ليه العريس هرب!!!


جلال بنظرات متوسله لِ يونس……يونس انت هتتجوزها 6شهور بس 6بس يايونس وغلاوتي عندك

يونس بصلها يشوف ردت فعلها وهي قالت مصرخه بعلو صوتها …..انتوااااا بتقوووولوا اايييي ياااا ك*فره…… والله هقتل*كوااا كلكوااا واطفي ناار* ي وبعدين عااايزين تجوززوووولي العملاااااق دااااا الِ اكبر منيييي ب 13سنه ياااااا ظااا•ااااااالمه “يونس ابتسم لها بش. ر ونزل همس فِ ودن العروسه….. انا هربيكي من اول وجديد عشان شكلك مش متربيه وانا الِ هربيكي وهعرف ازاي تتكلمي مع اهلي كد وتمدي ايدك ازاي على امي وفجأه سكت بصدمه اما لقاها ضر*بته بالالم وتفت فِ وشه

يونس بعصبيه.وهمس فِ ودنها …… ورحمه ابويا ما عديتي ليلتك لاحب*س ابوك واخوك الصغير اخليه ينزل يشحت فِ الاشارات وانتِ عارفه ان مركزي يعمل اكتر من كدا… اكتب ياااااشيخناااا

فاقت على صوت خبط على الباب جامد….. انتييي يااازباااا*له مش قااايلك تنااامي فِ الصااالون ايه الي دخلت اووووضه الاطفاااال افتحي الباب ده احسنلك بدل ما اكسر*ه على دمااغك

ردت بسرعه…. لا لا وغلاوه اغلى حاجه عندك ما تعمل كدا انا قاالعه

يونس بعصبيه…. بقوووولك افتحيي

ردت بدموع…. طب طب نااولني شنطتي بالله عليك من برااا

بقااا كدا طيب وفجأه قام كا*سر الباب

اتخضت ومسك الازدال تحاول تلبسه بس مش مدااري حاجه…. هيشووفني هيشوووفني ولسا هتجري مسكها بسرعه ولفها ليه… يونس بصدمه…. انتي انتي مين

مافيش رد دموعها نازله بس


بصلها بجرا*هء شديده من اول ملامح وشها الِ تسحر لِ جسمها الاسطوري الِ الجم لسانه بصدمه بص على التسريحه ولقا المناديل وفهم انها كانت حاطه حاجات على وشها وشاف العدسات وعرف انها كانت مداريا جمالها… رجع بصلها تاني بتوهان راح دافن وشه فِ عُنقها وفي سره …. جميله اوي هي ازاي كده وفجأه فاق عليها وهي بتضر”به فِ بطنه….. ابعد عنيي سيييبني يااا حيو*ان ياازبااله اتفووو علي وعلى الِ خلييفووك يااا عااالم ياا كفر*ه فجأه باب الشقه خبط جامد

يونس بتحذير مُخيف…. عقابك عسير على الِ قولتيه دا … وماتتنقليش من هنا احسنلك ورايح يفتح لقاها الحكومه….. ميرال سالم الدسوقي هنا

يونس باستغراب…. ميرال مين… ثانيه سالم الدسوقي دا ابوها… يبقى هي ميرال..

قبض على ايده بغضب اما سمع صوتها وهو محذرها متخرُجش… انا ميرال

_انتِ مقدمه بلاغ فِ على الدمنهوري صح قضيه اغت*صاب… يونس بصلها وبرق … ايه لا اكيد فِ سوء تفاهم وكمان الموضوع اتحل خلاص

ميرال ابتسمت بفرحه وجتلها فكره…… ايوا يباشا بس مش فِ علي لا فِ داا داا هو الِ اغتصب*ني وعاايزه حقي منه ياحكومه..

يونس بصدمه ووو


يتبع..



2


ايوا يباشا بس مش فِ علي لا فِ داا داا هو الِ اغتصب*ني وعاايزه حقي منه ياحكومه..

يونس بصلها بصدمه بس ابتسم لها ابتسامه خوفتها منُه…… دي مراتي ياباشا وطلع من جيبه محفظته الِ فيها قسيمه الجواز وورهاله…. ههه هي بس بتحب تهزر

بس

يونس بهدوء مخيف…. معاك الرائد يونس الراوي الموضوع اتحل خلاص تتفضل تمشي الوقتي .. قفل الباب

كيرال وافقه مكانها بخوف حاسه ان رجليها مش شيلاها بس اول ما لقيته لف جريت بس هو كان اسرع ومسكها…

كيرال بدموع…. سيبني والنبي بالله عليك سيبني انا انا اسفه والله مش هعمل كدا تاااني


يونس باستمتاع بخوفها ومد ايده ومشا ايده عليه بِ أعجاب على شعرها…. شعرك حلو وثانيه وصرخت بوجع اول ما شد شعرها…. اااه اااه شعري


يونس بخبث…. مش انا محذرك ماتُخرجيش من الاوضه…. انطقييي

كيرال بدموع…. اسفه خلاص اسفه

يونس بعصبيه….. لا ومش كدا وبس وراحه تقُليلهم انِ انا الِ مغتص*بك … انتِ غبيه صح ولا بتسوقي الغباء عليا.. انتِ فضحتك بجلاجل الفيديو فِ كُل مكان ومش انا الِ في الفيديو وانتِ عارفه كدا هدفك اي بقا وانتي بتقول اني انا مش علي الِ …


فجأه قاطعته بصراخ…… عااارفه عااارفه.. بس اهم حاااجه عندي اني اهرب اهرب منكواااا كلكوااااا اناااا بكر. هكواااا كلكووووو ومش مسااامحاااكم مش مسمحاااكو ابدا… وفضلت تشد فِ شعرها وتضر*ب على وشها فِ حاله هستريا

يونس حس بنغزه فِ صدرُه من منظرها ومن غير وعي قام حاضنها جامد لحد ما حس انها هِدت وفضل شهقاتها بس…. انا مشوفتش يوم حلو فِ حياتي حرفيا… انا ليه بيحصل فيا كدا.. انا اتعذ*بت فِ حياتي جامد واللهِ… تعرفي يا عني اي بنت عندها 16 سنه تتجوز فِ سنها دا بدل ما تلعب وتهتم بدراستها هاا تعرف يعني اي تتك*سر من واحد وثقت فيه هاا وامنت لهُ هااا اخوك يوسف كنت مش واخداه على حب بس كنت بحترمه بس هو عمل اي هو كسر*ني وطلع متجوزني بس عشان يضمن الارض بتاعتي ورغم ده سُكت واستحملك علطول اها*نه وذُل كأني واحده جايبها من الشارع مش مراته.. امك بتكر*هني ليه عملت لها اي هااا كانت علطول تكذب وتتبلى عليا لِ يوسف كذب وهو مكنش بيصدقني ويضر*بني لحد ما يغمى عليا تلت سنين عذا*ب وذل اخوك اما ما*ت حسيت ان الحياه ابتسمت لي وهتعوضني عن الي شوفته بس انتوا كأنوا مش عايزين تسيبوني فِ حالي ابدًا جه اخوك الصُغير ووو مقدرتش تقولها وانفرجت فِ العياط جامد”

يونس كان بيسمع لها وهو مصدوم مش قادر يصدق ان عيلته الِ بيفتخر بيها يعملوا كدا .. بس فِ حاجه جواه مصدقاها نبرتها ودموعي مش تمثيل وهو عارف دا.. من غير وعي شدها ليه وحضنها بكُل قوته وفضل يمسد على شعرها وضهرها بحنان…… هششش اهدي اهدي انا معاكِ ولو كلامك فعلا صح هاخُدلك حقك منهم

كيرال رفعت وشها بلهفه وكانت قريبه منه اوي وقالت ببراءه…. بجد اوعدني

يونس فضِل باصص ليها بتوهان 

 


كيرال اخدت بالها من وضعهم واتكسفت جامد وقامت بسرعه… يونس فاق على حركتها وهي بتقوم غمض عيونه بعصبيه ايه الي بيفكر فيه دا… ولسا هيمشي.. قامت كيرال ماسكه ايده بسرعه…. حس بكهربا من مجرد لمسه منها.. غمض عيونه وهو بينهُر نفسه وفتحها بعصبيه ونفض ايده….. بلاااش الحركات دي احسنلك

كيرال رجعت خطوه لورا بخوف…. ح حركات اي

يونس بزعيق…. اخلصي عاايزه اي

كيرال بدموع…. خلاص مش مش عايزه حاجه خلاص

يونس اخد نفس طويل وقرب منها بهدوء….. بتعيطي ليه طيب

كيرال بعييط….. انا انا مش بعيط

يونس مقدرش يكتم ضحكته وضحك…. ههه اومال انتي بتعملي اي الوقتي… كُنت عايزه اي

مسحت دموعها وبصتله ببراءه…. توعدني هتجبلي حقي منهم

يونس سِكت قامت ضحكت…. هههه انا غبيه اوي ازاي اصدقك او حتى اثق فيك انت منهم يبقى زيهم انا ساازجه اوي بس يمكن عشاان نفسي احس بامان وحد بيخاف عليا ويهمُه زعلي ولسا هتمشي يونس مسك ايدها بسرعه…..اوعدك بس لو كلاامك صح انما لو عرفت انك كُنت بتكذبي هندمك على اليوم الي شوفتيني فيه وسابها ومشا

.. دقايق والباب خبط

كيرال بغضب طفولي……. يوووه بقا اي الباب دا كل شويه طق طق طق اايه ولسا هتفتح الباب بس خافت لتكون حماتها وقفت على طراطيف عشان تطول العين السحريه بس معرفتش تشوف مين راحت اخدت كرسي ووقفت عليه…

انتييي يااااا لي تنشكيي افتحي البااب احسنلك يابت


نزلت ووقفت على الباب وحطت ايدها على قلب برعب… اول ما عرفت انها قدريه

قدريه بعصبيه….. افتحيي يااابت احسنلك بقااا كدا طيب اصتبري علياا انتِ شكلك وحشك عُلق زمان باين

كيرال فِ نفسها ودموعها مغرقه وشها….. انت فين يايو نس

استغربت نفسها اوي ليه عاايزاه جنبها ليه هو بالذات الي نطقت اسمه فاقت على فتح الباب بهم*جيه لفت بخضه

قدريه وهي بتشدها من شعرها…. انتِ ماابتفتحيش ليه يااحيوا*نه

كيرال بصراخ…… سييبني سييبيني ااااه اااه شعري سيييبي شعري ياااقدريه

قدريه بغِل…. قدريه حااااف كدا يااابت*****

كيرال بدموع وهي بتحاول تتخلص من قبضتها الِ على شعرها…. ماااتشتميشش اميي ماااتجيبيش سيرتها على لسااانك احسنلك

قدريه بعصبيه…. انتي بتعلي صوووتك علياا طيب وشدها للمطبخ واخدت المقص ولسا هتقُصلها شعرها كيرال زقتها بصعوبه….. انتي هتعملي اي حرام عليكِ بلااش كده والنبي كله الا كله دا وصيه امي مقُصهووش بالله عليكِ سيبني فِ حالي

قدريه بخُبث…… عاايزاني اسيبك فِ حاالك امم سلالم كُلها تتكنس ووتتمسح عاايزاها بتبرُق

كيرال بدموع …. حاضر بس هتسيبيني فِ حالي صح

قدريه بمكر….. طبعا اومال بس مش شُقشقنا لا العماره كُلها ال7ادوار

كيرال بوجع……. بس انا كنت هعمل قدام شقتي وقدامك انما العماره كُلها ازاي بنقابي والسُكان طالعين نازلين

قدريه بتهديد…… هتعملي بالزوق ولا يبقى بالعاافيه وهتقلعي النقاب كمان دا امر من يوونس ابني

كيرال دموعها نزلت بقهر ومشت بكل خضوع… حسبي الله ونعم الوكيل.

انتهت من عملها وصعدت الى شقتها.. وقفت قدام المرايا تبكي بقهر…. حسبي الله ونعم الوكيل فيكم كلكوا منكو لله امسكت بنقابها بحسره….. لتاني مره اتجبر على قلعُه منكولله

يونس بيه يونس بيه

يونس باستغراب…. خير ياام سيد في حاجه

ام سيد بطيبه…. مش حرام الي بيحصل في الغلبانه كيرال

يونس بعصبيه وقد فهم انها تتكلم عن الحادثه التي تعرضت لها… مااتدخليش في الي ملكيش فيه ياام سيد

ام سيد بحزن….. لا يباشا البت دي بالذات ليها معزّه كبيره فِ قلبي واما اشوفها وهي بتمسح السلالم وتُكنسها ا قاطعها بعدم تصديق…. ايه بتقولي اي هي مين دي… تُقصدي كيرال مراتي انتيييي اتجننتي ايه الي بتقولييه دا

ام سيد بعدم رضا…. مراتك اومال بقا لو مكنتش مراتك كنتوا عملتوا فيها اي وبعدين بقووول اي مابكذبش لسمح الله ومشت وهي بتبرطم…. انا مش هسكت زيهم واخااف منك.. واسكت على الي بيحصل للي غلبانه الي فوق دي بس والله ما في الايد حيله حسبي الله ونعم الوكيل ومشت


يونس مشا وعفا*ريت الدنيا كأنها بتتنطط قدام عينيه

يونس باشا…. يونس باشا

يونس بعصبيه شديده…. اييه تاااني

حُسني بحسن نيه ….. بقووولك يباشا ااا مش عارف اقول اي بس عاايز اعرف البت الي بتخدم عندكو اسمها اي بصراحه انا عايزاها وكله بالحلال يباشا

ثانيه وجه شخص اخر… يونس باشا يونس باشا كُنت عايز فِ خدمه ما هنساهاالك طول عُمري احم هي البت الي كانت بتمسح السلالم دي من عنديكوا صح كُنت عاايز بس عنوانها..

لحد هنا وخلاص اعصابه فلتت ومسكهم الاتنين ونزل فيهم ضر*ب….لحد ما ابوه ادخل

جلال بعصبيه…. في اي ياايونس ياابني اهدى بس العياال هيموو*توا فِ ايدك يابني وبصعوبه خلصهم من تحت ايده

يونس اتجاهله وطلع جري لشقته…… كييييراااااااال

قدريه فِ شقتها بتضحك بفرحه والِ خطتتله حصل

زينب بخوف….. حرام عليكي ياماما البت غلبانه و

قدريه بعصبيه….. مااتدخليش في الي مالكيش فيه يااازينب


عند كيرال فوق

كيرال بخوف ودموعها مغرقه وشها وجسمها بيترجف بخوف….. انا انا والله ما عملت حاجه انا عملت اي

يونس هدى اما شاف حالتها قرب منها وهي كل مايقرب تبعد لحد ما ضهرها خبط فِ الحيطه….. والنبي ما تضر*بني واللهِ العظيم انا سمعت كلامك ومسحت السلم

يونس مسكها من خصرها بتملك وبعصبيه رفع وشها ليه…..سمعتي كلامي ايييه؟؟ ومستحتي السلم لييييه اصلا

كيرال اتعصبت وزقته بقهر….. نعم هو مش انت الي اجبرتني على كدااا هاااا بسببك قلعت نقاابي بسببك اتذلييت وتهاانت قاطعها…… انتي مُنتقبه

كيرال بدموع….. ايواا بسببك قلعته حسبي الله ونعم الوكيل ابعد عنييي بقااا سيبني في حاالي ابعدوووا عني بقااااااا

يونس بعصبيه اكبر….. انااااا مقوولتش حااجه بسببي اي

كيرال بقهر….. قوولت لامك تخليني امسح السلالم واقلعه قعدت اترجاها تسيبني بس هي.. حسبي الله ونعم الوكيل والله ماهساامحكوا ابدا يااارب جيبلي حقي منهم ياارب ولسا هتقع على لارض.. يونس لحقاها وبقت في حضنه.. و بتبكي بنهيار.. انا عملكوا اي حرام عليكوا عملتلكوا اي بس دا والله عمري ما اذ*يت حد ليه انا يحصل فيا كد ليه

يونس بحنان…. اهدي وتعالي احكيلي الي حصل والله هاخودلك حقك بس اهدي واحكيلي

كيرال حكتله الِ حصل وهو بقا يراقبها يراقب طريقه كلامها… ملامحها… حركت ايدها مع كلامها… براءتها

كيرال من بين دموعها ….. هو دا الِ حصل.. هو انت بجد ما قولتلهاش


يونس بنبره حانيه لاول مره وهو ذات نفسه استغربها جدا… واللهِ العظيم ما قولت حاجه قومي

كيرال بخوف….. هه تعمل فيا اي… لا لا والنبي سيبني

يونس بحنان وهو بيمسد على شعرها…. قومي هجيبلك حقك

كيرال ببراءه… انت بتضحك عليا ليه..

يونس بحنان وهو بيزيح خصله نازله على عنيها…. بضحك عليكي لي؟

كيرال بحزن…. عشان بتقولي هتجبلي حقي والسبب في الي حصل امك ايه هتعملها اي يعني

يونس شرد في كلامها بس فجأه…. ادخلي البسي نقابك وتعالي

ردت ببلاهه.. ها

يونس بعصبيه خفيفه…. اخلصيي

حاضر … ثواني خرجت وهي بتترجف من كتر خوفها مسك ايدها بهدوء وابتسم ابتسامه موصلتش لعيونه… يالا

يونس بغضب…. امييييي .. فعلا الي كيرال بتقوله دا انتي الي اجبرتيها تمسح السلالم وتقلع النقاب

قدريه بمسكنه مزيفه….. انا… كذابه يابني

كيرال بسرعه من بين دموعها……ماا تكذبيش… حرام عليكي ترضيها لبنتك

قدريه اتعصبت وراحت ومسكتها من الطرحه ولسا هتضر*بها…مااتقاارنيش بنتي بيكي يااا زبا*له.. يونس مسك ايدها بغضب…. ايه ياامي هتمد ايدك على مراتي ولا اي مسمحلكيش وفجأه


يتبع..


3


ايه ياامي هتمد ايدك على مراتي ولا اي مسمحلكيش .. فجأه شد ايد كيرال وقال بحده….. كرااامتها من كرااامتي ياا امي وردي على الِ حصل مش هيعجبك

قدريه فتحت عيونها بصدمه وفِ نفسها….. البت **** لحقت تغسلُه دماااغه دي سحرتله اكيد .. فرق كبير بينُه وبين يوسف.. يوسف ما كان بيصدق انما يونس.. يخوفي لو الِ فِ بالي صح يا يونس لا لا انا لازم اتصرف وفجأه عملت نفسها اغمى عليها…. اااه اااه الحقني يايونس ووقعت على الكنبه

يونس جري عليها بخوف وكيرال جريت على المطبخ… ميه ميه اهي اتفضل.. هي حصلها اي اطلب دكتوره بسرعه لا لا انده على شيماء جارتنا ممرضه ولا اعمل اي

يونس بصلها بزهول وفِ نفسه…. هي بتتكلم جد ولا بتمثل البت دي هتننجي دي واحده غيرها ما هتصدق وهتشمت بس دي… المُشكله اني متأكد وعارف انها مش بتمثل دي ردت فعلها حقيقي السنين فِ الدخليه علمتي

قدريه فتحت عين وعين وبصتله لقيته باصص لِ كيرال الي بتتصل على شيماء جارتها…. اااه يابت ال***** مثلي مثلي اصبري عليا بس اما طلعتُه على جتتك ما يبقاش اسمي قدريه

كيرال بصوت مهزوز…. مش بترد عليا اكيد فِ شغلها فِ

قدريه عملت نفسها بدأت تفوق… اه اه انا فين ايه الِ حصل اااه قلبي

يونس بصلها كتير وهي بصتله بمسكنه…. في اي يا يونس بتبصلي كدا ليه كر*هتك فيا بنت جميله” قصدها كيرال”


يونس بحده…. اسمها كيرال وبعدين قلبك فِ الشماال يا أُمي مش فِ اليمين

قدريه بمسكنه…. هاا ااا واللهِ يابني معرف بس الحته دي بتوجعني .. واااه رجلي رجلي برضو

يونس بصلها بعدم رضا.. ثانيه وفونه رن وخرج يرد عليه

قدريه استغلت الفرصه وقالت بغِل وعيونها مصوبه على الباب بترقب…. انتي يامقصُفه الرقبه.. ادخُلي جيبي شويه ميه بملح وتعالي اغسليلي رجلي واعمليلي مساچ

كيرال لسا هتتكلم.. قدريه لكزتها فِ بطنها….. شكلك وحشِك عُلق زمان اخلصي


   

كيرال خافت وهزت راسها بسرعه ودموعها على خدها.. وفِ نفسها….حسبي الله ونعم الوكيل.. انا مابحبش اعمل حاجه غصب واللهِ لو كانت قالتلي براحه كُنت هعملها الِ هي عايزاه.. الوقتي هعمله وانا مجبوره .. ليه بتحسسني انِ خدااامه مش مرات ابنها لييه..فوضت امري اليك يا رب دخلت المطبخ وخرجت ومعاها طبق كبير فيه ميا بملح ونزلت قعدت تجت رجليها ولسا هتمسك رجليها يونس شدها بحده….. اي داا انتي هتعملي اي

كيرال بصوت باكي…. ه هغسلها رجليها

قدريه بخبث وهي قاصده تجر*حها بالكلام ….. في اي يايونس هي اصلا متعوده على كدا ايام يوسف هو دا الحاجه الوحيده الي فالحه فيها و..

بقلمي بسمله بدوي

يونس قاطعها بعصبيه…… بس اناااا مش يووووسف وبعدين انا مش عاايزها تعملي حاجه غصباً عنها .. زيييينب

زينب: نعم يا ابيه

يونس بابتسامه موصلتش لعينُه….. شوفي ماما يا زيزو.. من النهارده زوزو هتعملك الي انتي عاايزاه يا امي صح يازوزو

زينب بابتسامه وطيبه…. صح يا ابيه

يونس بص لِ كيرال بمعني يالا هنطلع … واخدها ومشا بس قبل ما يقفل الباب بص لِ قدريه…. اتمنى يا أمي الي حصل دا ميحصلش تاني واعرفي ان كرامتها من كرامتي صدقيني لو كان حد غيرك كُنت هخليه يفكر حتى قبل ما يكلمها نص كلمه.. المرادي معملش حاجه بس المره الجايه موعدكيش

قدريه بعصبيه…. يووووونس استنى عنك اناا سكتااالك من الصبح اييي ما تيجي تاااخُلك قلميين اييي لحقت تسحرلك واكيد فضلت تتمسكن عليك ودموع التماسيح بتاعتها دي حرباايه ياابني تتمسكن لحد ما تتمكن و

يونس بغضب اعمى…. اُمييييييي .. انتِ بجد هتخلييني اصدقها بعمااايلك دي .. وقووولتك كرااامتها من كرااامتي اما تهزيقها ولا تهينيها كانك بتهينيني انااا


  

قدريه ببكاء مزيف…… انت بتعلي صووتك عليا يا يونس يااخساارت تربيتي فيك هو دا ابني الي طلعابه القلعه بتعلي صووتك عليا.. كر*هتك فيا صح.. اهي اهي يااارتني مُ*ت قبل ما اليوم دا يجي اهئ اهئ ياارب خُدني ابني بقا بيكر*هني بسببها ااااه

يونس غمض عيونه بعصبيه وقرب منها بهدوء مزيف ومسك ايدها…. يا امي يا حبيبتي انا هكر*هك ليه .. بس عماايلك دي غلط.. عملتلك اي عشان تهينيها ياعني ها رُدي عليا

قدريه فِ نفسها…. اهاا هو بقا كد امم ماشي فرق كبير مابينك وبين يوسف يايونس لازم اكسبك في صفي وعاملها حلو قدامك عشان اما اجي اتبلى عليها تصدقني

يونس بصرامه…. ها يا اُمييي

قدريه بطيبه مُزيفه….. معاك حق هي مش ذنبها حاجه ودي راسها ابوسها اهي وقامت باست راس كيرال.. انا اسفه يا بنتي حقك عليا

يونس ابتسم… اهي هي دي امي الِ اعرفها

كيرال بفرحه وفي نفسها…. الحمدلله ياارب تكون فعلا اتغيرت وتحبني او مش مهم تحبني بس تسيبني في حالي بس..

قدريه بابتسامه مغصوبه….. يالا يا حبيبي خُد مراتك واطلع بس على العشا تكونوا موجودين اه وبعدين مين الي هيعمل الاكل ويغسل المواعين اومال هي لزمتها اي

يونس ضغط على ايده بنفاذ صبر….. تاااني يااا امي تاااني

قدريه بسرعه….. مش قصدي يابني والله انا بس الي ما بعرفش اعبر.. انا قصدي بس اني مابعرفش اكُل من غيركوا

هز راسه بتهكم وطلع هو وكيرال بس قبل ما يقفل الباب قدريه بصت لكيرال بغِل وشورتلها ايديها🤌 كده وده خوف كيرال اكتر 

اول ما الباب اتقفل قدريه وقفت ومسكت ايد زينب جامد….. بقااا بتعترفي عليااا يااحيوا*نه وانا قااعده ابرقلك

زينب بخوف… اي دا انتي قومتي ازاي مش كُنتي تعبانه من شويه ااه دراعي ياماما…

قدريه بعصبيه….. مااشي ياازينب يامين باالله يازينب لو عُدت ابرقلك وماتنفذيش الي عوزااه لكون مجوزاك للحج جابر الجزار

زينب برعب… ايه لا لا خلاص والله هسمع كلامك بس كله الا كده والنبي

قدريه ابتسمت برضا…. ايوا كدا اتعدلي وادخلي ذاكريلك كلمتين ينفعووكي مش هيبقى خلقه وتعليم وبطلي اكل شويه محدش هيرضى يتجوزك بجسمك الفشله دا وسابتها ومشت ببرود ولا كأنها كسر*ت نفس بنتها

زينب جريت على اوضتها ووقفت قدام المرايا بقهر وبصت لنفسها في المرايا بدموع…. معاها حق بشكلي وجسمي دا محدش هيعبرني.. بس هي امي يااعني مفروض تجُبر بخاطري مش تكسر*ه كدا حرااام واللهِ حرااام يااارب

عند كيرال

اول ما دخلت الشقه جريت على اوضتها بس يونس لحقها ومسك ايدها…. كيرال استني

كيرال وهي منزله وشها فِ الارض وردت بصوت باكي… نعم

يونس مد ايده ورفع وشها ليه….. طول ما انا عايش وشك مرفوع.. وبعدين مالك انا اخدت ليكي حقك بتعيطي ليه طيب

كيرال انفجر*ت فِ العييط.. ما مافيش حاجه بس في في حاجه دخلت في عيني

يونس اخد نفس وابتسم لها ابتسامه طمنتها ومسك ايدها ودخل البلكونه

كيرال باستغراب وخوف … هو هو انت جبتني هنا ليه

يونس نزل التندا ومد ايده وشال النقاب الِ كان على وشها ولسا هيشيل الطرحه مسكتها بسرعه

يونس كشر وفي نفسه…. هتحرمني اتمتع بجماله الي بيفتح نفسي.. شكلها كمان مش واثقه فيا

كيرال بكسوف…. لو لو سمحت سيبها انا مرتاحه كدا

يونس بتذمر وبلا وعي… بس انا مش مرتاح

كيرال ببلاهه…. ها


يونس بتوتر….. اقصد انتي مش واثقه فيا ولا اي

كيرال بكسوف…. ها لالا والله بس بس

يونس بحنان… الي انتي عايزاه بس انا عايزه تاخدي راحتك

كيرال هزت راسها ووشها احمر اوي وشالت الطرحه ثواني وانسدل شعرها الِ شبه العسل في لونه تحت انظار اعجاب وانبهاره بيه وبدون وعي مد ايده مسد على شعرها وهي تلقائي غمضت عينيها لاول مره تحس بحنان حد عليها من بعد مو*ت مامتها بس افتكرت الي حصلها وبعدت بسرعه

يونس فاق على بُعدها ومد ايده مسك ايدها….. اي رأيك نعمل اتفاق

كيرال بصتله بخوف… اتفاق اي.. انت انت هطلقني لا لا والنبي ماترجعنيش ليهم انا عايزه افضل معاك انا مش ببقى مطمنه غير معاك

ابتسم بتساع وفرحه استغربها جدا…. اهدي بس الاول… مين جاب سيرت الطلاق..

كيرال بتوجس…. اومال انت انت عايز اي

يونس بهدوء….. عايزك تهدي وماتخافيش انا مش بعُض والله

كيرال ضحكت ضحكه سحرته … هههه حاضر

يونس بلا وعي…. يحضرلك الخير… احم احم المهم عايز نعطي لبعض فرص

كيرمال ابتسمت بوجع…. انت متأكد انك عايز تكمل معايا بعد الي حصل و

قاطعها بحده…. الي فات مات ومش عاايزه يتفتح تاني انسيييييه فااهمه

هزت راسها … حا حاضر

يونس بحنان…المهم احكيلي عنِك .

كيرال ببعض الخجل…. امم انا وحيده مش عندي اصدقاء خالص غير زينب اختك بس مش اصحاب اوي ومش عندي غير اخ بس هو مسافر مش هنا وعندي 19سنه ومكملتش تعليم بابا خرجني بعد الي حصل و

يونس بصدمه…. عندك كام سنه

كيرال ببراءه… 19 وانت

يونس بتوتر….. ااا34

كيرال شهقت بصدمه…..اييه بجد

ابتلع لعابه بتوجس وابتسم بالم…. كبير عليكي اوي مش كد

كيرال بنفي وبراءه…. لا مش قصدي كدا بس انت مش باين عليك خالص انا قولت اخرك 29 او 30بالكتير شكلك صغير

يونس بفرحه…. بجد

هزت راسها ببعض الخجل….. اه

كل شويه فون يرن وهو يقفل.. كيرال بهدوء… رد ممكن تكون حاجه مهمه

هز راسه ورد… اييييه طب ثواني واكون عندكو…. انا اصلا مشغل معااايا شويه اغبيه مااابتعرفووش تعملوا حااجه من غيري مشغل عندي عيااال وقفل السكه

كيرال بخوف…. في في اي


يونس بسرعه وهو بيتجه للباب.. مشكله في الشغل ماتفتحيش الباب وتربسي عليكي وناميلك شويه لما ارجع

هزت راسها وقبل ما يقفل الباب ندهت عليه… يونس لا اله الا الله انشاء الله خير هدعيلك

ابتسم ورد بحنان….. تسلميلي محمد رسول الله وقفل الباب ومشا

كيرال بطفوله وفرحه…. قالي تسلميلي قالي تسلميلي اخيرا الحياه هتضحكلي الحمدلله… اما ادخل اناملي شويه اتهديت النهارده جامد من مسح السلم ضهري اتكس*ر

اخدت شاور وصلت ونامت بعد شويه صحيت على نفس سُخن وايد بتشيل شعرها من على ضهرها وبترفعه لفوق… اتخضت وقالت بكسوف…. يو يو نس انت انت جيت

لفلها ليه وهي مغمضه عيونها بكسوف… يو نس

فتحي عينك… فتحت عيونها بخضه اول ما سمعت صوت غير صوت يونس الحنون…. علي

علي بخبث…. وحشتني وبعدين اي الحلاوه دي يابت انتي احلويتي اوي كدا ليه

كيرال بعييط…. انت انت رجعت انت انت عاايز مني اي تاني وبعدين حرام عليك انا بقيت مرات اخوك خلاص و

قاطعها بمكر…. يونس مش اخويا ابن مرات ابويا بس مش اخويا

كيرال بعييط وبتصوت…. ابعد عنيييي الحقوووني الحقوووني

علي خاف وحط ايده على بوءها يمنع الصوت بس فجأه الباب اتفتح وو


يتبع..

4


ابعد عنييي الحقوووني الحقوووني

علي خاف وحط ايده على بوءها يمنع الصوت بس فجأه الباب اتفتح

قدريه بخضه….. يخربيتك ياا علي

علي قام بسرعه واخد نفس براحه…. هوووف خضتيني يا ماما

قدريه بعصبيه…… انت ايه الي جااابك يااا غبي مش انا محذراااك متجيش الا اما اقولك والامور تهدى… غووور بسرعه قبل ما اخووك يجي و

علي بعصبيه…. ماااتقوووليش اخووك.. انا ماشي وبص لِ كيرال بخبث…. نتقابل بعدين يامزه

كيرال ببعض الشجاعه ….. انا اما يونس يجي هقووله على كُل حاجه


قدريه مسكت دراعها بغل….. هو مشاا اهو خلاص بلاش تعملي مشكله من مفيش ولا انتي مابتصدقي


كيرال بدموع….. مشكله من مفيش انتي بتهزري دا كان كان بي

قدريه بسخريه لازعه…… ياختي هي اول مره

كيرال بعصبيه والدموع مغرقه وشها…… بس انااا بقيت مرات اخوه .. حتى لو مش بالدم بس قدام الناس مرات اخوه

قدريه بصدمه وخوف ….. انت انتي عرفتي منين

كيرال باستغراب من خوفها …. علي قالي

قدريه بغل….. الكلام دا لو طلع برا مش هيكفيني فيكي موووتك ساااامعه… اسمعي بقا يا حلوه الكلمتين دول وحطيهم حلقه في ودنك يونس ابني مابيحبكيش ولا هيحبك يووم ما هيحب هيحب واحده محترمه واحده ليه هو وبس.. كله الي بيعمله معاكي دا شفقه مش اكتر او يمكن بيتسلى ولحد ما يوصل للي عاوزه هيفضل يعاملك بحنيه وطيبه فا ما تتغريش اوي وتطمني كدا.. واه في مفاجأه عملهالك هي على وصول وهي دي الي هتثبتلك صدق كلامي

قاطعهم دخول يونس … السلام عليكم

_وعليكم السلام


يونس باستغراب…. في اي خير يا امي

قدريه بنظرات تحذيريه لِ كيرال…. مافيش بس خوفت لتكون كيرال لسا زعلانه وبفكرها انكوا هتتعشوا معانا بس صح يا كيرال

هزا راسها وقالت بصوت مهزوز…. ايوا ص صح

قدريه ابتمست برضا ومشت

كيرال لسا هتمشي.. يونس مسك ايدها بسرعه…. وبحركه سريعه قعدها على رجله … مش قايلك تربسي عليكي حلو

كيرال بعصبيه…… معرفش بقا و لو لو سمحت ابعد عني .. بعد كدا انت في حالك وانا في حالي لحد ما ال6شهور يعدو من غير مشاكل.. ولو سمحت تاني مره ما تسمحش لنفسك تقرب مني كد ومشت

يونس اتعصب من كلامها وحس ان كبريائه اتهان … استنييي عندك انتي بااين شكلك نسيتي نفسك.. انتي هناااا خدااامه ليا اوعي.. تكوني صدقتي الكلمتين الي قوولتهم تحت انا عملت كدا بس عشان كرامتك من كرامتي انما هتسووقي فيها هكرهك في اليوم الي شوفتيني فيه سااامعه.. وقرب منها وهمس في ودانها…. وانا ما بلمسش حاجه غيري لمسها وسابها ودخل الاوضه بعصبيه

كيرال قعدت على الكنبه بقهر ودموع في عينيها….. كلامها صح.. مابتكذبش عليا… ااه يا وجع قلبي… وانا الي فرحتك وحسبت ان الحياه ابتسمتلي اخيرا.. حتى انت يايونس وانا ههه الي بحس بطمأنان معاه هههه غبيه غبيه…

ثواني ويونس خرج من الاوضه ولابس شورت قصير بس

هي فضلت بصاله… ووشها احمر اوي

يونس بسخريه…. اي مش هتخبي وشك وتتكسفي وكد

كيرال مثلت القوه…. لا دا شُغل روايات

قرب منها واصبح مافيش فاصل وانحنى وجهه امام وجهها مباشره ومشا انفه على طول وجهها وبحركه سريعه قعدها على رجله ودفن وجهه في شعرها يشتمه باستمتاع شديد وقد اعجبته رائحتها

كيرال بخجل شديد….. اي داا ابعد كدا ماينفعش الي بتعمله دا

يونس وهو مازال على وضعه…. مابعملش حاجه حرام


كيرال بخجل…. ابعد بقا

يونس بسخريه…. طب ما احنا بنتكسف. اهو اومال عامله فيها جر. يئه وجبحه ليه.

كيرال بغضب طفولي…. انا جر. يئه وجبحه

يونس باستمتاع بالوضع…. انا قوولت عامله.. مش كدا

كيرال بغيظ…. بارد

يونس مره واحده طبق قُبله حانيه ف ثنايا عنقها خطفت انفاسها.. وهمس باذنها بهمس مثير….. عايز اعرف ايه الي شقلب حالك من ساعت ما خرجت هي امي قالتلك حاجه ولا اي

كيرال الدموع لمعت في عيونها….. مافيش.. ولو سمحت سيبني انت جر. حتني زيهم ومبقتش تفرق عنهم بحاجه

يونس بنبره حانيه…..انتي الي عصبتيني ياكيري

كيرال بطفوله…. كيري ماما كانت بتقولي كدا تعرف اني بحب الاسم دا اوي ماحدش قالهولي خالص غير ماما وانت الوقتي

يونس بابتسامه على طفولتها….. عجبك خلاص هقولك كدا علطول بس متزعليش مني

كيرال ببراءه…. مش زعلانه بس ارجوك يا يونس بلاش تتعصب كدا تاني انا انا بخاف اوي ومش عايزه اشوفك زيه تاني ابدا

يونس بغيره واستغراب….. هو مين

ابتعدت عن احضانه وهي تمسح دموعها بظهر يديها ببراءه كالاطفال…. انا جعانه.

طالعها بدهشه ثواني وانفجر فِ الضحك…. ههههه مش معقووله ياا كيري هههه تعالي يالا نشوف اي حاجه ناكلها انهى كلامه وهي ينحني حاملا اياها برقه بين ذراعيه.

كيرال بدلال فطري….. يونس نزلنيي


يونس بضحك وبلا وعي…. لا ياقلب يونس على المطبخ عشان جعان انا كمان بدل ما اكلك انا

كان ياتابعها وعينيه تشُع بحنان..

كيرال بطفوله…. كُل عشان بالشكل دا مش هتلاقي حاجه تاكلها وانا هاكله كله انا نبهتك اهو

يونس بضحك…. كُلي انتي بس وانا كأني اكلت

رفعت عينيها على جملته وتلاقت اعينهم في نظره طويله كلا منهما يحتاج للاخر فيها.. اخفضت عينيها بخجل… الحمدلله شبعت ولسا هتقوم

يونس شدها ليه واجلسها على فخديه وبقى يطعمعها بحنان كالاب وابنته… يالا افتحي بوءك

كيرال بكسوف…. لا لا معتش قادره خلاص بطني هتوجعني وبعدين نزلني من على رجلك عيب كد

يونس بسعاده بهذا الوضع…. يالا بقا هتسيبيهم للشيطا. ن ياعني يالا افتحي بوءك معتش حاجه في الصحن يالا

كيرال ابتسمت بفرحه….. انتي محسسني اني طفله

يونس بخبث… طب ما انتي طفله بالنسبالي

كيرال بغضب طفولي احبُه… لا على فكره انا كبيره انا عندي 19 ياعني كبيره وبعدين فرق السن مش مهم بالنسبالي

يونس بلهفه…. بجد يا كيري فرق السن مش هامك

كيري برازنه اعجبته…. اه العمر دا مجرد. رقم بس مش مهم انت عندك كام سنه المهم انك تعرف تعيش حياتك صح صغير كبير عيشها صح وفرق السن مش مهم مش يمكن الي اكبر بكتير دا هو الي يعوضني عن الي شوفته مع الي من سني اكيد فهم ودرس الحياه وبرضو مش نحكم من غير ما نشوف ممكن الي اصغر بردو يكون كدا الله اعلم.. بس الي فهمته والي شوفته اثبتلي ان فرق العمر مجرد رقم بس

يونس باعجاب معرفش يخفيه….. انتي جميله اوي اوي مش بس من برا لا ومن جوا كمان .. اي رأيك نسهر مع بعض ومش مهم ننزل النهارده

كيرال بلهفه…. بجد اشطا وانا هعمل فشار بالكراميل تكون خلصت


يونس بفرحه لفرحتها…. وانا هاخد شاور واصلي تكوني جبتلنا فلم كدا على زوقك

كيرال بفرحه…. عيوني تايتنك بعشقه بجنون ومهما اتفرج عليه مش بزهق

يونس بهيام…. يابخته

كيرال قامت بكسوف ولسا هتدخل يونس انحنى وطبع قُبله طويله على وجنتيها ومشا.. وهي فضلت واقفه مكانها مش مصدقه الي حصل ودقات قلبها سريعه جدا

جرس الباب رن

كيرال بخوف جريت على اوضه يونس…. يونس الباب بيخبط

يونس بحنان وهو بيرتب على ضهرها…. ما تخافيش هروح اشوف مين وجاي

هزت راسها بتوجس

يونس بيفتح الباب وفجأه اتصدم واتعصب جامد وراح موارب الباب …

كيرال بفضول…. مين ياترا .. مين يايونس

البت اول ما شافت كيرال اتصدمت من جمالها…. قولها مين ياايونس.. قولها.. اقولك انا ياحبيبتي.. مراته

كيرال بصدمه…


يتبع..

5


كيرال بصدمه… م مراته ازاي

يونس بعصبيه….. كيراال ادخلي جوا اخلصيي

كيرال بجنون ودموع….. بتقوووولي مراااتك مراااااتك ازاي دا دا حقيقي يا يونس

يونس غمض عيونه بنفاذ صبر….. قووولتلك ادخلييي الوقتي واما اخلص هجي افهمك


كيرال وهي بتضربه بقبضتها الصغيره على جسده العضلي…. تفهمنيي اي وزفت اي


_صوتك عاالي ليه ياابنت جميله وبعدين هو عمل حاجه حرام وكمان انتي ليكي عين تتكلمي يااابت انتيي ليه محسساني انه بيحبك افهمي ياحبيبتي هو متجوزك علشان خاطري وعشان الفضيحه و

يونس بحده….. امييي ايه الي طلعك

قدريه بخبث…. جايه اوصل مرات ابني لِ شقتها

يونس بغضب وصوت عالي….. ومين الي قال كدا.. انا مش موافق نارين مش هتقعد هنا

قدريه بخبث….. بس في الفتره دي محتاجه رعايه واهتمام جامد

كيرال بسخريه….. ليه هتسنن

نارين بمكر…… لا يحبيبتي حامل

يونس بصدمه…. اييييه… كيرال من صدمتها مقدرتش تتكلم وجريت على جوا

قدريه ابتسمت بشماته…. ووجهت نظرها لِ نارين…. يالا ياحبيبتي انا جهزت ليكي الشقه الي فوق ووجهت كلامها لِ يونس…. يونس مراتك محتااجك جنبك النهارده وسابته ومشت

يونس دخل وهو فِ حاله صدمه.. وقلبه وجعه اوي على شكل كيرال الِ بتبكي بحرقه

يونس قرب منها و لسا هيتكلم زقته وجريت على اوضتها


 

كيرال فِ نفسها….. انا بعيط ليه الوقتي.. معقوله حبيته.. لا لا مش حبيته لا انا انا بس حبيت اهتمامه وحنانه عليا بس ايوا انا انا مش حبيته .. انا بس عشان ماحستش بحنان حد عليا من بعد ماما ويونس كان بيعاملي بحنيه وكدا بس انا مش حبيته ايوا .. ايوا انا بس حبيت حنانه.. بس بس دا طلع متجوز وهي حلوه وشكلها بنت حسب ونسب هيسيبها ويبُصلي انا… وقعدت تعيط كتير لحد ما عيونها ورمت واحمرت جامد…. يااارب..

كيرال…كيرااال افتحي الباب

كيرال مسحت دموعها…. ي يونس يونس لو سمحت سيبني لوحدي

يونس بخوف عليها…. طب افتحي طيب ما تخوفنيش عليكي ياكيري

كيرال بغضب طفولي…. ماعُتش تقووولي ياكيري دي اسمي كيرال.. مش هفتح مش هافتاااااح ابعنيي بقاااا

عم السكوت دقايق وفجأه الباب اتفتح

كيرال بخضه….. يلهوي انت انت دخلت ازاااي… كسر*ت الباب

كان واقف مش سامع هي بتقول اي واقف مزهول من الِ قدامه كانت جميله جدا ولابسه تيشرت بيتي لحد فوق ركبتها بشويه وسايبه شعرها وخدودها وشفايفها حُمر وعيونها لونهم اتغير من عسلي لاخضر زيتوتي

يونس قرب منها بتوهان ونسى هو كان داخلها ليه اصلا

كيرال بسكوف وهي بترجع بضهرها…. انت انت بتقرب كدا ليه وبعدين انت انت ازاي تدخل عليا كدا بالاسلوب الهم*جي دا ومن غير ما تخبط

“يونس مابيردش وبيقرب منها بس”


 


كيرال بعصبيه مع احمرار وجهها جعل منها لطيفه جدا ….. رد عليا يا اخي الله… وبعدين اُقف بطل تقرب مني والله لو قربت خطوه زياده لكون مصرخه ولامه امه لا اله الا الله عليك.

يونس فاق على جملتها وقال بغضب مُزيف…. الكلام دا ليه.. رُدييييي عليااااا الكلام دا ليااااا وبعدين هتقوليهم اي انا جوزك ولا نسيتييييي

خافت من صوته العالي وفجأه انفجر*ت في العياط

يونس اتفاجأ بردها ومره واحده اخدها في حضنه وفضل يمسد على ضهرها وشعرها بحنيه….. اهدي طيب انا انا كنت بهزر مش حقيقي

كيرال بدموع …… ان انت ليك عين تتكلم هاا.. ليه مش قولتلي انك متجوز ليه ها لا وبتقولي نعطي لبعض فرص هههه اها ما انا ساذجه بقا وماليش حد حراام عليك والله.. حرام عليكوا كلكوااا يارب امو*ت و قبل ما تكمل كلامها كان يونس رفعها ليه وبص في عيونها… انا انا بحبك

كيرال بصدمه….. ها

يونس بنظرات حب….. والله العظيم حبيتك مش عاارف ازاي بس من اول ما عيني وقعت عليكي وانا مش مظبوط بفكر فيكي علطول و

كيرال بانفاس متسارعه من قربهم بس ردت بسخريه…. بالسرعه دا

يونس وهو بيشدها ليه بتملك….. ايوا بالسرعه دي


كيرال سكتت بخجل…. بس بس انت متجوز

يونس غمض عيونه وشدها وقعدها على فخديه….. بس مش زيك انا والله ما بحبها انا متجوزها صالونات و

كيرال بدموع….. بس اسمها مراتك وهتبقى ام ابنك

يونس لسا هيتكلم فجأه كيرال جريت على الحمام هو لِحقها بخوف… كيري انت كويسه مالك

كيرال رجعت الاكل الي اكلته كله وخرجت وهي ماسكه بطنها…. اه اااه يابطني

يونس جري على برا بخوف….. ياا امي ياااا امي اطلعي بسرعه شوفي كيرال مالها لحد ما اجيب الدكتوره

قدريه بغِل….. احسن تستااهل.. والله فرحانه فيها وطلعت

كيرال اول ما شافتها خافت بس قعدت مكانها ومتحركتش

قدريه بطيبه مزيفه قدام يونس ….. مالك يا حبيبتي الف الف سلامه

كيرال بخوف… الله الله يسلمك

يونس بلهفه….. هروح اجيب دكتوره بسرعه وجاي

قدريه بخبث…. روح ياحبيبي روح

كيرال بسرعه…. يونس

قدريه بمكر….. روح ياحبيبي انا معاها اهو متخافش.. فعلا يونس مشا

قدريه بخبث….. قوليلي بقا اعراض تعبك اي ليكون الي في بالي صح

كيرال بخوف…. ت تقصدي اي

قدريه بخبث…. هنعرف الوقتي .. شويه ورجعت ومعاها واحده ولابسه بالطو

جبتلك دكتوره اهو .. وهتصل بيونس وهقوله يرجع لحد ما الدكتوره تكشف

يونس بلهفه…… ها يا امي طمنيني هي كويسه


قدريه لوت بوزها وقالت بتهكم….. لسا الدكتوره بتكشف

الدكتوره خرجت… ها طمنيني

قدريه غمزت لِ الدكتوره والدكتوره هزتلها راسها في الخفا… مبروك المدام حامل

يونس بصدمه…. اييييييه

كيرال خرجت على جملتها وفضلت تصرخ وتعيط في حاله مش طبيعيه و هستاريا……. لاااااااا انتي كذااابه لاااااا لاااااا مش عااايزاااااه مش عاااايزه الدكتوره بتكذب ياااايونس لاااااااا انا مش حاااامل لاااا مش عاايزاه وفجأه فقدت الوعي

يونس جري عليها بلهفه ودخل لبسها عبايه ونقاب واخدها ولسا هيخرج

قدريه بخوف…. اي دا رايح فين بيهاااا

يونس بصلها بصه مافهمتهااش.. رايح المستشفى يا امي

تسريع الاحداث

بقلمي بسمله بدوي

يونس وداها المستشفى وشويه وقدريه وزينب وكمان نيران والحج جلال معاهم

الدكتوره خرجن ويونس جري عليها بخوف…. طمنيني

الدكتوره بابتسامه… مافيش حاجه شويه برد

يونس بصدمه وفرحه….. يعني مش حامل

الدكتوره باستغراب…… حامل!!!!! ازااي وهي اصلا لسا بنت بنوت

يونس بصدمه….. ايييييه “ومن هنا الروايه هتحلو اكتر والي جاي نا*ر 🔥”


يتبع..


6


الدكتوره باستغراب….. حامل!!!! حامل ازاي وهي اصلا لسا بنت بنوت

يونس بصدمه…. ايييييييه انتِ انتِ بتتكلمي بجد ازاي طيب.. وانتي ايه اصلا الي عرفك هي بنت بنوت ولا لا

الدكتوره بخجل…. احم عرفت وخلاص ولو مش مصدقني اكشفلها عند دكتوره تانيه عن أذنك

قدريه بغِل وصدمه…. يعني اي بنت بنوووت اكيد اتفقت مع الدكتوره دي ايوا ازااااااي يعني.. انا انا هروح اجيب اي دكتوره تانيه ولا اقولك انا هعمل دُخله بلدي واتأكد بنفسي

يونس لفلها بعصبيه وصوت على هز اركان المستشفى……. انتيييي بتقووووولي ايييييي يااا اُمي… دااااا بدل ما تفرحي وبعدين دُخله بلديي ليه شيفاني **** ايه التفكير المتخلف داا

قدريه بعصبيه….. دي عااادات وتقاااليد وبعدين ايه الي مخليك وااااثق فيها اوي كدا وكماااان الدكتوره قاااالت انها حااامل قبل ما نيجي وانا واثقه في الدكتوره دي

يونس بهدوء مُخيف…… تُقصدي الدكتوره الِ اتفقتي معاها… انا شوووفتك وانتي بتغمزليهاا ياااا امي

قدريه من صدمتها سكتت وهو بصلها بخذلان ودخل لِ كيرال

يونس بفرحه وابتسامه….. حمدلله على السلامه يا كيري

كيرال بدموع وفرحه…… انا بنت بنوووت لسا

يونس بابتسامه رجوليه وسيمه واخد كرسي والصقه فِ السرير وقعد جنبها ومسك ايدها بحنيه….. ايوا الدكتوره قالت كدا بس ازاي عرفت

كيرال بطفوله….. عرفت ازاي اي دي دكتوره نسا هي دكتوره سنان


 

يونس بضحك وهو بيقرص وجنتيها بحب….. لا يالمضه بس انا مقولتلهاش تكشف ايه بقا الي يخليها تعمل كد و

كيرال ببراءه وخوف….. ه هقولك الحقيقه ومش هكذب عليك انا انا قولتها مش عايزه البيبي بس هي قعدت تقنعني وكد وبس اما كشفت اكتشفت اني مش حامل وانا اقولها اكشفي تاني لحد ما كشفت عليا بالكامل وطلعت لسا بنت بنوت انا انا انا مش مصدقه بجد يا يونس بجد حااسه اني بحلم بس مش عايزه افوق عاايزه يكون بجد حقيقي

يونس بحنيه وهو بيطبع قُبله حانيه على جبينها…. لا مش حلم يا حبيبتي مش حلم بس الِ هيجنني ازاااي بنت بنوت لسا طب طب والِ حصل… وكمان انتي كُنتي متجوزه “وفجأه سكت حس بغيره بتنهش فِ قلبه انها كانت متجوزه… ومن مين اخوه اخوه الي كان قريب منه جدا وبيحبه هل الوقتي مش طايقه ليه مش قادر يقولها انها كانت متجوزه قبل منه بس الِ هيجننه ازاااي بنت بنوت!!!”

كيرال بخجل….. انا انا عارفه انت انت بتفكر في اي بس صدقني مش هعرف اتكلم بس كُل الي اقدر اقوله ان اخوك يوسف ملمسنيش ..

يونس من فرحته فضل يقبل وجهها بأكمله بلهفه….. بجد بتتكلمي جد يا بجد ياقلبي

هزت راسها على استحياء وفضلت تتمسح فيه زي القطه وكانها تستشعر منه الامان

يونس خدها فِ حُضنه…. طب ازاي بُصي مش مهم.. بس الحادثه ااي حصلت كدا معناها انها كذب والفيديو متفبكر

كيرال طلعت وجهها من حُضنه وقال بفرحه….. بجد انا انا مش مصدقه نفسي انا انا فرحانه اوي اوي يا نوسي

يونس بفرحه وجراء*ه…. نوسي لا لا انا مقدرش على كد والله انتي شكلك مش هتسكُتي الا اما تخلينا بتمسك بفضل فا*ضح هههه وبعدين اضاف بغموض…. ازاي دي بقا بتاعتي انا

كيرال دفت وجهها بخجل فِ صدره…. قليل الادب


يونس بحب…. قلب قليل الادب ولسا هيقرب الباب اتفتح بهم*جيه

يونس قام بعصبيه….. في اي ياااا امي الله مش في باااب يتخبط عليه

قدريه بصت لِ كيرال بغل وبتتكلم من تحت ضرسها….. ايه الِ كان بيحصل بالظبط

يونس بجرا*ءه….. افندم.. واحد ومراااته اعمل الي عاايزُه

قدريه مغيره الموضوع ونظرات متوعده لِ كيرال…… ادخلي يا دكتوره

يونس رفع حاجبه باستنكتار…. دكتوره لأي

قدريه ببرود….. انا مش مصدقه الدكتوره الِ خرجت..

يونس بعصبيه ونفااذ صبر……انتييي حُره تصدقي ماتصدقيش… انما ااااا مصدق

قدريه بغضب….. ملييييش دعوه الدكتوره هتكشف عليها يعني هتكشف عليها

زينب متدخله وبتحاول تلطف الجو….. يا امي احنا مالنا يونس ذااات نفسه مصدق ومش عايزها تكشف تاني

الحج جلال بغضب….. اسكتي بقا يا قدريه متدخليش في الِ ملكيش فيه هو جوزها ومش عايزها تكشف تاني انتي ماالك بقا

قدريه عيطت بزيف….. بقا كدا انا الِ بقيت شيطانه الوقتي صح.. انا بقيت غلطانه الوقتي صح وعشان اي عشان عايزه اطمن على ابني وبعدين هي الوقتي بتسوووء صووره ابني الله يرحمه عااايزه يطلع مش رااا*جل وتهز صورته و

قاطعها يونس بحده….. اُميييي ايه الي بتقوليه داااا اسكتي لو سمحتي

جلال بتحذير…. مااا تسكتي بقاا يا قدريه واتهدي اي انتي ما بتعرفيش تقولي كلمه حلوه خاالص

قدريه بنظرات متوعده لِ كيرال….. طب يمين بالله لو ما الدكتوره دخلت وكشفت عليها لتبرى منك يا يونس ولا انت ابني ولا اعرفك


 

عم السكوت دقائق وكيرال اتكلمت والدموع بتلمع فِ عينيها…… خلاص يا جماعه اهدوا انا انا موافقه الدكتوره تكشف عليا

يونس بعصبيه…. وانا بقووول لا

كيرال بنظرات مترجيه…. عشان خاطري يا يونس.. خلي الدكتوره تدخل

يونس غمض عيونه بعصبيه وخرج وكله خرج بعده وقدريه لسا هتتكلم جلال شدها بحده وخرجوا .. والدكتوره دخلت

تسريع الاحداث..

بعد شويه الدكتوره خرجت… فعلا هي بنت بنوت يا يونس باشا

قدريه من صدمتها سكتت و مقدرتش تتكلم

يونس دخل لِ كيرال وابتسامه سعاده منوره وشه بس اول ماشافها بتعيط اتخض وجري عليها….. كيري ياحبيبتي مالك اهدي بس متعيطيش.. بلاش دموع اهدي

كيرال بشهقات طفوليه سحرته….. هي هي ليه بتعمل معايا كدا انا انا والله بعتبرها في مقام ماما ليه بتعمل معايا كدا ليه نظرات الكر*ه الِ فِ عنيها ليا لييييه

يونس معرفش يقول ايه اخدها فِ حضنه وفضل يمسد على ضهرها وشعرها…. اهدي خلاص اهدي انا معاكي

مسحت دموعها بظهر ايدها ببراءه خطفت قلبه….. مش هتسيبني صح

يونس بابتسامه….. مش هسيبكب

كيرال بطفوله…. ابدا


 

ضحك وقرص وجنتها … ابدا

كيرال مد ت صابعها الصغير بطفوله….. اوعدني

يونس ضحك باستغراب….. اي

كيرال بطفوله…. اي دا معقول مش عارف اي دا وعد الخنصر

يونس ابتسم على طفولتها و شبك صابعه في صابعها….. وعد… واضاف بحنيه…. قومي يالا البسي عشان نمشي بقيتي احسن صح

كيرال هزت راسها ومن جواها مبسوطه باهتمامه وحنانه عليها.. اضاف وهو ينهض ويتجه للخارج….. انا برا لما تخلصي اندهيلي

قدريه اول ما شافته وقفت ….. يونس

يونس رفع ايده ووجهه كلامه لِ والده….. والدي اتفضل انت فِ عربيه تحت مستنياكو وانا هجيب كيرال وهاجي في عربيتي

قدريه كشرت…. انا هسبق

جلال بغضب من افعال زوجته ورتب على كتف يونس…. ملكش بركه الا مراتك يايونس كيرال بنت حلال وطيبه ولو لفيت مش هتلاقي ضُفرها…. يالا يازوزو

زينب بسرعه… هطمن على كيرال بسرعه يابابا

ودخلت اطمنت على كيرال وخرجت

تسريع الاحداث


فِ العربيه

يونس متابع كيرال بشغف ةخب ظاهر في نظراته..

كيرال مره واحده صرخت…. استنى استنى حااااااسب

يونس وقف العربيه ولفلها بخوف….. مالك فيكي حاجه

كيرال بخجل وفِ نفسها…. لدرجادي بيحبني وخايف عليا من اتفه حاجه يارب يفضل علطول كده…. احم في في قطه

يونس رفع حاجبه باستنكار…. قطه

كيرال ببراءه…. ايوا قطه مستخف بيها ليه مش روح

ابتسم… لا روح ياستي

كيرال بدلال فطري…. نوسي ممكن طلب

يونس بحنيه….. بعد نوسي دي الي انتي عاايزه لو طلبتي حياتي اديهالك… ههه ارفعي النقاب عايز اشوف الفرواله

رفعت النقاب على استيحاء…. ممكن اطلب طلب ممكن انزل اجيبها عشان خاطري

يونس بيكر*ه القطط بس بسبب تلك اللمعه التي في عينها وابتسامتها الساحره عشقهم .. بليز

ضحك وفتح العربيه وهي بلهفه لسا هتنزل مسك ايدها بغيره…. نزلي النقاب

نزلت النقاب بسرعه وجريت على القُطه….. الله دي حلوه اوي اوي يا نوسي

يونس بضحك…. نوسي بقا انا الرائد يونس جلال الدين يتقالي يانوسي هههه

كيرال بطفوله…… ه‍ ناخدها صح

هز راسه وهي صرخت بفرحه وفضلت تطنط بطفوليه…. احلى يونس في الدنيا والكون كله

يونس بضحك على طفوليها….. الناس


 

وقفت وبصت لقت فعلا بعض الناس وافقين بيبصُوا لها اتكسفت واخدت القطه وجريت على العربيه.

يونس اتنهد براحه وفرحه لفرحتها ولحقها على العربيه

بعد دقايق وصلوا البيت وكيرال كانت هتروح شقه حماتها بس يونس مسك ايدها وطلع بيها على شقتهم.

كيرال لسا هتتكلم يونس سبقها… انتي لسا تعبانه واما اشوفك بقيتي كويسه هبقى انزلك معايا… يالا عشان همو. ت وانام

كيرال بكسوف…. يونس ممكن نصلي مع بعض

يونس لف ايده على خصرها بحب….. اكيد

نوسي ممكن تساعدني احمي القطه…. عيوني اطلبي انتي بس..

خرج من الحمام وهو لابس شورت فقط وبيجفف شعره بالمنشفه بس فجأه رمى المنشفه من ايده وقال بغيره وغضب مُزيف…. الله الله ايه الِ بيحصل هنا دا

كيرال بخوف وهي ضامه القطه الي نامت على صدرها بحمايه … ف في اي

يونس اخد القطه وحطها على الكنبه وشاور بايده على صدرها….. دا مكاني انا بس فااهمه انا الي انام هنا… ويالا عشان نصلي وننام


 


فتخت عيونها على وسعها من جراء. ته ومشت معاه من غير كلام.. خلصوا صلاه.. يونس مادلهاش فرصه وشدها لسرير واخدها فِ حضنه ونام

بقلمي بسمله بدوي

كيرال فاتحه عيونها مش مصدقه الي حصل ووجها احِمر جامد بكسوف وانفاسها متسارعه…. ااا ي يونس ا

يونس كبل قدميها برجله ودفن وجهه فِ شعرها بحب….. نامي يا قلب يونس

غمضت عيونها واستلمت لِ حضنه ونامت وهو لاول مره ينام وهو مرتاح ومطمن كدا

شويه و صحا على صوت فون مش مبطل رن… بس قفل عينه اول ما شاف كيرال قايمه براحه خالص .. واخدت الفون بسرعه وردت… الو ياحبيبي… انا بخير طول ما انت بخير…. مش هتصدق انا بنت والله العظيم لسا بنت الدكتوره قالت كدا ومش واحده بس… ههه ولا انا فاهمه حاجه بس فرحانه اوي اوي بكدا…. وانت كمان وحشتني ياحياتي

فجأه الفون وقع من ايده و في ثانيه لقت نفسها في حضن يونس ابتسمت ببلاهه…. نوسي عامل اي… ااا انت بتبرق كدا ليه

يونس بغيره وحده….. مين دا يامحترمه الِ بتكلميه في

ساعه زي دي الفجرررر…. ميييييين رُدي

سكتت بخوف والدموع بتلمع في عيونها.. انحنى اخد الفون وفجأه عيونه احمرت وعروق رقبته برزت….. حبيبي… مسجلااااااااه حبيبي..


يتبع..


7


وفجأه عيونه احمرت وعروق رقبته برزت..... حبيبي... مسجلااااااااه حبيبي.... رُديييي ايه اتخرصتيييي الوقتي 

كيرال من خوفها عيطت وحطت ايدها على ودانها وفضلت تترعش وتتكلم كلام مش مفهوم..... ا انت زيه.. انا ك كن ت فكراك. بتثق.. فيا وبتحبني بجد.. بس بس انت انت زيه انا انا ق قولتلك ق قبل كدا اني ب بخاف من الصوت العالي اا نت وحش زيه 

يونس اخد نفس وغمض عيونه لفتره وفتحهم لقاها بتجري على الحمام مسكها بسرعه.... استنييي عندك انتي راحه فين.. رُدي عليا مين دا 


كيرال بتألم من قبضته القويه الِ قابضه جامد على ايدها.... ااه اه دراعي لو لو سمحت سيب ايدي انت بتوجعني كدا والنبي اااه اديييدي 

يونس غيرته عمته وشدد من ضغطته على ايدها..... مش هتزفت اخلصييي قولي مين دا  

كيرال ببراءه ودموعها مغرقه وشها..... هقولك بس بس توعدني مش تقول لحد 

يونس رفع حاجبه باستنكار.... اخلصيي 

اتخضت من صوته العالي وبتحاول تفك ايده الِ محاوطه خصرها بتملك شديد.... دا دا احمد اخويا الِ كلمتك عليا وهو مسافر.. اااه اه ايدي اااه حرام عليك انت وحش اوي وحش ابعد عنيي معُتش ليييك دعوه بيا خااالص فاااهم انت اصلا زيه ماااتفرقش عنه حاااجه اااه ايدي اااه 

يونس ابتلع غضته بحزن من تسرعه ولسا هيقرب زقته 

قاعد وباصص على الباب مستنيها تطلع بس طولت اوي سامع صوت عياطها الِ حااسس كأنه سك*ينه بتغُز فِ قلبه.... ياكيري انتي كويسه.. اطلعي يحبيبتي بقا متوجعيش قلبي عليكي.... لو مافتحتيش هفح انا... بقا كدا طيب انتي الِ اضطرتيني اعمل كدا وانا بصراحه همو. ت واعمل كد.. وقبل مايقوم كان الباب مفتوح بس متوارب...... ا انا انا هدومي اتبلت من الدُش الغبي الِ جوه شكل الميا هتقطع 

يونس ضحك.... تقطع ههههه لا الميا مش بتقطع هنا تلاقيقي معرفتيش تستعملي الدُش اصله تاتش


كيرال فتحت الباب وقالت بغضب طفولي..... قصدك اي ياااعني اني جهله ومابفهمش فِ التكنولوجيا 


يونس بلع ريقه بصعوبه وفاتح عيونه على الاخر ونظراته كانت جر. يئه اوي... كيرال ثواني وصرخت بخجل وقفلت الباب بسرعه.... يلهوي يلهوي دا شافني يالهوي عليا وعلى غباااءي وتسرُعي الِ هيوديني فِ داهيه داا.. هخرُج ازاااي اناا الوقتي انا انا مكسوفه اوي هبصُله ازاي الوقتي 

كيريي ياقلب يوونس افتحي الباب جبتلك بشكير 

كيرال فتحت الباب براحه ومدت ايدها عشان تاخد البشكير بس يونس استغل الفرصه ودخل بسرعه 

كيرال بصراخ وهي بتضر. به ... عاااا اخرُج اخرُج بسرعه ياقليل الادب 

يونس بضحك شديد.... ياابت ايدك اااه جت فِ وشي 

كيرال بخوف.... بجد فين

 يونس بخبث... فِ عيني ااه 

كيرال قربت ببراءه ووقفت على اطراف صوابعها ونفختله فِ عينه بس فجأه شهقت بخجل اول ما حست بايده بتحاصرها عند الحيطه وقرب منها وهو مغمض عينه.. وهي غمضت عيونها باستسلام بس مره واحده افتكرت الِ عمله ابتسمت بمكر وبحركه سريعه حطت اديها تحت الدُش وتلاقئي الميا نزلت 

يونس بِعد وهو مش فاهم ايه الي حصل ومصدُوم بس ثواني ومهم ان كيرال هي الِ عمات كد... بقا كد طيب واخدت الدُش الصغير وغرقها ميه وهي عملت زيه وفضلوا يرشوا على بعض ميا لحد ما هبطوا.... اااه معتش قادره 

يونس بخبث.... اشتالك 


قربت منه بدلع.... ياريت يانوسي

يونس بلا وعي... بتتكلمي جد دا انتي تُأمري ولسا هيقرب زقته بطفوله وجريت على برا..... بيعيييينك يااا نووسي والله لاخد حقي اصبر عليا بس .. يونس قعد يضحك على تصرفاتها وطفولتها الِ هتجننه قريب

عند نارين فوق قاعده وقدريه معاها 

قدريه بخبث.... انتي هتُسكتي يانارين اذا كُنتي انتي هتسكتي انا مش هسكت 

نارين بغِل.... مين قال اني هسكُت بس اما اخدت حقي منها وعرفتها مين هي نارين الصايغ ما يبقاش اسمي نارين 

قدريه بتوجس من نظراتها الِ مش مبشره بالخير.. هتعملِ اي 

نارين بتوعد.... كُل خير.. انا هنزلهم تحت مش هفضل انا كدا واقفه بتفرج ويونس بيضيع مني... البت الصراحه حلوه اوي كأنها عروسه لعبه انا اول ما شوفتها قولت انها مش حقيقه ولا نظراته ولهفته عليها هتجنني...


قدريه بغِل..... انتي وشطارتك بقا عاايزه ميشوفش غيرك.. يالا تعالي انتي هتروحي شقته وانا هنزل شقتي مش عايزه احتك بالبت دي عشان مش هضمن ردود افعالِ.. بس انتي عايزاكي زي ظلهم اوعي تسيبيهم فاهمه يالا تعالي 

عند كيرال تحت لبست سلوبيت وبلوزه للبطن وعمله شعرها قطتين واخدت فونها واخدت ورقه والم وقعدت على السرير 

يونس لسا هيتكلم بس سكت اما شافها بتذاكر قعد قدامها على الكُرسي وهي ماخدتش بالها وكانت مركزه فِ المُذاكره وهو فضل يتابعها بدون ملل وابتسامه سعاده منوره وشه 

كيرال رمت القلم بطفوله.... اوووف بقا دا انتِ ماده بارده 

يونس قام وقعد جنبها ومسك القلم.... مالك.. مادة اي دي الوحشه الِ مخلي قلب يونس زعلانه كدا

كيرال مقدرتش تخفي ابتسامتها..... الفيزيا بارده اوي

يونس مثل الجمود... امم لا ماينفعش الكلام دا طبعا قومي كدا.... هزت راسها بطاعه وفجأه لقت نفسها قاعده على رجله لسا هتعترض سبقها.... امم بس تصدقي عجبتني اكتر من الاول ياقلب يونس اصرارك على تعليمك رغم انك باباكي خرجك من التعليم الا انك مستسلمتيش وكملتي 

كيرال بعفويتها المعتاده..... انا بحب الدراسه اوي يانوسي.. مع اني كُنت في الاول مش بحبها بس ملقتش حاجه اهرب فيها من الي بيحصلي غيرها... بقلمي بسمله بدوي


يونس مد ايده وبعثرلها بعد الخصلات بمرح.... حتى وانتي منكوشه حلوه ههههه .. المهم قوليلي بقا ايه الي مش فهماه 


ثواني واندمجت معه بالحديث وقد اعجبتها شرحُه.... الله شرحك جميل اوي احسن كمان من اليوتيوت 

يونس بغرور.... طبعا يا بنتي انتي جوزك مش اي حد برضو 

عبست بطفوله..... مغرور 

يونس بخبث...... اممم بقا كدا وانا الِ اتصلت على زيدان صحبي باباه صاحب مدرسه ثاانوي لغات وقدمتلك فيها

فتحت عيونها على مسرعيها بعدم تصديق ومره واحده حضنته وقبلت خده .... بجد بجد انت احسن نوسي في الدنيا كلها والله 

يونس وهو بيرجعها لاحضانها وبخبث.... مش كُنت وحش من شويه.... عبست بطفوله....انت نص نص حلو مش حلو اوي.. انت وجعتني اوي ايدي كانت بتوجعني اوي واصلا كان اخويا 

قبل يديها برقه ومسح على شعرها بحنيه..... اسف حقك عليا وقرب منها وهي غمضت عيونها بس الجرس رن..... يووووه بقا فِ ام الجرس داااا ايييييي.. مش عااارف اتلم على البت شويه يااااجدعااااان عاااايزه بوووسه بووسه واااحده وفتح الباب لقا نارين في وشه قفل الباب بسرعه..... اعوذ بالله من غضب الله.... كيرال ضحكت جامد عليه وهو فتح الباب وابتسم ابتسامه موصلتش لعينه....ونارين اتعصبت جامد.... ايه شوووفت عفريت 

يونس بتسرع..... امررررر... احم احم في حاجه.... ابتسمت بخبث.... انا مش عارفه اقعد لوحدي فَ هقعد معاكم هنا واهو نونس بعض بدل الملل دا... يونس لسا هيتكلم..... اااه اسندني يايونس ابنك تعبني اوي اه 

كيرال بصتله تشوف ردت فعله.... لا يا نيران دي شقتها وانتي شقتك فوق.... بس .. يونس بجمود: مافيش بس.... اطلعي 

 نيران كشرت وطلعت بسرعه وبتتوعدلهم.. بقا كدا طيب  

كيرال فرحت اوي بردت فعله.... يونس دخل الطبخ وخرج معاه كاسه لبن مد ايده لها بحنيه كالاب وبنته .. يالا عشان تنامي فِ مدرسه الصُبح..... كشرت بحزن.... مش بحب اللبن

شدها وقعدها على رجليه.... نزلني لا نزلني يا يونس عيب كد نزلي هو كل شويه تقعدي على رجلك انا مش صغيره على فكره... يونس بخبث..... فِ عقاب على فكره لو مشربتيهوش

عبست بخوف... ع عقاب اي لا انا هشربه اهو.دا اللبن حلو اوي اوي .... يونس ضحك.... خوافه يالا عشان وراكي اسكوول الصبح .... جريت بحماس ونامت....انا نمت اصلا

ثواني وكان واخدها فِ حضنه وراح فِ سبات عميق 

فِ الصباح يونس قام الاول وعمل روتينه ولبس بدله شغله.... يالا ياقلب يونس اصحي عشان كدا هتتأخري على المدرسه

اول ما سمعت سيره المدرسه جريت على الحمام وهو فضل يضحك على تصرفاتها العفويه الِ حببته فيها اكتر 

تسريع الاحداث جهزت وخرجت لابسه يوني فورم المدرسه وجيب والنقاب الابيض وكانت عامله زي الملاك فيهم وهو ابتسم بسبب شكلها الملائكي.... نزلي الخمار شويه ياقلب يونس والبسي شراب طويل بلاش دا 

حاضر... كدا كويس...هز راسه وقال بحنيه.... عايزك فِ موضوع مهم ياقلب يونس.... ابتسمت بفرحه على الاسم دا بس ثواني وتلاشت اما قال.... بلاش تعرفي حد اني جوزك


 عشان هتشوفيني في المدرسه كتير ويقولها جوزها وما جوزها وكمان عشان انتي لسا صغيره اوي على الجواز 

هزت راسها بحزن.... حاضر هو حس بحزنها.... مالك بس ياقلب يونس.... هو هو انت مستعر مني يا يونس.... انا دا انا فخور بيكي جدا بس عشان مش عايز حد يقول نص كلمه عليكي وعايزه السنه دي تعدي على خير من غير مشاكل 

ردت ببراءة خطفت قلبه... بجد يانوسي..بجد ياقلب نوسك.. مش يالا.... يالا 

تسريع الاحداث وصلوا المدرسه وعملوا اللازم ويونس ودعها ومشا وهي دخلت فصلها بخجل شديد وتوتر وراحت قعدها في الاخر لحد ما المدرس دخل شرح وبالتدريج نست خوفها وفضلت مركزه وتجاوب معاه عدى نص اليوم الدراسي وفِ الفسحه كانت قاعده لوحدها جت بنت ملامحها هاديه... هاي ممكن نتعرف انا رودي معاكي في الفصل وحابه نكون اصحاب... هزت راسها بفرحه... طبعا انا كيرال وليا الشرف انك صحبتي ... ممكن اشوف شكلك عندي فضول اوي وماتخافيش كلنا هنا بنات والولاد فِ المطعم التاني.. رفعت النقاب على استحياء.... حاضر وفجأه سكتت بخوف والدموع اتكونت فِ عيونها اما شافت شله بنات وقفوا قدامها..... اي دا اي دا مش دي البت بتاعه الفيديو.... ايوا هيا والله وقربوا منها.... تعالوا يابنات عندنا حفله على البنوته الجديده مش هتصدقوا مين دي البنت بتاعت حاله الاغتصا*ب الي قالبه السوشيال.... ازاي يسمحوا للاشكال دي تدخل هنا.. انا هتنقل فورا من المدرسه... فعلا معاكي حق ازاي تدخلوها 

كيرال دموعها نزلت وجريت وفجأه خبطت فِ صدر عضلي رفعت عيونها وابتسمت اول ماشافته يونس اخدها ورا ضهره وهي مصدقت كأنها لقت امانها.. وقف في وش البنات وريأكشن وشه مش مبشر بالخير وبصوت عالي هز اركان المدرسه كلها ورعبهم....



8


وقف في وش البنات وريأكشن وشه مش مبشر بالخير وبصوت عالي هز اركان المدرسه كلها ورعبهم…. اييييه الِ بيحصل هنااااا بالظبط عااااايز افهم

عليت الهمسات وفِ بنت منهم قربت منه بدلع وعيونها بتنظرلُه باعجاب صريح… ايه دا مش معقول يونس وحشتني اووي

كيرال اول ما سمعتها قالت كدا سابت ايد يونس وبصتله مستنيه ردُه.

يونس بحده…. يونس باشا يا جود وبعدين ايه الِ انتِ عملااه دا واي جو البلطجه الِ عملاه دا هو ايه الِ عندنا حفله جديده على البنت الجديده يا بنات

جود بخوف من نبرته الحاده….. انا انا بس برحب بيها وبعدين انت مهتم كدا ليه

يونس بعصبيه… مااا اتعوتش اشووف الغلط واسكُت عليه وبعدين مش حرام تسوءي سُمعت بنت دا انتي يعني بنت زيها

جود بعصبيه…. انا عاايزه افهم الوقتي انت محموق عليها اوي كدا ليه الله.. وكمان انا مش بسوء سُمعتها.. هي سُمعتها وحشه لوحدها ولو مش مصدقني اسأل اي حد عليها هيقولك كدا والِ يثبت دا الفيديو.. دي وحده شمال مش محترمه وفجأه سكتت من الصفعه التي تلقتها.. تراجعت للخلف بخوف شديد من منظره المرعب كانت عروقه بارزه وعيونه اسودت اكتر…… اسكُتييي خااالص مش عاااايز اسمع صووووتك فااااهمه كلمه زيااااده وهتصرف تصرف مش هيعجبك ابدا.. وفجأه طلع فونه….. كله يجييي كدا قدااامي عشان نقفل الموضوع دا خلاص عشان يمين بالله لو سمعت ان في حد دايقها ولا جه جنبها يبقى فتح علييييه ابواااب جحيم يونس جلال الدين سااااامعييييين… “فتح الفون وجاب فيديو بتاع الحادثه.. كيرال فتحت عيونها برعب وجسمها بقا بيترعش بشكل ملحوظ ويونس مكنش مركز معاها كان كل همه يدافع عنها وياخد حقها.. الفيديو كان مشوش مش جايب حاجه غير الوشوش.. يونس وقف الفيديو… ركزوااا كدا في وشها البنت الي فِ الفيديو ابيض بكتير من ايديها الي باينه ورجليها وكمان ركزوا كدا قدم الفيديو شويه لاحظتوا ايه… البنت هنا قمحيه شويه عكس لون بشره كيرال.. دا حاجه.. تاني حاجه الابجوره مختلفه عن هنا والكوميدنه هتلاقوها هنا زرقا وقدم الفيديو وهنا بيضا وهنا بينك دا معنا ان الفيديو متفبرك ومش حقيقي .. البنات نزلوا رءوسهم فِ الارض وواحده ورا التانيه بقوا يعتزروا من كيرال.. يونس ابتسم لها وهي بدلته الابتسامه باتساع وعيونها بتلمع فرحه كأنها بتشكُره.. يونس بجديه…. يااالا كُل واحده على فصلها كُله مشا وكيرال لسا هتمشي مسك ايدها بسرعه ولفها ليه.. وحشيني اوي ياقلب يونس


ابتسمت بكسوف ووجهت انظارها للارض…. شكرا يانوسي

يونس مد ابهامه ورفع دقنها ليه وبص فِ عيونها بحب.. مافيش شُكر ما بينا يا قلب يونس دا واجبي اهم حاجبه اشوفك ابسامتك الِ بتخطف قلبي كُل مرا دي… بحبك ولسا هيقرب منها

كيرال بعدت خجل…. ش شكرا اا انا انا اتأخرت اوي سلام..

يونس بعبس زي الطفل… بقا كدا يعني كُل الكلام دا وبحبك هو دا ردك..

قربت منه بكسوف وقالت بصوت واطي…. بحبك يا نوسي نهت كلامها وفرت بسرعه وهي تكاد تختنق من كُترت خجلها وسرعه دقات قلبها التي لا تتسارع بهذا الشكل الا عندما تكون بجانبه..

انتهى اليوم الدراسي… كان يونس يقف امام سيارته فِ اخر الشارع بعيد عن الانظار بنتظر كيرال التي خرجت وعيونها لونهم تغير واصبح كالعسل صافِ باللون الاصفر وبهما لمعه سعاده اسرت حواسه وخطفت انفاسه ابتسم لها بهيام وهي تودع صديقاتها ببراءه…. باي اشوفكوا بكرا يابنات

_ نكلمك واتس بقا يا كيري .. اي رأيك نوصلك

ابتسمت بخجل…. تمم.. لا انا بحب اتمشى للبيت باي وتوجهت لِ اخر الشارع بخطى بطيئه بتجاه يونس وهتفت برقه….. اتأخرت عليك يا نوسي

ضحك بمرح.. واللهِ انتي مش هتهدي الا اما نتمسك بفعل فا.ضح يا شيخه فِ الشارع.. ضربتُه بخفه.. بطل بقا الله

فتح لها باب السياره بحركه رومانسيه ابتسمت بخجل..مرسي

تسريع الاحداث فِ المساء

كانت تجلس كيرال فِ البلكونه وفِ يديها كأس كوفي وتذاكر….. هووووف اخيرا خلصت

يونس من ورائها…. خلصتي اي هي المذاكره بتخلص

زمت شفتها السُفليه بطفوله… لابس خلاص معُتش قادره 5ساعات مذاكره كتير عايزه ارتاح شويه

يونس بخبث وهو يقترب منها….. اريحك انا


 

كيرال بخجل وهي تدفعه بخفه…. بطل قله ادب

يونس لسا هيتكلم سمعوا صوت صريخ جامد…. اي دا في اي اي صوت الصريخ دا منين

كيرال بخوف وهي تتشبت فِ ذراعها….. ماتسيبنيش خُدني معاك …. يونس بنبره حنونه…. اهدي ياقلب يونس هروح اشوف في اي بسرعه…. هزت راسها على مضض…. ماشي بس مش تتاخر عليا .. هز راسه بسرعه ومشا….

كيرال قاعده وهي ضامه قطتها لِ صدرها بحنان وبتنيمها

بقلمي بسمله بدوي..

ادُخلي يا نيران.. كيرال سمعت الجُمله من هنا ووقفت بصدمه حطت القطه على الكنبه ووجهت انظارها لِ يونس باستغراب.. يونس فهم وقال بهدوء… احم نيران هتقعُد معانا هنا يا كيرال.. هي اثرت تقعُد معاكي وعايزه تتعرف عليكي اكتر وتتصاحبوا..

كيرال اتجاهلت كلامه كله وهتفت بخوف.. مين الِ كان بيصرخ..نيران اتكلمت بسرعه..انا اصلي وقعت ويونس حبيبي خاف عليا واثر انزل اقعد معاكوا و عشان تخلي بالك مني

كيرال بصت لِ يونس الِ اتعصب….. نيران عايزه تتعرف عليكي اكتر ياكيرال وهو دا سبب وجودها هنا… انا ورايا كام ملف هدرسُه كدا فِ المكتب هروح اشوفهم.. قلب يونس عايز القهوه بتاعتك هي دي الي بتغيرلي مودي وبتخليني اركز اكتر

ابتسمت بطفوله ونست كل حاجه وراحت تعمله القهوه وهو مشا… نيران بتريقه…. قلب يونس… قهوتها بتغيرله موده قال.. دي طفله هتعرف تعمل حاجه عِدله اصلا… مُحن.. قامت دخلت لها المطبخ…. كيرال

كيرال بصتلها ومتكلمتش قربت منها بابتسامه مزيفه…. اوعي اكون بتقل عليكي بقعادي هنا

كيرال هزت رأسها بلا بطيبه.. نارين بطيبه مصطنعه… اي رأيك نكون اصحاب… نفسي يكون عندي اصحاب معنديش تقبلي تكوني صحبتي

لانت ملامح كيرال بشفقه ومدت يدها ببراءه… طبعا اصحاب

نيران بخبث….. احكيلي بقا كُل حاجه عندك وايه الي حصل النهارده واول يوم مدرسه كان ازاي

كيرال حكت لها بعفويتها المعتاده واخبرتها بكل شئ عنها وما حدث اليوم ببراءه لا تنفع مع تلك الح. يه مطلقاً التي ستستغل كُل حرف وبالاخص ما حدث اليوم جيدا… انتهت كيرال من سرد ما حدث وتجمعت الدموع فِ عينها وهتفت ببراءه….. كنت خايفه اوي ومرعوبه بس اول ما شوفت يونس اطمنت بالِ عمله ودفاعه عني وفرحت اوي اوي

نيران بخبث وطيبه مزيفه….. اممم يارب تفرحي على طول

كيرال بسعاده….. تسلمي بجد انتي طيبه اوي

قاطعها صوت يونس….. كيرال ياالا عشان عندك اسكول بُكره


 


كيرال بحماس…… حاضر تصبحي على خير يانارين وجريت على اوضتها… نارين بقيت تنظر لِ اثرها بغل وخرجت

يونس لسا هيدخل اوضه مع كيرال.. نارين مسكت ايده…. يونس استني انت رايح فين انا عايزاك معايا انا محتاجالك

يونس بجمود….. اطلعي شقتك يانارين مش خلاص اتعرفتي عليها اطلعي… وبعدين اطلع معاكي ازاي وانا لسا فِ اول اسبوع جواز لازم اكون معا كيرال دا حقها

نيران كبتت غلها وقالت بنبره راجيه خبيثه…. طب خلاص الي انت شايفه بس والنبي سيبني هنا معاكوا انا خايفه اوي اقعد لوحدي سيبني هنا والله مش هاتحسوا بيا خلاص والنبي

هز راسه على مضض…. طب ما تنزلي تقعدي مع ماما

نارين بسرعه…. مش هعرف اخد راحتي وكد

رفع حاجبه باستنكار….. وانتي هنا واخده راحتك

قربت منه بدلع…. طول ما انا معاك بكون مرتاحه كفايا انك معايا في نفس المكان ياحبيبي

يونس صدها براحه وابتسم ابتسامه موصلتش لِ عينه…. تصبحي على خير…. ابتسم بخبث….. وانت من اهلي

كيرال واقفه قدام المرايا تسرح شعرها وبتحُط كريم على ايديها ورقبتها ورجليها غير منتبهه لِ ذلك الذي يتابعها بجراء*ه شديده وهيام….. قلب يونس لسا صاحيه ليه

كيرال اتخضت واتكسفت جامد وهيا بتقوم قامت متكعبله ولسا هتقع يونس لحقها بسرعه ووقع وهي فوقيه بقوا سارحانين فِ عيون بعض… غير منتبهين لتلك الح. يه التي تصور كُل هذا… كيرال لسا هتقوم يونس شدها ليه ولف ايده على خصرها بتملك شديد ودفن وجهه فِ عنقها يشتمه بقوه وكأنه اوكسُجينه… ويده تتحرك على جس. مها بلهفه…

كيرال بكسوف…. يونس عيب كدا سيبني ورايا اسكول بكرا


يونس فاق واتنهد بجمود مزيف….. احم.. هغمض عيوني ثانيه لو لقيتك لسا قدامي ه‍ مكملش جملته وجريت على السرير شدت الحاف ونامت تحت صوت ضحكاته الرجوليه… ههه خوافه ثواني واستلقى بجانبها واخدها فِ حضنه وهو يدفن وجهه في شعرها كالمعتاد وفي ثانيه كان يغُط في نوم عميق براحه .. فِ الصباح..

صحيت قبله بحماس.. اندهشت اما لقيته لسا نايم غصب عنها مدت يدها بخجل تلمس ذقنه وملامح وجهه برقه… شكلك برئ اوي ولطيف سوو كيوت يانوسي وانت نايم فجأه شهقت بخوف وهي ترى نفسها محتجزه بين يديه وهو معتاليها وقرب وجهه من وجهها بعشق…. قلب نوسك وانحنى طبع قُبله طويلة على وجنتيها…. قومي يالا عشان متتأخريش على المدرسه

ابتسمت بفرحه طفوليه…. فوريره ياباشا

تسريع الاحداث جهزوا نفسهم وفطروا واتوجهوا للمدرسه ويونس اتنهد براحه اما لقا نيران نايمه

يونس في السياره وهو يمسك بيد كيرال بحنيه… بلاش اكل شيبسي من برا والكلام دا انا عملتلك حاجه خفيفه في اللانش بوكس وتفاحه وعصير التفاح الي بتحبيه

ابتسمت على حنيته وطبعت قُبله سريعه على خده وغادرت السياره بسرعه تحت خجلها… ما سافت ما دخلت المدرسه فجأه شهقت بصدمه وعيون متوسعه بخوف وهي تتطالع الصور التي على الجدران صور لها هي ويونس في اوضاع ليله امس…

جود بخبث….. وعملالي فيها الخضره الشريفه ونقاب وبتاع وانتي اصلا *** وانا كنت همو.ت حرفيا واعرف بيدافع عنك ليه ومحموق اوي كدا ليييه اتااريكي بتغريه وعلى علاقه

قرب شاب ملامحه خبيثه….. طب اشمعنى هو يا مزه طب ما انا جتلك امبارح وقولتلك حابب اتعرف وانتي صدتيني…ليه بقا الجو دا وانتي مدوراها اصلا ونها كلامه وهو بيشد النقاب من على وشها وفجأه سكت بخوف وهو يرى يونس امامه ولكن هذه المره كان شكله كفيل بأن يجعل الواحد يصيب بسكته قلبيه من شده الخوف


يتبع..9


قرب شاب ملامحه خبيثه..... طب اشمعنى هو يا مزه طب ما انا جتلك امبارح وقولتلك حابب اتعرف وانتي صدتيني...ليه بقا الجو دا وانتي مدوراها اصلا ونها كلامه وهو بيشد النقاب من على وشها وفجأه سكت بخوف وهو يرى يونس امامه ولكن هذه المره كان شكله كفيل بأن يجعل الواحد يصيب بسكته قلبيه من شده الخوف.... انا انا 

يونس بشر وغضب جحيمي .... وحيات امك لربيك.. دي ايدك الِ لمستها بيهااا صح وقرب منه بهدوء مُخيف وبحركه سريعه تناه كسر*ه


جود بصراخ..... يا يووونس ياا يونس سيبه هيمو. ت فِ ايديك كدا.. ووجهت كلامها لِ كيرال بغِل..... كله بسببك انتي كله بسببك مبسوطه الوقتي 

كيرال بخوف وسط دموعها..... يا يووونس يااا يونس والنبي سيبه ارجوك... وغلاوتي عندك لتسيبه 

يونس نفضه من ايده بشمأزاز.... رحمتك مني ياا**** المره الجايه لكون منهيك على الاخر.. المراادي قرصت ودن بس 

كيرال قربت من الجُدران بحسره وقهره ودموعها مغرقه وشها.... حسبي الله ونعم الوكيل... بقيت تشيل الصور بعصبيه وتعيط جامد....دوول حتى محترمووش نقااابها ونزل الصور بوشها وشعرها وكمان لبس بيتي!!! 

يونس جري عليها اول ما شافها بالحاله دي ودارها ليه وهي ابتسمت غصب عنها...... مبسوط الوقتي لو كُنت معرفهم لني مراتك مكنش دا كُله حصل!!

يونس بصلها كتير ومره واحده شدها ليه وقال بصوت عالي...... كُله يجي كدا... الصور فعلا حقيقيه... "شهقه خرجت من افواههم بصدمه وبصوا لِ كيرال باستحقار الِ اتصدمت اكتر ولسا هتمشي.. مسك ايدها وباسها قدامهم.... كيرال مراتي 

جود بعصبيه..... يعني ايه مش فاهمه يعنيي اي مراتك لا لا انت كذاب انت بتقول كد بس عشان تصلح الموقف بس صح 

يونس اتجاهلها.... كيرال مراتي دي حقيقه 

جود بحقد عليها..... طب ليه مااقولتش من الاول وليه جاي تقول الوقتي

 يونس ابتسم ببرود.... مع انها حاجه ما تخووصكش بس مع ذلك هقول.... اسباب كتير.. منها مش عايز حد يقول حد يقول انها مرات صاحب المدرسه ولا مرات مدرس الفيزيا الِ عليها وانتوا ما هتصدفوا تتكلموا وتقولو دي عشان مراته نجحها والجو دا طب وليه ما انا في غنى عنه 

جود بطمع..... اي دا انت اخدت المدرسه وبقت ليك 

يونس هز راسه ببرود.... اظن دي حاجه متخوصكش.. انااااا عاااااايز اعرف مييين الِ عمل كدا بالصوووور دي 

مفيش رد اتعصب اكتر.....بقا كدا طيب ورب الكعبه لاخليه يندم على اليوم الِ فكر بس مجرد التفكير فِيها.. شد ايد كيرال دخلوا جوا المكتب

كيرال قعدت على الكنبه بهدوء مش طبيعي وبصه قدامها

يونس نزل قدامها ورفع بانامله دقنها بحنيه..... قلب يونس زعلانه لسا... انا اخدتلك حقك اهو

كيرال بدموع وانهيار...... هو انا ليييه بيحصل معايا كدا هاا انا انا عملت اي 

يونس بحزن على حال صغيرته..... المؤمن من صاب يا قلب يونس 

كيرال بعييط..... انا تعبت والله العظيم تعبت انا كر. هت المدرسه دي خلاص معُتش عايزه ابقى فيها ارجوك خُدني من هنا ارجوك 

يونس اخدها فِ حضنه بحنان..... اهدي اهدي يا قلب يونس الي انت عاايزاه بس اهم حاجه متزعليش وتعيطي انتي مش عارفه دموعك دي بتعمل فيا ايه من جوا 

كيرال اتشبتت في رقبته وكأنها وجدت الامان فيه.... بعد فتره يونس بعد اما حس بثقل نفسها عرف انها نامت... اشتالها واخد شنطتها وروح بيها وطول الطريق بيفكر فِ الي حصل وبيربط الاحداث ببعضها وفجأه وقف العربيه مره واحده بعصبيه..... يااابنت ال****** عشان كدا اصرت امبارح تبات فِ الشقه 

كيرال بفزع.... في في اي ايه الي حصل احنا فين انااا فين انت مين 

يونس لفلها بسرعه... اهدي اهدي انا يونس متخافيش 

كيرال قعدت جنبه بسرعه وحضنته..... انا انا خايفه اوي اوي يايونس انا انا شوفت حلم مش مش كويس يا يونس وبعييط... اوعى تسيبني يايونس بالله عليك انا وثقت فيك وامنتك عليا والنبي ماتخذلني يايونس انت انت وعدتي

يونس اخد نفس وشدها وقعدها على رجله وخدها في حضنه.... وانا عند وعدي.. عمري ما هسيبك ياقلب يونس وعقله ودُنيته كلها... ارتاحت من كلماته ودفت وجهها فِ رقبته.. خليك معايا على طول انا ببقا مرتاحه معاك... يونس فرح بجملتها ولسا هيقرب منها.. بِعد اول ما سمع خبط على الشباك.... كيرال ارجعي ورا .. هزت راسها بتثاوب.... حاضر 

فتح الشباك باستغراب.... نعم في حاجه 

الراجل بنظرات غاضبه..... فيه قله ادب انا ممكن ابلغ عنكوا بس انا مش عاايز مشاكل فا تمشي بسرعه وبطلوا قله ادب بقا والشغل دا اتقوااا الله 

يونس بعصبيه من لهجته ورد بثقه..... دي مراتي 

الرجل بعصبيه..... طاالما مرااتك مش ليكوا شقه تلمكوا اعملوااا فيها الي انتوا عااايزين انمااا شغل العربيات دااا غلط وكماان في الشارع 

يونس بعصبيه.... وانت مال امك يا عم 

كيرال بصوت باكي نائم..... يونس خلاص يالا امشي 

يونس بص للراجل بشزر ومشا بسرعه وقال بمرح لِ يخفف....مش قولتلك مش هترتاحي الا اما نتمسك فِ وضع مخل هههه..كيرال مقدرتش تمسك ضحكتها وضحكت ثواني وراحت فِ النوم تاني.. وصلوا البيت يونس اشتال كيرال ولسا هيطلع على شقته الباب اتفتح وطلعت قدريه..... اي داا يونس عااش من شاافك ياابني... بتتسحب كدا ليه ولا حتى سلام ولا كلام ولا كأني مش امك ايه لحقتك سحرتلك وكر.هتك فيا بنت جميله 


يونس بنفااذ صبر وهو يتجه لاعلى.... مش وقته الكلام دا يا امي ومشا 

قدريه بغل.... بقا كدا ماشي الصبر عليا بس زي ما خلتك تتجوزها بغباءي هخليك تطلقها..

بقلمي بسمله بدوي

يونس بحنان وهو يمسد على شعرها..... كيرال حبيبتي قومي غيري هدومك ونامي تاني يالا 

كيرال بنوم وكأنها بتهرب من الِ حصل ف النوم.... سيبني انام عايزه انام

يونس اخد بيجاما ليه وغيرلها هدومها ونيمها كويس وغطاها وقفل النور وخرج 

يونس بتوعد وشر...... نااريييين 

نارين اول ما سمعت صوته اترعبت.... يالهوي ماله دا ليكون عرف ان انا الي صورته امبارح يلهوي يلهوي

ناااااارييييييييييين 

نارين بخوف.... ن نعم 

يونس بابتسامه مغصوبه وتوعد...... اعمليلي اكل وتعالي عايزك 

نارين ببلاهه..... ها هو هو دا السبب الي مخليك تنده عليا كد

يونس بخبث.... اي مش عااجبك 

نارين بدلع..... عجبني ونص كمان ثواني والاكل يكون جاهز

يونس مسك ايدها مره واحده وشدها ليه..... عايزك فِ موضوع مهم 

نارين بسهوكه...... انت تؤمرني بس... ومشت ايدها على وشه بأثاره..... وحشتني اوي 

غمص عيونه وفتحهم ببرود وقال بخبث... اي رأيك اني هنام عندك النهارده 

نارين بفرحه وجراء*ه..... بجد طب ومستني اي يالا الوقتي

يونس بخبث.... كنت عايز اتكلم معاكي الاول انا خلاص معتش قادر استحمل البت الي جوا دي 

نارين بصدمه.... ها بت بت مين قصدك كيرال 

يونس بمكر..... ايوا اتخنقت منها وجبت اخري خلاص كانت جوازه همم ويوم اسود تصرفاتها طفوليه انا ما بحبش كدا انا مش ناقص شُغل الاطفال دا غير زعل امي بسببها 

نارين بخبث وهي تقرب منه بشده.... طب ما تطلقها 

يونس بعد بسرعه عنها.... احم ما هو مش هنا المشكله

نارين باستغراب...... مش فاهمه

يونس بخبث.... انا هخليها هي الي تُطلب الطلاق مش انا هخليها هي الي تطلع وحشه مش انا فهمتي

نارين بغل وفرحه... بجد عين العقل.... بس ايه الي غير حالك كدا بس اقصد قاطعها بمكر..... غير حالي اي انا كدا من اول يوم... كُل دا تمثيل اصلا انا بس هخليها مش بس تحبي لا تعشقني كمان وهقوم سايبها وبكدا اكون اخدت حق اخويا الله يرحمه الِ مو. تته بسبب انانيتها 

نارين بفرحه...... يعني كل دا تمثيل بجد وانت مابتحبهاش 

هز راسه بخبث..... ايوا ولسا.. اما خليتها تقول حقي برقبتي ما يبقاش اسمي يونس جلال الدين بس فِ حاجه مفرحاني اوي وعايز اعرف مين الي عمل كدا عاايز اشكُره 

نيران بتوجس..... حاجة اي

يونس بمكر شديد وتوعد..... عايز اعرف مين الي عمل الصور دي كدا وازاي عرف يعمل كدا على جدران المدرسه وجاب الصور دي مين

نيران بتسرع...... اناا الِ عملت كد

يونس ابتسم بشر ولسا هيلفلها ويعلمها الادب سمع صوت شهقات مكتومه بص ناحيه الصوت لقاها كيرال..... يونس انت تعمل كدا.. حرام عليك انا وثقت فيك... بس خلاص انا هريحك مني انهت جملتها واطلقت العنان لساقيها ولسا هتفتح الباب...


10


يونس انت تعمل كدا.. حرام عليك انا وثقت فيك... بس خلاص انا هريحك مني انهت جملتها واطلقت العنان لساقيها ولسا هتفتح الباب... لقت نفسها متشاله على كتفه 

يونس بهدوء مُخيف....  ايه الِ كُتتي هتعمليه دا 

كيرال بصراخ..... ابعد عنييييي ابعد عنييي احسنلك بقووووولك ابعد عنيييييييي حرااام عليك بقاا سيبني فِ حالي  وفضلت تتحرك وتضر.ب فيه بهستريا.

يونس رماها على الكنبه واعتلاها وكبل يديها بيده ورفعهم فوق راسها وقال بصوت زي فحيح الافعى  .... عيزاااني اسيييبك فِ حااالك.. انتِ حاااالي وانا حاااالك 

نارين بغِل..... مااا تسييبنها تغووور يا يونس الله.. قاطعها وهو بيشدها من شعرها 

نارين بصدمه وخوف.... ااااه ااااه شعري شعري انا انا عملت اي بس  اااه شعري يا يونس 

يونس بعصبيه.....  ماااسمعش صووووتك فاااهمه مسمعش صووتك من سُكات تطلعي تلمي هدموومك وعلى بيت اهلك عِدل فاااهمه

نارين بعصبيه.....  ودااا كُله لييييه انااااا عملت اي وبعدين ماا انت كُنت كويس من شويه فِ ايييييه بقا


كيرال بتحاول تزُقه  بس هو كان اقوى وبصلها بعصبيه.... اسكُتي بقاااا وبطلي حركه 


كيرال بعييط وصراخ..... ابعد بقاااا ابعد عنييي ابعد عنيييي احسنلك سيبني امشيي

يونس قام وشاورلها على الباب بصوت زي فحيح الافعي.....  امشي 

كيرال وقفت وبصتله كتير ودموعها مغرقه وشها....  ولسا هتتجه للباب.... يونس وجهه كلامه لِ سندرا.... بقا هو انتِ يابنت***** الِ عملتي كدا وربنا مانا عاتقك...غووووري وشيييي واما كلامي مش معاكي كلاامي مع ابوكي واخوكي غوووري وورقتك هتوصلك اخلصييييي

نارين بصدمه....  هطلقي يا يونس هطلق ام ابنك يا يونس عشان الطفله دي.. هو دا الِ وعدتني بيه.. وان جوازك منها بس عشان خاطر امك.. حبيبتها يا يونس صح 

يونس ببرود.... ايوا حبيبتها يا نارين 

نارين بدموع.... طب وانا انا مراتك قبل منها وكمان ام ابنك  هطلقني بسببها

يونس بغضب جحيمي..... انت الِ وصلتيني لِ كدا هي ملهاش ذنب فااهمه هي ملهااش ذنب انتي السبب انتي الِ خربتي بيتك بايديكي بعماايلك السوووده دي وانا حذرتك مره واتنين ابعدي عنها ملكيش دعوه بيها انما انتِ ازااي تسمعي الكلمه من اول مره ازاااااي واهو هتدفعي تمنها غالي اهو 


نارين بوعيد....  ماشي يا يونس ماشي بقا انا نارين بنت السفير ياسر المصري يحصل فيا كدا ماشي ومشت وهي  بتتوعدلهم

كيرال وافقه بترتجف من الخوف بس بتحاول ترسم الشجاعه 

يونس بصلها كتير بعتاب ولسا هيمشي مسكت ايده بلهفه.... يونس انا ايه الِ يعرفني انك بتعمل كدا عشان تخليها تعترف 

يونس بسخريه.... في حااحه اسمها ثقه يا كيرال 

كيرال بحزن طفولي صدمُه.....  كيرال.. خلاص مابقتش قلب يونس 

يونس بعصبيه مزيفه بيداري بيها ابتسامته..... احناااا فِ ايه ولا ايه 

كيرال سابت ايده بحزن وبصتله ببراءه ...  انا اسفه 

يونس وهو بيحاول يبعد عينه عن عينها قبل ما يضعف وياخدها فِ حضنه.....  وانا مش متقبل اسفك وحاسبي عشان ورايا شُغل كتير

عند قدريه تحت 

نارين بعييط ووعيد... بقااا انا يحصل فيا كدا يا ماما انا يقول غووري وورقتك هتوصلك انا 

قدريه بعصبيه.... ماا اهو انت غبيه برضو راحه تعترفيله وحتى لو كان قالك انه بيمثل عليها.. عماايله ولهفته وخوفه وحمقته عليها دووول اي دا انت اكتر واحده عااارفه ومتأكده انه مش تمثيل 


نارين بغيظ.....  قدر يضحك عليا وصدقه غبيه انا غبيه بس وربنا لاخد حقي منها انااا يفضل عليا حتت عيله زي دي اناااا بس ماشي كُله بأوانه والله لعرفها الجر. بوعه دي امامها كويس وهطلعه عليها

قدريه بتوجس...... هتعملي اي 

نارين بخبث....  بدل ما هخليه يطلقني انا هخليه يطلقها هيا 

قدريه بدهشه.....ايه..انتِ شكلك لسعتي على الاخر باين..

نارين بشر.....قصدك فوووقك... بنت ال**** الِ فوق سمعتها اول امبارح بتكلم واحد فِ الفون  وقاعدين يحبوا فِ بعض 

قدريه بصدمه.... ايه لا لا شكلك غلطانه ولا حاجه البت دي عمرها ما تعمل كدا


نارين بصتلها وعيونها حرفيا بطلع شرار.....  واللهِ.. وانتي بتدافعي عنها ليه كدا

قدريه بثقه...... انا واثقه البت بريئه وعمرها ما تعمل كدا تلاقيقي سمعتي غلط 

نارين بعصبيه..... لا ماسمعتش غلط يا حماتي والبت مش بريئه دي شيطا. نه وانا متأكده انها كانت بتكلم حبيبها وبعدين اوعي تصدقي حكاية انها ممكن تحب ابنك دي دا هو اكبر منها ب 14سنه يعني قد عمرها مرتين يوم ما هتحب هتحب حد من سنها..  ولو مش مصدقاني تعالي شوفي معايا وهي بتقابل حبيب القلب النهارده على الساعه 3 هتقابله ورا الجنينه وهي متأكده ان الجنينه الِ فِ الحاره من ورا اتقفلت محدش هيشوفهم... بس اتصلي بيونس وخليه يجي بسرعه 

قدريه سكتت وبان عليها الاقتناع ونارين ابتسمت بخبث اما حست انها اقتنعت بكلامها.. 

عند كيرال رايحه جايه وباين عليها الخوف والتوتر الشديد.... يارب انا عارفه الِ بعمله غلط واني مفروض اعرفه..  بس احمد محلفني ما اعرف حد خالص ولو بابا شم خبر ممكن يقتل. ني فيها  يااارب سااعدني وخليك معايا 

ثواني وفونها رن..... الو....  وانت والله وحشتني اوي اوي كفايا بُعد بقا يا احمد وجيب مراتك وابنك وتعالى وهو اما يشوفكوا هيحن وهيسامحك...  بجد يا احمد يعني خلاص معُتش هتسااافر وهتفضل معانا... انا بحبك اوي اوي يا احمد....  حاضر هتسناك زي ما اتفقنا فِ الجنينه على الساعه 3 كدا...  حاضر يا حبيبي  لا اله الا الله مع السلامه يا حبيبي وسلملي كتير على حبيبه وميدو قلب عمتو باي..

كيرال نضفت الشقه وطبخت وخلصت الِ وراها لقت الساعه 3 جهزت نفسها واتصلت على يونس بس غير مُتاح..

كيرال بقلب مقبوض وخوف.... يارب  .. رُد بقا رُد انا خايفه امشي من هنا وهو يجي من هنا.. وكمان مش هعرف هتأخر على احمد كدا ولازم اشوفه النهارده  .. ياارب اعمل اي... لقيتها ايوا هنزل اقول لزينب وهي تبقى تعرفُه وفعلا نزلت 

كيرال فِ نفسها... ياارب زينب الِ تفتح بس من حظها قدريه الِ فتحت 

قدريه فِ نفسها وهي تطالعها من اعلى لِ اسفل .... ااه يا بنت*** معنى كد ان نارين كلامها صح..  خيييير

كيرال بخوف..... اااا ز زينب موجوده 

قدريه بطيبه مزيفه... مالك يا حبيبتي خايفه ليه بس ادخلي 

كيرال واقفه على الباب بخوف مش عايزه تدخُل.....  انا انا عايزه زينب

قدريه بخبث..... امم زينب قولتيلي لا زينب مش موجوده زينب فِ الدرس انتي عارفه بقا انها فِ مدرسه بقا ومتعلمه ولازم تهتم بيه عشان تبقي حاجه حلوه فِ المستقبل

كيرال حزنت من كلامها عشان عارفه انها قاصده تجر.حها بالكلام بس ابتسمت بحزن..... اها ربنا يوفقها يارب احم هو ممكن اطلب طلب .. ممكن لو يونس جه تقوليله اني فِ السوق هجيب كام حاجه للبيت عشان مايقلقش عليا

قدريه بخبث......  ههه في قال  السوق قال اه يابنت ال****.. عينيا ياحبيبتي حاضر 

كيرال بفرحه.....شكرا شكرا جدا ليكي بجد ومشت... شكلها بقت طيبه يارب تفضل كدا على طول 

قدريه شاورت لِ نارين بسرعه ولبست العبايه والطرحه بسرعه وخرجوا وراها بس وقفوا اول ما شافوا يونس 

يونس بقلق..... في اي ياامي خضتيني انتي كويسه فيكي حاجه انتي اول ما اتصلت بيا وقولتيلي تعالى حالا جيب في اي 

قدريه بسرعه وهي بتشده من ايده.... تعالى معايا وانت هتفهم كُل حاجه 

يونس لسا هيتكلم شاف نارين..... انتي لسا هنا بتعملي اي مش قوولتلك على بيت اهلك يالا 

نارين مثلت انها بتعيط.. قدريه بعصبيه.... مش وقته.. الوقتي هتعرف انك لو لفيت مش هتلاقي زيها وانك كنت مخدوع  وشدته 


يونس لسا هيتكلم شاف كيرال...  اي دا مش دي كيرال يا امي 

قدريه بخبث..... ايوا ما هو دا الِ انا عايزاك فيه تعالى بسرعه يالا عشان نلحقها عشان تعرف حقيقتها ال****  ... فضلت انده عليه واقولها راحه فين مردتش عليا ومشت.. عارف مراتك راحه فين...  راحه تقابل حبيبيها يا يونس انا سمعتها وهي بتكلمه وراحه الوقتي تقابله فِ الجنينه من ورا 

يونس بغضب جحيمي..... اُميييي  ايه الي بتقوووليه دا انتي عُمرك ما هتتتغيري ابدا 

قدريه بمسّكه.....  بتزعقلي عشانها يايونس..  طب تعالى الوقتي معايا عشان اثبتلك 

يونس بهدوء مُريب.... انا فعلا هاجي معاكي بس عشان انا الِ اثبتلك اني كيرال مش كدا كيرال انضف من كدا بكتير يا اُمي بس دي ماتجيش معانا (يُقصد نيران)  انا وانتي بس 

نيران لسا هتعترض.. قدريه بصتلها بمعنى خلاص.. نيران هزت راسها على مضض ودخلت بغيظ..  يالا يا ابني

_شوفت شوفت يا يونس شوفت بعينك.. يااما حذرتك منها وقولتك وانت مكذبني شوووفت. 

يونس عروق رقبته برزت وفكه اتشنج وعيونه اسودت اوي وهو شايفها فِ حضن راجل غيره 

 يونس بغضب جحيمي...... كييييييييييييييراااااااال 

كيرال بفزع لفت بسرعه وكانت هتُقع من الخوف ..ﯾُ يُونس

تكملة الرواية هنااااااااا





تعليقات

التنقل السريع