رواية اغتصبني ولكن كامله من الفصل الخامس الي الفصل الاخير بقلم دنيا ثروت
رواية اغتصبني ولكن كامله من الفصل الخامس الي الفصل الاخير بقلم دنيا ثروت
اغتصبني ولكن 💔💔
ممكن ياجميلات تقولولي رايكو ♥️✨
الشرطي بصوت عالي =أستاااذ
ماهر لف ليه وهو بيبص لهدير بحذر = اتفضل حضرتك
الشرطي ومد ايده : الشنطه دي وقعت من المدام
ماهى بص ليها عشان تأخذها.. هدير اخدتها وهي كانت خايفه..
وبعد كدا ماهر اخدها وركبها العربيه اللي مانت مستنياه وحضنها جامد في العربيه (قربها ليه وربط علي دراعها بأحكام)
هدير بتحاول تطلع من الربطه دي..
ماهر رفع راسها ليه = لو صدر منك اي غلط تاني انتي اللي هتندمي ياحلوه وبدأ يحسس غلي شفتاها وبيبص ليها نظرات خبث لكن علطول استوعب انه في العربيه ومينفعش يعمل اللي في باله..
ماهر للسواق: اتحرك علي البيت بسرعه..
ووصلو للبيت وهي دخلت البيت بسرعه وقبل ماتطلع علي السلم..
ماهر كان شادتها من شعرها وبدأ يزيح شعرها علي جنب ويبو*س فيها بقرف وهي مبتتكلمش ولا بيصدر منها حرف ولا حتي بتقاوم..
وفجأه رماها علي الارض = اي سكوتك ده ومفيش رده فعل حتي... عكرتي مزاجي ومشي من البيت....
هدير قامت وبدأت تضحك بهيستريا مسكت تلفونها واتصلت برقم =الو
الشخص : انتي كويسه صح
هدير: كويسه طبعا وراحت علي الكرسي حطت رجل علي رجل =هو انت متوقع غير كدا.. وبعدين انت عارف انا بعمل كل ده ليه وعشان اي
الشخص : بس انتي بتعملي حاجه خطر وانا كان ممكن اسجنهولك
هدير : خلاص اقفل علي الموضوع ده يلا سلام هبقي اكلمك ببن الفتره والتانيه....
......... عند ماهر.........
طلع علي البار واستمتع وفعل ماحرمه الله.. وبعد. عده ساعات رجع البيت....
ولاقي هدير كانت نايمه ومغطيه نفسها من كل حته..
واتجهه ليها بجنون =انا عملت كل حاجه هناك لكن مش زيك ملاقتش زيك وشم شعرها بأدمان =ولا لاقيت زي ريحته وبدأ يقطع هدومها وفي اللحظه دي بدأت تقاومه لكن قوته كانت اقوي منها وفعل مايريد..
وجه الصباح هو قام ولبس هدومه ومشي من الاوضه
هدير اتجهت للحمتم وقفلت علي نفسها ووقعت غلي الارض وهي بتعيط وبتلطم في وشها وبتشوه وشها بايديها: بكره نفسي بكره نفسي بكره جسمي وحياتي وكل اللي عملته بكرههككككك ياماهر بكرههككككك وقامت بصت للمرايه وكسرتها ووووووو
البارت 5💔
اغتصبني ولكن 💔
(عارفه ان البارت فيه كميه قسي فظيعه وظلم كتير بس صدقوني كل واحد هينال عقابه.. اتمنب تكون عجبتكو)
اللهم صل وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين ✨🌷🌷💫💫💫💫💫💫💫💫💫
اغتصبني ولكن 💔
البارت 6💔💔
قامت بصت للمرايه وكسرتها
ماهر كان تحت اول ماسمع الصوت طلع علطول وحاول كسر باب الحمام اكثر من مره وعرف يكسره.. واول مادخل كانت
هدير كانت ماسكه المقص وبتقص شعرها بجنووووون
هو مسك المقص ومسكها من دراعه رماها علي السرير واتكلم بكل عصبيه : انتي ازااااااااي تعملي حاجه زي كداااااا....
هدير وهي بتحاول تعور وشها بكل ايديها : عشان متلمسنيششش تاني مش عايزه واحد زيك يلمسني تاني مش عايزه انا بكرهككك
ماهر قرب منها وبدا يمسك وشها بأدمان اكتر = وحتي لو قصتيه فأنتي انسي خالص اني اسيبك وشك وجسمك برضو مش هيجي قدام شعرك وكان لسه هيبدا في اللي في باله لكن جاله تلفون
ماهر = الو
الظابط = ماهر بيه حضرتك لازم اقابلك عشان حاجه مهمه
ماهر وهو بيبص لهدير بتحذير انه راجعلها تاني
برا في التلفون = ها عاوز اي..
الظابط : الفلوس
ماهر : طب هتاخدها ازاي
الظابط : عادي اشوفك واقابلك واخدها منك وانا هنا عندك في أمريكا
ماهر : انت بتقول ايييي
الظابط : لو بتفكر متدنيش الفلوس هسجنك واخد الحته اللي معاك.
ماهر الدم جري في عروقه واتعصب جدا : إياك تجيب سيرتها علي لسانك
الظابط:كان اسمها هدير صح
ماهر : اخرسسسس... فلوسك هديهالك بكره نتقابل.
الظابط : الساعه 6 في كافيه تشاكو..
ماهر : سلام
ماهر قفل الموبايل وطلع عند هدير ولاقاها قاعده علي السرير بتبص في الفراغ راح ليها وحضنها بقوه اول حضن يبقي فيه امان اول حضن ميبقاش فيه غير هدوء.. هدير كانت مستغربه منه
ماهر طلعها من حضنه ومسك وشها بحنيه : انا اسف سامحيني سامحيني ياهدير اوعدك كل حاجه حصلت هعوضك عليها انا اس..
وقبل مايكمل جملته دخلت سكينه في ضهره وهو بيبصلها = ازاي ازايييي
رمته علي الارض وطلعت صوره من جيبها (صوره بنت) = انا اكون اختها ياقااااااتل..
(اتمنى تقولولي رايكو بصراحه)
اللهم صل وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين ♥️✨
اغتصبني ولكن
بارت 7💔
رمته علي الارض وطلعت صوره من جيبها =انا اكون اختها ياقا'ااتل
ماهر وهو بيحاول ينطق = از. ازااي
هدير بصتله بقرف =انا هقولك ازاي... مريم تكون اختي التؤام مريم اللي انت اغتصبت'ها وقتلت' ها هي اختي.. انا كتت الاول عايشه معاهم وكنا عيله. سعيده جدا فووووق ماتتخيل بتكمل وهي عينيها بتدمع = وفي يوم ولاج الحرام حابو يفرقونا ووروا بابا فديو مفبرك ليا وانا بحضن واحد بابا طبعا صدق وطردني من البيت واتبري مني في نفس اللحظه.
وبعديها بكذا يوم انت قتل*ت اختي تؤامي وروحي وكنت عارفه ان هتدخل السجن بس انا اللي حبيت انتقم واتفقت مع احمد (الظابط) علي كل حاجه حصلت من البدايه وكله كان من تخطيطي حبيت اخدت منك كل حاجه...
ووصلت للمرحله اللي انا عايزاها.. احمد لما كلمك وهددك بيا عرفت انك حبتني...
ومفيش احسن من النقطه دي وامشي مفيش احسن من المرحله دي وامشي حبتني وللاسف بسبب قذارت*ك اللعينه حبيت جسمي...
وقعدت علي السرير حطت رجل علي رجل. = كل مره كنت بتغتصبن*ي فيها كنت باخد الحبوب بس يوم مانيمتني ماخدتهاش وبدأت تصرخ بدموع ماخدتهااااااش وللاسف انا حامل منكك..
في الوقت ده ماهر انتهن فرصه تشتتت انتباها عنه وعياطها حاول يشيل السكينه وشالها بالفعل وقام بكل جبروته وقوته وحاول ؤربط هدير بين ايديها وبالفعل ربطها واتصل بالرجاله بتوعه وحرسو البيت من كل ناحيه..
وجاب دكتور يعالجه.
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
عند احمد
احمد = هدير مبتردش علي تلفونها.. اييي اللي حصللل
نده علي حارس المكتب = اجعلهم يتجهزون سوف نذهب لبيت المتهم ماهر.
💫💫💫💫💫💫💫💫💔💔💔💔💔💔💔💔عند ماهر وهدير
طلع ليها فوق وقرب منها = انتي اللي بداتي اللعبه وانا اللي هنهيها وحط ايديه علي بطنها= وابني هيتولد وانتي هتغوري من الدنيا كلهااااااا.....
اغتصبني ولكن
بارت 8💔
حط ايديه علي بطنها = ومتتخيليششئش ان ممكن اسيبك في حالك.
ولا اللي بيخبط علي الباب.. حارسه الشخصي = سيدي الدكتوره جت
ماهر : اممم. خليها تتفضل
هدير : دكتوره اي انت بتقوللل اييي
ماهر بخبث الدنيا : اصل فكرت (وبص لجسمها نظره مقر*فه) ازاي هلمسك الفتره دي وانتي حامل. فجبت الدكتوره تكشف عليكي وبالمره تعرف انتي في الشهر الكام
هدير بصتله باستحقا'روتفت عليه : يازباله حتي في دي بتفكر في كدا انت ا'حقر انسان علي الارض..
ماهر قرب منها وكان لسه هيضر'بها الدكتوره دخلت وهو بص للدكتوره بحذر وخرج..
الدكتوره كشفت عليها بالفعل وخرجت ليه كان مستني برا = هي حامل في الشهر الأول لسه بعد اذنك
ماهر بعصبيه : استني يادكتوره وقرب منها وهي بتبعد من الخوف والرعب من نظراته = انتي فاكره جايبك هنا عشان اعرف حامل في الشهر الكام.. اتفضلي قوليي ليا الحق المس'ها يحد الشهر الكام
الدكتوره بخو' ف : 4..اربعه اول اربع شهور
رجع خطوه لورا وامروا يخرجوها برا وبالفعل مشيت.
دخل المكتب يلم كل الا''سلحه والفلوس وأمر الرجاله يتحركو = اتحركو يلا هنمشي من هنا
طلع لهدير فوق = انتي تعبانه كدا لي.
هدير بتبص وعينيها خلتص مورمه من العياط : سيبني امشي سيبنييييي
قرب منها ومسك وشها بتملك : غلطانه.. ت غلطانه ياحبيبتي هو انتي مش عارفه جوزك ولا اي واخذ شفتا*ها بقبله تملك.
.
وبعد عنها لما حس انه محتاجه للتنفس وطلع زجاجه من جيبه ورشه عليهااا...
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
بعد مرور عده ساعات...
هدير فاقت في مكان غريب واوضه كلها ضلمه وحاولت تقوم لكن لاقت نفسها مربوطه وفجأه النور اشتغل ووووووووو
يتبع💫✍️
اغتصبني ولكن💔
بارت 9💔
هدير فاقت في مكان غريب واوضه كلها ضلمه وحاولت تقوم لكن لاقت نفسها مربوطه وفجأه النور اشتغل..
كان رعد قرب منها وهو بيبص نظره مش مطمنه =عارفه نفسي دلوقتي في اي
هدير وهي بتفك ايديها = فكني فكنيييي ياحيواننن
قرب منها ورفع فكها بأيده: هو انتي فاكره ان دخول الحمام زي خروجه..... ده انا نفسي اموتك ضرب دلوقتي علشان تعرفي تجيبي الظابط الزفت البيت.وزق وشها
هدير وهي بتف عليه بقرف واتكلمت بأشمئزاز منه : انت مستنيييي اي يعني انت قاتل ومغتصب عايز اي يعني يفرشولك الارض ورد مثلا وضحكت = ده انت ناقصلك حبل المشنقه يتلف حوالين رقبتك
قرب منها وضربها بالقلم ورما عليها فستان وفك ايديها = تلبسيه انهارده
هدير مسكته ورمته : مش هلبسهههههه
قرب منها وحسس علي شعرها يحد لما وضل منتصفه وشد شعرها ليه = وانا يحبببتي بأمرك واظن لو منفذتيش هتعرفي اي اللي هيحصل في اللي في بطنك...
ومشي وسابها..
جه المساء وكان مجهز البيت كله شموع وأغاني وورد واجواء ليليه تامه.. وهي كانت بتلبس الفستان وحقيقي كان اصعب لحظه عليها ومقروفه جدا من الفستان (كان مكشوف اووي)
لبسته وخرجت برا لاقيته قاعد بيفتح ازازه الشرب وبيشرب..
اول ماشافها ساب اللي بيشربه وقرب منها
رعد وهو بيبص عليها من فوق لتحت والوقت ده كانت هدير عماله تترعش من كل مكان = وااااااااااو اي الجمدان ده يبت.
قرب من رقبت'ها وبدأ يبو' سها وبعد خمس دقايق
هدير وقعت علي الارض مغمي عليهااا..
رعد جاب الدكتوره وكشفت عليها وعالجتها
رعد : هو كان عندها اي اي اللي حصل
الدكتوره : "******" "" ""
رعد اول ماسمح دخل الاوضه ورزع الباب جامد لدرجه انها فاقت بفزعه واتكلم بعصبيه جداااا = انتيييييييي ازااااااااي تعملييييي كدااااااا واتجهه ليها عشان يموتها ضرب وووووووو
يتبع✍️💔
اغتصبني ولكن💔
بارت 10💔
ماهر اول ماسمع دخل الاوضه ورزع الباب جامد لدرجه انها فاقت بفزعه واتكلم بعصبيه جداااا = انتيييييييي ازااااااااي تعملييييي كدااااااا واتجهه ليها عشان يموتها ضرب.. وافتكر انها حامل في ابنه وبدا يكسر كل حاجه في الاوضه
هدير بصريخ : بتعمل اي بتعمل ايييي يامجنوووون
ماهر : انا.. انا برضو اللي بعمل اي واتكلم بصوت عالي = انت كنت هتموتي ابنيييي
هدير قامت ومثلت القوه = لا مكنتش هموته وقربت منه واتكلمت بنبره حذر ومتنساش زي ماهو ابنك هو ابنيييي فااااااهم ياماااهر بيه
مسكها من ايديها جامد : يعني اي مكنتيش هتموتيه الدكتوره قالت..
هدير : قالت ان المدام شربت دوا بيأثر علي خلايا النوم وبيسبب نوم بس ياتري بقا مقالتلكش ان مش بيأثر علي الحمل ومتنساش اني دكتوره انا كمان.. وفكت ايديه وزقته = انا بس مكنتش عايزاك تلمسني انت لي مبقتش فاهم اني مبقتش مبقتش اطيقكك ولو ولو فكرت للحظه ان تعمل القرف ده تاني هعمل كدا تاني وتالت ورابع ولا ان تلمسني..
ماهر بص ليها للحظات بسبب الكلام الجارح اللي قالته ليه ومشي من الاوضه وكان حاطط حراس في كل مكان وطبعا هدير مكانتش بتسكت كان كل يوم الحراس يتصلو بيه ويقولو لو انها حاولت الهروب اكتر من مره وأمر الخدم يقدمو ليها الاكل الصحي والمناسب ليها ومر 7 شهور وحملها مر بكل سلام وجه يوم الولاده والفترة اللي فاتت كان ماهر مكرر انه هيبعد عنها ومش هيفرط نفسه علي واحده رافضاه..
دخل القصر وهو بيسمعها بتتوجع والدكتوره بتولدها جوه. دخل عليهم وفضل ثواني وسمع صوت الطفل.. الممرضه اتدهوله= يتربي في عزك يابيه
ماهر وهو شايله وبيدمع: هدير هدير كويسه وفجأه لاقي الممرضه بتجري ادي الطفل للخادمه وجري يشوف اي اللي بيحصل..
الدكتوره= اتحركو بسرعه هاتو جهاااز صدمات القلب بسرعهه بسرعهه المريضه بتمووووت بسرعهه..
جربو مره واتنين وتلاته وأربعه...
وجهاز القلب وقف........
اللهم صل وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين 🌺
اغتصبني ولكن 💔
بارت 11💔
الدكتوره= اتحركو بسرعه هاتو جهاااز صدمات القلب بسرعهه بسرعهه المريضه بتمووووت بسرعهه..
جربو مره واتنين وتلاته وأربعه...
وجهاز القلب وقف........
في عالم تاني كله لونه ابيض.. هدير بتمشي بفستانها الابيض
وتلاقي بنت من ضهرها لابسه ابيض
هدير وهي بتجري: مريم مريم اختيي
مريم بتلف وتبتسم ليها : هدير وحضنتها =اخيرا جيتي
هدير وهي بتطلع من حضنها وتمسك وشها بين ايديها وهي مش مصدقه : انتي انتي حقيقيه انا انا مش مصدقه انتي مريم مريم اختي وحضنتها تاني وهي بتعيط وحشتيني وحشتيينيي اووي مريم خرجتها من حضنها : وانتي وحشتييني ياهدير بس لازم تمشي لازم ترجعي لازم صدقيني
هدير : لا يامريم مش هقدر مش هقدر اعيش مع اللي اغتصب'ك وقتلك مش هقدر صدقيني
مريم : غلط كله غلط ياهدير
هدير باستغراب : يعني اي يعني اي كله غلط
مريم : انا هحكيلك علي كل حاجه... ماهر مغتصبنيش ياهدير.. انا اللي بعت نفسي عشان الفلوس هدير اول ماسمعت بدأت تبعد عنها خطوه بخطوه = ماهر صح طعن' ي بالسكينه في نص الجامعه بس لما وصلت المستشفي كان لسه فيا النفس بس حد كمل عليا وقتلني
هدير : مين مين يامرين ميييين
مريم: مينفعش اقولك ياهدير صدقيني مينفعش
هدير وهي بتمسك ايديها وبتعيط : قوليلي يامريم ارجوكيييي
مريم بدموع جافه: بابا يامريم بابا.
هدير : ايييي ازااااي ووقعت علي الارض وهي بتعيط = اللي اتبري من بنته في ثانيه يعمل كدا يامريم ليييي ليييي يامريم ليييي
مريم : ارجعي ياهدير عشان ماهر ماهر مش عارف انه مش القاتل ماهر ندم ياهدير صدقيني ارجعي ارجعي عشان ابنك..
هدير : ثانيه بس انتب عايزاني ارجع لواحد اغتص'بني قبل الجواز يامرييييم
مريم : هدير اسمعيني ماهر كام مغيب للوعي وانتي كنتي عايزه تنتقمي وبس لكن النصيب غلاب
هدير : يعني انتي عايزاني اقتنع انه (اغتصبني ولكن 💔)
وفجأه سمعت صوت طفل في ودانها ( بيصرخ جدا)
💫💫💫نرجع للواقع 💫💫💫💫💫💫
ابتدا جهاز القلب يشتغل وابتدت هدير تفوق اول مافاقت عرفت انه ابنها اللي كان بيصرخ ماهر شاله وقربه منها عشان تفوق وتستجيب
ماهر وهو بيدمع وماسك ابنه : حمدالله علي السلامه ياهدير
هدير مسكت ابنها وحضنته : متاخدهوش مني ياماهر ارجوك
ماهر بدموع :انا اسف علي كل اللي حصل اسف ياهدير انا همشي ومش هتشوفي وشي تاني وكل متطلباتك هتبقي موجوده
وجه يقوم عشان يمشي..
هدير بصوت عالي نسبيا : انت برئ يامااااهر..
يتبع✍️💔
اللهم صل وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين
اتمني تقولو رايكو بصراحه.. فاضل 3 بارتات او 4 وتنتهي ياقمرات
اغتصبني ولكن💔
بارت12💔
هدير بصوت عالي نسبيا : انت برئ يامااااهر
ماهر لف ليها باستغراب : انتي بتقولي اي
هدير بصت للدكاتره : ممكن تسيبونا لوحدنا
الدكاتره مشيو وسابوهم
ماهر قعد جنب هدير.. هدير وهي شايله الولد = صدقيني ياماهر انت برئ.. انت مقتلتش اختي
ماهر: هدير انا مش عارف بتقولي كدا لي بس افتكري افتكري ان انا طعنت اختك في نص الجامعه افتكري ان..
هدير : ايوه ايوه انت طعنتها بس.. بس مريم كان فيها الروح لما وصلت المستشفى وبابا هو اللي كمل عليها وقتلها..
ماهر : هديييير انتي بتقولي اي فوقي
هدير :لما كنت في عالم تاني وهروح شوفت اختي وهي حكتلي كل ده ولو مش مصدق لازم نجيب دليل
ماهر : هنجيبه ازاي واحنا في بلد تانيه وانا مش هعرف اسافر
هدير: هنكلم احمد وهيدينا فرصه وهيساعدنا ومسكت ايده = عشان خاطري ياماهر عشان خاطر ابنك...
ماهر رضي وبعد اسبوع هدير كانت استاعدت صحتها وجهزو نفسهم وسافرو..
وصلت لبيتها خبطت وهي معاها ابنها وماهر..
محسن فتح الباب واول ماشاف هدير : انتي اي اللي جابك هنا امشي من هنااااا
هدير : مش همشي غير لما اعرف الحقيقه وماهر زقه ودخلو قعدو في الصاله
هدير وهي بتبص في عينيه : لي يابابا لي عملت كدا لي قتلت بنتك ليييي
محسن : انتي بتقولي اي انتي اتجننتي ولا البيه اللي جانبك هو اللي جننك ماخلاص شكلك بعتي نفسك
هدير : اسكتتتتت اسكتتتتت انت مش اب لا يمكن تكون لا يمكن
سميره جت علي الصوت جربت علي هدير: بنتي بنتي حبيبتي
هدير زاحتها بهدوء وتقدمت لابوها : انت لاززززمم تقول الحقيقه لازممممم
محسن اصر انه ميقولش
ماهر قرب منه وقعد يضرب فيه عشان يتكلم = انطق انطقققققق
محسن وهو بينز'ف د'م من بوقه= كله بسببب امك كله بسببها واتكلم بعصبيه وصوت عالي = انا محبتش امك ولا كنت عايز اتجوزها كنت عايز اختههاااا وقعد علي الارض بيتكلم بندم : كنت رايح اخطب ساميه وابويا اصر ان ناخد سميره لأنها اكبر منها واخدناها وسميره خلفت ايمن وساميه خلفتكو انتي ومريم وماتت في الولاده وسميره جابتكو وربتكو علي اساس انها امكو وكنت كل يوم بتحرقق من جوايا وانا بشوف عيال اللي كنت بعشقها من حد تاني عشان كدا انا عملت فيلم عشان تمشي من هنا وانا ايوه انا اللي قتلت مريم وكانت كويسه لما وصلت المستشفي وبأيدي قتلتها وخلصن منها وقام بنظره شر وراح لهدير وهو بيخنقها: وهتموتي انتي كمان هتمووووتي
يتبع 💔
اللهم صل وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين 🌺
اتمني تقولو رايكو ياقمرات 🌺💫
اغتصبني ولكن
بارت 13✍️💫
وقام بنظره شر وراح لهدير وهو بيخنقها: وهتموتي انتي كمان هتمووووتي..
ماهر ساب الطفل مع سميره وقعد يفك ايد محسن عن هدير يحد لما وقعه علي الارض
هدير قعدت تحاول تاخد نفسها بصعوبه
ماهر وهو بيحضنها : انتي كويسه انتي كويسه قولي
محسن كان لسه هيهجم تاني البوليس جه وقبض عليه علي الفور لان ماهر وهدير كانو فاتحين مسجل سجل كل اعتراف محسن ووصل للحكومه..
💫💫💫💫بعد ساعات قليله 💫💫💫💫
ماهر : صدقيني ياهدير ده لازم يحصل صدقيني
هدير : انت بتقول اييي انت عايز تيتم ابنك وهو لسه مولود
ماهر وهو بيمسك وشها وبيتكلم بهدوء والدموع ماليه عنيه = والله والله مابأيدي بس لازم لازم عشان ابني كمان لما يكبر يعرف اني مش قاتل واني اتعاقبت بالقانون عن كل حاجه عملتها
هدير وهي بتعيط وبتحضنه جامد : لا لا متسبنيش ياماهر لا لا ارجوك انا مليش غيرك والله ماليا غيرك ارجوك متسبنيش ارجوك
ماهر وهو بيخرجها من حضنه بهدوء : وانا كمان مليش غيرك انتي وحبيبي سليم صدقيني هرجعلك ومش هسيبك تاني ابدااا...
💫💫💫💫ونذهب لهذا المشهد القاسي علي البعض💫💫💫
القاضي وهو بينطق بالحكم = حكمت المحكمه حضوريا علي المتهم ماهر سليم البنياوي بالحبس سنه كامله بتهمه الشرو'ع في الق' تل
وعلي المتهم محسن عادل حسسن الإعد'ام شنقا.. رفعت الجلسه💔
... ماهر وهو داخل القفص=سامحني يارب سامحني ارجوك
هدير قربت منه وهي ماسكه الطفل = هستناك ياماهر هستناااااك...
💔💔💔💫💫💫💫بعد مرور سنه 💫💫💫💫💔💔💔
السنه دي كانت صعبه جدا علي هدير مرت عليها كأنها عهد كامل تخيل انك مبتشوفش نصك التاني غير ساعات.
كانت دايما بتقابله وكانت بتخلي سليم في البيت يشوف صوره وتحكي عنه ليه وتخليه حتي وهو طفل يكون واعي وفاهم انه عنده اب كانت بتخلي صوره في كل مكان وجابت مامتها تعيش معاها وكانت بتزور قبر اختها باستمرار..
💫💫💫💫هدير وهي واقفه قدام قبر اختها 💫💫💫💫.
هدير : صدقيني مكنتش اعرف الحقيقه وعاقبته وانا مش في وعي والله يامريم ماكنت اعرف سامحيني
احمد من وراها : انا اسف ياهدير
هدير بصت واتفجأت بأحمد : انت بتعمل اي هنا.
احمد اتقدم ليها خطوه بخطوه : انا كان لازم اعرف الحقيقه كامله لانه دوري كظابط كان دوري اني اعرف سامحيني اني معرفتش
هدير وهي بتبص علي قبر اختها : انت عارف انا عايزه اشكرك .....اختي فعلا طلع عندها حق النصيب جمعنا انا وماهر وانت كنت سبب ربنا حطه قدامنا.. هدير وهي بتحضن ابنها وتبوسه وبتشوف الضحكه علي وشه وبصت تاني علي القبر: فعلا اغتصبني ولكن ♥️
يتبعععععع♥️
الفصل الاخير الجاي ياقمرات.. لو عايزينه انهارده انا معنديش مشكله ♥️💫
أغتصبني ولكن
بارت 14 والاخيييير ❤️
.. هدير وهي بتحضن ابنها وتبوسه وبتشوف الضحكه علي وشه وبصت تاني علي القبر: فعلا اغتصبني ولكن ♥️
هدير : يلا بقا ياحبيبي عشان نروح لبابا
وركبت العربيه واتجههت للسجن وووقفت قدامه
خرج ماهر وكان باين عليه تغيره كليه من شخص قاسي لشخص عرف ربنا وعرف معني الوقت عرف ان زي مافي حلال زي نافي حرام عرفت ان هيتعاقب علي كل غلط عملها واتجهه لربنا وقرب منه كان حزين ايوه في السجن لانه بعد عن أهله لكن في نفس الوقت هو سعيد لانه كفر عن ذنبه وبقا يطلب من ربنا يسامحه..
هدير وهي بتجري عليه وبتحضنه= وحشتني وحشتني ياحبيبي
ماهر وهو بيحضنها بتملك : انتي اللي وحشتيني وحشتيني اووي ياهدير وحشتيني انتي وسليم وشال سليم علي ايديه وبدأ يكبر في ودانه =الله اكبر الله اكبر الله اكبر
ماهر وهو بيبوسه: عارف انها جت متأخر بس المهم انها جت ياحبيبي ❤️
سليم بدأ يضحك انه اخيرا شاف ابوه اللي بيشوفه في الصور عن طريق هدير واخيرا اتجمعو العيله دي. ط
هدير مسكت ايد ماهر : يلا نروح علي البيت بقا
ماهر : هروح مكان الاول بعد كدا نروح المكان اللي انتي عايزاه
هدير وهي بتمسك ايديه جامد : روحتلها قبلك ياماهر
ماهر : صدقيني انا لازم اروح
هدير : خلاص يلا هاجي معاك..
💫💫💫💫💫💫واتجههو لقبر مريم تاني 💫💫💫💫💫💫
ماهر وهو واقف وبيدمع: انا اسف اسف اني طعنت'ك واسف اني ساعدت في قتلك..فجأه شاف خيال شبه مريم بالظبط
ماهر كان بيتكلم بس مفيش حد سامعه
مريم : انت مقتلتنيش ياماهر متشيلش نفسك ذنب انت معملتهوش بابا اللي قتل' ني مش انت...عندي طلب ليك ارجوك عيش مع هدير بسعاده حرام هي معملتش حاجه هي ملهاش ذنب عيش مع سليم وهدير وانت خلاص اتعاقبت وبابا اتعاقب وانا مسامحاك ياماهر..
هدير وهي بتخبط عليه : ياماهر ياماهر انت كويس
ماهر :اي ياحبيبتي
هدير : انت روحت فين
ماهر :ولا في اي حته انا معاكي ياجميل وحضنها بكل تملك ومشيو من هناك
هدير :ماهر ممكن نتمشي شويع
ماهر :طبعا ياقلب ماهرر
ومسكها من خصرها وبدأو يمشو والضحكات تتعالي بين الاشجار وبينهم سليم❤️❤️❤️❤️💫💫💫💫
وهنا صورتهم من بعيد بكل سعاده..
وانا قاعده علي البحر وفاتحه الصوره =ياااه معقوله هي دي الروايه اللي انا مكنتش عايزه اكملها مش مصدقه اني اتعلقت فيها كدا ❤️✍️
(الروايه دي عزيزه عليا جدا لان دي اول روايه اكتبها وانا متعرفه علي شخصيه عزيزه عليا دلوقتي عايزها اقولها ربنا يديمك ليا يارب ❤️❤️✍️✍️)
تمت بحمد الله ❤️✨
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا