رواية وتين الصقر الفصل الحادي عشر 11بقلم جني طوبار
رواية وتين الصقر الفصل الحادي عشر 11بقلم جني طوبار
11وتين الصقر
عند صقر و وتين
صقر صحي و اتصل بي وداد و هتيجي تتغده معاهم
صقر : وتيني يا وتين
وتين :امم عايزه انام
صقر :قومي يله الساعه تلاته و ماما و داد جايه
يعني مش هتقومي انتي الي اختارتي و شلها و دخل الحمام وتين بشهقه لما صقر رمها ب خفه في البانيو
:افف يا صقر حرام عليك
صقر :انا عمال اقولك قومي و انتي مش راضيه
وتين :الساعه كام
صقر:3
وتين :ياني انا كنت عاوزه اعمل الغده
صقر :خلاص هما عمالو تحت
وتين :طيب اطلع لما اخد شاور
صقر : طيب مش محتاجه مساعده و أنه الجمله بي غمزه
وتين : صقرررر اطلع
صقر :طالع طالع
وتين خلصت و نزلت ل صقر كان قاعد في الجنينه بيشرب قهوه
وتين :مش انا قولتك القهوه غلط ع الريق
صقر بابتسامه :تعالي تعالي وباس رأسها و أخدها في حوضنه
بعد شويه وتين طلعت و صقر دخل ياخد شاور و داد اجت و اتغده و قاعدين يضحكو
*في الصعيد *
صفيه :عملت اي يا اسامه يبني
اسامه :مش هينفع نعمل حاجه الفلا فيها حرس و خدم زي الرز
مريم بغضب :يعني اي يعني مش هنعرف نفرقهم ولا اي
صفيه :اصبري انتي عليا يبنتي
مريم :هنعمل اي
صفيه :سهله نرقب صور لي وتين و هيا في حضن واحد تاني
اسامه بمكر : انا عندي الي يعمل كده
مريم :تمام بس انهارده قبل بكره
عند صقر كان نزل المستشفي و ساب وتين و وداد في البيت
اخر الليل وداد السواق بتاع صقر و صلها
وتين وهيا بتكلم صقر :هتيجي امتا بقا وحشتني
صقر: وانتي اوي يا وتيني
وتين :طب هتيجي امتا
صقر :شويه يا عمري
وتين ماشي هستناك
و قفلت
و فضلت مستنيا صقر بس هوا اتاخر فا نامت بعد شويه دخل صقر لاقا نايمه
صقر :وتيني يا وتيني انا جيت و دفن وشه برقبتها
وتين بنوم وهيا بتقوم :حمدل علي السلامه
صقر :الله يسلمك يا عمري و كمل بضحك امال بتقولي هستناك يعني
وتين :ما انت الي اتاخرت
صقر :طيب تيجي نرقص
وتين :اه يريت
و فضلو يرقصو و وتين في حضنه و هوا دافن وشه برقبتها
فاقو علي صوت رساله لي صقر
صقر وهوا بيبص الرساله و اتصدم و عيونه احمرت و عروق ايدو و رقبتو ظهرو و كام شكله مرعب و مسك و تين من شعرها :اي ده يا وتين ورفع التلفون في وشها و كمل بصوت عالي جدا اي ده يا وتين
وتين اتنفدت و رجعت لورا : والله ما انا والله الصور مش حقيقيه
صقر بعدم صدق :انتي كدابه نمتي مع واحد غيري يا وتين و كانت اكيد مش بتحبيني طب الي اتجوزتيني وانتي خاينه اتجوزتيني لي هاا رودي
وتين بتعيط و بتشهق :والله ما بتوعي عمري ما خنتك ولا هخونك والله بحبك
صقر جابها و رماها علي الارض و نزل لمستواها:انتي عمرك ماشوفتي وشي الحقيقه بس وحياتك لعيد تربيتك و شلها و زقها علي السرير
وتين :انت بتقرب لي
صقر خلع حزامو و ربطو عل ايدو جامد : هوريكي وشي الي انتي السبب انو يظهر ي وتين
وتين برعب و عياط :لا ياصقر والله ما انا
صقر قرب منها و نزل بلحزام علي جسم وتين
وتين بصراخ سمع البيت كلو :
اه صقر ابعد والله ما انا
صقر بعد لما شافها في الحاله دي وقرب منها و شق هدومها
وتين :كانت بتعيط و بتصرخ من الالم
صقر قرب عليها و فضل يبوسها بعنف
وتين :ابعد ياصقر و فضلت تترعش جامد و تعيط و صقر رجع لورا و مسكها من شعرها : دلوقتي هعرف ده انتي ولا مترقب
و طلع فونو و اتصل علي حد و بعتلو الرقم : عايزك تعرفلي صاحب الرقم ده و هبعتلك صور
المجهول :حاضر يا باشا
وتين وقعت علي الارض و حضنت نفسها و قعدت تعيط
صقر قرب منها و حضنها جامد
:لي يا وتين
وتين و جسمها بيترعش :والله ما انا
صقر : عارف يا وتين انا اسف والله انا اسف حقق عليا بس انا لما شوفت الصور دمي غلا
وتين مردتش و فضلت تعيط و تترعش
وتين :ابعد عني ياصقر ابعد عني
بعد صقر و هوا خايف عليها
حقق عليا اوي انا اسف مش انا ابوكي و انا غلط سامحيني مش هتسمحي ابوكي
و الرقم رن علي صقر و قالو أن الصور فيك و جاب صاحب الرقم علي المخزن
صقر قفل معا
وشال وتين حطها علي السرير
و حضنها اسف يا عمري و هيا بعدت عنو و لسه بتعيط
وتين :جسمي بيوجعني اوي و مش عارفه اتحرك و كملت بدموع
صقر قرب منها ونزل علي رجلها اسف و خرج من الوضه و بعد شويه رجع و معا كيس كبير
و قرب من وتين بهدوء و شالها ونزل بيها في البانيو و كمل بدموع اسف يا عمري تكملة الرواية هنااااااااا
يتبع ... اكتب ف بحث جوجل مدونة قصر الروايات
اللي عاوز البارت الجديد يعمل انضمام من هناااااا علشان يوصلكم اشعار بالنشر
الرواية كامله من البدايه من هنااااااا
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا