القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشقت طفلتي كامله البارت 11-12-13-14الاخيربقلم ملك محمد كامله

 


رواية عشقت طفلتي كامله البارت 11-12-13-14الاخيربقلم ملك محمد كامله 





رواية عشقت طفلتي كامله البارت 11-12-13-14الاخيربقلم ملك محمد كامله 


عشقت طفلتي

Part 11

(بجد تعليقاتكم كلها في قلبي تفرحني جدا بحبكم كلكم في الله)


(ليلي صحيت ملقتش اسد جمبها دخلت خدت شور ولفت الفوطة حوليها وطلعت قعدت علي السرير عقبال ما شعرة ينشف مسكة  التلفون)


اسد:ليلي مام

(اسد اتصدم من ليلي ومن جسمها المنحوت وشعرها الاسود دخل اسد )

ليلي:اي دا انت هنا كنت خبط

(كانت لسه ليلي هتمشي اسد مسكها من اديها وحوطها علي الحيطة)


ليلي:ابعد 


(اسد مافيش رد)


ليلي:استاذ اسد ابعد عايزة اروح البس 


(لسه ليلي مكملتش  كلمها لقت اسد بسها كام اسد خش حاسس بحد حوليه كل تفكيرو ان حبيبته بين أيدي فضل يتعمق في القبله لدرجة انه كان هيفك الفوطة حولت ليلي تبعدو لغايت اما فعلا بعد وكان بينهجك وضربته بالقلم)


ليلي بعياط:انت قليل الادب


(اسد عينية احمرت  من الغضب سبها ومشي عشان عارف ان لو فضل هيقتلها )


عبير: رايح فين يابني 


اسد بغضب:مافيش با امي رايح مكان كدا وجي


عبير:ماشي يابني ربنا معاك 


(اسد خد العربية ومشي بيها لي الاسطبل بتاع الاحصنة )


اسد:عم سعيد


سعيد:نعم يا بيه 


اسد:هاتلي مهرة 


سعيد:متاكد يا بيه عايز مهرة 


اسد بغضب: قولت هات مهرة 


سعيد:حاضر حاضر 


(عم سعيد فضل يجري عشان يجيب الحصانه لي اسد و جابها وعطها الاسد واسد فصل مسرع بيها)


بسملة:ليلو انتي فين انتي يابت ياليلو


عبير:ليلي فوق في الاوضة 


بسملة:مين حضرتك 


عبي ر:انا مامت ليلي 


بسملة:انتي طنط عبير


عبير:ايوا 


بسملة:تشرفت بحضرتك جدا 


عبير:وانا والله يابنتي 


بسملة:هطلع انده عليها 


عبير:سبيها يابنتي هي بردة كدا هتنزل دلوقتي


ليلي:يجماعة عملين تفخم فيا مش كدا غرر نفسي 


عبير:مين 


ليلي:خلاص متفكريش يا بص عامله ايه


عبير:الحمدالله يابت بطلي كلامك انتي بقيتي متجوزة


ليلي:ياعني عشان بقيت متجوزة مش هتكلم ياعني 


(بسملة بتبص عليهم وتضحك وفتكرت مامتها الله يرحمها)

انتي يابت يا بسملة 


بسمله:نعم ياماماتي 


زينب:اي ماماتي


بسملة:بدلعك يا موزتي 


زينب:دا دلع دا 


بسملة:خلاص يا ست الكل هقولك حاجة تانيه اقولك يا مرات ابويا الي سرقتني من امي و ابويا اي ريك 


زينب :عايزة رئي 


بسملة:طبعا ياقلبي


(زينب مسكت الشبشب وجريت وراها وكانوا بيضحكوا)


ليلي:سوسو ياسوسو يابت روحتي فين


بسملة:نعم معاكي اهو 


ليلي:لاء مش معايا طيب بصي كدا عند الباب


(بسملة اتصدمة لقت احمد الشب الي جيه هنا قبل كدا قلبها بداء يدق جامد ومش قدرة حسة انها في حلم ومش حسها بجسمها كانه مخدر )


ليلي:اي ريك


بسملة:ها 


ليلي:ها ايه بقولك اي ريك في اخويا 


بسملة:دا اخوكي 


ليلي:اه دا احمد اخويا 


احمد:سلام عليكم 


كلهم: وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته


ليلي:تعالي يا احمد


(احمد عينية مش نزله من علي بسملة بيسلم علي امه وهو عينيه عليها وكذلك سلم على ليلي وبردو من لش عينيه )


احمد: ا اسد  فين 


عبير:طلع برا


احمد: طيب انا هستني اسد برا عقبال ما ياجي 


ليلي:يابني اقعد وهو جي 


احمد:لاء هستني برة 


ليلي:ماشي برحتك 


بسملة:طيب بعد ازنكم هطلع الاوضة 


ليلي:ليه فيكي حاجة 


بسملة:لاء بس حبه اطلع الاوضه 


ليلي:ماشي ياحبيبتي برحتك 


(طلعت بسملة علي الاوضة دخلت البرندة بتاعتها عملت نفسها بتشم هواء عشان بس تبص عليه واحمد كان قعد ماسك التلفون ومش شايفها فضلت بصه عليه لغايت اما تلفونها رن)


بسملة:الووو يا ابيه انت فين


اسد:جي اهو يا حبيبتي 


بسملة:تاجي بسلامه


(احمد ساف بسملة فضل باصص عليها مش عارف ينزل عينيه)


ليلي: ماما


عبير: فيكي ايه يا قلبي احكيلي


ليلي:حكة لي مامتها الي حصل


عبير:طلاما بيحبك حبيه انتي كمان 


ليلي:ما انا بحبة بس ما كنتش عايزة اتجوز كدا اعمل ايه يا ماما


عبير:بصي هقولك خدي الموضوع وحدة وحدة 


ليلي:دا اما اقرب مني ضربته بالقلم 


عبير:هيضيع من ايدك ياهبله 


ليلي:طيب اعمل ايه 


عبير:اما امشي انا و اخوكي اطلعي خدي دوش ولبسي حاجة كدا وحطي برفان 


ليلي:لاء مش هعمل كدا 


عبير:خليكي لغايت اما وحدة تخدو منك 


ليلي:محدش يقدر يخدو مني 


عبير:يبقا تعملي الي قولت عليه 


ليلي:حاضر ماما


عبير: نعم


ليلي:اي ريك في بسملة


عبير:بسم الله ماشاء الله تبارك الرحمن عسل وطيبه وبين عليها حنينه 


ليلي:اوي ياماما


عبير:بس ليه بتسالي 


ليلي:اخويا احمد بيحبها وهي كذلك حسه بشعور اتجاه احمد


عبير: يارب يابنتي يكون من نصيبها بس مش هتقدر تعيش معانا ياليلي بصي هي عايشة فين واحنا فين 


ليلي:عمرها يا ماما ما كانت بالبيت او بالفلوس الي بيحب حد هيعيش معاه حتي لو مش معاه جنية واحد 


عبير:عارفة يابنتي سبيها علي ربنا بقا 


(دخل اسد معاه احمد ,قعدوا يتكلموا كتير اوي وعبير واحمد مشيوا )


ليلي:مش هتطلع 


اسد:لاء 


ليلي:طيب 


(دخلت ليلي الحمام وعملت الي مامتها قالت عليه)


ليلي:اي دا دا مبين اكتر ما مخفي لاء هقلع  لاء يضيع مني


(وقعدة علي السرير اسد دخل شفها قعدا سبها و دخل الحمام وغير وبعدين جيه نام جنبها أعطتها ضهرو

)


ليلي في نفسيها: اي دا هينام 


ليلي:اسد


اسد:نعم 


ليلي:انا اسفة 


اسد:علي ايه 


ليلي:عشان ضربتك 


اسد:لاء كان عندك حق خلاص هما كام شهر ونطلق


ليلي:بس 


اسد:تصبحي على خير


(ليلي نامت واسد لف وشه ليها وخدها في حضنه)


اسد:انا مش هجبرك تعيشي معايا يا ليلي 


(وراح بسها من بثها ما قدرش يتمالك نفسه و تمدة في البوسة لقاها بتحاوط رقبته فضل هما الاتنين علي الوضع دا بعد اسد عنها)


ليلي:وانا عايزك جمبي يا اسد ومش تسبني  عايزة اكملي عمري معاك انت اسد انا بحبك


(ليلي بدات تعيط)


اسد:ومين الي قالك اني هسيبك انتي كلك ليا والي يلمسك غيري هموته 


ليلي:بحبك يا اسد 


اسد:وانا بعشق ياقلبي اسد


(هجم عليها اسد بوسة بدات فيها عشقهم ولن ينتهي ابدا و خلاص بداء علهم لي وحديهم )

(*****************************************)

ياسين: ابوي


العمدة:في ايه يا ولدي


ياسين:انا هعزم صحابي علي فرح تهاني 


العمدة:برحتك يا ولد اعمل الي انت عايزه


ياسين:شكرا يا بوي


(ياسين رن علي الناس كلها وعزمهم ورن علي اسد)


ليلي:يا اسد ابعد في احد بيرن عليك 


اسد:سبيه 


ليلي:طيب رد وانا اهو مش هطير 


اسد:لاء 


ليلي:يا حبيبي رد وانا مستنياك اهو 


اسد:الوووو 


ياسين:اسف يافندم اني ازعجت حضرتك بس عايز اعزم حضرتك علي فرح بنت اخويا في البلد 


اسد:الف مبروك ان شاء الله هاجي


ياسين:تنورنا 


(قفل ياسين مع اسد)


اسد:كنا بنقول ايه بقا 


(اسد لقي ليلي نامت )


اسد:ربنا يخدك ياشيخ ضيعت عليا اللحظة 


(اسد نام وخد ليلي في حضنه )


(الصبح صحيت ليلي وفضلت تبص لي اسد وراحت عطته بوسة سطحيه )


اسد:كملي الحاجة امبارح نمتي و سبتيني 


ليلي بكسوف:معلش 

اسد:معلش ايه مليش فيه اعوض دلوقتي 

ليلي:اسد مش هينفع بسملة مستنيه 

اسد:والله ما هتنزلي غير ما اخلص الي كنت بقوله امبارح

ليلي:انت قليل الادب

اسد:انا سافل وقليل الادب وكل حاجة انا بردو مش هتنزلي 

(اسد خدها في علمهم الخاص و بعدين نامو تاني)


بسملة:دادة 


فتحية:نعم يا بنتي


بسملة: امال فين ابيه وليلي 


فتحية:لسه فوق 


بسملة:ماشي دادة روحي انتي 


فتحية:اعملك حاجة تشربيها 


بسملة:ممكن عصير مانجا


فتحية:ماشي يابنتي 


(بسملة فتحت تلفونها ولفت رساله مكتوب فيها التقيتك صدفه ولم اخطط لها ابدا وكانت احلي الصدف لي ولكن اجتماعنا معا وذهبنا في نفس طريق ولم أعلم أنه الطريق الذي التقينا بيه هو نفس الطريق عشقي لكي انتي حياتي بحبك يا اروع بنت شوفتها في حياتي ،بسملة استغربت مين دا وعملت بلوك لي الرقم)


ليلي:اصح يا اسد 


اسد:سبيني انام بقا 


ليلي:الضهر بياذن يلا قوم


اسد:صبحيا مباركة يا عروسه


(ليلي اتكسفت وراحت دخلت الحمام خدت دوش وطلعت لقت الي حضنها من ورا)


اسد:ما اي ريقك نفضل هنا ونتكلم سوا 


ليلي:لاء هنزل عشان بسملة مش تعقد لي وحدة 


يتبع

عشقت طفلتي

Part 12

اسد:طيب اقولك حاجة 


ليلي:قول 


(اسد حط راسه في رقبت ليلي وفضل يقبلها ليلي مسكت في قميصة وكانت حسة انها مش في الدنيا)


ليلي:اسد 


اسد:عيون اسد بحبك


ليلي:وانا بعشقك 

(فضل اسد يحاسس علي جسم ليلي ويقبلها فاقوا علي سوت تخبيط الباب)


بسملة:ابية انت هنا 


اسد:ادخلي يابسملة 


بسملة:اسفة بس لقتكم محدش فيكم نزل خفت لحسن يكون حصلكم حاجة 


اسد:لاء ياحبيبتي احنا بخير هغير بس وهنزلك

بسملة:براحتك يا ابيه بعد ازنكم 


(نزلت بسملة)


اسد:كنا بنقول ايه


ليلي:بنقول تدخل الحمام تاخد دوش عشان تأخرنا

(كانت ليلي بتزوق اسد ودخله الحمام وقفلت الحمام )


اسد:يعني كدا


ليلي:ايوا 


اسد:عادي بليل الاوضة تجمعنا 


ليلي:انت قليل الادب 


اسد:انا مالي انتي دماغك شمال قصدي بليل هشوف ازاي تذوقني علي الحمام


ليلي:معلش انا هنزل وانت يبقا تعال ورايه 


اسد:ماشي 


(اسد خد دوش وليس تيشيرت اسود وبنطلون اسود و كتش ابيض)


اسد:صباح الخير 


بسملة:لاء قصدك مساء الخير 


اسد:ماشي يا لمضى مساء الخير 


بسملة:مساء البطيخ


بسملة:اسد 


اسد:امم 


بسملة:لو ممكن عايزة اخرج نروح رحلة 


اسد:مش هينفع عشان الشغل 


بسملة:عشان خاطري


اسد:مش هينفع 


ليلي:ايوا يا اسد عايزة اخرج معلش يا عشان خاطري


اسد:حاضر ياقلبي


بسملة:ابقا تعيش ليلي تعيش ليلي انا بعد كدا لو عايزة حاجة اقولها لي ليلي وليلي تاجي تقولها ليك 


بسملة:طيب هنروح فين اي ريك يا ليلي في يخت 


ليلي: مش عارفه


بسملة:طيب شليه في دهب او الساحل او نروح باريس او نروح لندن او روما 


ليلي: الي اسد يقول عليه انا معنديش مشكله 


(اسد قرب من ودن ليلي)


اسد:لو رزعتك بوسة قدمها بقا 


(وش ليلي جاب الوان )

بسملة:مالك ياليلي وشك احمر كدا ليه


ليلي:ها لاء مافيش حاجة 


(ليلي قالت في ودن اسد)


ليلي:بطل قلة ادب بقا يا اسد اختك قدمنا 


اسد:بصراحة انا مش قادر 


ليلي: الحمدلله شبعت 


بسملة:شبعتي ايه هو انتي كلتي حاجة اكك زي ما هو 


ليلي:معلش شبعت


اسد:سبيها براحتها بليل تاكل 


(ليلي اتصدمة من جراءت  اسد)


بسملة:بتاكلي ايه من ورايا ياليلي 


اسد:اقول 


(ليلي بتبص لي اسد مصدومه)


اسد:مافيش بس بتاكل الشكولاته بتاعتك 


بسملة:يا معفنة طيب اندهي اكل معاكي بالهنا وبشفاء ياقلبي انا بليل هجبلك كتير من الاوضة نكلهم انا وانتي


ليلي:ان شاء الله 


(طلعت ليلي الاوضة بتاعتها و اسد طلع وراها)


ليلي:احرجتني قدمها 


اسد:مالك ياصغنن انا قولت حاجة 


ليلي:اسد بس بقا 


اسد:طيب بوسة وحدة وانا هسكت 


ليلي:لاء 


اسد:عشان خاطري بوسة وحدة 


ليلي:وحدة بس 


اسد بخبث :انا مش طماع خالص هي وحدة


(راحت ليلي باست خدو)


اسد:اي دا هو انا ابن اختك 


ليلي:ماليش فيه انت قولت وحدة وخدتها 


اسد:بقا كدا طيب تعالي بقا هنا


(فضلوا يجري وراها في الاوضه لغايت اما مسكها)


اسد:مش انا طلبت وحدة وانتي مردتيش يبقا تستحملي بقا 


(اسد خد ليلي لي عالمهم الخاص)

(****************************************)


حمزة:ازيك يا همس 


همس بستغراب:حضرتك بتكلمني انا 


حمزة:هو في حد في الشركة كلها اسموا همس غيرك ومافيش غيرك قدامي 


همس:معلش انا تمام الحمدالله 


حمزة:باباكي في البيت 


همس:اع في حاجة 


حمزة:اصل القهوة خلصت من عندي هاجي اشربها عندكم


همس بستغراب:خلصت عندك طيب اروح اشتري ليك واجي 


حمزة:لاء انا جي اشربها عندكم بليل 


همس:تنور يا فندم 


(بعد ما الشغل خلص روحت همس البيت وقالت لي باباها ان مديرها جي عايز يشوفه)


همس:بابا 


مصعب:اي ياهمس


همس:مديري عايز يقعد معاك انهاردة


مصعب:ينور بس ليه 


همس:والله يابابا مش عارفة كنت بسالوا ليه عمال يقول القهوة عندو خلصت وجي يشربها معاك قولتله اجبلك قالي لاء هاجي اشربها بليل عندكم 


مصعب :ينور يابنتي 


(وعدا الوقت وحمزة واسد في بيت همس)


حمزة:ازيك ياعمي عامل ايه 


مصعب:الحمدالله يابني انت الي عامل ايه 


حمزة:الحمدالله انا جي اتكلم معاك ياعمي في موضوع


مصعب:اتفضل يابني 


حمزة:انا طالب ايد بنت حضرتك 


مصعب:همس 


حمزة:لاء ايد الاستاذة هاجر 


(الصدمة حلت المكان اسد اتصدم من الي حمزة قالوا وكذلك همس الي كانت مبسوطة لان الشخص الي حبته من اول مرة شافته هياجي يخطبها بس كل احلمها تحطمت بدل كا ياجي ليها جي لي اختها اه علي كسرت القلب)


مصعب:بس هاجر لسه في اوله كليه 


حمزة:تكمل تعليمها معايا 


مصعب:طيب اخد رايها ويبقا اقولك 


حمزة:معك وقتك ياعمي بعد اذنك

(نزل حمزة ومعاه اسد الي تعصب وضرب حمزة بالبونيه )


اسد بغضب:انت اتجننت جاي تطلب ايد بنت اصغر منك ب13سنة مش انت قولت جي تتقدم لي همس


حمزة:انا قولتك رايح اتقدم  مقولتش مين هي 


اسد:و البنت الي فوق الي دمرة بسببك


حمزة:مين همس انا عمري ما قولتش لي همس حاجة ولا عطتها وعد او كلمتها في حاجة زي دي


اسد:تصدق انك عيل زباله مش عايز اشوف وشك غور 


(مشي اسد وساب حمزة )


هاجر:لاء يابابا انا مش موفقة 


مصعب:ليه يابنتي شب محترم و ابن ناس 


(هاجر بتبص علي همس)هاجر:لاء يا بابا مش موفقة


همس بحزن:انا هتكلم معاها يابابا 


مصعب:ماشي يابنتي 


(بعد ما مصعب طلع)


همس:وفقي ياهاجر 


هاجر:اوفق علي ايه فوقي يا همس دا حبيبك انتي ازي عايزاني اتجوز واحد اختي بتحبه 


همس:متخافيش مش بحب حمزة ولا بحس باي مشاعر  اتجاه حمزة وفقي ياقلبي وربنا يقدملك الي في الخير 


هاجر:طيب سبيني افكر 


(همس خرجت)


همس:بابا 


مصعب:نعم يا همس 


همس بحزن:ممكن اخرج شوية 


مصعب :دلوقتي 


همس:كعلش يابابا محتاجة اشم شوية هواء


مصعب:طيب متتاخريش 


همس:حاضر 


(همس نزلت الشارع مش حسه بحاجة خالص غير قلبها الي وجعها راحت وقفت علي النيل وبتعيط )


همس بعياط:يارب  يارب قلبي يارب هون عليا الايام دي يارب انت الي عارف الي في قلبي يارب 


حمزة:اتفضلي منديل 


(همس بتبص لقته حمزة)


همس بحزن:شكرا مش عايزة 


حمزة:مالك 


همس:مافيش مخنوقة شوية 


حمزة:اركبي 


همس:اسفة مش هقدر اركب وكمان انا عايزة اقف علي النيل شوية لي وحدي ممكن 


حمزة:برحتك حاضر 


(حمزة سبها ومشي وهي بدات في العياط من تاني وبعدين مشيت روحت البيت دخلت صلت ودعت ربها وبعدين نامت)


مصعب:اي ياهاجر 


هاجر:انا موفقة يابابا 


(ام هاجر كانت بزغرط وهنا خلاص همس مش قدرة تكمل تاني وقعت من طولها وراحت المستشفي همس صحيت )


جيهان:مالك ياقلبي حسة بي ايه 


همس:ماما سبيني لي وحدي عشان خاطري 


جيهان:طيب قولي مالك


همس:عشان خاطري سبيني


جيهان:حاضر 


(جيهان طلعت من الاوضة بتعيط علي بنتها)


جيهان:هاجر 


هاجر:نعم ياماما 


جيهان:اتصلي بي ليلي


هاجر:حاضر 


ليلي:الووو 


هاجر:الووو ازيك يا ليلي عامله ايه


ليلي:ازيك يا جوجو عامله 


هاجر:الحمدالله خدي ماما عايزاكي


ليلي:ازيك ياخالتوا عامله ايه


جيهان بعياط:الحمدالله 


ليلي:مالك ياخالتوا 


جيهان:ممكن تيجي يا ليلي همس في المستشفي 


ليلي:ايه في المستشفي طيب مستشفي ايه قولي

العنوان 


جيهان:قالت العنوان 


ليلي:انا جيه اهو 


جيهان:بسرعه يابنتي 


ليلي:حاضر 


(وليلي بتلبس وخلصت)


ليلي:اسد  يا اسد


اسد:في ايه ياليلي 


ليلي:تعال وديني المستشفي


اسد:ليه فيكي حاجة 


ليلي:همس في المستشفي يا اسد بسرعة خالتوا كانت بتعيط 


اسد:طيب تعالي 


(اسد خد ليلي وطلعوا علي المستشفي)


ليلي:لو سمحتي في وحدة جت هنا اسمها همس مصعب خي في اوضة ايه


الممرضة:412


ليلي: شكرا


(ليلي جريت عند همس وكان اسد بيركن العربية )


ليلي:خالتوا 


جيهان بعياط:الحقيني يا بنتي همس 


ليلي:اهدي يا خالتوا انا هدخلها 


(ليلي خبطت علي الباب )


همس:ماما معلش سبيني لي وحدي


ليلي:دا انا ياهمس مالك ياقلبي 


(همس رفعت اديها لي ليلي وعنيها مليانه دموع)


ليلي:مالك ياقلبي فيكي ايه 


همس بعياط:قلبي وجعني يا ليلي قلبي وجعني اوي


ليلي:لي في ايه


(وهمس حكت  لي ليلي كل حاجة )


ليلي: معلش ياقلبي كل واحد بياخد نصيبه عشان خاطري اهدي نامي شوية وانا هستني برة 


همس:ماشي 


(نامت همس بكل كسرة وحزن )


اسد:ليلي


ليلي بعياط: همس تعبانه يا اسد 


(اسد خدها في حضنة )


اسد:بس ان شاء الله هتكون بخير اهدي 


ليلي:خالتوا 


جيهان:اي ياليلي 


ليلي:دا اسد جوزي و اي حاجة انا وهو تحت امرك


جيهان: مش انت الي كنت عندنا امبارح 


ليلي مستغربه:امبارح


جيهان:اه كان جي هو صحبة عشان يطلب ايد هاجر 


ليلي:اه 


اسد:انا هنزل ادفع الفلوس و اجي


ليلي:ماشي 


يتبع


عشق طفلتي

Part 13


الدكتور:حضرتك مامت همس مصعب عبدالله 


جيهان:ايوا انا بنتي فيها حاجة طمني يادكتور 


الدكتور:بنتك كويسه بس دا انهيار عصبي مش اكتر ياريت ياعني لو ترتاح 


جيهان بصدمة:انهيار عصبي حاضر يا دكتور شكرا طيب هي تقدر تطلع امتي 


الدكتور:طلع بعد ما تخلص كل التحاليل دي والف سلامه عليها 


جيهان :الله يسلمك شكرا يا دكتور تعبناك معانا 


الدكتور :العفو علي ايه بعد اذنك


جيهان :اتفضل 


ليلي:طيب يا طنط عايزة اطلب منك طلب 


جيهان:اتفضلي ياحبيبتي 


ليلي:انا هاخد همس تقعد معايا يومين عشان نفسيتها تعبانه اول ما ترتاح خالص و محتاجة تروحي هبعتها


جيهان:مش عارفة يابنتي والله هاخد راي بابها

ليلي:طبعا اتفضلي 


(جيهان بترن علي مصعب)


جيهان:الو يامصعب 


مصعب:اي ياجيهان همس صحيت


جيهان:اه ودكتور انه كان انهيار عصبي


مصعب:انهيار عصبي ليه هي كانت كويسه


جيهان:قدر الله ماشاء فعل بس عايزة اقولك حاجة 


مصعب:قولي 


جيهان:ليلي عايزة تاخد همس تقعد معاها يومين لغايت اما ترتاح وترجع تاني 


مصعب:مش هينفع يا جيهان البنت لسه متجوزة جديد ومش هينفع همس تروح 


ليلي:بعد اذنك يا خالتوا ممكن اكلم عموا 


جيهان:اتفضلي 


ليلي:اذيك يا عمو عامل ايه 


مصعب: الحمدالله يابنتي


ليلي:معلش يا عمو هاخد بس همس يومين ترتاح واجبها تاني متخفش عليها 


مصعب:مش هينفع يابنتي انتي لسه متجوزة جديد ومش هينفع همس تاجي


ليلي:معلش ياعمي دا اول طلب اطلبه منك عشان خاطري وافق هي همس محتاجة البعد شوية اعصبها ترتاح


مصعب:ماشي يابنتي خلي بالك منها 


ليلي:في عيني ياعمو شكرا اتفضلي يا خالتوا عموا


جيهان:ايوا يامصعب 


مصعب:ينفع الي انتي عملتيه دا


جيهان:عملت ايه


مصعب:خلتيها تكلمني عشان اوفق 


جيهان:مصعب بنتك محتاجة تروح معاها تفك عن نفسها 


مصعب:ماشي ياجيهان الي انتي شايفه سلام 


اسد:يلا ياليلي 


ليلي:ماشي هدخل اجيب همس 


اسد:ماشي ياحبيبتي خدي وقتك 


(ليلي دخلت لي همس ساعدتها انها تقوم و خدتها معاها الفيلا)


بسملة:ابيه اسد انت اخرت ليه 


اسد:معلش ياحبيبتي كنت في المستشفي


بسملة':بخضي مستشفي ايه مالك


اسد:متخافيش يا حبيبتي انا كويس بس همس تعبانه تعالي اسنديها مع ليلي 


بسملة:همس مين 


اسد:تعالي بس بعد كدا اقولك


(طلعت بسملة تسند همس مع ليلي ودخلوها الاوضه الي ليلي قالت عليها لي الخدامة تروقها )


ليلي:اقعدي يا حبيبتي 


اسد:الف سلامة عليكي يا استاذة همس 


همس بحزن:الله يسلمك شكرا علي الي انت عملته معايا يا استاذ اسد 


اسد:بتشكريني علي ايه انا اخوكي ياهمس معلش يا ليلي سبيني مع همس


ليلي:بس 


اسد:معلش اطلعي 


(ليلي بصت علي همس وطلعت)


اسد:انتي بتحبيه ياهمس


همس:نعم 


اسد:مش عايز كدب ياهمس انتي بتحبيه 


(همس بدات تعيط)


همس:اه بحبه 


اسد:طيب مقولتيش ليه 


همس بعياط:مش هينفع يا اسد اروح اقول لي شخص ان بحبه انا بنت والمفروض الي ياخد الخطوة الشب لو انا قولت بحبه هيقول مدلوقه عليه انا فضلت احبه جويا ما بين نفسي عشان معصيش ربنا 


اسد:بصي ياهمس مش  قولك انسي او روحي قولي بس تعرفي اكتر حاجة تعمليها وتاكدي منها مليون في الميه ان لو فعلا ربنا كتبه من نصيبك هيكون ليكي و انا جمبك اعتبريني اخوكي الكبير وتعالي احكي الي انتي عايزة 


همس:شكرا 


اسد:بردو شكرا في اخت بتقول لي اخوها شكرا يلا نامي وبكرة اخدك انتي وبسملة وليلي ونخرج شوية 


همس:ماشي تصبح على خير


(اسد طلع من عند همس وراح الاوضه بتاعته لقي ليلي مستنيه)

اسد:اي ياحبيبتي ما نمتيش 


ليلي:مش عارف انام يا اسد صحبتي مكسورة اوي 


اسد:هو غبي بيحبها بس مش راضي يقول 


ليلي:وانت عرفت منين 


اسد:انا بعرف حمزة من نظرة وحدة


ليلي:طيب ليه يكسرها كدا


اسد:معلش ياحبيبتي كل حاجة هتتصلح 


ليلي: يارب


اسد:وحشتيني 


ليلي:دا وقته يا اسد 


اسد:ماليش فيه بقولك وحشتيني 


ليلي بفرحة:وانت كمان وحشتني اوي 


اسد:استعنا عاشقة بالله 


(ليلي واسد راحه عالمهم الخاص بيهم )


(في الصباح)


ليلي:يلا قومي ياهمس بقا 


همس:امممم


ليلي:قومي است اليوم هيروح عايزين نعمل شوية حاجات 


همس:حاجات ايه 


ليلي:لسه هنروح المول وبعد كدا نتفسح 


همس:مش قدرة ياليلي معلش 


ليلي:لاء مافيش معلش يلا قومي 


(اسد خبط علي الباب )


اسد:صباح الخير يا همس


همس:صباح النور يا اسد 


اسد:همس خلصي وتعالي المكتب عايزك 


همس:حاضر 


همس :يابت ياليلي جوزك عايزني ليه 


ليلي:انا اعرف منين يا ناصحة بشم علي ضهر ايدي 


همس:خلاص ياحجة بومة يخربيتك بتطلعي مرة وحدة زي القضي المستجل 


ليلي:انا ياهمس دا انا حتي عسل وسكر 


همس بضحك:بالستر 


ليلي:تدوم 


همس:هي ايه 


ليلي:الضحكة ياعمري يلا بسرعه اسد ميزعل و هيضربنا انا وانتي 


همس:لاء يا اختي ننزل احسن 


(همس وليلي نزلين يضحكوا)


(همس خبطت علي اسد)


اسد:ادخل 


همس: اسد


اسد:همس تعالي 


همس:كنت محتاج ني


اسد:اه معلش تعالي عايزك تمضي علي الورق دا عشان انتي كنتي تعبانه امبارح والمستشفي كانت عايزة توقيعك 


همس بستغراب:توقيعي ليه 


اسد:امضي يلا يا همس 


(فعلا همس مضت من غير ما تقراء اي دا )


اسد:طيب كدا كويس يلا تقدري تروحي ليلي وتلبسوا عشان نخرج


همس:تمام بعد اذنك 


اسد:اتفضلي 


(فضلت بسملة وليلي وهمس يضحكوا مع بعض )


ليلي:اسد اي رايك


(اسد قرب منها )


اسد:حلو لو يتلبس ليا اما خروج بيه برا لاء 


ليلي:ليه يا اسد ما هو حلو اهو


اسد:قولت لاء روحي غيري 


ليلي :حاضر 


(ليلي غيرت ونزلت لي اسد فضل كل ما تلبس حاجة يقولها لاء)


ليلي:اسد مش هخرج 


اسد:برحتك 

ليلي:انا لبست الدولاب كله وانت كل شوية تقول لاء 


اسد:خلاص غيري اخر مرة بس يكون واسع 


ليلي:ماشي اما نشوف 


(و اخيرا لبست واسد وافق عليه نزلت ليلي لقيت همس مستني )


ليلي:اي القمر دا 


همس بحزن:شكرا ياليلي انتي الي قمر 


اسد:طيب يلا عشان اتاخرنا اوي 


ليلي:يلا 


(اسد خد ليلي وهمس خرجهم بعد كدا وصل علي المكان الي اتبعت ليه )


اسد:همس انزلي انتي وليلي 


ليلي:حاضر 


اسد:ليلي تعالي معايا نجيب حاجة 


ليلي:ماشي خليكي هما ياهمس 


همس:ماشي 


(فضلت همس بتبص لي السماء بس مرة وحدة لقت مكتوب بالنار علي السماء بحبك يا همس ، همس اتفزعت ،مرة وحدة لقت نور كتير حوليها ومرسوم سهم وفي جواب)


همس:بحبك اوي من اول مرة شوفتك  فيها 


(همس لقت نور تاني اتفتح وسهم تاني و جواب تاني)


همس:انتي سكنتي روحي وقلبي من اول يوم 


(نور تاني)


همس:حقك عليا علي كل دمعة نزلت منك 


(نور تاني)


همس:والله انا بعشقك فوق مما تتخايلي انا مجنون بكي ياهمسي


(في الاخر الانوار نورت ولقت حمزة هناك)


همس:حمزة 


همس بحزن:حضرتك بتعمل ايه


حمزة: بحبك


همس: ايه


حمزة:بحبك اوي فوق مما تتخيلي 


همس بعياط:حمزة انا مش هاجر 


حمزة:عارف ياقلبي انك مش هاجر انتي همس الي ملكت قلبي بحبك يا همس تتجوزيني 


همس:ازاي وانت طالب ايد اختي 


حمزة:فين دا محصلش 


همس:لاء طلبت من بابا 


حمزة:انا طلبت ايدك انتي مش هي 


همس:مش فهمه حاجة 


حمزة:هقولك ياقلبي


(فلاش باك)


حمزة:عمي 


مصعب:نعم مين حضرتك


حمزة:معلش انا اسف اني جيت في وقت شغلك بس عايز من وقتك دقيقه


مصعب:اتفضل 


حمزة:انا طالب ايد بنت حضرتك 


مصعب:بنتي انا 


حمزة:اه همس 


مصعب:طيب اقولها يا ابني والي يقدم فيه الخير 


حمزة:لاء متقولش ياعمي


مصعب بستغراب:مقولش ليه 


حمزة:لاني عايز اعملها مفاجأة ليها قدام الناس كلها وجيت اقولك الاول اخد موفقتك 


مصعب:طيب شغال ايه 


حمزة:انا مدير همس في الشركة 


مصعب:اهلا وسهلا بيك يا بني 


حمزة:معلش بس حاجة تاني اما احي اطلبها في البيت هعمل نفسي بطلب ايد بنتك اتانيه 


مصعب:انا مش فهم حاجة


حمزة:مش حضرتك عايز لي بنتك الخير 


مصعب:طبعا يا ابني 


حمزة:وكمان عايزها تفرح 


مصعب:طبعا 


حمزة:انا هفرحها بس بطرقتي معلش وافق يا عمي 


مصعب:ماشي يابنتي 


(باك)


حمزة:بس اتفقت مع اختك و ابوكي وكان اتفقت مع اسد


همس بتعيط:طيب ليه كدا 


حمزة:حق عليا ياقلبي عشان زعلتك وخليتك تعيطي حق عليا في كل حاجة 


همس:طيب انت كلمت بابا أمتي


حمزة:نفس اليوم بس الصبح 


همس:وانا مش بحبك يا حمزة مش عايزاك 


حمزة:في وحدة تقول لي جوزها مش عايزك 


همس بصدمة:جوز مين 


حمزة:جوزك يا حبيبتي 


همس:انت اتجننت خالص


حمزة:بيكي ياعمري


(همس ابعد يا حمزة)


حمزة:واحد و مراته فيها ايه 


همس:انا مش مرات حد 


حمزة:لاء مراتي علي سنت الله ورسوله وادي التوقيعك علي الجواز 


همس:فعلا توقعي بس انا موقعتش علي حاجة


حمزة:لاء وقعتي ياقلبي قبل متاجي اسد خلاكي توقعي


همس:اسد 


اسد:معلش بقا ياهمس 


همس:انت خلتني امضي علي ورق جواز 


اسد:اعمل ايه مشيت ورا الحمار الي وراكي


همس:انا عايزة اروح اروح عند اهلي


يتبع



عشقت طفلتي

Part 14 الاخير 

حمزة:انا اسف عشان خليتك تعبني بسببي


همس:عايزة اروح 


حمزة:جيب اسمعيني بس 


همس بزعيق:اسمع ايه بسببك دخلت المستشفي بسببك قلبي وجعني 

همس بعياط:حبيتك اول مرة شوفتك فيها حبيتك كا طفلة لقت الامان الي بتتمني حبيتك زي المجنونة كنت ديما بستفزك عشان بحبك كنت ديما بدعي ربنا انك تكون من نصيبي كنت بعمل كل حاجة تتخيلها عشان بس ربنا يغير قدري وتكون انت من نصيبي  فرحت ساعة اما قولت عايز تقعد مع بابا قولت الحمدالله ربنا استجاب لي دعواتي وخلاص هياجي يطلب ايدي من بابا بس انت غيرت كل حاجة طلبت ايد اختي معرفتش تقول لي نفسك البنت الي انت كسرتها بكلامك حالها هيكون ايه كونت ديما بهرب من الواقع عشان اقبلك في حلمي بتتقدم بكذا طريقة بس لي الاسف دي مجرد احلام وانت جي دلوقتي تقولي اسف علي ايه معلش وليه تعمل مقلب


حمزة:انا اسف والله ياهمس انا قولت اعملك حاجة ماحدش عملها حولت اني اخليكي مبسوطة بس انا غلط اما اخترت المقلب انا ياهمس بعشقك فوق مما تتخيلي كان حبي ليكي بيكبر كل يوم عن اليوم الي قبله كنت بحاول اخبي مشاعري عنك بس سمعت من ابويا الله يرحمو قال  جملة خلتني فعلا اقولك بيقولي سيب مشاعرك وقلبك يوجهك سيبهم لي الشخص الي بتحبه 

انا عشقتك يا همس عشقتك لي الجنون كنت بتصل بيكي مش عشان شغل كنت بتصل عشان بس اسمع صوتك كونت بتخيل يوم ما تكوني حلالي انا بحبك انا عارف اني غلط بس لزمن نسامح فيها ايه 


(همس تمسح دموعها)


همس:انا عايزة اروح يلا ياليلي هتاجي ولا امشي انا خلاص خليكي تاكسي


ليلي:استني 


(همس ما سمعتش ليلي وركبت التاكسي وعطت العنوان وفضلت تعيط لغايت انا روحت


جيهان:مالك ياهمس 


همس:مافيش ياماما عايزة انام ممكن تقفلي الباب وراكي


جيهان:طيب احكيلي مالك 


همس:عايزا اكون لي وحدي ياماما 


جيهان:ماشي يابنتي


(وطلعت جيهان من عند همس وفي نفس الوقت جيه مصعب)


مصعب:في ايه يا جيهان 


جيهان:هنس يا مصعب بتعيط ومش رضيا تقول مالها


مصعب:انا هروح اشوفها


(دخل مصعب لي همس)


مصعب:مالك ياقلبي 


همس:ليه يابابا مقولتش ان استاذ حمزة جالك


مصعب: والله يابنتي كنت هقول بس هو قال انه عايز يعمل مفاجأة ليكي يعملها بشكل مختلف يفرح قلبك 


همس بعياط:دا منظر وحدة تفرح انته كسرته قلبي 


مصعب:حقك عليا يا بنتي كانت غلطتي كان المفروض اقول 


همس:فعلا يابابا انا اتجوزت حمزة


مصعب:اه قالي عشان يخرج معاكي ويشوفك برحته وانته متجوزين


مصعب:حمزة بيحبك ياهمس وشريكي يابنتي 


همس:ايه شريني دي يابابا هو انا سلعة 


مصعب:ههههههه حتي وانتي زعلانه 


همس:معلش مش بعرف امسك لساني


مصعب:حق غليا يابنتي هو بيحبك انا شوفت حبه ليكي من عنيه 


همس:ازاي 


مصعب:انا اقدر افهم اي حد من نظرة وحدة سمحي يابنتي


همس:ان شاء الله ياقلبي


مصعب:اوعديني 


همس:بوعدك يا بطتي 


(تاني يوم)

(همس راحت الشركة ولا كان حاجة حصلت )


حمزة:همس 


همس بكل برود:نعم يا استاذ حمزة 


حمزة:استاذ انا جوزك يا قلبي


همس:حضرتك مش جوزي و ثانيا دا مكان شغل  عن اذنك 


(مشيت همس وثابت حمزة واقف)


محمود:همس كونتي فين يابنتي 


همس:معلش كنت تعبانه 


(حمزة كان يولع  راح عليهم ومسك ايد همس )


همس:سيب ايدي


حمزة بزعيق:ليه عشان تقفي تضحكي مع استاذ محمود تدلعي  كا وحدة مش محترمة 


همس:احترم نفسك  انا محترمة وغصب عن اي حد سيب ايدي


حمزة:,والله ياهمس ما تتعدلي  اخدك و ادخل عليكي بلا فرح بلا نيلة


همس:°انت قليل الادب


حمزة قرب من همس:قليل الادب وانا معاكي بس يابطتي مش بعرف احترم نفسي وانتي معايا 


همس:ابعد ما ينفعش الي انت بتعمله


حمزة:واحد ومراته فيها ايه بصي من فير كلام

(حمزة شال همس وركبها العربية غصب عنها وراح بيها علي القاعة)

حمزة:اتفضلي يا انسه برحتك شوفي هتعملي فيها ايه

همس:,, ابعدي عني حمزة خد هنا

حمزة:باي ياقلبي 


(همس فضلت تتعب الميكب ارتست )


الميكب ارتيست )ام علي تعالي 


(دخلت ست كبيرة و ضخمة )


الميكب ارتيست:امسكيها 


همس بخوف: خلاص اسكت 

(همس خلصت لبس الفستان والميكب  ،حمزة خبط عليها)

حمزة: خلصتي ياهمس

(همس طلعت حمزة انصدم من جمالها كانت شبه الحورية فعلا )


الحمزة:يا نهار ابيض الجمال دا كله هيكون ملكي انهاردة 


همس:ما تفرحش كتير كدا لاني هروح مع اهلي 


حمزة:دا عندها اما تشوفي حلمت و دنك

(*********★****★****★****★,,****★****)


اسد:ليلي


ليلي:,نعم 


اسد:تعالي بسرعة 


ليلي:في ايه يا اسد بلبس عشان فرح همس 


اسد:طيب تعالي  ادخلي هنا 


ليلي:,ليه 


اسد:هتعرفي بس يلا 


ليلي:حاضر 


(دخلت ليلي لقت فستان ابيض جميل اوي طرحة ولقت بنوتة وقفة عشان تعملها الميكب و اسد راح يلبس البدلة ورجع لي ليلي)


ليلي:اي ريك 


اسد:جميل اوي


ليلي:ضحكت علي البنت الي جوا قولتلها اني عروسة ودا الفستان قولت اجربه اوريك وبعدين اخلعوا يلا سلام هروح اخلعوا 


اسد:تخلعي ايه تعالي بس


ليلي:مش هينفع يا اسد دا فستان وحدة تانيه وغير كدا  دا مش فرحنا 


اسد:امشي بس 


(اسد خد ليلي ودخل القاعة الي اول ما دخلوا وقع عليهم ورد وظهر صور ليلي كتير اوي وناس تصورهم)


اسد:انهاردة فرحنا ياعمي 


ليلي بفرحة:يجد يا اسد


اسد:بجد ياقلبي اسد مش هينفع ما عملش لي عمري احلا فرح في الكون 


ليلي:ربنا يخليك ليا ياقلبي


(دخل حمزة وهمس بعدهم بس اختلف طريقة الدخول  ظهرت اغنية رومنسيه وكان حمزة يغني )


حمزة:اجهزي الخميس جيلك لي كتب الكتاب كم سنة من العمر فات قولت جيلك و بعناد مش هسيبك مش هسيبك حتي لو لفيت بلاد 


(كان حمزة بغني لي همس وكان في بلالين بطير همس من كتر الفرحة عنيها دمعت)


حمزة:انتي ملكي يا همس ملك لحمزة وبس بعشقك يا همسي 


(همس حضنت حمزة بكل حب بداخلها )


(كلهم فرحوا وكان احلا فرح فيكي يا مصر )


النهاية 


ملك محمد


بشكركم علي كل تفاعل حلو كتابته بشكركم علي دعمكم ليا عشان اخلص الروية الي كتبتها بكل حب ليكم يارب تكون عجبت كل وحد فيكم ودخلت قلبكم ذي ما دخلت قلبي ❤️




تعليقات

التنقل السريع