القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية شوفت حماتي في حضن اخويا البارت الرابع 4جديده وحصريه في مدونة قصر الروايات

 

رواية شوفت حماتي في حضن اخويا البارت الرابع 4جديده وحصريه في مدونة قصر الروايات 





رواية شوفت حماتي في حضن اخويا البارت الرابع 4جديده وحصريه في مدونة قصر الروايات 






الجزء الرابع من رواية شوفت حماتي في حضن اخويا


حماتي قالت انا عازمه وائل علي الفطار بره البيت طبعا انا فضلت في الشقه لوحدي انا وولادي وبقيت اشغل نفسي في اي حاجه المهم بعد العصر لقيت خديجه جت وبتسالني ماما جت ولا لسه رديت عليها وقولت لسه رنيت عليهم محدش فيهم رد قولنا يبقي مشغولين في حاجه المهم علي بعد المغرب كده لقيت حماتي و وائل جايين والغريبه انهم مجابوش حاجه سالتهم اومال فين الحاجه ردة حماتي وقالت معجبناش حاجه انا طبعا مطمنتش من كلامها معقول من الصبح لغاية بعد المغرب بيلفو ومفيش اي حاجه عجبتهم وحسيت ساعتها ان في حاجه مش طبيعيه ومش باين عليهم بهدله ولا حاجه لان اللي بيلف الوقت ده كله لازم يكون جاي مرهق وتعبان

والغريبه ان دول مش باين عليهم تعب خالص وعينهم حاسه انها بتلمع ومبسوطين علي الاخر بس محدش فيهم مبين

وابتداء الفار يلعب في عبي وحاسه ان في حاجه غلط بس مش عارفه اي المهم جيت اجهز العشاء لقيت حماتي بتقول اتعشو انتو انا و وائل واكلين بره

المهم اتعشيت انا وخديجة وبعد كده قعدنا في الريسبشن لان بنسهر كل يوم قدام الشاشه

لقيت حماتي دخلت غيرت لبسها

والغريبه انها واخده راحتها في اللبس علي الاخر لابسه عبايه بنص كوم ومفيش اي حاجه تانيه تحت العبايه

وطبعا اي حد بيعرف لما تكون الست لابسه حاجه تحت العبايه ولا لا

ببص لقيت وائل بيبص عليها كانه مشفهاش ليها سنه

وفضلا سهرانين عادي قدام الشاشه وانا مركزه مع حماتي واخويا بس عامله بس من غير ما حد يحس ونفس الكلام خديجه حسيت انها مركزه هيا كمان لاحظت انا وائل كل شويه يحط ايده علي ص.. حماتي من غير ما حد ياخد باله 

لان النور مش شغال قاعدين علي نور الشاشه وحماتي مالهاش اي رد فعل بعد شويه 

قومت عشان اعمل عصير لقيت حماتي بتقولي لا خليكي انتي هعمله انا

انا استغربت لانها عمرها ما قالت مره خليكي وانا هعمل الحاجه دي

انا قولت ماشي وبعد شويه سمعت صوت الخلاط

عملت نفسي رايحه الحمام

وراقبت حماتي من بعيد

لقيتها بتحط نقط في كوبايتين والباقي لا

طبعا عشان مشربش العصير دخلت اوضتي وعملت نفسي اني هنام 

حماتي راحت بالعصير لقتني مش موجوده جابت كوباية العصير بتاعتي في اوضة النوم عندي قولتلها مليش نفس اصرت اني اشرب قولتلها طالما من ايدك هشربها

وعملت نفسي بشرب راحة هيا خارجه روحت مرجعه العصير مكانه وفضيته من الشباك وحطيت الكوبايه جنبي

وعملت نفسي نايمه قولت اما اشوف اخرتها بعد حوالي ساعه لقيت باب اوضتي بيخبط مردتش ببص لقيت حماتي فتحت الباب وبتنادي عليا وانا عامله نفسي ولا سامعه حاجه راح وائل قالها متخافيش ده ال منوم اللي في العصير ينيم جمل حماتي قالت بتاكد بس

وراح قافل باب اوضتي وماغير اسمع الا ضحك علي اخر واحده طبعا مطمنيين عشان المنوم اللي في العصير

وبعد شويه سمعت صوت حماتي واخويا في الحمام ومشغلين الدش وقاعدين يغنوا

طبعا انا كل ده ومش عارفه هعمل اي وخايفه اروح وافتح باب الحمام  عليهم يقتلوني عشان طبعا الفضيحه وكل يوم يحصل بلاوي زي دي وبعد شويه طلعو من الحمام وراحو يجرو وراء بعض في الشقه زي العرسان 

وضحك وهزار علي اخر واحده وانتو طبعا عارفين اي اللي بيحصل 

وراحو داخلين اوضة النوم وقاعده اسمع اللي بيحصل من صوتهم العالي ألهم عدة الليله ويعتبر هما مناموش طول الليل خالص صحيت الصبح زي كل يوم ببص لقيت وائل نايم في الريسبشن وحماتي في اوضتها بصحي وائل رد وقالي تعبان مش قادر وانا عارفه طبعا تعبان من اي دخلت اوضة حماتي عشان اصحيها لقيتها نايمه من غير لب... خالص وجس...كله متبهدل باين عليه كل حاجه جيت اصحيها لقيتها بتقولي اي رايك فيا سالتها رأيي في اي قالت......

مين مستني يعرف حامتها قالت اي

تكملة الرواية 5هنااااااااا

اكتب في بحث جوحل( مدونة قصر الروايات) تظهر القصص كاملهق

تابعونا علي قناة التليحرام من هنااااااااااا

ليصلكم اشعار بالنشر

الرواية كامله من البداية من هناااااااااااا





تعليقات

التنقل السريع