رواية شوفت حماتي في حضن اخويا البارت السادس 6جديده وحصريه في مدونة قصر الروايات
رواية شوفت حماتي في حضن اخويا البارت السادس 6جديده وحصريه في مدونة قصر الروايات
رواية شوفت حماتي في حضن اخويا البارت السادس 6جديده وحصريه في مدونة قصر الروايات
الجزء السادس من رواية شوفت حماتي في حضن اخويا
لقيت حماتي لابسه قم... نوم قصير وخارجه بيه قدامنا وحاطه ميكب وراحة قاعده علي حجر وائل واحنا قاعدين لما قعدت قالت اي ده يا وائل هوا علطول واق... كده ده انت وهوا مش بتتهدو بقي طبعا وائل ساكت متكلمش عشان انا قاعده ردة حماتي وقالت متتكسفش من حد يا لول محدش ليه عندنا حاجه لقيت وائل راح حاضنها وفضل يمشي ايدو علي جسمها روحت واخده بعضي وأدخله اوضتي لقيت خديجه جت ورايا ومش علي بعضها وقالت هموت واعرف هيعملو اي قولتلها روحي اتفرجي طالما عايزه تعرفي قالت تعالي معايا قولتلها لا طبعا قالت انا عارفه انتي كمان محرومه بلاش تكبر يلا بينا المهم روحت انا وهيا واستخبينا او بمعني اصح هما عارفين اننا شايفنهم
وهما كمان عاملين نفسهم ان محدش شايفهم بمعني اصح الكل عامل نفسه عبيط المهم لقيت وائل بيحرك ايدو علي جسم حماتي وحماتي جسمها ساب ومعتش عارفه تتحكم في نفسها خالص وكل جسمها باين وصد... خارج بره و وائل قاعده يبوس فيه وراح منيمها علي الارض وفضل يبو... فيها ويحرك ايدو علي... وهيا تقوله معتش قادره حرام عليك ببص علي خديجه لقيتها قاعده في الارض وفاتحه ردليها مش متحكمه في أعصابها هيا كمان لقيت حماتي قل.. وائل لبسه كله وفضلت تب.. فيه والاتنبن مشتبكين مع بعض وانا مكدبش عليكم مشاعري اتحركت بس انا عارفه انه مينفعش ابص علي اخويا لو واحد غريب كنت روحت شاركت حماتي فيه بس ده اخويا مينفعش ولا ينفع اصلا يجي في بالي بس طريقة التعامل نفسها تخلي الواحد مش علي بعضه بعد ما خلصو بوس لقيت وائل نيم حماتي وراح طال. فوقها وطبعا انتو عارفين اي اللي حصل وماغير حماتي الا تصوط من كتر المت.... والذه وبعد حاولي ربع ساعه علي الكلام ده طبعا هوا فوق شويه وهي فوق شويه راحو الاتنين نامو جنب بعض وفضلو يبوسو في بعض لقيت حماتي بتقول اي رايك يا ساره انتي وخديجه مش كده احسن واللي نفسه في حاجه يعملها من غير ما يخبي ولا يبقي خايف من حاجه
عشان كده انا محبتش اعمل من وراكم وابقي خايفه سري ينكشف المهم اليوم عداء وطبعا حماتي واخويا شغالين طول الليل يريحو شويه ويشتغلو شويه مفيش رحمه دخلت نمت شويه وصحيت علي الساعه 10 لقيت حماتي و وائل نايمين في حضن بعض من غير لبس في اوضة حماتي وسايبين الباب مفتوح وجسهم كله مكشوف عشان بمعني اصح بيقولو اتفرجو براحتكم مش مكسوفين من حاجه شويه وخديجه صحت دخلت الحمام وطولت جوا والدش شغال وراحة غاسله لبسها اللي كانت نايمه بيه عشان تخفي اللي عملته في نفسها عرفت انها كلمت خطيبها وخلاها تعيش اللحظه هيا كمان
وانا كان نفسي اكلم جوزي وعيش معاه بس مشكلته بينام بدري عشان شغله لقيت خديجه طالعه ولابسه بيجامه مبينه تفاصيل جسمها قولتلها وائل هنا ممكن يشوفك قالت مش مشكله انا معتش يفرق معايا حاجه اذكان امي مش مكسوفه مني ولا اخوكي مكسوف منك ولا احنا مكسوفين منهم ده حتي اتفرجنا عليهم كانهم اتنين منعرفهمش قالت كبري دماغك واتاقلمي علي الوضع المهم فضل الموال بتاع حماتي واخويا علي الحال ده لغايه فرح خديجه اتجوزت وكل واحد راح علي بيته يوم الفرح وطبعا اخويا وحماتي قامو بالواجب الليله دي كانهم هما العرسان مش حد تاني بعد خمس شهور من فرح خديجه أطلقت بسبب جوزها بيضربها ويشتمها وطلع انسان زباله وطبعا وائل اخويا معتش بيروح شقته نايم علطول عندنا طبعا كلنا زعلانين عشان خاطر خديجه وكل شويه واحد فينا يضحكها شويه لانها مفرحتش يعتبر لسه عروسه جديده في يوم سمعت صوت وانا نايمه الصبح طلعت ابص طبعا انا متعوده علي صوت حماتي و وائل ببص لقيت خديجه واخويا يادي السنه السوده اي اللي بتعملوه ده وحماتي فين ردة خديجه ماما راحت تتسوق للبيت اهم حاجه متقوليش حاجه انتي قولتلها لو عرفت الدنيا هتولع وأنت يا وائل مش عاتق البت وامها ياخي حرام عليك بتعمل كل ده ليه انت عايز اي تاني اكتر من كده مكفكش حماتي تروح تعمل كده مع بنتها وهوا ولا سامعني وعينه حمره اول مره ادقق فيها ساعتها عرفت ان وائل بيشرب راحة خديجه ردة وقالت اديكي قولتي امها امي دي اوسخ خلق ... مستنيه مني اي يعني طبعا عندها حق تعمل كده اذكان امها فعلا مش عامله اعتبار ل حد المهم فضلو علي الحال ده حوالي 3 شهور كل ما يكون في فرصه وحماتي مش هنا يستغلو الفرصه وينامو مع بعض لغاية في يوم حماتي خرجت من الصبح ومرجعتش لغايه المغرب قلقان نرن عليه يديني مغلق المهم فضلا علي الحال ده لغايه الساعه 10 بالليل
مفيش جديد كلنا قلقنا طبعا روحنا نبلغ في الشرطه ونعمل بلاغ تغيب قالو لازم بعدها ب 24 ساعه المهم في ظابط ابن حلال خد رقم الموبايل بتاعها عشان يعرف اخر مكان كانت فيه وطلب صوره منها عشان يعرف المواصفات وخد رقم وائل عشان لو وصل لحاجه يتصل بينا
وبلغنا في المستشفى ومفيش جديد فضلا نلف لغاية الساعه 8 الصبح نلف وندور قولت ل وائل يمكن راحت شقة اختها قالي معتقدش وخديجة قالت هتروح تعمل اي ما كل حاجه بينها وبين وائل بقت علي المكشوف
قولت ما يمكن عرفت انكم بتنامو مع بعض زهقت وطفشت ولا عملت في نفسها حاجه بسببكم المهم بعد لف وتعب روحنا البيت نريح شويه ونشوف هنعمل اي
شويه ولقنيا الظابط بيرن وبيقول...
تفتكرو اي اللي حصل والظابط لقي اي
مازال البارت الجديد قيد الكتابه وهينزل حصري في مدونة قصر الروايات
اكتب في بحث جوحل( مدونة قصر الروايات) تظهر القصص كاملهق
تابعونا علي قناة التليحرام من هنااااااااااا
ليصلكم اشعار بالنشر
الرواية كامله من البداية من هناااااااااااا
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا