رواية عشق ام انتقام البارت الثالث وعشرون23بقلم رنا سعيد جديده وحصريه في مدونة قصر الروايات
#روايه_عشق_ام_انتقام.
#بارت_الثالث_والعشرون.
رنا كانت لسه هتنام بس فجاء باب الشباك اتفتح وداخل منه شخص رنا وكانت لسه هتبص خلفها بس الشخص حضن رنا من الخلف
الشخص وبا"س رقبتها
الشخص ببحه مثيره:وحشتني اوي اوي
رنا بصدمه وبذهول:اد ه م ادهم
الشخص وبا"س رقبتها:ايوه ياروحي
رنا وفاقت من صدمتها وبتحاول تبعد عنه بس مش عارفه
رنا بعنف:ابعد عني كده
ادهم ببتسامه خبيثه:ولو مابعدتش
رنا بحده:هصوت وماما تصحا بقا وشوف بقا هتعمل فيك اي
ادهم ببتسامه خبيثه:صوتي
رنا بحده:بقا كده من عنيا ماشي يعني مش خايف
ادهم ببتسامه خبيثه:تؤ تؤ مش خايف ياقطه
رنا بحده:طب هنشوف دلوقتي هتخاف ولا لا
رنا:يالهووووووي يالهووووووي
بقلمي رنا سعيد
وادهم بعيد عنها وحاول يسكتها بس فجاء الباب اتفتح وادهم ذهب واستخابه في قلب الدولاب بتاعها قبل الباب مايتفتح ورنا ابتسمت بخبث عليه
نهله بنوم:في اي ياحبيبتي بتصوتي ليه
رنا بكدب وبارتباك:ا ا ن انا ص صويت لا انا مش صويت
نهله بنوم:اومال صوت اصويت الي كان من شوي دها منين
رنا بكدب:اها اقصدك علي اصويت الي من شويه
نهله بنوم:ايوه
رنا بكدب وببتسامه:دها كان من تليفزيون اصل كنت بتفرج علي فيلم كده من شويه وطلعت بقا عشان انام اهو
نهله بنوم:ماشي بعد كده لما تتفرجي علي تليفزيون يبقا واطي عشان قلقتني من نومي
رنا:ماشي
نهله بنوم:تصباحي علي خير
رنا ببتسامه:وانتي من اهله
نهله ومشيت ورنا قفلت الباب وراها وادهم خرج من الدولاب
رنا ببتسامه خبيثه:خوفت ليه دلوقتي واستخبت في الدولاب ياخواف
ادهم وبيقترب منها وبياخد نفاسه
ادهم ببتسامه خبيثه:يالهوي علي الي شوفته في الدولاب
حاجات اي تحفه
رنا بارتباك:قصدك اي
ادهم ببتسامه خبيثه:اقصدي انتي عارفه كويسه يارورو
ماتلبسي كده واحد من الحلوين الي في دولاب دها دلوقتي
وغمز بعين ليها
رنا خجلت وفهمته:احترم نفسك ويلا امشي يلا
ادهم ببتسامه بخبث:حاضر همشي ياحياتي
وادهم اقترب منها وباسها من خدها ومشي بسرعه ناحية الشباك
ادهم ببتسامه حب:تصباحي علي خير ياحياتي
في اليوم التالي
صلاح:زاي مابقولك كده
ادهم بضحكه:يعني انا وانت كده مرفوضين انت من امها وانا من بنتها ههههههههه
صلاح بضحكه:بالظبط كده
بقلمي رنا سعيد
ادهم:طب هنعمل اي بقا عشان رنا ترجعلي وامها ترجعلك
صلاح بتفكير:مش عارف
في مكان اخر
نهله:عايزه اقولك حاجه ياحبيبتي
رنا:قولي ياماما
نهله:صلاح طلب يجوزني
رنا بفرحه:بجد بابا طلب انه يرجعك وانتي قولتله اي
نهله:قولتله مش موافقه
رنا بزعل:ليه
نهله وبدت تشرح مواقف رفضها منه
رنا ببتسامه خبيثه:اها فهمت يعني انتي هترجعي لي تاني بس بعد ماتعذبي شوي
نهله بضحكه:حبيبتي الي فهماني
رنا:اومال فين ستي
نهله:داخلت تنام شوي
رنا:امممم طب انا نزلها الشغل بقا عايزه حاجه اجبهلك وانا جايه
نهله ببتسامه:لا ياحبيبتي ربنا يستر طريقك ياقلبي
رنا ببتسامه:يارب يلا سلام عليكم بقا
نهله ببتسامه:وعليكم السلام
رنا نزلت وركبت تاكسي وبعد فتره وصلت المحل ونزلت وكانت لسه هتعدي الشارع عشان تروح لي المحل بس فجاء فونها رن وافقت في نص الطريق عشان تشوف مين بيتصل عليها و كانها نسيت انها وافقه في نص الطريق يعني عربيات رايحه عربيات جايه
بقلمي رنا سعيد
رنا ببتسامه:الو يابابا اخبارك اي
رنا وفجاء بتلف وشها شافت عربيه ماشيه بسرعه كبيره جايه عليها اتصدامت والفون واقع منها في الارض
رنا وحطت ايدها علي وشها:لاااااااااااااااااااااا
اكتب في بحث جوحل( مدونة قصر الروايات) تظهر القصص كامله
تابعونا علي قناة التليحرام من هنااااااااااا
ليصلكم اشعار بالنشر
الرواية كامله من البداية من هنااااااااااا
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا