القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

 


روايه بعنوان انا والوحش




رواية انا والوحش كامله 


هنعرف الابطال

الابطل ادهم المنياوي في 37من العمر وسيم حاد الطباع عصبي جدا لديه 6 اطفال وسنعرف قصصهم جميعا 


البطله.   ملاك راعة الجمال لاوصف لها منتقبه لم يراها احد من قبل 17 من العمر لديها قصه راعه تعيش وحدها


البدايه. جالسه بمنزلها الجديد الذي سكنته منذ ايام ولكن يزعج ليلها ونهارها بكا اطفال لايسكتون ابد لذا وجدت نفسها تطرق باب المنزل المجاور لها لتفتح لها الخادمه تفظلي ملاك. بخجل اسفه بس سمعت صوت اطفال تعيط مش بيسكتو تقريبا ادر اشوفهم لتغيب الخادمه لتعود وهي تدعوها لدخول لتخذها لصاله كبيره ثم غرفه الظيوف لتجد خادمتين يحملن طفلين غايه بجمال وهناك سيده كبيره بسن جالسه معهم

ملاك. سلام عليكم اسفه لو ازعجتكوا بس صوت الاطفال عالي وكمان مش بيسكتوا لتجيبها السيده اهلا يبنتي تعالي ادخلي انتي جارتنه الجديده. ايو حظرتك انا هو ممكن اشوفهم طبعا يحببتي لتحملهم ملاك وهي تهزهم برفق وتقربهم لصدرها ليسكتوا بسرعه. في احظانها لتنهض الاسيده بذهول هم سكتو بجد دي معجزه دول مشط بيسكتو داحنه قربنا نرميهم لتظحك ملاك برقه وهي تداعبهم ليتي رجلان وسيده يبدو عليهم الاكبر الشديد لتقول السيده اي دا همه الاولاد كويسين مش بيعيطو ليه ليرو ملاك تحملهم وهم ساكنون تماما ليقتربوا وهم ينظرون لها بستغراب شديد لتنتبه ملاك وتعرف نفسها لهم. صباح الخير انا ملاك جارتكوا هنا 

ردو عليها الحيه ليقترب رجل يبدو بسبعون من العمر اهلا يبنتي انا فاروق وده ابني احمد المنياوي ومراتي صباح ودي كنتي مرات احمد سهر ودول احفادهم لترد ملاك بئدب اهلا وسهلا تشرفنا اسفه لو كنت متطفله عليكو.لترد صباح ابدا يبنتي دانتي عملتي معجزه لما سكتيهم عملتيها ازي ملاك ابدا يفندم معملتش حاجه هما سكتو وحدهم بس شكلهم جعانين همه عمرهم اد اي سهر عمرهم سنه وتلات شهور ملاك وبيكلوه سهر لايبنتي دول بيشربوا البن بالعافيه.


ملاك طيب بعد ازنك خلي حد يسلقلهم بطاطس ثنين وسط

ويحطهم بلخلاط وبعدين تحط عليهم كبايت زبادي وتهرسهم كويس وانا هكلهم سهر طيب يحببتي يارب ياكلو فعلان.

بعد ربع ساعه اتت الخادمه بيدها طبق به الطعام لتخذه ملاك وتطعمهم ليبد الاطفال باكل بنهم وسط تعجب الجميع ليدخل عليهم ويتعجب لتلك التي تطعم الاطفال وهم لايبكون في احظانه ليتهم صوته وهو يقول


اي يماما جبتي بيبي ستر جديده لتنظر له ملاك بصدمه والجميع بذهول لينهظ الجد وهريقول لايدهم دي تبقى 


انا والوحش بارت ثاني


الاجد فاروق. لا دي ملاك جارتنه الجديد

ليتقدم ادهم وهو ينظر لها من السفل لعلى ويقول 


انتي بقى الانسه الغامظه محدش يعرف عنك حاجه لينظر له الجميع بستغراب لتقول ملاك. اسفه تقصد اي حظرتك ادهم وهويجلس براحه لي انتي متعرفيش ان كمندان دابتاعي وكل اليقعد هنا لازم اعرف عنوا كل حاجه لكن انتي الاوحيده الي مدوش رجالتي يعرفوا عنك حاجه نهاي زي متكوني تولدتي في.البيت دا 

 

ملاك. انا مكنتش اعرف ان الكمندان بتاعك اوان اليشتري لازم تعرف عنو كل حاجه مع انها حاجه تخصني لكن عايز تعرف اي حظرتك وانا اقلك. ادهم عايز اعرف كل حاجه انتي مين وكنتي فين ولي عايشه الوحدك فين عيلتك كل حاجه 

ملاك. طيب هرظي فظول حظرتك انا اسمي ملاك اكرم الاحمدي عيلتي توفت وانا عدي سبع سنين وبعده عشت مع عمي وتجوزت بعده بكم سنه وزوجي توفه من سنه تقريبا ولن مكانش في ولاد خرجت من بيت حمايه وشتريت البيت هنا. دي كل حاجه ادهم طيب وتشتغلي او اصح بتصرفي منين. ملاك بتغل من البيت اون لاين. انا اسفه لازم امشي


صباح. لا تمشي فين هتتغدي معانه. ملاك بحرج اسفه والله انا اساسا صايمه ومش هينفع وعايزه اروح اصلي بعد اذنك طبعا صباح اذنك معاكي. تسلم ملاك وترحل بتوتر من حظور ادهم الذي احست بخوف لامبرر له بصحبته 


كانت عائله ادهم. جالسه ليعود اطفال ادهم من المدرسه ولكنعم هادون جدا بل اقرب للكابه منهم ليلقو السلام ويصعدو بهدوا كبير لتنهد الجميع بياس من حال الصغار الذي لايعرفون سببه ليقول احمد. ادهم انت لازم تتجوز ليحس ادهم بالغضب الشديد ولكن يحاول التماسك بس انا مش عايز وانتوا عارفين اني بكره حاجه اسمها ستات فاروق. مش علشانك عشان الاولاد دول هيدخلوا بكتاب ومحتاجين حد قريب منهم محتاجين ام ياادهم. وانتوا الي اليظمن لكم ان الهتجي هتحبهم او همه هيحبوها. سهر انا شايفه ان البنت كانت هنا بنت مناسبه اي ريكوا فاروق عندك حق واظح انها بنت ناس. صباح معاك حق بس لازم نشوف رد فعلها مع الاولاد اذا كانو هيتقبلوا بعظ واله اي قلت اي يا ادهم. ليقول وهو يفكر بامر ما انا 



انا والوحش البارت الثالث 


ادهم خالاص موافق شوفوا هتعملوا اي وقلولي وتركهم وذهب فاروق. لازم نشوف رد فعل ملاك مع الاولاد الاول 

سهر طيب اي ريكوا نعزمه بكرا على الغداه بكره والاولاد اجازه ويشوفوا بعظ فاروق ماشي اتفق الجميع وذهبت سهر لتدعوه ملاك على الغداه وبعد الحاح وافقت ملاك وذهبت في الساعه الثانيه لن الغداه في الساعه الرابعه كانت جالسه مع السيد صباح وسهر يتكلمن في مواضيع شته لتدخل عليهم طفله وهي تبكي سهر مالك يارهف لي البكا دا رهف بطفوله ودموع الدادا مش بتعرف تسرح شعري كل يوم نفس الشكل حتى فلمدرسه بقوا يتريقوا عليه ملاك بحنوا تعالي يحببتي اي ريك اعملك تسريحه انا

لتنظر الطفله لجدتها لتومه لها سهر فتذهب الطفله لملاك. ملاك لداده ممكن اغراظ التسريح بتعتها ياداد لتذهب الدادا لتحظرهم وتبدئ ملاك بتسريحه بشكل جميل وهي تحدثاها ملاك. اسمك حلوا يارهف عندك كم سنه رهف عندي 9 سنين العمر كله يارب وشاطره بدروس ايوه ودرجاتي حلوا بس المدرسين رخمين اوي لتنتهي ملاك وقد سرحته بطريقه جذابه وانيقه رهف وهي تشاهده في المراة الصاله الله جميل اوي مرسي ياطنط ملاك لابلاش طنط قوليلي ملاك بس لتقبلها رهف بسعاده وتجلس معهم لتحظر المربيه الطفال الصغار لتبدئ ملاك ملاعبتهم حتى انها سهت عن الجالسين.

وهم ينظرون لها بترقب وندهاش لطريقتها السلسه بتعامل مع الجميع فهي خفيفة ظل ورزينه في ذات الوقت ليدخل الى الغرفه 3 اطفال اثنين ذكور وبنت بعمر رهف اوتومها لتنظر لهم ملاك بدهشه وهم يلقون السلام ويجلسون سهر.  بصوا يولاد دي ملاك جارتنه الجديده.وزي بنتي بظبط لينظروا لها لتنهظ ملاك وهي تقترب منهم وتجلس بينهم اي مش هتعرفوني عليكم زي رهف لينهظ احد الاولاد ويمد يده لها انا اسر عندي 12سنه لتسلم عليه وهي تبتسم من تحت النقاب على ملامحه الشبيه ببيه ليمد الخر يده لها وهو يقول ببرود اهلا انا مؤمن ردت عليه التحيه لتسلم عليها الفتات بملامح باهته انا سما اهلا يطنط اهلا يروحي قولولي ملاك مبحبش طنط بتحسيني اني عجزت ابتسموا لها ملاك. اي سما اي ريك اعملك تسريحه زي رهف نظرت سما لرهف ثم لملاك وقالت بهدوا شكرا مش عايزه اتعبك لتعانقها ملاك بحب لايروحي انا بحب اعمل شعر حتى عندي عرايس كتير بعمل شعرها يالله اعدي لتبده بتسريحه ايظا كل هذا تحت عيون ادهم الذي يراقبهم من بعيد عبر كاميرات المراقبه سما انتي عندك عرايس مش انتي كبيره عشان تلعبي بيهم. ملاك ايو بس احيا بحب العب بيهم اهو اتسلا وسليهم معايه وعد اقطع بشعرهم بدل من مايكونو اعدين فوشي قالتها بطفوله لتحدث الاولاد ويبقون هكذا حتى ذهبوا الى طاولت الطعام ليجدوا ادهم وحمد وفاروق بنتظارهم القوا السلام على الجميع وجلسو يكلون لتظيف ملاك جو من المرح الهاده وهي تطعم الطفال وتلاعبهم جلسوا بعد الغداه ليقاطعهم حديث ادهم الصادم مدام ملاك تقبلي تتجوزيني. ملاك وهي تحاول بلع الشاي وستيعاب الموظوع. نعم حظرتك مش فاهمه اتجوز حظرتك ايو فيها اي في حاجه تمنعك توافقي عليه ملاك وهي تحاول الهروب من الزواج بص هو مينفعش حظرتك انا مينفعش اتجوز 

فاروق لي يبنتي خير. اي اليمنعك حظرتك هو احم يعني هو بصراحه انا مش بخلف. ادهم طيب ودي شي كويس انا مش عايز اولاد عندي اليكفيني الحمدلله وانتي برظوا كده هتبقي ام على الجاهز اظن شي كويس. ملاك مش عارفه والله بس هو ممكن الطفال مش يتقبلوني كاام ليهم 

ادهم عادي هنسلهم ونادى على الاولاد فتو فورا ادهم. بصوا يولاد انا قررت اتجوز ملاك اي ريكوا لن ملاك بتقول اذا انتوا مش حابينه مش هتوافق. رهف وسما وافقوا فورا واسر ومؤمن اشارو بالموافقه لتحاصر ملاك من كل الجهات ملاك. طيب موافقه ادهم هنكتب الكتاب يوم الخميس بس مش هنعمل فرح ملاك ماشي استاذن انا. ياريت تشعوني بتعليق ولايك باليزززز


انا والوحش البارت الرابع


بعد ايام وتحديدا يوم الخميس كانت ملاك تجلس مع عائله ادهم في حديقة القصر وبرفقتهم بعظ الناس من اصدقاء ادهم كانت حقا ملاك فهي تلبس فستان ابيض جميل ليس فستان زفاف ولكنه جميل جدا ونقاب ابيض وتجلس الصغيرين بحظانها وقد وكلت احمد والد ادهم ليعقد قيرانها مع ادهم وتم عقد القران وحتفلوا بهم اخذة سهر الاولاد من ملاك وصعدت ملاك مع ادهم الى جناحهم الذي كان في الطابق الثالث وكان عازل لصوت 


ادهم. اول مدخل ملاك الغرفه رماه على الارض بعنف 


ملاك كانت مصدومه منوا حاولت تقوم بس ادهم كان اسرع وداس على صدرها برجلوا خليكي زي منتي مكانك هنا تحت رجلي فاهمه انتي هتكونني هنا خدامه ليه والاولادي بس

ولو خبرتي اي. حد من عيلتي هخليكي. تتمني. الاموت وقتها. 


ليحظر سوط ويبدا بجلدها بدون سبب ادهم عايز اسمعك وانتي بتعديهم ولو غلطتي برقم هعيدوا من الاول فاهمه 


بدة ملاك بالعد وادهم يجلدها بكامل جسدها ماعدا وجهها كان عنيف جدا واصلت ملاك العد 300 جلده تعب ادهم ليجلس على الكرسي بتعب وملاك مكانها على الارض ساكنه دموعها تنزل فقط بهدوا ادهم يالله قومي وسمعي كل الهقولك عليه. 


اليحصل هنا محدش هيعرفوا خروج من البيت ممنوع تصحي كل يوم الساعه خمسه الصبح. بكرا تطلبي من امي تمش كل الخدامين وانتي الهتعملي البيت كلوا غير الكل والشرب 


وشك يفظل متغطي على طول انا مش عايز اشوفك او حد غيري يشوفك اظن كلامي مفهوم 

ملاك. بكسره وحزن. حاظر الانت عايزوه 


 ملاك طيب. عايزه انزل اشوف الاولاد قبل منام ممكن ايوه لتنهظ ملاك بصعوبه وتخذ ثياب لها من الخزانه وتذهب الى الحمام وتقف تحت الما الساخن


لتلبس ملابسها وتنزل لتنظر للطفال وتعود للغرفه ملاك ترا ادهم ممدد على السرير عاري الصدر ملاك برقه هنام فين 


ادهم تعالي هنا على السرير اقتربت ملتك ونامت على السرير قربه ليقترب ادهم ويحتظنها وينام 


ياتر لي ملاك هاديه كده ومشتكتش واي



انا والوحش البارت الخامس 


بعد ساعتين تستيقظ ملاك لتجدها الارابعه والنصف تستقيم لتصلي وبعدها تنزل تستكشف القصروتنظفه وترتبه بشكل رائع ودون اصدار صوت تنتهي بعدها لتذهب الى المطبخ وتشرع بعداد الفطور لم تعرف ماذا يكلون فقامت بعداد فطار الجبن بشكل جميل وبان كيك بشكولا وتوست البيض وبعض الجبن والزيتون وقامت بصف السفره وترتيبها واعدت القهوا والشاي اخذت مج قهوا بيدها لكي تحتسيه وهي تصعد ارتشفت القليل ثم صعدة لجناحها مع ادهم دخلت وجدت ادهم مازال نئام  ذهبت وحظرت الحمام وفتحت ستار الغرفه وذهبت هزت ادهم برفق كان ادهم قد افاق من اول دخولها 

ادهم. خلاص فقت جهزتي الحمام ملاك ايوه. جهز خلاص وعلى متطلع اكون جهزت الهدوم تحب احظرر رسمي وله كاجول 

لارسمي واخذ كوب القهوا وبدابرتشافها ملاك. وهي تظرب الارض بقدميها بحتجاج طفولي وقد نسيت نفسها دي قهوتي


نظر لها ادهم بطرف عينه وهو يقول. تعالي هنا قالها بهدوا دب الخوف بقلبها قتربت منه بحذر نعم نظر لها مطولن ثم وظع الكوب بيدها وذهب الى الحمام وهو يصيح بعنف جهزي لبسي بسرعه وظرب الباب بقوه ارتجفت لجلها تجاهلت شعورها وجهزت له ثيابه وذهبت حتى تجهز الطفال ذهبت اولان لغرفت الصغار جود وجودي وجهزتهم ليعلوا صوت ادهم وهو ينادي عليها لتعطيهم لدادا وتركض الى ادهم الذي استقبلها بصفعه اطرحتها ارضنا ليسحبها من ذراعها ويهزها انا اذنتلك تخرجي ازي تخرجي من دون اذني ها. ملاك انا اسفه مش هكرره تاني رحت اجهز الاولاد عشان انزلهم تحت اسفه والله تركها ادهم وقد ارضاه ضعفها واسفها ليقول بهدوا وهو يوقفها جيدا طيب متتكررش تاني لما تعوز تعملي اي حاجه استذنيني الاول ولما يكون معانه حد تبصيلي الاول ماشي حاظر. تعالي يالله نزلو معا للسفل سلموا على الجميع وجلسوا احمد ايدا الفطار النهراضا ملوكي سهر فعلا تسلم ايدك يانعمه نعمه الخادمه بس انا معملتش حاجع ملاك هانم هي العملت الكل ورتبت القصر كمان


التفت لها الجميع. صباح لي يحببتي تتعبي نفسك انتي البنات يعملوا كل حاجه. ملاك لايماما بعد اذنك طبعا انا احب اعمل كل حاجه العيلتي اكل وشرب وشغل البيت والاولاد مش عايزه حد يساعدني. تعجبت سهر لطلبها ولكنها وافقت عليه ورسلت جميع الخدم للقصر الريفي نهض ادهم فتبعتهوا ملاك حتى وصل الى الباب انا هرجع الساعه اربعه عايز الغده يكون جاهز ملاك حاظر 


عملت ملاك وجهزت الغدا وعطت لكل واحد منهم دواه وهتمت بصغارولعبت معهم كانت تنظم وقتها بشكل جميل. وتعطي لكل واحد حقه عاد الصغار في ساعه 3 مساء اخذتهم الي غرفهم وطلبت من اسر ومؤمن الغتسال وساعدت رهف وسما وفي تسريح شعرهن وجدت الساعه الرابه الاه ربع فذهبت لغرفتها وغتسلت وجهزت نفسها ولبست النقاب ونزلت الى السفل جهزت السفره وصل ادهم في تمام الرابعه استقبلته ملاك على الباب هلا بيك نظر لها ادهم برظا وصعد لغرفته وجد الحمام جاهز وثيابه على السرير مرتبه ومعطره اخذ حمام وعند خروجه وجد ملاك بنتظاره الغداه جاهز طيب هلبس ونزل نتظرته حتى انتهى ونزلو معا وفي اليل ساعدة الاولاد على  النوم وبعدها وصلت لغرفتها دخلت وجلست على السرير بنتظار ادهم دخل ادهم 1ليلا وجدها بنتظاره ادهم حلوا انك بتسمعي الكلام اقترب منها ومسك وجنتيها من فوق النقاب

طول منتي بتسمعي الكلام هفظل راظي عنك يالله روحي هاتي السوط واعدي مكانك ذهبت ملاك واحظرت السوط لدهم وجلست اسفل الكرسي ليبده ادهم بالعزف على جسدها


اسرار كتير هتنكشف مع الوقت




انا والوحش البارت السادس


كان ادهم نام على السرير عندما خرجت ملاك من الحمام فعد ساعتان من الظرب انهك جسدها حتى كادت ان تنزف الدماء 

ملاك.بعد ان ظبطت المنبه حظرتك محتاج حاجه قبل منام. لا تدري تنامي. كان ادهم يفكر في هذه الفتاة ولما تحتمل منه كل هذا الظرب ولا تشتكي


محير امرها لا تصرخ لاتتوسل هادئه جدا حين يظربها لولا ارتجاف جسدها كان ليقول انها لا تتائلم من ظربه لها ظل يفكر حتى غلبه النوم. استمر الوظع هكذا حتى سنه ونصف تعلق الاطفال بملاك بشده حتى صبحواينادوها امي فهي كانت حنونه مبهجه مرحه معهم لاتشتكي منهم وتساعدهم وتنصحهم


يجلس الجميع بعد غداه شهي اعدته ملاك لهم مثل كل يوم كان اليوم عكس باقي اليام يولمها بشده فقد كان ادهم قاسي لدرجه لاتوصف ليله البارحه معها رات سما ورهف يجرون نحوها عرفت انهن سيعانقنها لا لن تحتمل ستصرخ من الالم وتفضح امرها لذا وقفت بسرعه ومنعتهن من العناق. ملاك يالله يبنات على فوق عشان المذاكره. رهف بس احنا عايزين نحظنك ونلعب معاكي.  ملاك لامفيش احظان يالله على فوق بسرعه كانت هذه اول مره تعاملهن هكذا لذا حزنت البنات وسط استغراب الجميع نظر لها ادهم بعيون ناريه ونهض بسرعه وهو يصيح ملاك عايزك ليصعد لجناحهم بسرعه اعطت ملاك جودي لسهر وصعدت خلف ادهم وسط خوف الجميع من ردت فعل ادهم. اول دخولها الغرفه وجدت نفسها ارضنا وادهم ينهال عليها بالظرب. هو يصيح لي تعملي كده ازي تسمحي النفسك تزعلي البنات فاكره نفسك مين


حاولت ملاك ازاحت ادهم والوقوف ونجحت بصعوبه وهي تتكا على يديها لنهوظ كان ينظر لها بغضب بحت ملاك بدموع ونهيار لاول مره يراهو بها

ارجوك يادهم كفايه مش قادره والله جسمي مش حاسه في من الوجع انت امبارح ظربتني جامد وحاسه كل حته مني بتصرخ من الوجع اظهرت ذراعها امامه صدمه احس بها تجمد محله حين راى عظم الجروح التي بها فهوا متاكد انها بحاجه الى خياطه هل فعل هذا بها كان يعرف انها تولم وانها تجرح ولكن ليس الى هذا الحد ملاك. ارجوك والله مش قادره حد يلمسني انا شلت جودي بالعافيه لم ينطق ادهم فقد تركها وذهب ظلت مكانها تبكي بقهر لما يحدث معها لاتعرف لما هي ظعيفه امامه تخاف ان يتركها اكثر من ما تخاف ان يظربها 


تحس بالامان معه فقط هو حتى صوته يشعرها بالامان لاتعرف ماذا يحدث لها 


شهر مر شهر وادهم لم يراه احد كل ماتعرفه انه ذهب في عمل اشتاقت له حد الموت كانت تخذ حمامها قبل ان تنام فساعه الاواحده ليلا لم تحظر معها ثياب لفت نفسها بالمنشفه وخرجت يالهي هل عاد انه يجلس على السرير هل تتخيل وجوده مثل كل ليله 


هل عاد الادهم انها تتخيل 


ماذا سيحدث معهم الان 



انا والوحش البارت السابع


خرجت من الحمام لتجده امامها ظلت واقفه لاتعرف ماذا تفعل اما ادهم تسمرت عيناه عليها فقد كانت راعة الجمال لم يتخيل انه متزوج من هذا الملاك ولكن غامت عيناه بحزن عميق وقهر كبير. صاح بها بعنف انتي تخرجي كده اتجننتي انا مش قو. لم يكمل كلامه بسبب ملاك التي كانت داخل احظانه بثوان متعلقه برقبته ورجليها حول خصره وهي تقبل كل انش بوجه اده ودموعها تسابق وجنتيها


لي يادهم تسبني كده  لوزعلت عشان قولتلك متظربنيش خلاص اعمل كل حاجه اقتلني بس متسبنيش


كان ادهم مصدوم منها ولكن هو اولا واخيرا رجل وهي انثى لاتقاوم امسك شعرها بعنف ليرفع وجهها اليه لينظر لخديها شديدي الحمره عيونها الجميله التي غامت بدموعها الغزيره شفتيها التي تغوي الشيطان ولكن ماذا اذا اذها ستهرب كغيرها ام ماذا لا ستتركه بعد ان تعلق بها هي ليست كلباقيات. هنه كانن لجل الشهوه ولم يبقين طويلا ولكن ملاك مستحيل كان يظربها يعنفها حتى تكرهوه ولكن لا كان يتئلم اكثر منها يعرف ان داخله سادي لعين ولكن لا ليست ملاكه حتى انه كان يعاقب نفسه ولايقترب منها غير بظرب فهوا منذ ان نام بحظانها ليله زواجهم لم يسمح لنفسه بان يعيدها فهوا يعلم انه اذا مقترب اكثر لن يبتعد وهولن يخسر ملاكه ل

ومات من الشهوه انزلها بهدوا وبتعد عنها كان سيخرج من الغرفه ولكن امسكت ملاك بيده لتقول ماصدمه. ادهم انا عايزه نتمم زواجنه لو سمحت لتفت لها بعد ان اخذ شهيق طويل ليحاول تهدات نفسه قليلا. لا يملاك انا اله ان ملاك وضعت يديها على شفتيه تمنعه من الحديث


انا عارفه كل حاجه وعايزاك ارجوك يادهم. نعم فملاك علمت بجميع الاسرار. فلاش. كانت تجلس بحزن بادي حتى خلف بيجت نقابها سهر مالك يملاك من لما سافر ادهم وانتي انطفيتي يبنتي. لتبكي ملاك وهي تقول بصعوبه تعبت يماما ادهم بيكرهني وساب البيت بسببي. سهر ملاك هقولك كلام من ام لبنتها عشان ربنا يعلم انو من لما دخلتي بيتي وانا حبيتك وعتبرتك بنتي المخلفتهاش اسمعي ادهم اتجوز قبلك اربع مرات وكلهم مكملوش معا اسبوع. كانت تنظر ملاك لها بصدمه اي ازي يعني ولاولاد مين فيهم مامتهم لن كلهم امهم وحده فزي مكملوش اسبوع. اسمعيني يملاك للاخر ارجوكي. دول مش اولاد ادهم دول اولاد اسر اخوه من ابوه هواكبر من ادهم وعنل حدسه لما مرته كانت بتولد جود وجودي وحالته كانت صعبه جدا ومرتوه ماتت بعد الاولاده من النزيف وهو ات بعد موصه ادهم على ولادوه فادهم كتب الاولاد بسموه وجابهم هنا معانه عشان ملهمش حد غيرنه بصي يملاك انا مستغربه انك مشتكتيش او هربتي حتى زي القبلك ادهم كان عندوا 18سنه لما اكتشف انو يعني نشاز عن بقيت الرجال وعندوه قوه او طول زياده عنهم وشهوه كبيره جدا ميقدرش يسيطر عليها بسهوله ولنو كان بيدرس بره فجرب اكتر من مره مع ستات من هناك وكانت النتيجه بيهم بالمستشفى ولما رجع هنا واصرينه عليه يتجوز قال انو مش هيتجوز بنت وهيتجوز ارمله او مطلقه وده الحصل اول وحده متحملتس 3تيام وهربت مع انو قرب منها مره والثانيه هربت ليلته والثالثه يوم الصباحيه نقلنها مستشفى ومرجعتش معنا وطلبت الطلاق والربعه زيهم لكن انتي فضلتي معاه مع اني حاسه بيه وانو بيتعذب ذيك ويمكن اكتر لكن مش قادر يتكلم خليكي معاه يملاك اوعي تسبيه انا حايه ان ادهم بدا يحبك وذهبت لتترك ملاك وسط افكارها لتقرر ماستفعله عند روايه الادهم خاصتها باك. ادهم ملاك انا مش عايز اذيكي. انتي مش. فاهمه حاجه ادهم انا عارفه كل حاجه تعالى نتكلم ونتفق اتفاق اخذته اجلسته على السرير وجلست مقابلته اي ريك نجرب اليله بس ولو انا مقدرتش استحمل هقلك بلاش ومش هنكررها تاني ونرجع زي مكنا قلت اي. يعني مش هتطلبي الطلاق اوتهربي. اوعدك وحيات ولادي اني مش ههرب ولااجيب سيرت الطلاق ابدا 

موافق 


ها يجماعه نزلت بارت جديد على شانكوا في ناس يتشتكي من الحبكه اوطريقت الكتابه. احب اوظح اني بحاول اكتب بالغه المصريه لن انا مومن مصر عشان هيك في اخطا املايه لا انكرها والبار طويل لن لو شفتو الاسطر انا كاتبه كتير بس ماعم اترك مجال على الفاظي لو حابين اكمل اتفاعلو الجزه الجاي مشوق جدا واسفه اذا طولت عليكم



بارت ثاني اهو علشان تفاعل حلوا انا والوحش البارت الثامن


موافق يملاك وخليكي فاكره اني قلتلك بلاش 


ملاك طيب تحب نبده اليله او ليله ثانيه  


لا خليها بكره باليل عشان انا تعبان النهرظه. طيب يادهم هجهز الجناح الي قالت عليه ماما وهستناك في بكرا الساعه 12


ماشي يملاك تصبحي على خير . وانت من اهلوا.  ناموا وكل واحد فيهم بيفكر بحاجه ملاك بقراره وخايفه وفرحانه بنفس الوقت . 


وادهم بيفكر وخايف يذيها . تاني يوم الصبح الكل مجتمع على الفطار بعد مسلموا على ادهم. ادهم قام راح الشركه


وملاك بتدت تجهيز في البيت كلوا وترتب والجناح وعملت اكلات خاصه اليهم باليل وطلبت شويت حاجات وملابس اون لاين عشان اليله 


باليل خلصت من الاولاد الساعه عشره ونيمتهم وراحت على جنحها اخذت شاور ولبست قميص نوم تحفه،ولبست اسدال واخذت مصلايات وراحت الجناح الي جهزتوا وستنت ادهم الي دخل الاوظه ثنشر بدقيقه وقف قدام ملاك الي كانت لابسه الاسدال  وقفت اول ماشافت ادهم 


مسا الخير  اهلا مسا النور . احم ممكن نصلي الاول. 


ايوا اكيد هتدخل اتوظي  تمام هستناك . صلوا وبعد مخلصو ا 


ملاك قالت هدخل الحمام ثواني  ادهم هز راسوا  وملاك دخلت خلعت السدال وطلعت 

 

ادهم قرب منها وحطايدوا على وشها كنو بيرسمها وبعدين وطي عليها شالها وحطها بحنان على السرير 


قرب منها ادهم وابتدا ياخد شفيفها الاول كان حنين وبعد ثواني بقي عنيف بشكل كبير وبتدا ينزل على رقبتها وهو بينهج كنوا بيجري كان بيحاول يتحكم بنفسه بس صعب بيحرك اديه بعنف على جسمها قطع القميص اتغير لون عنيه وغمقت اكتر لما اجت عينيه على تلك الرمانتين يالهي ماهذهي النوثه لينهال منها وهو يعنفها وهي تصرخ تحته وتان لكن هو لا يميز او يعلم اذا كان هذا صراخ متعه ام الم ليصك ملكيته بها ولكنه لن يكتفي وظل ساعتين على هذا الاوضع الى ان انتهى ونتهت مع ملاك التي اغمظت عينيها بتعب والم شديد يعصف بها


نهض ادهم عنها وهو يتنفس بقوه نظر لها وصدم. يالهي ماذا فعل بملاكه ولكن ماهذه الدماء غطاها بسرعه وخرج وهو يشد شعره ليركض لوالدته كان يطرق الباب بقوا جعلت كل من في المنزل يستيقذ 


امي ملاك يامي اتعالي بسرعه اسرعت معه والدته ولحقت بهم صباح  واحمد وفاروق. دخلت صباح وشهقت من المنظر فكان السرير غارق بالدما لم يتحمل ادهم هذا وخرج من الغرفه بال من القصر كله بعد ان اتصل بطبيبه وبدل ملابسه لم ينتظر ليستمع لما كان سيغير الكثير 


ريكو بسرعه البارت بكرا انشاء الله بس يكون تفاعل قوي وريكو في المشاهد الجريه عادي واله الغيها



انا والاوحش البارت التاسع


بعد لحظات استيقظت ملاك لترى سهر وصباح ينظرون لها بقلق خجلت من منظرها وهي عاريه امامهم حاولت النهوض ساعدتها سهر على العتدال  متتحركيش يبنتي الدكتوره على وصول  طيب ياماما بس هاخود  شاور والبس بعد ذنك ساعدتها سهر لاخذ حمام وعند ماخرجت وجدت الطبيبه بنتظارها وفعلا باشرت بفحصها لتنهض وهي تقول بستغراب ولتسالها سهر 

ملاك عامله اي دلوقتي  كويسه مفيش حاجه.كان هذا رد  الدكتوره رغم اني الصراحه مستغربه بس الظاهر كده انتي ادرتي تتحملي ادهم  بيه ومحصلش اي مظاعفات زي غيرك سهر  بندهاش بجد يدكتوره يعني ملاك كويسه الدكتوره ايوه يفندم هي بس حصلها نزيف بسيط علشان كانت بنت ودي اول مره والظاهر انوادهم  


  كان عنيف زياده وماراعاش ده بس هي دلوقتي كويسه وانا وقفت النزيف وتقد تكمل حياته عادي بس ترتاح. يومين الاول. غادرت الطبيبه بعد ان رمت قنبلتها بوجه الحاظرين سهر  بستغراب شديد ازي بنت انتي مش كنتي متجوزه قالت ذالك وهي تنظر لملاك. كانت ملاك ستحدث فور دخول احمد وفاروق الذين سمعو حديث الدكتوره فاروق وهو يجلس بجانبها ممكن نفهم يملاك ازي انتي بنت وانتي قلتي انك كنتي متجوزه تنحنحت ملاك بخجل وهي تبده 


ملاك. ايوه هو الحقيقه اني كنت متجوزه وكنه عايشين سوه بس هو كان عاجز وحاول انويتعالج بس معرفش وكان سبب موتوه انو اخذ جرعه زايده فلقلب مستحملهاش وسكت. صباح  بحزم طيب الحمدلله على كل حال بس دلوقتي نامي ورتاحي وهنتكلم الصبح انشا الله تصبحي على خير وخرجت وخرجه الكل خلفها وظلت ملاك تحدث نفسها اولم اعجبه اكنت بشعه ام لم امتعه لقد تركني وبعدها نخرطت ببكا شديد حتى الصباح فنهظت بصعوبه وستحمت وادت فرضها ونزلت الى السفل تباشر عملها بعد ان مرت بالطفال نظفت القصر وحظرت الفطور ونزل الكل واستعجبوا من هذه الفتاة ماذا تفعل اوليست متعبه لقد كانت بكرا ايظا يجب ان ترتاح. سهر  ملاك انتي بتعملي اي يبنتي سيبي الفيدك وتعالي فطري وبعده طلعي رتاحي. ملاك بهدوه شديد معلش يماما انا كويسه والله وبكون مرتاحه كده مبعرفش انام بسرير مش متعوده على خنقت الوظه سهر  وهي تستشعر جرح ملاك من ادهم فهي ترى نظراتها المستفسره والحزينه بنفس الوقت لتنكز احمد. ليقول اه نسيت اقولكم ادهم  كلمني وقال انو تصلوه بيه مبارح وكان لازم يسافر لنو في مشكله بفرع فرنسا وهيرجع كمان كم يوم هذا ماقله احمد ولكنه لم يعد لقد مر شهر ونصف ذبلت به ملاك بشده فهي تبكي طوال اليل وتعمل في القصر طوال النهار الى ان انهار جسدها بشده نهظت ملاك عن سجادة الصلاه بخواه تحس ان العالم يدور بها فهي لاتهتم لكلها ولا لتعب جسدها لتنزل اولا درجات السلم لتحس بتلك الغمامه السودا على عينيها وبعدها لاشي نعم فقدغابت عن الوعي وصقطت كامل الدرج حتى وصلت الى الارض وتصدر صوتا عاليا اثر ارتطام جسدها بالرض ليستيقظ احمد و

سهر  بفرع وستغراب ليروا الامر ليصدموا بملاك تفترش الارض والدما حولها ليسرعوا لها وينقلوها للمشفى بسرعه تدخل العمليات وهم بالخارج لايعلمون ملذي حصل كيف انتها بها الحال هكذا وبعد. ساعتين يخرج الطبيب ليسرعوا ليه

احمد. بالهفه طمني يادكتور ارجوك الطبيب بعمليه

بصوه يجماعه الحاله جسديا سيئه ونفسيا اسواه احمد بستغراب يعني اي يدكتور. بص يااحمد بيه.

المدام الظاهر مكنتش بتهتم بالكل ودا واظح جدا على جسمها الظعيف وكمان سببلها ظعف كبير جدا وجسمها مكنش بيرتاح اي انها مكنتش بتنام دغير انو القلب وقف مرتين وهي جوه رغم ان الصابه طفيفه ومجرد كسر فدراع وظلعين لكن القلب كان بيوقف ودا معنى انو السبب نفسي يعني هي مش عايزه تعيش. صدمه بانت على وجوه الجميع بعد كلام الطبيب الذي لحقه اخراج جسد ملاك الشاحب كل موتا. ليذهبوا ليروها ليجدواه تنادي على معذب قلبها ملاك.ادهم  اه اه ادهم 


كان يجلس وهو حزين يعلم بانه سيموت من اجل ان يراه يشتاقها لذا قرر انه سيعود الى ملاكه حتى لو عاشوا كل اخوه هو يريدها يريد روايتها رفع هاتفه وهويقول بحزم احجزلي اول طياره على مصر وفعلا ساعات وكان بالمنزل ولكنه لم يجد احدا ادهم لداده امال فين الكل لتخبره بماحدث واسم المشفى  ليسرع الى هناك واول ماراه عالته جالسه في الخارج ركض اليهم ماما فين ملاك اي الحصل ولكنه تفاجا من ذالك الكف القوي من امه وهي تقول 



انا والاوحش البارت العاشر


تفاجا ادهم وهو ينظر لوالدته بصدمه سهر بدموع وغظب لي رجعت اي سمعت انها هتموت ورجعت ادهم بضعف موت اي يا امي هي ملاك اي الحصلها هي كويسه مش كده انا والله مكنش قصدي اسيبها بس انا خايف عليه من نفسي طمنيني ياامي هي كويسه صح اقتربت سهر وهي تحتظنه بشفقه على حال ابنها ومعانته كويسه يادهم الدكتور قال ان هي لازم تتغذا كويس ونفسيتها كمان تعبانه من لما سبتها

عايز اشوفها طيب ادخلها


دخل لها ادهم وكانت نائمه والمحاليل تمله يديها بسبب ظعف جسدها قترب منها وقبل جبينها فوقي ياملاكي انا هعوظك والله انا اسف ياحببتي والله كنت خايف عليكي وظل بجوارها حتى الصباح سمع ادهم تواهات ملاك. نهض بسرعه وناده الدكتوره لتاتي وهي تفحص ملاك بدقه الحمدلله عسلامه يملاك حاسه بي دلوقتي ملاك وعينها معلقه بادهم انا كويسه الحمد لله ادر اخرج امتى لو سمحتي بكرا انشا الله ادلوقتي ارتاحي خرجت بعد ان تركت ادهم يجلس الى جوار ملاك ويحاول احتظانها ابتعدة عنه ملاك بزعل وعيون ترقرق بها الدمع وهي تنظر له بقهر وعتاب حاول الحديث لكن ملاك اغمظت عينيها ونامت علم ادهم انها لاتريد الحديث معه تركها وخرج دخلت سهر وبقيت نعها وعادوا جميعا للمنزل وجدوا الطفال يبكون بحرقه ركظوا لدهم مؤمن فين مامه يابابا هي حصلها حاجه هتسيبنا هي كمان احتظنه ادهم وجلس واجلس اخوته بحظانه لا يحبيبي ماما كويسه وبكره هترجع باذن لله انا هخدلها شويت هدوم والصبح هجيبه البيت وفعلا بدل ادهم.ملابسه واخذ ملابس لملاك واخذ بعض  الطعام وعاد اعطا الطعام لسهر وجلس بالخارج حتى لايرى تلك النظره بعينيها


صباح اليوم الثاني خرجت ملاك الى البيت وستقبلها الاولاد بشوق وحب كبيرين لم ليست امهم كان ادهم لايزال لايعلم ان ملاك كانت بنت ولكنه سمع سهر وصباح يتحدثن هو لم يفهم كامل الحديث ولكن ظلت جملت سهر ترن بذنه 


لوكان ادهم استنى وعرف انها كانت بنت كان محصلش دا بنت ازي بنت وجوزه طيب قرر الذهاب والحديث معها لكن عند دخوله الغرفه لم يجدها قلق كثير اين ذهبت ولكن بعد لحظات راها تخرج  من الحمام وهي تسير بظعف وتكاد ان تقع ليسرع لها ويحملها بسرعه شهقت ملاك بخوف ولكن سرعان ماهدات عندما راته فحتظنته ليظعها على السرير ويحاول الابتعاد ملاك بدموع  متسبنيش انا حاسه اني هموت ارجوك خليك معايه حتى لو كنت بعيد عني بس على الاقل اشوفك ارجوك قالت ذالك ونهارت في موجت بكاء شديده ليصعدادهم الى السرير ويخذها في حظنه ويخفيها داخل جثته حتى لم تعد ترى ادهم بحنان بس يملاكي مين يسيبك بس دانا مثدقت لقيتك دانا الي اموت لو بعتي عني. لتقول ملاك بين بكاها بعد الشر ادهم  طيب ممكن تهدي به عايز اتكلم معاكي لو تقدري ولو عايزه تنامي نتكلم بعدين ملاك وهي تحاول الهدوه لا نتكلم عشان انت وحشني وانا مش عايزه انام. ادهم  هو يرفع وجهها ويمسح دموعها بشفتيه ثم يقل عينيها ووجنتيها لتفتح هي شفتيها وكنها تقول قببلني ليلتهم شفتيها بقبله شغوفه متمكنه لبعد حد وبعد دقاق بتعد عنها وهما يلهثان من فرط مشاعرهما ادهم  وهويلهث ويحاول الهدوه يجلس ويجلس ملاك داخل احظانه ويتكلم بصوت كله اثاره وشجن ملاكي سامعني ملاك. اكتفت بهمهمه وهي تستنشق راحت رقبته بعمق لاتعلم انها تثيره بشده ادهم  ملاك انتي فعلا كنتي بنت وانا اول رجل لمسك ارجوكي قوليلي ريحي قلبي. ملاك بهدوه بص باادهم  انا هقولك. انا تجوزت واحد كان جيرانه كان عندوا 25 سنه وانا كان عندي 12 عشان احنى كنا فصعيدادهم  بدهشه 12اي ملاك ارجوك ياادهم خليني اكمل. طيب كملي. كنا عايشين فبيت العيله بس كل واحد شقه كان عندوه 4خوات رجاله والبيت التحت اموه وابوه وختوا صغيره مش متجوزه المهم احنى يوم الفرح كانوا عايزين يعملو الدخله بلدي بس انا لما شفت  الستات خفت وابتديت اصرخ واعيط ونهرت تقريبا فهولما سمع صراخي جي جري وانا اول مشفتوه استخبيت في عشان كنت خايفه من الستات جدا قام هو صرخ عليهم وطلعهم بره وهداني وبعده قالهم انو هوالهيدخل عليا.انا كنت خايفه جدا عشان مكنتش جاهزه نفسيا اما جسديا فنا كنت بالغه وفهما  كل حاجه بس الخوف تمكن مني خصوصي لما قربلي وقطع الفستان فانا صرخت فبعد عني وجاب سكينه وعور رجله ومله القماش دم وطلعوا لهلوا وفعلن عشنا سوا زي الخوات بس دا ميمنعش انو كان بيحاول كتير بس مبيعرفش وابتدا يتخانق معايا ويظربني غالبن عشان يحسسني انو لسه رجل وكان بيعاملني بصرامه وقسوه حتى قدام اهلوا بس الناس بتدت تكلم عن سغلت الاولاد وخصوصي انو عدى سنتين 

ومره كنا قعدين سواه قلتلوه هعمل حاجه تسكت الناس كلها بس بالمقابل ميظربنيش تاني ويحترمني قدام الكل والو عمل كد هحل مشكلتوا وفعلن اقنعتوه ووافق وبعد اسبوع كان بيعاملني في بحترام ادام اهلوه خليتوه يروح الشغل والتلوا استنى تليفون. وبعد منزل بساع نزلت عندي حماتي وانا معايه تست حمل ايجابي بتاعة وحده جارتنه.


وقلتلها باركيلي انا حامل وفعلن العيله فرحت جدا وتصلت اموه وبشرته وهو رجع دغري

وقال فهميني ازي وقلتلوا الحصل وان بعد شهر وحاجه وهنتخانق وتعمل ظاربني على حاجه هيفى واني صقطت وعملنه الحيله دي مرتين بس اخر سنه لينه خناقاتنا كترت وبت العيشه مقرفه فنا يومه. تكلمت وقلتلوا بطل تكمل احساسك باعجز بظربي حسيتوه تصدم كنوه فاق وبعده خرج ورجع بعدكم ساعه بس شكلوه كان متبهدل كان شارب خمره وفئيدوه شريط حبوب واخد نصوه تقريبا و بعدين جه وحاول يعتدي عليه بوحشيه وهو بيصرخ انا رجل هوريكي  ازي انا رجل انا كنت بصرخ وبعتذر منوه وفجا سكت وكان نايم فوقي ساعته حاولت ازقوه وكلمه ليته ساكت خالص بعتوه عني ولبست اسدالي وخرجت لعيلتوا الي كانت بتخبط على الباب وكان شكلي متبهدل خالص ووشي مش باين من كتر الظرب ابوه واخواتوه اول ماشافوه عرفوا انوا ميت وكانت الناس ملت الشقه وكل واحد بيقول حاجه شكل ناس عايزه تبلغ وناس توديه المستشفى قمت كلمت باباه وقلتلوا نتكلم لوحدنا وفعلن دخلنه انا وابوه وخواتو اوظه لوحدنه وقلتلهم سبب موتوه وان هو كان عاجز. وديتهم الشريط الي كان معاه واحد من اخواتوه دكتور واكد على كلامي مامتوه قالت اني كدابه وني حملت مرتين وصقطت وقلتلهم اني كنت بكذب علشان اسكت الناس ومحدش يجيب كلام عليه لنك كنتي عايزه تجوزيه ويمكن الست الثانيه متخبيش الكلام ده ابوه قام وباس راسي وقال اني بنت اصول وحافظت على كرامت ابنوا وبعدها خرجوا كلهم وعملنا العزاه وبعد كم يوم كنت نازله لحماتي عشان ابلغها اني همسك العده فسمعت ابوه واخواتوا يتكلمو وان لازم واحد منهم يتجوزني علشان مطلعش خبر عجز ابنه وكانوا بيتخنقوا عليا تقريبا وكل واحد بيقول انا اولا انا جريت على شقتي لميت كل حاجتي واستنيت اليل واول ماناموا هربت وجيت هنا وشتريت البيت دا بعد مافضلت قاعده بالوتيل فتره هي دي كل الحكايه كان ادهم ينظر لها بشوق وحب كبيرين وهو ينظر لملاكه التي كانت تنظر له بعتاب وحب لي سبتني يادهم والله خوفت اخسرك ياروح ادهم لما خلصت وشفت الدم مكنتش قادر اتحمل اني اذيتك انتي بالذات بس انتي لي كنتي تسكتي لما اظربك بصراحه ومن غير كدب خفت انك تكون زي زوجي الاول وخفت لتعمل زيه وتموت وانت بذات لو كان جرالك حاجه كنت هموت نفسي انا مقدرش على بعدك احساسي بالامان معاك كان بيغلب كل حاجه بس مش هكدب برظوا كنت بحس بنشوه غريبه معاك وانت بتظربني حساس كان يخوفني احيانا بس كان جميل برظوا حتظنها ادهم 


البارت الاخير 



انا والاوحش البارت 11الاخير


 كانت ملاك بين احظان ادهم حين تذكرت كلام الطبيبه التي اخبرتها انها حامل وانها معجزه حيث انها لم تجهض بسبب السقوط كانت ملاك فرحه ارادة اخبار ادهم ولكنها قررت ان تحظر له مفاجا 

في اليوم الثاني استيقظت ملاك باكرا لتعيد النشاط الى المنزل اتصلت بالمدرسه واخذت اجازه لاولاد وحظرت الفطور وحظرت الكثير من الطعمه الاخره وحفظتها في حقاب حافظه للحراره وجهزت بعظ المشاوي ايظا ثم صعدت الئ كل من سهر وصباح واخبرتهم ان يتجهزوا ويقظوا ازواجهم وذهبت وجهزت ملابس الاطفال وحظرتهم وايقظت اسر ومؤمن وطلبت منهم ان يتجهزوا وذهبت وجهزت البنات ايظا وذهبت اغتسلت وبدلت ملابسها ثم ذهبت الى ادهم وهي تيقظه ببعض الدلع والادلال ادهم دومي يالله اصحى به ممممم عايزه اي يملاكي خليني انام شويه ادهم اه صاحات ملام حين وجدت نفسها على السرير وادهم يعتليها وهو ينظر لها بعينيه الساحره صباح الخير يادومي لا صباح الخير مش كده امال ازي كده قالها وهو يلتهم شفتيها ليبتعد بعد بره وهو يلهث لتبعده ملاك وتنهض يالله يادهم حمامك  جاهز خد دش سريع عقبال مجهز هدومك لي هو حنه رايحين فحتى من غير معرف. اصل انا عملاك مفجا بس مش هنا هنروح مشوار كلنا سواه نتفسح وكمان الاولاد امتحانتهم قربت عشان كده عايزهم يغيروا جوا يالله به طيب ياروحي هجهز اهوا قالها وقبل جبينها وذهب ليجهز بينما ذهبت هي واكملت تحظير كل شي لذهاب وبعدها اجتمع الجميع على الفطور اي ملاك مش هتقولي رايحين فين هنغير جوا يماما خليها مفاجا نتهو وستقلوا سيارتهم العائليه ونطلقوا الى مكان رائع الجمال تفاجا الجميع بهذا المكان اي المكان الجميل دا يماما معاك حق ياسر بجد تحفه المكان حلوا كنوا جنه فعلا المكان كان روعه عباره عن ارض كلها زرع ورد وشجر فاكه من كل شكل كان هايل فعلا بتعرفي المكان دا منين يملاك قالها ادهم وهوينظر لهز بتركيز كما نظر لها الجميع دي ارض ورثتهى من جدي محدش يعرف عنها حاجه حتى اهلي جدوا كتبها بسمي من وانا صغيره وفظلت سر بيني وبينو وانا حطيت فيها ناس يهتموا فيها ويرعوها ويعدوا فيها ببلاش وهما خلوها كده تحفه فعلا يالله خلونه ننزل رفعلن نزل الكل ونطلق الاولاد يلعبوا ويجروا وملاك وادهم فرشوا الارض وخلو ا الكل يقعد وبعدها بدوا يحظروا الكل وجهزوا كل حاجه وسط ظحك وهزار وبعد الغدا ملاك جابت كوره وقومت سهر واحمد وخلت صباح حكم وفاروق معلق ولعبوا كلهم وملاك عشان متجريش قالت انا الحارس وكانت بتخلي الادولاد  يسجلوا عليها وبعدها قامو عشان ينامو لن كان في بيت صغير فلمكان نيمت الاولاد بغرفه وسهر واحمد بغرفه وفاروق وصباح غرفه وهي وادهم غرفه كان ادهم بياخود شاور اما هي دخلت بعد مانيمت الاولاد جهزت هدومها عشان تاخد شاور بعد ادهم طلع ادهم وهو لابس بنطلون البجامه بس وعاري الصدر وينشف بشعروا ملاك سرحت في واد اي هو جميل فاقت لما حست بدهم وهو بيمسك شعرها ويقربها منو عشان يبوسها بس ملاك زقتوا وجريت على الحمام لا يادهم انا تعبانه عايز اخود شاور وانام زفر بحباط وذهب الى الفراش وستلقى عليه وظع ذراعه على عينيه اما ملاك اخذت شاور وعطرت جسدها ونشفت شعرها بشسوار ولبست قميص نوم مغري جدا وخرجت لتجد ادهم نام صعدة على الفراش وزحفت على اربع كما القطط صعدت فوق جسده احس بها ادهم رفع ذراعه ونظر لها بعينين ناعستين لكن سرعان ما لمعتا بلهيف العشق والشوق الكبير لها كانت مغريه بحق جلست على خصره وانزلت راسها وبدات تقبل عنقه وتظع علامات ملكيتها عليه تركها تفعل ماتريد ليقلبها بعد ان انتهت ويبدا هو بوظع علاماته على كامل جسدها ليغوصا في بحر عشقهم معا وبعد ساعات كانت ملاك تستلقي بتعب على صدر ادهم لتشهق فجا فزع ادهم مالك يملاكي وجعتك يروحي في اي لا بس انا نسيت خالص الدكتوره قالتلي بلاش طب هو يمكن اتذا انا ازي انسيت ملاكي في اي  دكتورة اي دي متقولي اصل هو الدكتوره قالت انوا مينفعش عشان الجنين هو انا كده اذيتوا يادهم قولي كان لازم اخود بالي قالتها بدموع جنين.اي انتي قصدك انك حامل بتتكلمي جد يملاك لي مقلتيش طيب انتي حاسه بيه اطلب دكتوره طيب وله اناديلك ماما مالك بس بتعيطي ليه فهميني لا بس كنت حابه تكون مفاجه ليك مش اكتر خلاص يروحي ولا يهمك انا بجد فرحان اوي يعني هيكون عندي ملاك شبهك احتظنها بقوه حتى نامت وصباح اليوم التالي ستيقض الجميع على هذا الخبر الجميل سعدبه الجميع وباركو لملاك عليه وعادوا بعدها الى منزلهم انقذت اليام وزاد حب ادهم وتملكه لملاك لم يكن يخرجها بدونه ويغار عليها من الجميع حتى الاولاد حتى جا موعد الاولاده لتظع ملاك فتاة راعة الجمال حمدلله على سلامتك يملاكي الله يسلمك يروحي البيبي كويس كويس المهم انتي طول مانت معايه انا بخير هنسميها اي ماسه هسميه ماسة الادهم دخل الجميع وستشعرت ملاك غيرة الاطفال فهم يعتقدون ان ملاك ستفرق بينهم ملاك تعالوا يولاد شوفوا اختكو بص يماما ازي عيلتنا صارت كبيره 3ولاد واربع بنات بص ياسر انت ومؤمن الله يكون فعونكوا نظرولها لتقول اي مش عندكوا اربع اخوات بنات لازم تراعوهم وتخلوا بالكم منهم نظررا لها ببتسامه هامين هيشيل ماسه الاول


كانت ملاك ونعم الام لهاولا الاولاد ونعم البنت والزوجه لم تقصر مع احد منهم ابدا وهم احبواها ايظا وادهم كان لها الاب والعاشق والصديق فكان الاحش الذي احب ملاك.


تمت


تعليقات

التنقل السريع