القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت العاشر10بقلم الكاتبه المجهوله

 

رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت العاشر10بقلم الكاتبه المجهوله 







رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت العاشر10بقلم الكاتبه المجهوله 



انتقام عشق الصعيد الجزء التاني 10 


صقر بعصبيه: ده بيلعب بينا 

عمر: اهدى شويه يا صقر 

مرام: طيب يترا اي الثلاثيه الي بيقول عليها دي 

نور: اعتقد تلت تماثيل بنفس شكل الاول 

اللواء: بس ده تمثال نادر ومفيش منه غير واحد وبكدا مظنش ان الباقي تماثيل برده 

احمد: امال قصده اي 

عشق: الثلاثيه دي هما اغلى واندر تلت حاجات موجودين في مصر 

صقر: طيب التمثال اهو واحد اي الاتنين التانين 

اللواء: الحاجه التانيه حجر ألماس 

عشق: والتالته

اللواء: قن*بله  

الكل بصدمه: اي 

اللواء: من فتره وصل مصر قنب*له نوويه تمنها اكتر من اتنين مليار جنيه 

نور: وده عايزها لي 

عمر: اكيد هيببعها 

احمد: ولي متقلش بنقلها لمكان تاني 

مرام: انا اتفق مع عمر اكيد هيبيعها 

عشق: وممكن يفج*رها  


الكاتبه المجهوله H


بصوا الكل لعشق بصدمه 


مرام: مستحيل 

نور: بالظبط كدا هو هيف*جرها لي اصلا 

احمد: ممكن يفج*رها في مكان معين عشان يوصل لحاجه معينه 

عمر: وممكن يفج*رها في مصر 

صقر: كل حاجه ممكنه

اللواء: وعشان كدا لازم ناخد حذرنا كويس اوي 

عشق: كل الحاجات دي لازم تتحط تحت حراسه مشدده ومن ناس موثوقه مش لازم نستهون بالموضوع  

اللواء: تمام اتفضوا اكتبوا تقاريركم وانا هدي امر بتنفيذ كل ده 

صقر: بس لزوم الاحتياط برده اي حاجه غاليه ونادره وليها قيمه الحراسه تتشد عليها بس التمثال والقن*بله اكتر 

اللواء: تمام اتفضلوا 


خرجوا الفريقين واتجهوا كل واحد لمكتبه 


في الحضانه عند يزن 


كان يزن قاعد مع مالك وبياكلوا 

كان يزن باصص لعشق الصغيره بحب طفولي وشارد فيها لما قاطعه مالك


الكاتبه المجهوله H


مالك: يزن…يزن بكلمك 

يزن: نعم

مالك بمكر: بتبص فين 

يزن بتوتر: مش ببص في مكان 

مالك: كداب انت بتبص لعشق 

يزن: لا طبعا 

مالك: كداااب انت بتحب عشق صح 

يزن: لا مش بحبها احنا صحاب 

مالك: متخافش قولي مش هقول لحد وعشان تطمن انا هقلك اني بحب اسيل 

يزن: بجد وانا بحب عشق بصراحه 

مالك: طيب اي نقلهم 

يزن: مش عارف ولا اقلك تعالى نقلهم 

مالك: طيب هنقول اي 

يزن: بص شايف الورد الي هناك ده احنا نروح كل واحد يجيب ورده ونرحلهم وبعدين كل واحد يقول لحبيبته انه بيحبها 

مالك: طيب يلا بسرعه 


فعلا راحو يزن ومالك قطفوا ورد من جنينه الحضانه وخبوها ورا ضهرهم وراحوا للبنات الي كانوا بيلعبوا 

اخدوهم بعيد شويه عن الكل 


مالك بهمس ليزن: انا خايف ومش عارف هقول اي 

يزن: متخافش واعمل زيي


الكاتبه المجهوله H


وقف يزن قدام عشق وخرج الورده وادهالها 

عشق اتكسفت

ومالك عمل كدا مع اسيل برده وهي كمان اتكسفت


يزن لعشق: عشق انا من اول يوم شفتك فيه وانا مش عارف مالي

مالك لأسيل: عش..ا.. قصدي اسيل انا من اول يوم شفتك في وانا مش عارف مالك 

اسيل: انا علطول قدامك يا مالك 


مالك بص ليزن بتوتر ويزن بصله بمعنى كمل 


يزن: انا بصراحه بحبك بحب عيونك وشعرك وضحكتك وكل حاجه فيكي عشان انتي قمر 

مالك لاسيل: انا بصراحه بحبك وبحب عيونك وشعرك وضحكتك وكل حاجه فيكي عشان انتي قمر 


اتكسفوا البنات اوي 


يزن لعشق: لو انتي كمان بتحبيني انا هتجوزك 

مالك لاسيل: لو انتي كمان بتحبيني انا هتجوزك…اااي اتجوز 


الكاتبه المجهوله H


بصوله كلهم بستغراب 


مالك: اه اه هتجوزك 

عشق ليزن: وانا بحبك 

اسيل: وانا كمان بحبك من زمان 

يزن بفرحه لمالك: كدا يبقى نروح نتجوزهم يا مالك 

مالك: ازاي 

يزن: انا هقلك… 


باليل 

عند عشق كانت قاعده مع خالد في اوضتهم لما خبط يزن ودخل 


عشق: تعالى يا حبيبي 

يزن بسرعه: مفيش وقت لازم ننزل 

خالد: لي في اي 


مسك يزن ايديهم وشدهم 

وهما نازلين شافوا مالك الي بيشد احمد ومرام وراه 


خالد بضحك: انتوا كمان بيحصل فيكم كدا 

يزن ومالك: يلا امشوا 


قعدوا يشدوهم لحد منزلوا تحت وكان عمر ونور وعشق الصغيره واسيل وجعفر ووفاء وصقر قاعدين 


يزن ومالك: اقعدوا


قعدوا عشق وخالد ومرام واحمد 

غمزوا يزن ومالك لعشق الصغيره واسيل وهما ضحكوا 


مالك ليزن: اتكلم انت

يزن: طيب 

وجه يزن كلامه لعمر 


الكاتبه المجهوله H


يزن سكت شويه بعدين قال: عمو عمر انا يزن خالد الراوي جبت بابي ومامي النهارده عشان اتشرف واطلب ايد عشق منك وكمان مالك عايز يطلب ايد اسيل 


سكتوا الكل بصدمه وهما فاتحين عنيهم على اخرها من الي سمعوه بس فاجأه ضحكوا كلهم بهستريا 

بصوا مالك ويزن لبعض باستغراب 


يزن بعصبيه: هو انا قلت اي يضحك 

عمر قرب منه وقال بضحك: بقى انت عايز تطلب ايد عشق وانت عايز اسيل 

يزن ومالك: اه ونتجوزهم كمان 


زاد ضحك الكل 


عمر: بس انا مش موافق 

يزن: خلاص وانا هاخد عشق واهرب 

عمر مسكه من قفاه: انت بتهددني ياد 

يزن: انا قلتلك عايز اتجوزها وانت قلت لا اعملك اي بقى 

بص عمر لعشق الكبيره وقال: اي ده الواد ده جاب الكلام ده منين 

عشق بضحك: البركه في باباه 

يزن: ايوه بتعلم منه بابا 


الكل بصوا لصقر بتلقائه بدون قصد 

سكت الكل من صدمه الي حصل 


خالد بعصبيه:... 


يترا اي رده فعل خالد واي الي هيحصل فيما بعد؟؟؟ 

تكملة الرواية هناااااااااا

اكتب في بحث جوحل( مدونة قصر الروايات) تظهر القصص كامله

تابعونا علي قناة التليحرام من هنااااااااااا

ليصلكم اشعار بالنشر

الجزء الاول من هناااااااااااا

الجزء الثاني من هناااااااااااا





تعليقات

التنقل السريع