القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الحادي عشر 11بقلم الكاتبه المجهوله

 

رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الحادي عشر 11بقلم الكاتبه المجهوله 






رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الحادي عشر 11بقلم الكاتبه المجهوله 



انتقام عشق الصعيد الجزء التاني 11 


الكل بصوا لصقر بتلقائه بعدين سكتوا كلهم من الي عملوه وبصوا لخالد 


خالد بعضب بص للكل بعدين قال: قومي يا عشق نطلع فوق وهاتي يزن 

عشق: بس.. 

خالد بزعيق: انا قلت يلا 

جعفر بعصبيه: انت جنيت ولا اي يا واد الراوي ازاي صوتك يعلى قدامنا 

خالد: لا لازم يعلى ويلعى ونص كمان 

جعفر: الزم حدودك يا واد الراوي 

خالد: وهو انت كنتوا التزمتوها يعني اي يقولوا طالع لباباه وكلكم تبصوا لصقر هو انا مش مالي عينكوا ولا اي 

جعفر: قلتلك صوتك ميعلاش والي حصل ده غصب عنهم واكيد مكنوش يقصدوا 

خالد قرب من جعفر وهو بيحاول يهدى: انا اسف حقك عليا 

جعفر اداه ضهره وقال: تعالى ورايا  


مشي جعفر واتجه لمكتبه وخالد بص لعشق بعدين راح وراه 


الكاتبه المجهوله H


عشق: يلا يا يزن نطلع فوق 

يزن: بس انا عايز اقعد معاهم يا مامي 

عشق: كدا بابي هيدايق..عايزه يزعل منك يعني 

يزن: انا اصلا زعلان منه عشان هو دايما بيزعقلي من وقت مجينا هنا وكل ميشوفني بلعب مع عمو صقر بزعقلي جامد ويخليني اروح اوضتي 

عشق بصت لصقر بعدين قالت ليزن: معلش يا حبيبي بابي بس مدايق شويه 

يزن: لا انا برده زعلان منه وعايز اقعد عشان العب مع عمو صقر لأن هو ببحبني اكتر من بابي 

صقر لعشق: خلاص سيبيه يا عشق 

عشق: طيب 


سابتهم عشق وطلعت اوضتها 

دخلت عشق الاوضه ولسه هتقفل الباب اتفاجأت بسحر بتمنعها وبتدخل 


عشق: داده سحر 

قفلت سحر الباب وقالت: احساسهم كان صح وكان عندهم حق لما بصوا لصقر اي الي زعله ده هو عايش في دور ان يزن ولده بجد 

عشق: خالد ببحبني انا ويزن يا داده وطبيعي يدايق من الي حصل 

سحر: لا تعرفيهم يا عشق حرام عليكي 

عشق بدموع: مش هقدر صقر هينتقم مني وياخده 

سحر: ينتقم من حبيبته وروحه صقر بيم*وت فيكي ومجرد ميعرف ان يزن ولده هيفرح ويرجعك ليه 

عشق وهي بتمسح دموعها: لا..لا مش لازم يعرف  


بعد شويه دخل خالد وسحر مشيت 


عشق: مكنش ينفع تعمل كدا 

خالد وهو بيبوس راسها: انا اسف حقك عليا 

عشق: بابا قلك اي 

خالد: عاتبني على الي حصل وانا اعتذرتله وراضيته وهو سامحني 

عشق وهي بتقعد: طيب…انا هنام 

خالد: وانا كمان  


الكاتبه المجهوله H


قرب خالد ونام على السرير 


خالد: اه صحيح اي الي حصل خلاكي تمشي بسرعه كدا 

عشق: العقرب الحقيقي سر*ق قطعه اثريه تمنها مليار جنيه 

خالد: وحصل ازاي ده 

عشق: الحراسه مكنتش كفايه 

خالد: واي كمان 

حكتله عشق الي حصل 

خالد: يعني انتوا تتوقعوا انه ياخد اي المره الجايه  

عشق بتلقائيه: القن*بله 


عشق مكنتش عارفه هي لي قالت القنبله مع ان هما متوقعين التمثال وعينهم عليه 


خالد: طيب وريهام اكيد هيخرجها 

عشق: وممكن يق*تلها عشان متعترفش مين هو

خالد: لا هيخرجها لأنها ايده اليمين 

عشق: مش عارفه بس اصلا غيرنا مكانها وشددنا الحراسه عليها 

خالد: ودتوها فين يعني 

عشق: لسه اللواء مقلناش كفايه رغي بقى انا عايزه انام 

خالد بضحك: حاضر نامي 


تاني يوم الصبح عشق صحيت بس ملقتش خالد جنبها فقامت اخدت هدوم ودخلت الحمام 

جت رساله على تليفون عشق 

مسك شخص التليفون وشاف الرساله بعدين مسح الرساله وساب التليفون 


بعد شويه خرجت عشق من الحمام واتفاجأت بجعفر قاعد قدامها 


عشق: بابا انت هنا من امته 

جعفر: جيت من شويه خبطت ولما لقيتك في الحمام استنيتك 

عشق: خير في حاجه 

وقف جعفر وراح لعشق

جعفر: هسألك سؤال يا عشق 

عشق بتوتر: اتفضل 

جعفر: يزن ولدك انتي وصقر مش كدا 


عشق اتوترت وخافت جدا بس وقفت واتصنعت الثبات 


عشق: بابا انا قلت قبل كدا ان ابني انا وصقر ما*ت اول مسبت مصر علطول  

جعفر: اكيد 

عشق: ايوه 

جعفر: طيب يا عشق بس انا هقلك لو فعلا يزن ولدك انتي وصقر فاتمنى انك تعترفي وبلاش تبعدي الواد عن ابوه 

عشق: يزن ابن خالد يا بابا 


الكاتبه المجهوله H


بصلها جعفر بعدين سابها ومشي 


بعد ساعتين كانت عشق في مكتبها لما دخلوا مرام ونور عليها 


نور: بتعملي اي 

عشق: بلعب كوتشينه 

ضحكت مرام وعشق 

نور: مش بهزر على فكره 

عشق: بجد يعني داخله مكتبي وشيفاني ببص في الورق ومركزه وبتسأليني بتعملي اي 

مرام بضحك: بتعد الورق عشان تجهز للدور الجاي 

نور: اننن خفه 


ضحكوا كلهم 


الكاتبه المجهوله H


مرام: وصلت اخبار ان تم تزويد الحاجات الي حددناها امبارح بعدد اكبر من القوات وزادت المراقبه عليهم 

نور: ووصلت تقارير مفصله عن اماكنهم واعداد الحراسه عليهم حتى مكان ريهام الجديد وعدد القوات الي بتحرس المكان 

عشق: طيب فين التقارير دي 

نور بصت لمرام 

مرام: فين اي مانا بعتلك التفاصيل دي كلها في ماسج الصبح 

عشق: نعم 

نور: اي

عشق: انا موصلتنيش حاجه  

مرام: طيب اتاكدي 


جريت عشق فتحت تليفونها بس ملقيتش حاجه 


عشق: مفيش اي رسايل وصلت منك 

مرام: ازاي انا متاكده اني بعتت

حطت مرام ايدها في جيبها عشان تخرج التليفون بس ملقيتهوش 

مرام: التليفون في مكتبي دلوقتي بس انا متاكده اني بعتت 

… 


يتبع…. 


مش هسألكم مرام بعتت الرساله او لا لأن اكيد بعتتها وهي نفس الرساله الي اتحذفت من تليفون عشق بس يترا مين الي حذفها واي الي هيحصل بعد كدا؟؟؟؟ 


تكملة الرواية هنااااااااا

اكتب في بحث جوحل( مدونة قصر الروايات) تظهر القصص كامله

تابعونا علي قناة التليحرام من هنااااااااااا

ليصلكم اشعار بالنشر

الجزء الاول من هناااااااااااا

الجزء الثاني من هناااااااااااا






تعليقات

التنقل السريع