القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الثاني عشر 12بقلم الكاتبه المجهوله


 


رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الثاني عشر 12بقلم الكاتبه المجهوله 





رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الثاني عشر 12بقلم الكاتبه المجهوله 



انتقام عشق الصعيد الجزء التاني 12


بعد شويه كان مرام في مكتب عشق بعد مجابت التليفون 

فتحت تليفونها على الرساله الي بعتتها لعشق وفعلا كانت مرام باعته الرساله وظهر ان عشق شافت الرساله 


عشق: ممكن اكون فتحت شفتها وانا صاحيه من النوم ومخدتش بالي 

مرام: خلاص حصل خير انا هبعتهملك تاني 


باليل في اوضه عشق وخالد


عشق كانت قاعده على السرير واللابتوب قدامها

عشق كانت مركزه بس بعدين افتكرت حاجه فوجهت كلامها لخالد 


الكاتبه المجهوله H


عشق: خالد 

خالد: عيونه 

عشق: انت مسكت تليفوني الصبح 

خالد بصلها باستغراب: اه 

عشق: يعني انت الي مسحت الرساله 

خالد: رساله اي دي 

عشق: الرساله الي بعتتها مرام 

خالد: لا انا اصلا مشفتش اي رسايل انا مسكته شفت الساعه وسبته تاني 

عشق: اممم طيب 

خالد: اي في اي 

حكتله عشق الي حصل 

خالد: يمكن انتي تكوني شفتيها وانتي مش مركزه ومسحتيها 

عشق: ممكن 


بعد يومين 

الصبح على السفره 


جعفر: صقر

صقر: نعم يا ابوي 

جعفر: انا مسافر يومين عندي حاجه كدا عايز اخلصها وهرجع علطول  وهسيب كل حاجه في امانتك 

صقر: ترجع بالسلامه يا ابوي 

وفاء: لي مقلتش انك هتسافر 

جعفر: الموضوع جه فاجأه 

وفاء: جه فاجأه برده 

ادايقت وفاء 

عشق: عادي يا ماما اكيد مجتش فرصه يقلك وهيرجع بالسلامه ان شاء الله 

نور: وان شاء الله لما عمو جعفر يرجع هيصالحك صح يا عمو جعفر 

مرام: لا لا وهو عمو جعفر هيسيب طنط زعلانه لحد ميرجع 

احمد: لا هيسيبها عمي ملهوش في الحال المايل ده ولا اي يا عمي 

عمر: حال مايل اي الي يعمل كدا يبقى اسمه راجل حنين ولا اي يا عمي


الكاتبه المجهوله H


جعفر كان بيبص لكل واحد فيهم لما يتكلم والكل كان بيبصلهم بضحك 


جعفر: كلهم عندهم حق انا مقدرش اسيب وفاء زعلانه واكيد هراضيها


مسك جعفر ايد وفاء وباسها تحت نظرات الكل وهي كانت مكسوفه 

كلهم كانوا بيبصلهم بحب 

قاطعهم صوت تليفون خالد الي رن وهو استأذن وخرج 

بعد شويه رجع وقال لعشق انه هيمشي 


عدا اليوم وجه اليل 


يزن ومالك كانوا مع صقر وبيلعبوا لما جم عليهم عشق الصغيره واسيل 

اسيل جريت عليهم لما شافتهم بيضحكوا بس عشق وقفت مكانها وبصتلهم بحزن وعيونها دمعت 

لاحظ صقر حزن عشق وقبل متمشي كان وصلها وشالها بحب 


عشق: عمو صقر 

صقر بضحك: حبيبت عمو صقر 


اتجه بيها صقر للباقي 


عشق: هو انت مش زعلان مني دلوقتي صح 

صقر: لا يا حبيبتي 

عشق: امال لي دايما كنت بتتجاهلني وبتهزر مع الكل الا انا وانا لو عملت اي حاجه بتبصلي وحش وكنت بتكرهني

صقر حس قد اي كان قاسي معاها فحضنها بحب وقال: انا اسف يا حبيبتي انا اسف سامحيني 

عشق: انا مش زعلانه منك عشان انت حبيبي بس انت الي كنت بتعمل كدا 

صقر: انتي ملكيش ذنب ومعملتيش حاجه وانا اسف مره تانيه 


كملوا كلهم لعب وهزار ومخدوش بالهم من عشق الي كانت بتراقبهم وعيونها مدمعه 

مكنتش متخيله ان صقر كان بيعامل البريئه دي بقسوه لمجرد انها نفس اسمها 


الكاتبه المجهوله H


تاني يوم الصبح صحيت عشق وملقتش خالد جنبها كلمته كتير بس مكنش بيرد 


على الفطار كان الكل موجود ماعدا جعفر الي سافر وخالد الي مش موجود 


قاطع يزن سكوتهم بعد مبص لمالك وشاورله بمعنى اتكلم 


يزن: عمو عمر 

عمر: نعم يا حبيبي 

يزن: مش ناوي تقلنا رأيك 

عمر: رأي اي  

مالك بسرعه: على الخطوبه 

ضحكوا كلهم لما عرفوا قصدهم اي 

عمر: خطوبه اي 

يزن: يوووه بقى يا عمو 

مالك: صحصح معانا شويه  

عمر بذهول: صحصح معانا شويه!!! 

انفجروا الكل في الضحك 

يزن: قصده خطوبتنا انا وعشق ومالك واسيل 

عمر: اممم انا مش موافق 

مالك ويزن في صوت واحد: اااي 

نور: متخافش يا حبيبي انت وهو انا موافقه 

عمر لنور: دول بناتي على فكره 

نور: وانا اي جارتهم مثلا وبعدين انا ادرى بمصلحتهم اكتر منك

عمر: انا باباهم وانا الي ادرى بمصلحتهم 

نور: بس انا موافقه 

احمد: خلاص وافق يا عم 

عمر: اوافق اي لم ابنك انت بس 

مرام: ماله ابني مهو محترم اهو ودخل البيت من بابه 

وفاء: خلاص يا عمر وافق 

عمر: عشان خاطرك انتي بس يا فوفا يا قمر 


بصوا يزن ومالك لبعض بفرحه وقاموا وقفوا كل واحد على كرسي وقعدوا يغنوا ويرقصوا 


الكاتبه المجهوله H


يزن: انا خلاص هتجوز وهبطل ابص ع البنات 

مالك: انا خلاص هتجوز وهبطل اقضيها اشتغلات 

الاتنين في صوت واحد: وهتجوز هتجوز هتجوز هتجوز 


الكل كانوا هلكانين ضحك عليهم 


بعد وقت خرجوا كل واحد مع مراته وابنه عشان يودوهم الحضانه وكانت عشق مع صقر ويزن معاهم  

دخلوا الاولاد الحضانه والباقي اتجهوا لشغلهم 


كانت عشق قاعده في مكتبها لما دخلوا نور وعمر ومرام واحمد وصقر عليها المكتب بسرعه 


صقر: ريهام هربت 

عشق بصدمه: نعم 

نور: لسه عارفين دلوقتي 

عشق: ازاي حصل كدا 

مرام: جت مكالمه من شويه من واحد من الظباط الي بيحرسوا زنزانه ريهام قالنا ان حصل هجوم عليهم امبارح 

احمد: كان العدد كبير عليهم قت*لوا معظمهم والباقي عرفوا يهربوا 

عمر: اخدوها وسابوا معاهم تسجيل صوت ومشيوا 

عشق: فين التسجيل ده 

صقر: في مكتب اللواء 


قاموا كلهم واتجهوا لمكتب اللواء 

ادوا التحيه العسكريه وقعدوا و….. 


يتبع…. 


يترا مين هرب ريهام واي محتوى التسجيل واي الي هيحصل بعد كدا؟؟؟؟


تكملة الرواية هنااااااااااا

اكتب في بحث جوحل( مدونة قصر الروايات) تظهر القصص كامله

تابعونا علي قناة التليحرام من هنااااااااااا

ليصلكم اشعار بالنشر

الجزء الاول من هناااااااااااا

الجزء الثاني من هناااااااااااا






تعليقات

التنقل السريع