القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الاول 1بقلم الكاتبه المجهوله

 

رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الاول 1بقلم الكاتبه المجهوله 






رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الاول 1بقلم الكاتبه المجهوله 


انتقام عشق الصعيد الجزء التاني 1 


عشق بصوت عالي: يزاااان تعالى هنا يا ولد 

الولد الصغير وهو بيجري في الصاله بضحك: لا انا مش هاجي عشان مش اروح الحضانه

عشق: طيب تعالى ومش هوديك الحضانه

يزن: لا انتي بتكذبي وهتخليني اروح 

عشق شهقت وقالت: بتقول لمامي كذابه يا جز*مه دانا همو*تك 


وهجمت عشق عليه وشالته نيمته على الكنبه وهي بتزغزغه وهو بيضحك


يزن بضحك: خلاص ااه خلاص انا اسف هروح الحضانه انا اسف 

عشق شالته وقالت: مكان من الاول يلا عشان تلبس 


اخدته عشق عشان تلبسه 

الباب خبط 

عشق ليزن: البس انت يا روحي وانا هشوف مين 


عشق فتحت الباب ولقت شاب وسيم طويل وابشرته قمحيه وشعر اسود وعيونه خضره 


عشق: صباح الخير يا خالد ادخل تعالى 

خالد: صباح النور اي لسه مجهزتوش ولا اي 

عشق: يزن جنني مكنش عايز يروح يروح 

خالد:طب هو فين 

عشق كانت هترد بس سمعت صوت يزن 

يزن: بااابي

خالد: حبيب قلب بابي 


الكاتبه المجهوله H


وحضنه خالد 

خالد: مش عايز تروح الحضانه لي بقى 

يزن بص لعشق وسكت

خالد: اه طيب ادخلي انتي اجهزي يا عشق 

يزن وهي بتربع ايديها: الله الله انت دلوقتي مش عايز تقولي وبتقول لبابا وانا لا 

يزن بعد عن خالد وقال لعشق: عفوا يا مامي انتي حبيبتي برده…وباس ايدها بحب وكمل: بس بابا مش عصبي ومش بيض*ربني 


قال كدا وجري وقف ورا خالد 


عشق: انا عصبيه 

خالد: جدا 

عشق اسكت انت 

خالد وهو بيكتم ضحكته: حاضر 

يزن: سوري مامي 

عشق: انت اتعلمت الحركات دي منين عايزه اعرف 

يزن: يعني بابي خالد الراوي وبتسأليني 

خالد فطس من الضحك وشال يزن وقعد بيه 

خالد: روحي يا عشق البسي خلينا نمشي كدا مش هنخلص 


سابتهم عشق ولبست ولما خصلت اخدها خالد ونزلوا ركبوا عربياتهم وانطقوا وكان وراهم حرس كتير 

وصلوا الحضانه ودخلوا يزن ومشيوا علطول 


بعد شويه كانوا واقفين قدام شكره كبيره نزلوا منها وطلعوا بالاسانسير 


الكاتبه المجهوله H


بعد دقايق كانوا ماشيين عشق وخالد في طرقه كلها موظفين 

عشق وهي بتتكلم بالانجلش: سيليا احضري قهوه لي وولخالد الي المكتب 

سيليا: امرك سيدتي 


دخلوا عشق وخالد لمكتب عشق 

عشق وهي بتقعد: خير قلتلي في موضوع مهم عايزني فيه 

خالد: فرع الشركه الجديد خلاص جهز فاضل بس تكه ونعمل الافتتاح 

عشق: وبعدين انا مالي مش انت الي هتديره 

خالد: عايزك تيجي معايا 

عشق: تاني يا خالد مش هنخلص من الموضوع ده 

خالد: تاني وتالت ورابع يا عشق انا مش همشي واسيبك هنا لوحدك 

عشق: لا متخافش انا هعرف اخد بالي من نفسي 

خالد: ويزن 

عشق: وهاخد بالي من يزن بس مستحيل ارجع مصر يا خالد 

خالد: متنشفيش راسك يا عشق احنا هنرجع عشان شغل والماضي الي عدا عليه 6 سنين لازم يتنسي يا عشق عشان تعرفي تكملي 

عشق بدموع: مش هقدر يا خالد


خالد قرب وقعد على ركبته قدامها ومسك ايدها 


خالد بحب: انتي اقوى من كدا يا عشق لازم نروح

عشق وهي بتشيل ايدها من ايده وبتمسح دموعها: هفكر 

خالد ابتسم: طيب انا عازمك على الغدا ومن هنا لحد الغدا تكوني وافقتي 

عشق بصتله وهو سابها ومشي 


الكاتبه المجهوله H


في مصر وتحديدا في سوهاج في بيت العمده 

على الفطار 

كان الكل متجمعين 

عمر: هو صقر مش نازل 

وفاء: مش عارفه بس اكيد هينزل عشان يروح الشركه 

احمد: مش عارف انا اي لزمتها الشركه مهو كان رائد وليه مكانه عاليه 

مرام: بس هو ساب كل ده بسبب الي حصل 

نور: حقه يكره الشرطه كلها الي حصل مكنش قليل مامته اتوفت ووو خسر عشق 


الكل حسوا بحزن لما جت سيره عشق 


وفاء بدموع: وحشتني اوي 

مرام: انا كمان وحشتني اوي 

نور: مش قادره اتخيل ان بقالها 6 سنين بعيده عننا وانها عايشه كدا ونسيتنا خالص 

جعفر: خلاص اقفوا على الموضوع عيالكم جم  


مرام قامت وشالت ابنها الصغير وقال بحب: صباح الخير يا حبيبي

مالك: صباح النور يا ماما 

وقعدته  


نور بقى قامت عشان تجيب بناتها 

نور: حبابيبي الصغغين صباح الخير 

عشق: صباح النور يا ماما 

اسيل: صباح النور يا ماما 

قعدوا عيالهم على السفره 


عم الصمت المكان لما صقر نزل 


الكاتبه المجهوله H


صقر: صباح الخير 

الكل: صباح النور  

صقر: انا مش هفطر عندي شغل ولازم امشي 

جعفر: صقر 

صقر: نعم 

جعفر: عايزك في المكتب 

صقر وهو ماشي: بعدين يا ابوي 


مشي صقر وكملوا الكل اكل بس انتبهوا لصوت نور 


نور لعشق: مالك يا حبيبتي 

عشق بدموع:عمو صقر لي مش بيحبني لي بيبصلي دايما وحش 

حضنت نور عشق بحب وقالت: مش ذنبك يا حبيبتي 

عمر: قلتلك بلاش الاسم ده 

نور: ممكن تسكت يا عمر عشان منتخانقش لو سمحت 

سكت وعمر وكملوا اكل 


بعد شويه وصل صقر قدام شركه ودخل 

صقر للسكرتيره: هاتي قهوتي على المكتب 

السكرتيره والي كان اسمها مايا: حاضر  


دخل صقر مكتبه وبعد شويه جت مايا بالقهوه وقربت من صقر 

مايا: دي القهوه ودي ملفات الصفقات الجديده 

صقر: تمام 

مايا: محتاج حاجه تاني 

صقر منغير ميبصلها: بعد الشغل استنيني في المكان بتاع كل مره هاخدك ونروح الشقه 

مايا بفرحه: اوكي 

صقر: تقدري تمشي 


الكاتبه المجهوله H


خرجت مايا وصقر بدأ يشرب قهوته وهو بيقرأ الملفات 

بعد شويه دخل شخص عند صقر 

صقر: خير يا محمود 

محمود: جاي ابلغك عن اخر الاخبار 

صقر: خير 

محمود: في شركه بتجهز عشان تاكل الجوه 

صقر: شركه اي دي 

محمود: دي فرع من سلسله شركات العشق للازياء العالميه 

صقر سكت شويه وقال: مين صاحب الشركه 

محمود: خالد الرواي وشريكته

صقر غمض عنيه وقال: اسمها اي شريكته 

محمود: مدام خالد الراوي 

صقر بصله بغضب: اسمها يا غب*ي 

محمود: مش عارف بس خلي بالك دي شركه  مشهوره وبمجرد متتفتح هياكلوا الجو وكدا احنا هنخسر 

صقر: يبقى تبعت دلوقتي ليهم عرض عمل 

محمود: خالد الراوي ومراته في امريكا 

صقر: اكيد هيجوا عشان الافتتاح اول ميجيوا تبعتلهم عرض العمل نعمل معاهم صفقه بحيث اننا منخسرش قدامهم بعدين 

محمود تمام 


بتبع….. 

ملحوظه

يزن ابن عشق عنده 5 سنين مالك ابن مرام واحمد عنده 4 سنين وعشق واسيل بنات نور وعمر توأم عندهم 4 سنين بس هما اصغر من مالك بشهرين


يترا اي الي هيحصل وهل عشق وصقر ممكن يتقابلوا ومين خالد وهو لي في حياه عشق وازاي زين ابنهم امته اتجوزوا؟؟؟ 

تكملة الرواية هناااااااا

اكتب في بحث جوحل( مدونة قصر الروايات) تظهر القصص كامله

تابعونا علي قناة التليحرام من هنااااااااااا

ليصلكم اشعار بالنشر

الجزء الاول من هناااااااااااا

الجزء الثاني من هناااااااااااا


تعليقات

التنقل السريع