رواية انتقام عشق الصعيد البارت 23بقلم الكاتبه المجهوله
رواية انتقام عشق الصعيد البارت 23بقلم الكاتبه المجهوله
انتقام عشق الصعيد 23
جعفر قرب من ريهام ضر*بها قلم قوي وقعها على الارض
منال بزعيق: جعفر
وزقته بعيد عن ريهام
منال بعصبيه: انت مين سمحلك تمد يدك على بتي انت جنيت ولا اي
جهفر: لمي لسانك يا منال بدل نقطعه
منال: لا مش هلم انت ضر*بت بتي وعايزني اسكت
جعفر: بتك عايزه كسر رقبتها
منال: بتي برده ولا مقصوفه الرقبه الي وراك الي سرقت جزز بتي
جعفر: قلتلك لمي لسانك عشق انا الي خليتها تعمل كدا عشان ولدي ميدبش في بتك والي في بطنها والله اعلم مين ابوه
مناا بغضب: جرا اي يا جعفر انت واخد بالك بتقول اي لا انا مسمحلكش تقول الكلام ده
جعفر: يبقى تسمعوا الي حصل وبعدين تحكموا
سكت الكل عشان جعفر يتكلم وفعلا بدأ يحكي كل الي حصل قبلها بيوم
فلاااش باااك….
الكاتبه المجهوله H
جعفر كان قاعد في الجنينه لما راحتله عشق
عشق: عمو جعفر
جعفر: تعالي يا بتي
عشق: انا عايزه اقلك على حاجه واتمنى تسمعني للاخر ومتقاطعنيش
جعفر: خير يا عشق خوفتيني
عشق استجمعت شجاعتها وبدأت تتكلم: ريهام مش حامل من صقر
جعفر: نعم
عشق: ايوه يا عمي ريهام مش حامل من صقر ريهام حامل من حد تاني واصلا صقر ملمسهاش لا اول مره ولا المره الي فاتت ريهام اصلا مكنتش بنت وكانت على علاقه بواحد وهي استغلت صقر عشان تخفي الي عملته والسائل الي كان على السرير كان مزيف هي فكرت انكم هتجوزوها صقر بس لما هو مشي خاب املها ولما رجعت كانت ناويه انها تتجوزه فعلا والي هي فهمتهلكم انه حصل محصلش اصلا وفي اليله دي هي نيمت صقر عشان ميبقاش فاكر حاجه
جعفر: اي الي بتقوليه ده يا عشق اي دليلك اصلا
عشق: انا هوريك الدليل
قامت عشق من جنبه وراحت جابت واحده من الخدم
عشق: الداده سحر شاهده على كل حاجه الي حصل اول مره وتاني مره
جعفر: سحر ازاي
عشق: اتكلمي يا داده
سحر بتوتر: صح الي قالته يا عمده صقر مقربش لريهام وريهام هي الي استغلت سمعه صقر انه كل يوم مع بنت وفي اول وتاني مره كانت بتنيمه
جعفر: عرفتي الكلام ده ازاي
الكاتبه المجهوله H
سكتت سحر وبصت لعشق الي هزت راسها بمعنى متخافيش
سحر: انا كنت بساعدها انا كنت بحط المنوم لصقر وانا الي جبتلها السائل المزيف
جعفر بعصبيه: يا فاج*ره يا ندله بعد كل الي عملناه معاكي تعملي كدا
سحر قعدت على الارض بدموع: سامحني يا عمده والله غصب عني كانت هتق*تل عيالي يا عمده
عشق: لو سمحت يا عمو بالله عليك سامحها هي عرفت غلطها وجت اعترفت عشان خاطري سامحها
جعفر: مشيها من وشي وملهاش شغل هنا تاني
عشق: لا يا عمو انا وعدتها انها هتفضل هنا
جعفر: بس
عشق: مفيش بس هي خلاص حست بغلطها
جعفر: طيب هاتيها خلينا نفضح ريهام بس دقيقه الفرح هيتلغي وكدا هتتفضح وانا اكيد مش هعرف الناس الغريبه كمان دي برده بت اختي
عشق: انا مش عايزاك تواجه ريهام دلوقتي
جعفر: امال امته
عشق: بكره قبل الفرح
جعفر سكت شويه وبعدين قال: ولي مش بعد الفرح
عشق: ازاي كدا هيتجوزوا
جعفر: في جواز بس جوازك انتي من صقر
عشق بصدمه: اي
جعفر شاور لسحر تمشي واخد عشق قعدها جنبه
جعفر: انا عايز اجوزك صقر يا عشق
عشق: بس يا عمو
جعفر: مفيش بس انتي اختاري تتجوزي صقر ولا اجوزه ريهام وادمره وانتي تشيلي ذنبه
سكتت عشق
جعفر: مش عايزين فضايح بين الناس يا عشق وافقي وبعدين اطلقك منه يا بتي بس اتجوزيه بكره بدل ريهام
عشق سكتت
جعفر: هاا موافقه
عشق: موافقه بس هنعمل كدا ازاي
جعفر: سيبيها عليا
باااااك…..
الكاتبه المجهوله H
جعفر: انا عرفت الشباب واتفقت معاهم يخطفوا ريهام ويخبوها ولما كتب الكتاب يتم يرجعوها واهو حصل
منال بصت لريهام بغضب وبسرعه كانت ضر*اها قلم قوي جدا
منال: واد مين الي في بطنك يا خا*طيه انطقي
جعفر: استني يا منال سيبيها وانا هنطقها
منال بحزن وهي بتقرب من جعفر: انا اسفه يا اخوي حقك على راسي
جعفر: متتأسفيش يا منال انا مش شايل منك
جعفر: دلوقتي كل واحد على اوضته عشق اقعدي مع امك بعدين تطلعي اوضتك الجديده الي هي اوضه صقر وصقر يستناني في المكتب
كل واحد اتوجه لاوضته ماعدا جعفر الي جذب ريهام من شعرها ودخل بيها اوضه في القصر
كانت الاوضه ضلمه ومش نضيفه
جعفر: هتقعدي هنا لحد مافضالك واياكي اسمع صوتك
ريهام كانت بتبصله بجحود ومش بتتكلم لحد مخرج جعفر
ريهام: بكره هاخد حقي منكم كلكم وبالذات عشق وهوريكم ريهام هتعمل اي
برا عند عشق
كانت طالعه بس مسكتها وفاء
وفاء بدموع: لي يا عشق لي تعملي كدا منغير متعرفيني
عشق: انا كنت مضطره يا ماما عشان عمو جعفر وصقر وعمو جعفر قالي معرفكيش
وفاء: قالك متعرفنيش متعرفيش امك انك هتتجوزي
عشق: ماما انا اسفه
قبل متكمل عشق كلامها قالت وفاء بجمود: اطلعي يا عشق وانسي ان لساني يخاطب لسانك تاني
وسابتها ومشيت
عند جعفر في المكتب
كان قاعد صقر ولسه علامات الصدمه على وشه من الي حصل لحد مدخل عليه جعفر
صقر: اي الي حصل ده يا ابوي
جعفر: انت سمعت بنفسك
صقر: ابوي انت كنت قادر توقف الجوازه دي منغير متجوزني عشق فعايز اعرف دلوقتي لي اجبرتها عليا
جعفر: عشان انقذك من غبا*ئك
صقر:غب*اء اي
جعفر: انت بتحب عشق يا صقر وانا عشان كدا جوزتهالك قبل متضيع منك
صقر: بس انا مش بحبها ولا حاجه
جعفر: لا بتحبها
صقر: اممم طيب سيبك من الموضوع ده عشان مش هنخلص
جعفر: لا قصدك عشان انت مش هتعرف تنكر
صقر: لي مخلتش ريهام تمشي
جعفر: لا دي بقى تقلك عليها مرتك ويلا قوم اطلعلها
كان صقر ماشي بس وقفه جعفر
جعفر: متضيعش عشق من ايدك يا صقر
مشي صقر من غير ميرد عليه
في الاوضه كانت عشق قاعده مستنيه صقر بالفستان زي مهيا
دخل صقر
عشق: قبل متسألني لي ريهام مشيتش انا هقلك بس اقعد
قعد صقر
صقر: قولي
عشق: انا لقيت ده…وادته حلق
صقر: اي ده
عشق: ده بتاع العقرب
صقر: وبيعمل اي هنا
عشق:.......
يتبع……
يترا اي حكايه الحلق واي هيحصل مع عشق وصقر وهل جوازهم هيستمر؟؟؟؟
اكتب في بحث جوحل( مدونة قصر الروايات) تظهر القصص كامله
تابعونا علي قناة التليحرام من هنااااااااااا
ليصلكم اشعار بالنشر
الرواية كامله من البداية من هناااااااااااا
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا