القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انتقام عشق الصعيد البارت 24بقلم الكاتبه المجهوله

 

رواية انتقام عشق الصعيد البارت 24بقلم الكاتبه المجهوله 






رواية انتقام عشق الصعيد البارت 24بقلم الكاتبه المجهوله 



انتقام عشق الصعيد 24


عشق: انا شاكه ان ريهام هي العقرب 

صقر بصدمه: نعاااام 

عشق: اي مفكرتش فيها دي 

صقر سكت شويه بعدين قال: اي دليلك طيب 

عشق: الحلق ده لقيوه في المخزن الي كان فيه العقرب وانا لقيت الفرده التانيه عند ريهام وفي اول عمليه مسكناها العقرب وقت منور اتصابت القوات لقيوا الروج ده هناك انا اخدته عشان ابعته للمعمل بس نسيته ومن يومين بعته ووصلت النتيجه امبارح وعرفت ان في تلت اشخاص محتمل يكونوا العقرب ومنهم ريهام الاتنين التانين بقى واحد منهم راجل وده استبعدته والتالته كانت ست كبيره بس ودوا الي تطابقوا واه صحيح فاكر اليوم الي العقيد قلنا فيه ان العقرب في سوهاج تفس اليوم ده الي جت فيه ريهام 

صقر: يعني تعرفي كل ده ولسه ساكته 

عشق: دي كلها مش ادله يعتمد عليها الحلق الي مع ريهام سهل تتخلص منه والتحاليل مش قويه عشان في تلت اشخاص 

صقر: طيب هنعمل اي 

عشق: مضطرين نصبر شويه وكمان ريهام لازم تفضل هنا عشان تبقى تحت عيني ولازم نديها الامان 

صقر: طيب 


الكاتبه المجهوله H 


عدا وقت وهما ساكتين 

صقر: انا جعان وهنزل اجيب اكل اجبلك معايا 

عشق: خليك هنزل انا 

صقر: هتنزلي بالفستان 

عشق بصت للفستان وافتكرت انها لسه زي مهيا: طيب خلاص روح انت 


صقر نزل يجيب الاكل وعشق غيرت هدومها ولبست بيجامه بنطلونها قصير وكان ضيق شويه 

بعد شويه طلع صقر ووقف مكانه لما شاف عشق 


بلع صقر ريقه واتكلم: الاكل اهو 


قعدوا ياكلوا في صمت 

لاحظت عشق نظراته ليها فقالت: انا لبسي كدا عشان بقعد لوحدي بس بكره هبقى اشتري لبس جديد احسن شويه  

صقر قرب منها جامد وقال: واي يعني انتي مراته وانا جوزك فتقعدي كدا عادي 

عشق بتوتر:لا اظن الاحسن اجيب لبس جديد 

صقر بهيام: بس انا شايف ان كدا احلى 

عشق وهي باصه فعيونه: بجد

صقر: انتي علطول حلوه يا عشق 

عشق بهيام: بجد 

صقر: بجد 


الكاتبه المجهوله H 


صقر لف ايده حولين عشق ودفن وشه في رقبتها 

عشق فاقت لنفسها واستوعبت الي بيحصل وبعدت عنه 


صقر: في اي 

عشق: مش هينفع يا صقر 

صقر: لي 

عشق: احنا هنطلق 

صقر: لي 

عشق: ده كان اتفاقي مع عمو جعفر 

صقر حس بخنقه من كلامها بس قال: عندك حق مش هينفع 


صقر: انا هنام 

واتجه للسرير

عشق: وانا 

صقر: انتي اي 

عشق بتوتر: هنام فين 

صقر: على السرير 

عشق: وانت 

صقر: على السرير برده 


عشق ادايقت وصقر لاحظ ده 

صقر وهو مديها ضهره: متخافيش مش هقربلك انا محترم رغبتك 


الكاتبه المجهوله H 


نام صقر على السرير وعشق راحت للناحيه التانيه 

صقر اداها ضهره 

بعد شويه كانوا الاتنين ناموا 


تاني يوم الصبح 


صحيوا الاتنين على صوت خبط على الباب 

بصوا الاتنين لوضعهم بصدمه 

كان صقر نايم على ضهره وعشق نايمه على صد*ره 

بعدوا الاتنين عن بعض بسرعه 


عشق: انا اسفه مكنش قصدي 

صقر: انا كمان اسف…هفتح الباب 

فتح صقر ولقى سحر 

سحر: صباح الخير يا ابني 

صقر: صباح النور يا داده 

سحر: انا جهزت الفطور وقلت اجبهولكم بس الظاهر اني صحيتكم 

صقر: لا ولا يهمك خلي الاكل تحت احنا هننزل ناكل مع الكل 

سحر: طيب اصلا فاضل ساعه على الغدا

صقر: تمام 

سحر: قول لعشق اني بشكرها لولا كان العمده مشاني من البيت 

صقر بابتسامه: منقدرش نستغنى عنك يا داده 

سحر: يعني انت مش زعلان مني 

صقر: ازعل منك ازاي لولاكي كان زماني متدبس في البومه 


ضحكوا الاتنين بعدين صقر دخل وسحر مشيت 


صقر: دي داده سحر اجهزي عشان ننزل نتغدى

عشق:طيب انا هقوم اخد شاور  


بعد شويه كان الكل متجمع على السفره 

عشق وصقر كانوا نازلين 


صقر بسرعه: استني استني 

عشق: اي 

صقر: بصي هناك بسرعه 

عشق بصت مكان مشاور صقر وشافت….. 


يتبع…. 


يترا عشق شافت اي واي الي هيحصل مع ريهام؟؟؟؟

تكملة الرواية هناااااااااا

اكتب في بحث جوحل( مدونة قصر الروايات) تظهر القصص كامله

تابعونا علي قناة التليحرام من هنااااااااااا

ليصلكم اشعار بالنشر

الرواية كامله من البداية من هناااااااااااا



تعليقات

التنقل السريع