القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انتقام عشق الصعيد البارت 25بقلم الكاتبه المجهوله

 

رواية انتقام عشق الصعيد البارت 25بقلم الكاتبه المجهوله 





رواية انتقام عشق الصعيد البارت 25بقلم الكاتبه المجهوله 



انتقام عشق الصعيد 25 


بصت عشق للمكان الي شاور عليه صقر فلقت ريهام قاعده معاهم على السفره 


عشق: في اي

صقر: ريهام قاعده معاهم 

عشق: اه عارفه انا الي كلمت عمو جعفر، وقلتله يطلعها 

صقر: لي بقى 

عشق: ياربي منك مش قلتلك عايزنها تاخد الامان 

صقر بضحك: معلش نسيت يلا بينا ننزل 


كانوا نازلين جنب بعض لما صقر اتفاجأ بعشق لفت ايدها على دراعه 

ساب صقر ايدها

عشق اتحرجت بس اتفاجأت بيه بيلف ايده حولين وسطها 

بصتله بصدمه 

عشق: صقر 

صقر: اضحكي عشان الكل بيبص علينا 


الكاتبه المجهوله H 


وفعلا الكل كان باصص عليهم وكان مبسوطين ليهم ماعدا ريهام الي كانت بتبصلهم بكره 


صقر وعشق في صوت واحد: صباح الخير 

رد الكل ماعدا وفاء 


راحت عشق عشان تقعد واتفاجأت بصقر بيشدلها الكرسي عشان يقعدها 

صقر: اتفضلي يا حبيبتي 

عشق: شكرا 

وقعد جنبها 


كان الكل بياكلوا في صمت 

خلصوا اكل وبدأوا يقوموا 


جعفر: تعالي يا صقر عايزك 

صقر: حاضر يا ابوي 

وراح وراه 


عشق رلحت المطبخ لوفاء 

عشق: ماما 

وفاء مردتش عليها 

عشق بدموع: ماما ممكن تردي عليا طيب 

وفاء: عايزه اي يا عشق 

عشق قربت منها ومسكت ايديها: مش هترضي عني يا ماما وتسامحيني 

وفاء: اسامحك ازاي وانتي خبيتي عليا انك هتتجوزي واتفاجأ انا بيكي بيتكتب كتابك وانا معرفش ان انتي 

عشق: يا ماما قلتلك عمو جعفر قالي معرفكيش وانا خفت ادخلك في الموضوع يحصلك حاجه 

وفاء: يحصلي حاجه ازاي يعني 

عشق بتوتر: مفيش حاجه يا ماما وبعدين انتي عارفه ان انا وصقر اصلا علاقتنا مش كويسه مع بعض 

وفاء: ايوه صح باماره مكنتوا نازلين حضنين بعض وقاعد يتغزل فيكي قدام الكل 

عشق باحراج: ده بس عشان ريهام ومامتها يا ماما مش عايزين نبين ليهم اننا مش طايقين بعض عشان ميفكروش يعملوا حاجه  

سكتت وفاء 

عشق: سامحيني بقى يا ماما 

وفاء عدلت وشها الناحيه التانيه بزعل 

عشق حضنتها وقالت: خلاص بقى حني عليا 


الكاتبه المجهوله H 


ولسه وفاء هتتكلم اتفاجأت بصقر حضنهم هما الاتنين 


صقر: وحني عليا انا كمان يا فوفا 

وفاء حضنت الاتنين 

عمر بزعيق مصطنع من وراهم: خياااااانننه

احمد: في المطبخ يا فوفا في المطبخ طيب اطلعوا فوق 

جعفر وهو بيض*ربه على قفاه: متحترم نفسك ياللي عايز ربايه انت 

ضحكوا البنات واحمد اتكسف


احمد: يعني انت جاي تض*ربني انا بدل متشوف مرتك الي حاضنه غيرك

جعفر: اخرس ياد 

وكمل بحب: انا واثق في البنبونايه بتاعتي 


اتكسفت وفاء والكل ضحك

عمر: مش لايق عليك الغزل يا عمده 

جعفر وهو بيقرب من وفاء وبيمسك ايدها: ملكش صالح يا طينه انت 

عمر: انا اسف يا باشا 


اخد جعفر وفاء الي كانت مكسوفه وطلع بيها 


احمد: ابوك شكله ناوي يجبلك اخ تاني يا صقر 

صقر وعشق قربوا منه بغضب مزيف 

احمد لما شافهم طلع يجري 


عمر: خلاص استنى استنى 

صقر: عايز اي 

عمر: كلم ابوك بقى عشان عايز اتجوز يا ناس 

نور: جرا اي يا عمر انت مش شايف الوضع متوتر ازاي 

عمر: متوتر اي مالاجواء حلوه اهي العمده جمع العشاق مع بعض وناوي يصغرعشرين سنه ويجيب نونو 

صقر ضر*به على قفاه 

عمر: مش قدام المزه طيب 

نور ضر*بته في كتفه وقالت: بس بقى 

عمر: طيب بقلك اي متيجي نخرج نقعد بره 

نور: يلا 


الكاتبه المجهوله H 


وخرجوا 

مرام لاحظت ان مفيش غيرها فخرجت هي كمان 

كان طالعه الجنينه واتفاجأت باحمد

مرام بخضه: يخربيتك خضتني 

احمد: سلامتك يا جميل من الخضه 

مرام: اممم عايز اي 

احمد:مانا جايلك بالكلام بصي يا ستي 

مرام: انجز 

احمد:انا ناوي اتقدم للبنت الي بحبها 

مرام قلبها وجعها 

احمد: مالك 

مرام: مفيش حاجه انا هروح اوضتي 

وسابته منغير متسمع رده  


طلعت اوضتها وكانت قاعده تعيط 

مرام لنفسها: معقول محبنيش ولا حس بحبي ليه الفتره دي كلها 

سكتت شويه بعدين كملت: خلاص انا لازم اشيله من قلبي هو بيحب وهيتخطب وانا لازم اشوف حياتي 


عند صقر وعشق في الاوضه 

عشق كانت قاعده على اللابتوب ومركزه 

صقر: بقلك 

عشق: نعم

صقر: انتي هتعرفي العقيد بالمعلومات الي وصلتي ليها 

عشق: اكيد 

صقر: طيب ناويه تعملي اي يعني اي الخطوه الجايه 

عشق: هنراقب ريهام طبعا 

صقر: وبعدين 

عشق: اكيد لما نراقبها هنوصل لحاجه 

صقر: بس اعتقد انها مش هتعمل حاجه دلوقتي 

عشق: انا قلت كدا بس بعدين فكرت انها ممكن تقول الفتره دي الكل مشغول في التدوير في مكان معين فهيا تسلم في مكان تاني 

صقر: صح 


الكاتبه المجهوله H 


قبل مترد عشق الباب خبط 

صقر: خليكي هفتح انا 


قام صقر يفتح واتصدم لما شاف ريهام 

صقر: ريهام 

ريهام: ممكن اتكلم معاك شويه 

صقر: عايزه اي 

ريهام: ممكن ادخل 


عشق سمعت صوتها فقامت بسرعه دخلت الحمام وشاورت لصقر يدخلها 

دخلت ريهام وقبل متتكلم اتفاجأت لعشق طالعه من الحمام بالبرنص بص صدمت ريهام متجيش حاجه قصاد صدمت صقر الي بص لعشق وفتح بقه من الصدمه 


عشق بدلع: مين يا حبيبي 

وبصت لريهام وكملت: اي ده انتي اي الي دخلك هنا 

ريهام: انا اسفه شكلي جيت في وقت غلط 

عشق ضحكت بميع وقالت: بصراحه وقت غلط خالص 


وبصت لصقر الي كان متنح وكانت ماسكه ضحكتها على منظره بالعافيه 

عشق: بمأنك دخلتي فقولي عايزه اي 

حطت وشها في الارض وقالت: انا جايه اتعتذر من صقر 


عشق وصقر بصوا لبعض 


ريهام: انا اسفه يا صقر انا حبي ليك عماني في اول مره كنت معاك فيها كنت بعمل كدا عشان عايزاك ليا وخفت تروح مني وملقتش حل غير كدا والمره الي فاتت انا كان عندي امل تكون ليا بس لما شفت حبك لعشق الي كان هيطلع من عينيك وحب عشق ليك كنت غيرانه اوي 


صقر وعشق بصوا لبعض بتوتر بس صقر كان حاسس انه فرحان لان ممكن تكون عشق بتحبه فعلا  


صقر: كملي 

ريهام: انا اتعرضت للاغ*تصاب يا صقر انا وقتها مقلتش لحد عشان خفت ولما عرفت اني حامل جتلك انت وقلت اني حامل منك وكدا اكون لحقت نفسي من الفضيحه واتجوزتك بس صدقني انا عرفت غلطي وجيت عشان اعتذر 


الكاتبه المجهوله H 


وبدأت تعيط 

راحت عشق ليها وحضنتها وصقر اتفاجأ بالي عملته 

ريهام بصت لعشق: انتي طيبه اوي يا عشق وانا بجد اسفه سامحيني بس تعرفي يمكن الحاجه الوحيده الي مهونه عليا ان بسبب الي عملته انتي وصقر دلوقتي اتجمعتوا 


سكتت شويه وعشق وصقر بصوا لبعض 

ريهام: انا همشي بكره الصبح هرجع القاهره وهريحكم مني بس اتمنى تسامحوني 

عشق بسرعه: لا يا ريهام خليكي هنا 

ريهام: بس الكل زعلان مني 

عشق:  دول اهلك يا ريهام ومش هيقدروا يزعلوا وقت طويل هيسامحوكي بس انتي خليكي ومش تمشي 


بعد وقت ريهام طلعت من الاوضه 

صقر: لي اقنعتيها تقعد 

عشق: صقر انت مش بتفكر خالص 

صقر بحده: بت لمي لسانك 

عشق: اعملك اي انت الي….ماعلينا يا اذكى اخواتك ريهام مكنتش هتمشي دي اصلا بتمثل هي لو هتخرج من البيت مش هتخرج من سوهاج وانا اصريت عليها تقعد هنا عشان اعرف اراقبها 

صقر: امممم لا ذكيه يا نسر 

عشق: امال 


ضحكت عشق 

انتبهت عشق لصقر الي بيقرب عليها

صقر: غريب الي قالته ريهام صح 

عشق: مش فاهمه 

صقر: كانت بتتكلم عن حبي ليكي وو حبك ليا 

عشق بتوتر من قربه: هي متعرفش حاجه 

صقر وهو بيلف ايده على وسطها: بس انا شايف غير كدا وبعدين انتي لي طلعتي كدا قدامها كنتي عايزاها تغير مثلا 

عشق بتوتر: لا عادي مش كدا يعني هو مش صح بقلك اي ابعد كدا 

صقر بهيام: ولا مبعدتش هيحصل اي

عشق بهيام: صقر 

صقر بحب: عيونه 

عشق بعد مفاقت لنفسها: مش هينفع يا صقر احنا هنطلق 

  

صقر بعد عنها وبص في عيونها 

صقر باحراج: انا اسف 


وسابها راح عشان ينام 

عشق لبست هدومها وراحت نامت 


تاني يوم في المقر 


العقيد: عرفتي كل ده وساكته يا رائد عشق احنا لازم نقبض عليها حالا

عشق بسرعه: لا يا فندم مش هينفع 

العقيد: لي 

صقر: الادله الي معانا مش كفايه 

العقيد: الروج 

نور: في تلاته ليهم اتطابقوا مع العلامات الي على الروج 

مرام: ودي العقرب يعني سهل تطلع منها وتلبسها لاي حد فيهم 

العقيد: الحلق مش هي معاها الفرده التانيه

عمر: سهل تخلص منها 

احمد: لو اتقبض عليها اعوانها هيطلعوها ومن بعدها هتمشي من هنا وهتكمل تنفيذ عملياتها بعيد عن هنا 


عشق وصقر بصوا لبعض وبعدين بصوا لفريقهم بفخر 


العقيد: طيب هنعمل اي

صقر: عشق عندها خطه هايله هتخلينا نمسكها متلبسه 

العقيد بص لعشق وقال: قولي يا مدام عشق 

عشق بصت لصقر وقالت:....... 


يتبع…… 


يترا اي خطه عشق للقبض على العقرب وهل علاقه عشق وصقر ممكن تتطور ويعيشوا مع بعض زي اي اتنين بيحبوا بعض؟؟؟؟؟؟ 

تكملة الروايه من هنااااااا 

اكتب في بحث جوحل( مدونة قصر الروايات) تظهر القصص كامله

تابعونا علي قناة التليحرام من هنااااااااااا

ليصلكم اشعار بالنشر

الرواية كامله من البداية من هناااااااااااا


تعليقات

التنقل السريع