القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الثاني 2بقلم الكاتبه المجهوله

 

رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الثاني 2بقلم الكاتبه المجهوله 






رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الثاني 2بقلم الكاتبه المجهوله 


انتقام عشق الصعيد الجزء التاني 2 


في امريكا 

خالد كان قاعد في المطعم مستني عشق 

وصلت عشق 


خالد: ملاحظه انك بقيتي بتتأخري في مواعيدك 

عشق بضحك: معلش كان عندي شغل كتير خلصته وجيت 

خالد بحب: ولا يهمك يا اميرتي 


قال خالد ونده على الجرسون وماخدش باله من عشق الي سرحت 

افتكرت عشق لقب صقر ليها وانه كان علطول بيقلها يا اميرتي قاطع سرحان عشق صوت الجرسون 


الجرسون: ما طلبك سيدتي 

عشق: لحم مشوي مع سلطه خضار 

الجرسون: نصف ساعه وسيجهز طلبكم 


مشي الجرسون 


الكاتبه المجهوله H  


عشق بصت لخالد الي بيضحك 

عشق: بتضحك لي 

خالد: لما الجرسون سألك وبصتيله حسيتك مكنتش مستوعبه الي بيقوله وكنتي هتردي عربي كمان

عشق: انا بس كنت سرحانه وهو فاجأني هاا سيبك من كل ده عازمني على الغدا لي 

خالد: هو لازم يكون في سبب

عشق: خالد يا حبيبي انا اعرفك بقالي خمس سنين ونص واظن دي مده كافيه عشان احفظك 

خالد بهيام: حبيبي 

عشق بتوتر: اسفه انا قلتلها بعفويه ومنتبهتش 

خالد: مش كفايه يا عشق

عشق:كفايه اي 

خالد: كفايه السنين الي راحت وانتي بعيده عني انا سبت البيت عشان كنت حاسس من وقت مولدتي انك مش مرتاحه بس انا 

سكت شويه ومسك ايدها بحب وكمل: عايز نرجع نعيش مع بعض وانسي الي عملته عشان خاطري 

عشق: انسى اي معلش انسى اني دخلت لقيت واحده في حضنك يا خالد انت مستوعب انت بتطلب اي 

خالد بأسف: حرام عليكي يا عشق الموضوع ده من وقت مكنتي خلاص قربتي تولدي ويزن دلوقتي عنده خمس سنين وقلتلك مكنتش في وعيي 

عشق: يعني انت عايز اي يا خالد

رجع مسك ايديها بحب وقال: تديني فرصه وتجي تعيشي معايا في الفيلا انتي ويزن ونعيش حياه طبيعيه زي اي اتنين متجوزين 


سكتت عشق شويه وقالت: هفكر 

فرح خالد اوي بس افتكر حاجه وقال: انتي قلتي نفس الكلمه دي الصبح عشان موضوع الشركه الي في مصر 

عشق: ماشي يا خالد هروح معاك بس عشان متزعلش 

باس خالد ايدها وقال: تسلملي الي خايفه على زعلي 


بعد وقت جه الجرسون بالاكل واكلوا وراحوا جابوا يزن وراحوا البيت 


الكاتبه المجهوله H  


خالد: بقلك اي انا حجزت التذاكر اخر الاسبوع عشان نرجع مصر

ربعت عشق ايداها وقالت: لا دانت مجهز كل حاجه بقى 

خالد بضحك: تقدري تقولي كنت واثق انك هتوافقي 

عشق: مين قال كدا انا ممكن ارفض  على فكره 


قرب منها خالد ولف ايده على وسطها وقرب من وشها 


خالد بحب: هتقدري تزعليني 

كان خالد هيقرب اكتر بس منعه يزن الي خرج من اوضته


يزن: مامي..انتوا بتعملوا اي 

بعد خالد وقال: ولا حاجه يا حبيبي دي مامي عنيها كانت وجعاها بس فانا كنت بشوفها 

يزن: بابي انت هتبات معانا 

خالد بص لعشق الي هزت راسها بايوه 

خالد بفرح: مش عارف بس شكلي كدا مش هسيب حبيبي وامشي 


حضنه يزن بحب وخالد شاله 


عدت الايام وجه ميعاد سفر عشق وخالد ويزن 

عشق كانت واقفه في المطار وبتفتكر اول يوم ليها في امريكا قاطعها خالد 


خالد: يلا يا حبيبتي على الطياره 


الكاتبه المجهوله H  


بعد ساعات وصلوا مطار مصر 

خالد لعشق: احنا النهارده هنروح نقعد في فندق وبكره السواق هيجي ياخدنا عشان نروح الفيلا في سوهاج 

عشق: طيب يلا بينا 


فعلا راحوا فندق 

خالد نام مع يزن في اوضه وعشق كانت في اوضه وحدها 

عشق قعدت اليوم كله تفكر في الي جاي وهل هتشوف صقر واهلها ولا لا وهتقدر تواجهم كل الاسئله دي كانت مخلياها بتعيط اليل كله


تاني يوم جه السواق واخد عشق وخالد ويزن لسوهاج في الفيلا بتاعتهم 

وصلوا الفيلا بعد وقت 


خالد للخدم: طلعوا الشنط دي فوق وانت يا حبيبي روح العب شويه لحد مجيلك 

يزن:حاضر يا بابي  

مشي يزن وخالد وجه كلامه لعشق


مسك ايدها وقال: انا جهزت اوضه لينا وانتي هتقعدي معايا

عشق: يا خالد

خالد بمقاطعه: ارجوكي يا عشق عشان خاطري بلاش تبعديني عنك اكتر من كدا 


سكتوا الاتنين 


عشق: الاوضه فين 

خالد بفرح: تعالي نطلع مع بعض 


الكاتبه المجهوله H  


عند صقر في الشركه 


كان قاعد في مكتبه لما دخل عليه محمود


صقر: خير 

محمود: خالد الراوي ومراته وابنه وصلوا سوهاج من شويه 

صقر: طيب كويس جهز الصفقه وابعتله حد يعزمه بكره على الغدا هو والمدام وابنهم وانت احجز المكان عشان هنتفق معاهم هناك 

محمود: تمام اسيبك انا بقى تكمل شغلك 


باليل عند عشق 

غيرت هدومها وقعدت على السرير 

دخل خالد وكان باين على وشه الفرحه 


عشق: شيفاك فرحان زياده عن اللزوم 

خالد: انتي عايزاني ازعل علطول يعني 

عشق: مش قصدي بس الضحكه من الودن للودن 

خالد: اول سبب والاهم انك معايا دلوقتي تاني سبب ان في عروض شراكه جايه من شركات كتير ومن اهمهم شركه JX اشهر شركه حاليا 

عشق: اه عرفاها قلك وافق على العرض بتاعهم اظن انها احسن واحده فيهم وعلى الاقل الشركه هنا في سوهاج يعني اقرب لينا 

خالد: صاحب الشركه اصلا عازمنا بكره على الغدا 

عشق: وهو عرف منين اننا هنا 

خالد: حبيبتي احنا اصحاب سلسله شركات عالميه وطبيعي اي خطوه تكون معروفه للكل 

عشق: اممم طيب اي هتروح 

خالد: اكيد 

عشق: تمام 


خلصوا كلام وناموا 


تاني يوم 

في سرايه العمده 


صقر كان بيجهز عشان يروح الغدا بس سمع صوت صريخ جاي من اوضه باباه 

جري صقر على اوضه باباه ولقى جعفر واقع على الارض ووفاء بتصرخ بهستريا 

وفاء: الحق يا صقر باباك هيروح مننا هات الاسعاف بسرعه 

احمد كلم الاسعاف وعمر وصقر شالوا جعفر ونزلوه تحت 

جت الاسعاف واخدت جعفر وكلهم راحوا معاه 


بعد شويه وقت 


كانوا خالد وعشق ويزن في طريقهم للمطعم 


يزن بوجع: مامي 

عشق: اي يا حبيب مامي 

يزن: بطني وجعاني اوي 

خالد وهو بيوقف العربيه: اكلت اي طيب يا حبيبي 

عشق: ماكلش اي حاجه غير الفطار 

خالد: طيب نروح المستشفى نطمن على يزن ونعتذر عن الغدا 

يزن بدأ يعيط وعشق شالته 

عشق بخوف: يلا بسرعه يا خالد  


راحوا للمستشفى 

و…… 


يتبع…. 

يترا عشق وصقر ممكم يتقابلوا؟؟؟ 

تكملة الرواية هنااااااااااا

اكتب في بحث جوحل( مدونة قصر الروايات) تظهر القصص كامله

تابعونا علي قناة التليحرام من هنااااااااااا

ليصلكم اشعار بالنشر

الجزء الاول من هناااااااااااا

الجزء الثاني من هناااااااااااا



تعليقات

التنقل السريع