روايةاحببتك رغم قسوتك البارت الثالث 3بقلم دنيا محمد
روايةاحببتك رغم قسوتك البارت الثالث 3بقلم دنيا محمد
سليم بغضب.. مدحتتت
مدحت.. امرك يابيه
سليم.. تاخد الاوسا*خ دول علي المخزن واعملو معاهم الصح
وشال سليم خديجه
ومدحت والغفير التاني مسكو يسري وكريم
كريم.. اوعي يا جدع انت سبني
مدحت.. قداااامي دانت نهارك اسو*د
وفعلا اخدوهم علي المخزن
سليم كان بيجري ف المستشفي وهو شايل خديجه
سليم بزعيق.. ترولي بسرعه مراتي بتموت
وفعلا جابوله ترولي وحط سليم خديجه عليها
الدكتورة وقفتو
لو سمحت يابيه مينفعش تدخل دي اوضة عمليات
قالت كلامها ودخلت وسليم وقف مكانو وهو قلقان وقلبه بينبض بقوة
ورحيم اخوه وصل علي المستشفي ومعاه امو وابوه
رحيم.. هي فين ي سليم
سليم بمحاولة الهدوء.. متقلقوش هي ف العمليات وان شاء الله تبقي بخير
محمدي بغضب.. انا هعرف اخد حقها من الكل*ب الي اسمو يسري وابنو
سليم بخبث.. اتقل ياحج انا هلعب معاهم بس علي تقيل اطمن بس علي خديجه ويمين بالله لكون قا*تلهم بايدي
ليلة بعياط.. ياعيني يابنتي كان مستخبيلك ده كلو فين ي حبيبتي
سليم.. اهدي بس ياما
محمدي.. كده هناجل الفرح
سليم بجمود.. مفيش فرح هيتاجل الفرح هيتعمل وكل حاجة هتحصل
محمدي.. ايوا بس يابني
سليم بمقاطعه.. مفيش بس مفيش فرح هيتاجل وهيتعمل
ليلة.. ازاي بس يابني البنت هتحضرو ازاي وهي واخدة رصا*صة
سليم.. متقلقوش هي كده كده مش هتخرج برا البيت
رحيم.. الي تشوفو ياخوي بس نطمن عليها الاول
وبعد ساعتين طلعت الدكتورة
سليم بلهفة.. ها ي دكتورة مرتي كيفها
الدكتورة.. الحمد لله عدت مرحلة الخطر وقدرنا نشيل منها الرصا*صة يس لو حابين تاخدوها البيت انهاردة يبقي بكرا باذن الله لازم نبعتلكم من طرفنا ممرضة تتابعها
محمدي.. مفيش مانع دكتورة.. ممكن نخشلها
دكتورة بهدوء.. ايوة اتفضلوا
دخل سليم ل خديجه والكل وهي كانت نايمه وشوية وحاولت تفتح عيونها
خديجه بصداع.. ااه
رحيم.. حمد الله ع سلامة ي مرات اخوي
محمدي.. كيفك يابنتي دلوقت
خديجه.. الحمد لله ي عمي وجع بسيط بس وهيلم
سليم بحب.. الف سلامه عليكي ي حبيبتي يلا جومي بقا عشان هنعمل الفرح بكره وهيبقي اكبر فرح ف البلد
خديجه بتعب.. فرح ونا اكده
سليم.. ومالو دانتي اكده زي القمر
رحيم باحراج.. احم احم نحن هنا يابا
سليم.. بس ياض انت
رحيم.. بتذلونا عشان مش متجوزين حسبي الله
سليم بضحك.. روح يخويا اتجوز
سليم.. اتفضلوا اخرجو عشان اجهز خديجه واجبها معايا ع بيت
محمدي.. يلا ي رحيم وصلنا احنا وسليم هيجيب خديجه ويجي ورانا.. يلا ي ليلة
ليلة.. حاضر يخويا
وكلهم مشيوا
سليم في العربية.. هوصلك البيت ي خديجه وامي هتقعد معاكي ونا هعمل كام حاجة واجيلك
خديجه.. سليم متأذيش يسري وابنه
سليم.. نعم ده كان عايز يقتل*ك انتي بتقولي اي
خديجه.. علشان خاطري ي سليم سبهم يمشوا
سليم.. من عنيا طبعا بس قبل ما يمشوا لازم اعلمهم درس كبير كده ان مرات سليم خط احمر والي يقرب منها يبقا موته قرب
خديجه بتعب.. انت حنين اوي بجد مكنتش فكرة كده
سليم.. لي ياعني
خديجه.. الي باين منك انك قاسي اوي
سليم.. مع الكل لكن معاكي انتي بحس براحه
خديجه ابتسمتله
وسليم وصل للبيت ودخل فريده وطلع راح المخزن
سليم بجبروت.. افتح ي مدحت
مدحت.. اتفضل يابيه
سليم دخل وكان كريم مليان علامات ف وشو من الضر*ب ويسري قاعد ع الارض وفيه علامات ف وشو برضو
سليم بابتسامة شرانية.. شكلكم تحفه ونتو كده
يسري بشر.. اقسم بربي ما هسيبك يا سليم
سليم ضحك بشدة.. قبل ما تقول كده عايزك تفتكر مين سليم القناوي
يسري.. عارفو كويس بس ملحوقة انا كده ولا كده هخرج من هنا
سليم... طبعا انا هسيبكم بس قبل ما اسيبكم لازم اعلمكم درس
سليم بزعيق.. الكرباج ي مدحتت
مدحت جابلوا كرباج. ومسكه سليم وضرب بيه ف الارض
يسري اتخض.. انت هتعمل اي
سليم ابتسم بخبث.. انا ولا حاجه هعلمكم درس صغير بس
سليم ابتدا يضر*ب عليهم ب الكرباج وهما بيصرخوا وخلاص اغمي عليهم من كتر الضر*ب
سليم ابتسم بتلذذ عليهم
مدحت.. الست ليلة عاوزة حضرتك جوا ي بيه
سليم راح بسرعه
ليلة.. انت عملت اي ي سليم فيهم
سليم.. متقلقيش يما انا مقتلتهمش وخليت الغفر يرموهم قدام مستشفي
ليلة.. طب متحكيش حاجة ل خديجه متخوفهاش منك
سليم.. لا طبعا كلوا الا خديجه
ليلة بخبث.. بقيت بتحبها ي ولا
سليم بتوهان.. اوي يما
ليلة بضحك.. عشان تعرف اختيارات ابوك عاملة ازاي
سليم بضحك.. دنا هروح ابوسو خلاص
وجه بكرا وكان ميعاد الفرح
خديجه كانت لابسة فستان فرح جميل منفوش وطرحه ولمسات ميكب
وسليم والرّجالة كلهم برا وبيرقصوا
بنت من الي قاعدين
اميرة كانت بتبص بغل ل خديجه وان شكلها حلو
اميرة تبقي واحدة من البلد وبتحب سليم ولاكن هو طبعا مش معبرها من زمان
اميرة ل ليلة.. جرا اي ي ماما هي فين العروسة دي
ليلة بستغراب.. ماهي اهي يابنتي
اميرة.. بقا هي دي اصلها مش ذوق سليم خالص استرخص اوي
ليلة اتقدمت ناحيتها بغضب وضر*بتها ب القلم وقالت: اتحشمي يابت دانتي الي رخي*صة دي احسن واجمل منك مليون مرة
وسليم سمع صوت زعيق من عند الستات رح لهم
سليم مسك اميرة من ايديها بقوة.. انتي ازاي تطاولي علي امي وتمسكيها كده انتي اتجننتي
اميرة بمسكنه.. الست ليلة هي الي مدت ايديها عليا
ليلة بزعيق.. عشان انتي قليلة الرباية بتجول علي مرتك رخي*صة ي سليم عشان الهانم غيرانه منها
سليم اتعصب ومسك اميرة من دراعها بعنف وو
يتبعع..
اكتب في بحث جوحل( مدونة قصر الروايات) تظهر القصص كامله
تابعونا علي قناة التليحرام من هنااااااااااا
ليصلكم اشعار بالنشر
الرواية كامله من البداية من هناااااااااااا
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا