القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية احببت متملك البارت الثالث 3بقلم مي النجار جديده وحصريه في مدونة قصر الروايات

 

رواية احببت متملك البارت الثالث 3بقلم مي النجار جديده وحصريه في مدونة قصر الروايات





رواية احببت متملك البارت الثالث 3بقلم مي النجار جديده وحصريه في مدونة قصر الروايات


حببت متملك_3

ورد بعياط -والله ههو الجي هنا 

فهد بخنقه=اهدي نا عارف ان دا كان هيحصل

ورد جريت حضن. تو، فهد ضمها ليه جامد

فهد-احبس* لي كل* ب دا في مخزن

=حاضر يا باشا

ورد بدموع-انت مصدقني صح

فهد بحب=اكيد مصدقك هو قال انو هيعمل كده

ورد وهي بتحض. نو اكتر -اناا بحبك

فهد بصدمه =بتحبيني!  زقها من حضن. و حب ايه يا عيلة ي صغيره انتي! 

ورد بصدمه ودموع-انت مبتحبنيش! 

=………

ورد بعصبيه وعياط-رد علياا انت مبتحبنيش! 

فهد بصدمه =انتي بتزعقيلي 

بعصبيه -رد عل سكتت لم ضرب. بها بل قل. م

ورد ضربتو بايدها ف صدرو وزقيتو برا الاوضه

بعياط-محبنيش!  طب انا ليه حبيتو والله لندمك يا فهد


بليل. 


فهد من برا الاوضه-افتحي الباب يا ورد

=ليه

-ليه!  دي اوضتي علفكرة

ورد وهي بتفتحلو=اتفضل 

مسكها من ايدها وحضن. ها جامد -متزعليش مني ناا

ورد بمقاطعه=انا مش زعلانه واه ابعد عني 

بصدمه -ابعد عنك!  انتي مراتي 

ورد وهي بتبعدو عنها بايدها=تؤ تؤ مينفعش تقرب وكملت بدموع مراتك دي انت ضربت. ها وقولتلها مبحبكيش 

-بس انا

ورد بمقاطعه  وجمود=وانا مش بحبك

فهد بصدمه - طيب يا ورد وراح نا. م عل سر. ير

=ورد لالا انت مش هتنام جمبي لازم تقوم من هنا 

-انام فين يعني، واقعدي ساكته عاوز انام

=نا قولت مش هين

فهد بمقاطعه شدها عليه جامد وضرب. ها بقلم براحه ع خدو. دها -انتي مراتي وتسمعي كلامي 

ورد بكسوف=بعد اذنك سبني وبتحاول تقوم بس وقعت عليه 

ضمها ليه جامد ونام

وهي نامت 


تاني يوم


نورا-يعني خدو ابراهيم حابس. و ف مخزن عشان بت صغيره دي

والدت نورا =ايوا يختي واحسن عشان تتربو انتو الاتنين 

نورا بغيظ-ماشي يا ورد نا هوريكي

 

عند ورد وفهد


ورد مكنتش عارفه تقوم لانو ماسكها جامد من وسط. ها 

-هوووف فهد فهد

فهد وهو بيتقلب بقت هي  تح. ت وهو فو. ق

ورد بصدمه=فهههههدد

فهد بحب-عيون فهد

ورد بكسوف =ابعد يا فهد عيب كده

-ااحلا فهد سمعتها ف حياتي 

ورد وهو بتحاول تزقو =فهد هعضك لو مقومتش

-عضي

ورد بفرهدة=خلاص نا مش زعلانه 

فهد-انا بحبك

ورد=اايوا ايوا عاا كملت بصدمه-ايه قولت ايه

فهد بحب وضحك عليها-انا بحبك

ورد وهي بتستخبا ف حضن. و=وانا كمان بحبك 

فهد بحب-احم انتي حلوة

ورد بعدم فهم=ايه؟ 

-ششششش، وووو


نعمان-هما مش هينزلو يفطرو ولا ايه 

رحاب=هطلع اشوفهم يا حاج

نورا بمقاطعه -نا الهطلع اشوفهم

رحاب بخنقه= يبتي انت بتحبي المشاكل! 

نورا-نا مش هرد عليكي وسابتهم وطلعت


جوه


-هووووف مين البيخبط دا

ورد بكسوف =قوم شوف مين

فهد بحب ومكر-واسيبك؟ 

ورد ضربتو ف صدرو 

=خلاص هقوم

-استنا البس تيشرت 

=بتغيري عليا ولا ايه

ورد بلتقائيه-ومغرش ليه مش جوزي

فهد اهو بيقرب منها=لا طبعا جوزك وو 

نورا بتخبيط -ايييه مفيش احترام للواقف ع بابب

فهد سمع صوتها واتجنن لسه هيقوم

لاقا ورد بتفتح 

نورا بحقد-اي مش هتنزلو تفطرو ولا ايه

ورد بكيد=لا معلش يا شاطره انزلي قوللهم اننا مش فاضيين

نورا بغيظ-اي شاطره دي هو نا خدام. ه عندك وبصت لفهد وكملت عجبك كلامها دا! 

فهد قرب من ورد وباس ايدها وبص ل نورا =اه عجبني عشان دا الصح يلا يشاطره وقفل باب ف وش. ها

نورا بصدمه وعصبيه-طيبب نا هوريكو

ونزلت

رحاب بخنقه =مش هينزلو

-لا مش فاضيين 

نعمان بديق= اجعدي كلي ي نورا

نورا وهي بتقعد-هاكل


فوق

فهد بحب-كل دي غيرة عليا

=اكيد امال عااوز تقف تتكلم معاها؟ 

فهد وهو بيمثل الخوف-لا والله يا وردتي نا مبكلمش غير معاكي 

ورد بضحك عليه=انت مش سهل خالص

فهد بخبث-دا اكيد وقرب منها ووو


بليل


نعمان لشخص ف فون -زودلي الحراسه ع قصر 

الشخص=اوامرك يا نعمان باشا

نعمان لسه هيكمل سمع صوت بنت بتصو. تت 

طلع برا  

البنت البتنظم القصر -الحق يا نعمان بيه الحجه رحاب واقعه ف ارض 

العيله كلها اجمعت

فهد-دكتور كلمو دكتور


بعد شويه


نعمان وفهد- طمنينا يا دكتور 

دكتور ريهام=هي المريضه عندها السكر

نعمان-ايوا

=المريضه خدت نسبة انسولين عاليه لازم تروح المستشفى حالا

نورا بعياط  وهي باصه لورد -انتي العملتي كده

ورد بصدمه =انتي اتجنن. تي 

فهد-عملتي كده ليه يا ورد دي امي بتحبك

ورد بصدمه وعياط=نا معملتش حاجه صدقني يا فهد 


احببت متملك _3

 يتارة اي الهيحصل؟

تكملة الرواية هناااااااااا

اكتب في بحث جوحل( مدونة قصر الروايات) تظهر القصص كامله

تابعونا علي قناة التليحرام من هنااااااااااا

ليصلكم اشعار بالنشر

الرواية كامله من البداية من هناااااااااااا


تعليقات

التنقل السريع