القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت السادس 6بقلم الكاتبه المجهوله

 رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت السادس 6بقلم الكاتبه المجهوله 





رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت السادس 6بقلم الكاتبه المجهوله 





انتقام عشق الصعيد الجزء التاني 6 


الكل بدأ يسقف وعشق مسكت فستانها وطلعت عند خالد الي مسك ايدها وباسها وبالايد التانيه مسك ايد يزن 


كل ده كانت تحت نظرات صقر ووفاء وجعفر ونور ومرام واحمد وعمر المصدومين من ظهور عشق 

قطع صدمتهم صوت خالد 


خالد: النهارده عيد ميلاد حبيبتي وروحي عشق وانا هقدملها هديه بسيطه قدام الكل 


ساب خالد ايد يزن وخرج علبه من جيبه ونزل على ركبته وفتح العلبه الي ظهر فيها خاتم الماس فيه فص الماس كبير 

خرج خالد الخاتم تحت انظار الكل المنبهرين من جمال الخاتم 

لبسها خالد الخاتم 


خالد بحب: كل سنه وعشقي بخير 


وقف خالد وباس ايدها وحضنها تحت انظار الكل 


عشق لخالد: اي الي بتعمله ده عيب كسفتني 

خالد: انا هقول قدام الكل لحبيبتي بحب يا عشق 

يزن: وانا يا بابي 

الكل ضحكوا على يزن 


الكاتبه المجهوله H


خالد بحب شال يزن وقال:وبحبك انت كمان يا حبيب بابي  


نزلوا بعدها من على الاستيتش 


خالد: تعالي اعرفك عل صقر وعيلته

عشق حست بغزه في قلبها بس قالت: يلا 


مسكت ايده يزن وخالد حاوط وسطها بايده وراح لترابيزه صقر 


عند صقر  


وفاء بدموع: عشق بنتي ايوه هي انتوا شايفينها صح 

نور: انا كنت حاسه ان هي اول مشفت يزن 

احمد: يبقى الي شفناها في المستشفى كانت عشق 

مرام: انا هروحلها 

عمر: استنى يا مرام مش هينفع لما يخلصوا كلام يبقى نرحلهم 


ركزوا الكل على صقر الي كان باصص لعشق وخالد وعنيه كانت حمره من شده الغضب وعروقه بدأت تظهر 

قام صقر من مكانه وكان هيمشي 


جعفر: صقر…رايح فين 

صقر بغضب عاميه: رايح اجبها 

وقف جعفر قدامه: تجيب مين انت جنيت ولا اي دي واقفه مع جوزها وسط الناس اقعد على حيلك وبلاش فضايح 

احمد: اقعد يا صقر 

عمر: اهدى شويه واستنى 

قعد صقر بغضب  


بعد شويه عشق وخالد ويزن كانوا وصلوا لترابيزه صقر 


وقفت عشق وعنيها وسعوا بصدمه لما شافت صقر واهلها وصحابها وبالذات لما شافت عيون صقر اي كانت هتحرقها هي وخالد 


خالد: امشي يا عشق مالك


قربوا الكل منهم 


الكاتبه المجهوله H


خالد: ازيك يا صقر دي عشق مراتي عشق ده صقر الي قلتله عليه 

وقف خالد عن الكلام لما شاف نظرات صقر وعيلته لعشق الي بادلتهم نفس النظرات 


صقر ضم ايده بغضب وكان رايح لعشق بس عمر واحمد مسكوه 

عشق شافت كدا ووقفت ورا خالد ومسكت في كتفه 


خالد: هو في اي 


قاطع كلامه وفاء الي جريت على عشق وحضنتها باشتياق 

عشق بادلتها الحضن وبدأت تعيط


وفاء: عشق وحشتيني يا بتي وحشتيني يا ضنايا 

عشق كانت بتعيط بدون صوت 

بعدت عنها عشق لما شافت نور ومرام 

حضنت عشق البنات بحب واشتياق 

قرب منها جعفر وبص في عنيها بدموع 

جعفر حضنها وهي عيطت اكتر  


خالد بص لعشق باستغراب وقال: هما 

عشق هزت راسها بايوه بعدين بصت لصقر الي كان بيبصلها بغضب هي وخالد 

صقر راح ناحيتها بس جعفر وقف في وشه 


جعفر: مش هنا يا صقر نتكلم بره 


جعفر مسك عشق وشدها والكل وراهم لحد موصلوا لمكان في الشركه مفيهوش ناس 


جعفر: فهمينا دلوقتي انتي كنتي فين يا عشق وامته وازاي اتجوزتي خالد 

بصتلهم عشق ومردتش 

صقر بزعيق: انطقييي 

خالد شد عشق وراه ووقف قدام صقر

خالد: صوتك ميعلاش يا صقر 

صقر: انت مالك انت 

خالد: هو اي الي انت مالك دي مراتي 

عمر واحمد مسكوا صقر 

عمر: اهدى يا صقر 

احمد: اهدى شويه ده جوزها 

خالد: انت ملكش دعوه بيها دي مرااااتي 

صقر: طلقها 

اتصدم الكل من الي قاله صقر 

خالد بغضب: انت اتجننت ولا اي انت مفكرني زيك هطلق مراتي لسبب تافه وارميها بعد موثقت فيا 

صقر بغضب: سبب تافه اي دي قت*لت امي 

خالد: امك دي كانت ست مجرمه وكدا كدا هتتعدم 

صقر مسك من لياقه قميصه بغضب وقال: هقت*لك يا خالد لو مطلقتهاش 

خالد: قلتلك انا مش زيك مش ند*ل عشان ابيع الانسانه الي وثقت فيا زي مانت عملت وطلقتها ورميتها وهي حامل 

عشق بزعيق: خااالد 

الكل بصدمه: اي حااامل 

صقر: حامل ازاي


الكاتبه المجهوله H


عشق بصت لخالد بتوتر وبتهز راسها بمعنى متتكلمش 

خالد استغل الفرصه وقاا انه لازم يتكلم عشان يطلع صقر وحش 


خالد: مستغرب لي عشق كانت حامل لما شفتها 

صقر وقتها بص ليزن وقال: يزن ابني انا

عشق بسرعه وهي بتخبي يزن ورا ضهرها: لا يزن ابن خالد  


خالد بصلها بصدمه بس هي ضمت على ايده بترجي عشان ميتكلمش


صقر بص لخالد الي قال: ايوه يزن ابني 


الكل كان باصص لصقر ومنتظرين رده فعله 


صقر لعشق بحده: وابني الي كان في بطنك فين 

عشق: ما*ت 

صقر قرب منها بغضب: قت*لتيه زي مقت*لتي امي صح 

عشق: كام مره اقول غصب عني ريهام هي الي وقفتها قدامها اكيد مش هق*تل حد برضايا 

صقر: انتي مجرمه يا عشق قت*لتي امي وابني عادي 

عشق بعصبيه: انت مجنون انت مستحيل تكون طبيعي قلتلك غصب عني وابنك ده ابني برده ومفيش ام هتق*تل ابنها…فوووق بقى مامتك اصلا كانت هتتع*دم…انت مريض يا صقر مريض 


صقر بغضب….. 


يتبع 


يترا اي رده فعل صقر على كلام عشق وهل يزن ابن صقر فعلا ولا ابن خالد؟؟؟؟ 

تكملة الرواية هناااااااااا

اكتب في بحث جوحل( مدونة قصر الروايات) تظهر القصص كامله

تابعونا علي قناة التليحرام من هنااااااااااا

ليصلكم اشعار بالنشر

الجزء الاول من هناااااااااااا

الجزء الثاني من هناااااااااااا



تعليقات

التنقل السريع