القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الثامن 8بقلم الكاتبه المجهوله

 

رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الثامن 8بقلم الكاتبه المجهوله 






رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الثامن 8بقلم الكاتبه المجهوله 



انتقام عشق الصعيد الجزء التاني 8 


كانوا سحر وعشق بيتكلموا وهما مش عارفين ان في حد واقف يسمعهم بغضب 


خالد بغضب: مش هتبقي غير ليا يا عشق هعمل اي حاجه عشان تبقي ليا بس حتى لو وصلت اني اقت*له 


مشي خالد من عند الاوضه 

بعد شويه نزلت عشق عشان تتغدا مع العيله 

وهي نازله شافت يزن قاعد مع صقر وبيهزروا  

يزن شاف عشق 


يزن وهو بيجري على عشق: مامي مامي 

باس يزن ايد عشق

عشق شالته بحب: حبيب مامي يا ناس نمت كويس 

يزن: اه 

عشق: نزلت امته 

يزن: من شويه ولقيت عمو صقر وكان باين عليه زعلان بس انا خليته يضحك 


الكاتبه المجهوله H


بصت عشق لصقر الي بعد عينيه عنها 

نزلت عشق يزن واتجهت للسفره 

اتجمعوا الكبار في اول السفره والصغيرين في اخرها  

بدأوا ياكلوا 

خالد كانت بيحاول يستفز صقر وكان ماسك ايد عشق قدام الكل وفاجأه رفع ايده عشان يأكلها 

عشق اتكسفت بس اخدت منه عشان متحرجهوش قدام الكل 

صقر كان قاعد شايط من خالد وهو كان حاسس انه عايز يدايقه عشان كدا التزم الصمت


نور: عشق 

عشق: نعم

نور: انا كلمت اللواء عشان يرجعك المقر زي مطلبتي وقالي انه جهز طلب الرجوع بتاعك وفي خلال اسبوع هترجعي 

خالد بص لعشق وقال: انتي هترجعي الشغل 

عشق: ايوه 

خالد: غريبه يعني معرفتنيش 

عشق: انا لسه واخده القرار النهارده الصبح 

خالد: طيب واي لازمه رجوعك يعني انتي دلوقتي عندك شركات معروفه وشاطره في مجالك 

عشق: بس انا حابه ارجع شغلي 

نور: عشق شارطره جدا في الشرطه اصلا ودي كانت بدايه حياتها 

مرام: وقرارها كان صح لما قررت ترجع 

عمر: صقر كمان قرر يرجع


بص صقر لعمر بصدمه وكان هيكدبه بس احمد خبطه في رجله


احمد: وانا قدمت طلب صقر عشان يرجع 


بعد وقت الكل خلص اكل وراحوا يشوفوا شغلهم ماعدا صقر وعمر واحمد 


الكاتبه المجهوله H


صقر: انتوا اتجننتوا انتوا الاتنين ولا اي انتوا بتقرروا عني 

عمر: اه 

احمد: طول مالقرار لمصلحتك يبقى نقرر 

صقر: وانتوا هتعرفوا مصلحتي اكتر مني يعني 

عمر: اه 

احمد: زي مقال كدا 

صقر: وهي مصلحتي اني ارجع للشغل الي دمر حياتي 

عمر: اه 


كان احمد هيتكلم بس قاطعه صقر الي ضر*ب عمر على قفاه


صقر: جاتك اوا هو كل حاجه اه اه متسكتش 

ضحكوا بعدين احمد قال: صقر احنا مش اغب*ياء يا صقر 

عمر: احنا عارفين انك لسه بتحب عشق 

احمد: وملاحظين النار الي بتطلع من عينيك من امبارح كل مبتشوفها مع خالد 

عمر: ولا ع الغدا لما كان ماسك ايدها واكلها كمان شفنا ازاي كنت هتقلب السفره كلها عليه 

احمد: اعترف انك بتحبها يا صقر 

صقر: لا مش بحبها 

عمر: طيب ييقى خلاص نسيبها بقى تعيش حياتها مع خالد ويارب نفرح بنونو تاني ليزن قريب 

احمد بمكر: يارب 

صقر بغضب: ولا انت وهو اخفوا من وشي دلوقتي 


قاموا احمد وعمر عشان يمشوا بس وقفهم صوت صقر 


صقر: اول مالموافقه على الطلب توصل عرفوني 


بصوا عمر واحمد لبعض وابتسموا بمكر بعدين مشيوا


الكاتبه المجهوله H


عدا اسبوع خالي من الاحداث المهمه ماعدا استفزاز خالد لصقر وقرب يزن من عشق الصغير وحب صقر ليه والي بقوا صحاب جدا 


في صباح يوم جديد 


كانت عشق واقفه قدام المرايه وهي بتلبس 

نزلت عشق ولقت نور وعمر ومرام واحمد مستنينها 

ولما خرجت شافت صقر 


صقر لعشق: تعالي اوصلك في طريقي 

كانت هترد بس قاطعها خالد: وجوزها راح فين….انا هوصلها…يلا يا عشق 


ركبت عشق معاه وبعد شويه وصلوا المقر نزلت عشق بعد مودعت خالد ودخلت مع صقر واحمد وعمر ونور ومرام المقر وراحوا مكتب اللواء 


ملحوظه اللواء ده هو نفسه العقيد بتاع الجزء الاول وعشق وصقر وفريقهم بعد القبض على العقرب ورجالته اترقوا يعني نور وعمر واحمد ومرام كل واحد بقى رائد في العمليات الخاصه وعشق بقت من رائد لمقدم وصقر كذلك بس بسبب اعتزالهم من الشرطه متمتعوش بالمناصب الجديده  


في مكتب اللواء 

دخلوا وادوا التحيه العسكريه 


اللواء: اهلا وسهلا بالمقدم عشق والمقدم صقر

عشق وصقر: اهلا بيك يا فندم 

اللواء: انا فرحت جدا برجوع اكفأ اتنين في العمليات الخاصه بس للأسف فرحتي بيكم مكملتش 

عشق: لي كدا 

صقر: خير يا فندم 


بص اللواء لنور وعمر واحمد ومرام 


نور: طبعا انتوا عارفين ان ريهام دلوقتي اتحبست ومحكوم عليها مأبد 

عشق: ايوه وبعدين فيها اي 

مرام: فيها ان….. 


يتبع…. 


يترا اي الي هيحصل واي المشكله الجديده

تكملة الرواية هنااااااااااا

اكتب في بحث جوحل( مدونة قصر الروايات) تظهر القصص كامله

تابعونا علي قناة التليحرام من هنااااااااااا

ليصلكم اشعار بالنشر

الجزء الاول من هناااااااااااا

الجزء الثاني من هناااااااااااا




تعليقات

التنقل السريع