القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت التاسع 9بقلم الكاتبه المجهوله

 

رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت التاسع 9بقلم الكاتبه المجهوله 






رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت التاسع 9بقلم الكاتبه المجهوله 



انتقام عشق الصعيد الجزء التاني 9 


عشق: ايوه وبعدين فيها اي 

مرام: فيها ان في حد كان بيساعد ريهام والشخص ظهر من سنه ومش عارفين نمسك عليه حاجه 

نور: بس جت اخبار بتقول انه هنا في مصر 

احمد: وده معناه ان في عمليه جديده في الفتره الجايه 

عشق: واي الي هيتسلم في العمليه دي 

اللواء: الاحتمال الاكبر سل*اح 

صقر: واي الي خلاك تقول كدا 

اللواء: دي اخر صفقه ريهام كانت هتسلمها قبل مينقبض عليها

عشق: ريهام بقالها 6 سنين مقبوض عليها معقول جاي دلوقتي عشان يسلم نفس الصفقه 

صقر: ومين الي قال اصلا انه الشخص ده تبع العقرب 


سكت اللواء وشاور لعمر الي شغل فويس على اللابتوب 


الكاتبه المجهوله H


الصوت: اوعوا تكونوا فكرتوا انكم بالقبض على ريهام كدا خلصتوا من العقرب لا ريهام مكنتش العقرب الاصلي دي مجرد مساعده ومش عشان خلصتوا منها يبقى كل حاجه انتهت لا انا رجعت وهكمل شغلي ومحدش فيكم هيقدر يعمل حاجه وريهام هتخرج وبرده مش هتعرفوا تعملوا حاجه لأن الصقر والنسر مش موجودين واتخلوا عنكم وانا ههه هبدأ من تاني 


وانتهى الفويس 


عشق: يعني ريهام مكنتش العقرب 

اللواء: ده الي اتضح من الريكورد 

صقر: وكدا العقرب الاصلي بره وريهام هي الي ادبست 

نور: بس العقرب هيخرجها 

عمر: وعشان كدا احنا مشددين الحراسه علي زنزانتها ومش اي حد بيروح هناك غير الموثوق فيهم 

عشق: وتشددوا الحراسه اكتر 

صقر: او تغيروا المكان اصلا وتبعتوها مكان بعيد بس متأمن كويس 

عشق: رجوع العقرب الحقيقي مصر الفتره دي بالذات بيقول انه هيخرج ريهام في اسرع وقت 

اللواء: تمام وانا هغير مكان ريهام في اسرع الوقت المهم دلوقتي لازم تراجعوا كل الملفات الي معاكم كويس عايزين نوصل للعقرب بسرعه قبل مالصفقه تتسلم 


مشيوا الفريقين وكل واحد اتجه لمكتبه عشان يتابع شغله 

خلص اليوم وكل واحد خرج عشان يرجع البيت 


عشق كانت واقفه عند بوابه المقر والتليفون في ايدها وبترن على خالد بس مكنش بيرد 

قرب منها صقر 


الكاتبه المجهوله H


صقر: في اي واقفه لي كدا 

عشق: لا انا بس برن على خالد ومش بيرد 

صقر: لي 

عشق: قالي هيجي ياخدني ومجاش بس انا دلوقتى هطلب اوبر 

صقر: تعالي هوصلك انا 

عشق: لا قلتلك هطلب اوبر 

صقر: وانا بأمرك 

عشق: وانت ملكش حكم عليا…وسابته ومشيت


جري صقر وراها 

اتفاجأت عشق بصقر بيشيلها ورايح بيها للعربيه 


عشق: انت بتعمل اي انت اتجننت 

صقر: انا لما اقول حاجه لازم تتنفذ 

عشق: نزلني يا صقر احسنلك نزلني بقلك 


وصل صقر للعربيه ونزلها جوه وقفل الباب وركب ومشي 


بعيد عنهم بخطوات كانت واقفه عربيه وفي شخصين 

واحد من الاتنين مسكت تليفونه وصور عشق وصقر بعدين عمل مكالمه 


الكاتبه المجهوله H


الشخص: الو يا باشا 

الشخص في التليفون: عايز اي 

الشخص: بعتلك ليك شويه صور حلوين لعشق وصقر 

الشخص في التليفون: طيب اقفل انت 


قفل التليفون 


تاني يوم الصبح 


صحيت عشق وبدأت تجهز لما صحي خالد 


خالد: صباح الخير يا روحي 

عشق: صباح النور 

خالد: رايحه المقر 

عشق: ايوه 

خالد: مش ناويه تيجي الشركه 

عشق وهي بتظبط نفسها قدام المرايه: انا بتابع الشغل من البيت ولما افضى هروح 

خالد: عملتي اي في الشغل امبارح 

عشق: للأسف اخدنا صدمه من اول يوم رجعنا فيه 

خالد: خير 

عشق: فاكر ريهام 

خالد: ريهام قريبت صقر والي كان اسمها العقرب دي وهي السبب في مو*ت والدت صقر 

عشق: ايوه 

خالد: مالها 

عشق: مطلعتش العقرب 

خالد: ازاي 

عشق: طلعت ريهام الايد اليمين ومساعده العقرب الحقيقي واهو العقرب جه مصر عشان يخرجها 

خالد: هيخرجها ازاي يعني 

عشق: مش عارفه بس واحد زي ده قدر يلعب اللعبه دي اكيد كان هيبقى سهل عليه يخرجها 

خالد: طيب وانتوا هتعملوا اي 

عشق: عادي قررنا نغير مكان ريهام ونشدد الحراسه عليها 

خالد: اممم طيب ربنا معاكي يا حضرت المقدم 


وقفت عشق عن الي كانت بتعمله وبصت لإنعكاس خالد في المرايه 


الكاتبه المجهوله H


عشق لفت لخالد وقالت: انا مقلتلكش اني اترقيت يا خالد 

خالد بتوتر: مهو انا سمعت امبارح نور وعمر جوزها كانوا بيتكلموا وعرفت ان صقر اترقى وقلت اكيد انتي كمان اترقيتي 

عشق: امممم تمام…صحيح انت رجعت امتى امبارح استنيتك كتير 

خالد: كان عندي شغل كتير ولما جيت لقيتك نايمه ومحبتش ازعجك 


قاطع كلامهم رنت تليفون عشق 

مسكت عشق التليفون وردت 


عشق: ايوه يا نور….ااايي طيب انا جايه حالا 

خالد: في اي 

عشق:هقلك بعدين دلوقتي لازم امشي 


جريت عشق على تحت وخرجت بره بسرعه ولقت صقر بيركب العربيه بس وقف لما شافها 


صقر: عرفتي الي حصل 

عشق: ايوه نور قالتلي

صقر: طيب اركبي بسرعه 


ركبت عشق مع صقر واتجهوا للمقر بسرعه 

بعد شويه وصلوا للمقر واتجهوا لمكتب اللواء 

دخلوا أدوا التحيه العسكريه وقعدوا


الكاتبه المجهوله H


صقر: فهمنا يا فندم ازاي تحصل حاجه زي دي 

عشق: ازاي مع كل الحراسه المشدده دي على المتحف تتسرق قطعه اثار زي دي 

صقر: لا حراسه اي الي مشدده طول متسرقت بالسهوله دي يبقى مفيش حراسه اصلا 

اللواء: ازاي يعني يا حضرت المقدم دي قطعه اثار تمنها يعدي المليار جنيه واكيد مش هيستهونوا بيها دي كان عليها حراسه مش على  وزير الداخليه نفسه 

عشق: امال ازاي تتسرق كدا ومحدش يكتشف غير الصبح 

نور: اهدوا شويه 

مرام: الي عرفناه ان القطعه دي لما سرقوها حطوا مكانها واحده شببها بالظبط 

احمد: وطبعا محدش كان ملاحظ الفرق 

عمر: غير لما جم ناس مسؤولين عن فحصها كل يومين وفحصوها واتأكوا انها مش حقيقه 

صقر: يعني كدا ممكن تكون اتسرقت بعد متفحصت اخر مره 


قاطع كلامهم صوت خبط على الباب 

دخل ظابط أدى التحيه العسكريه 


الظابط: الظرف ده جابه واحد واداه لحارس الامن وبعدين مشي بسرعه يا فندم وكان مكتوب عليه للواء وفريق الصقر والنسر 


اخد اللواء الظرف وأذن للظابط انه يمشي 

فتح اللواء الظرف ولقى فيه فلاشه وبسرعه شغل محتوى الفلاشه على شاشه كبيره في المكتب 


ظهرت صوره تمثال من دهب ومرصع بالألماس وجواهر كتير وظهر صوت خشن لشخص بيضحك  


الصوت بضحك: ده اول جزء في الثلاثيه الي هسلمها وقدرت اخده بكل سهوله وباقي الثلاثيه هاخدها برده ومفيش حد هيقدر يمنعني باي باي يا نسر ويا صقر هههه 


وانتهى الفيديو

يتبع….. 

يترا مين العقرب الحقيقي ومين الي صور صقر وعشق واي رده فعل الفريقين بعد الفيديو؟؟؟؟ 

تكملة الرواية هناااااااااااا

اكتب في بحث جوحل( مدونة قصر الروايات) تظهر القصص كامله

تابعونا علي قناة التليحرام من هنااااااااااا

ليصلكم اشعار بالنشر

الجزء الاول من هناااااااااااا

الجزء الثاني من هناااااااااااا




تعليقات

التنقل السريع