القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انت ملكي كامله بقلم شيماء صلاح

 

رواية انت ملكي كامله بقلم شيماء صلاح







رواية انت ملكي كامله بقلم شيماء صلاح


يلا ي زينب افتحي الشاشه اصلا حبيبي وعمري طالع علي الشاشه دلوقتي يلا اخلصي

زينب.... حاضر استني اهو يوسف اهو ومين دي كمان انتي مش قولتي انو طالع لي وحده

رهف بصدمه😳..... دي سالي السكرتيرة ودي الي طالعها معاه هو مقاليش انو واخد حد معاه ولو واخد المفروض انا 

زينب..... طيب نسمعا بقي هو هيقول اي 

*********************'

المذيع..... اهلا بيكي يوسف 

يوسف..... اهلا 

المذيع...... اهلا انسه سالي 

سالي...... اهلا بيكي 

المذيع..... ممكن تعرفنا علي انسه سالي 

يوسف هو ماسك ايدها..... دي سالي شركتي في الشركه وحبيبتي كمان 

***************

رهف عصبيه........ حبيبتك وكمان ماسك ايدها 

زينب بصدمه...... انتي عملتي اي شوفي ايدك كسرتي الكوبايه في ايدك ي مجنونه 

رهف بعصبيه...... يوسف اتجنن خالص 

هاتي الكوبايه بتاعتك 

وأخذتها 

زينب بصدمه..... الشاشه ي رهف يخربيتك ودي زبها اي 

رهف.... هجبلك واحده غيرها ي زينب

انا ماشيه 

زينب...... استني هنا تروحي فين انتي مجنونه 

رهف..... هروح القناه هجبيبها من شعرها 

زينب...... ولااي الفضايح

رهف..... هي لسا شافت فضايح

زينب.....طيب بس اهدي بي كدا يوسف هيكرهك ويدافع عن سالي صح ي روحي اهدي كدا وبكره في الشركه ابقي اعملي الي انتي عايزاااا 

رهف بحزن..... تمام ي زينب هاتي الفون علشان اشوف هيقول اي تاني 

زينب..... لا انتي تدخلي تنامي يا رهف يلا ي روحي 

***************'

صحيت من النوم ولبست 

زينب....... ها رايحه الشركه  طيب يلا وصلني 

رهف...... تعالي يلااا 

********** في الشركه 

دخلت علي يوسف في المكتب لقيت سالي قاعده وبيتكلموا 

احم يوسف حبيبي ودخلت في حضنه وحشتني ي روحي اووي 

يوسف...... وانتي اكتر ي قلب يوسف 

سالي...... اهلا رهف 

بصت رهف عليها ومردتش 

يوسف..... مالك ي رهف 

رهف....... نتكلم لوحدنا ي يوسف 

يوسف...... لا سالي مش غريبه اتكلمي ي رهف 

رهف بعصبيه....... بقولك لوحدنا ي يوسف 

يوسف..... طيب خالص علشان كمان عايزك في موضوع 

سالي..... بعد اذنكو 

يوسف..... تعالي اقعدي عايزك في موضوع مهم ي روحي 

رهف...... قول ي روحي

يوسف..... انا بحب 

رهف بفرح..... بتحب مين قلبي 

يوسف....... سالي 

رهف بصدمه..... سالي ومالو حلوه سالي 

يوسف..... عارف انها حلوه وجميله انتي متفرجتيش علينا امبارح 

رهف........

يوسف.... رهف 

رهف..... لا نمت بعد اذنك ي يوسف 

يوسف...... الموضوع الي انتي عوزني فيه 

رهف....... مفيش ي يوسف 

وطلعت رهف وعينها كلها شرر 

دخلت مكتبها وطلبت سالي 

سالي..... نعم ي رهف 

رهف.... اقعدي ي حبيبي 

بصي بقي يوسف جاي عندي انهارده وانا عايزك تجي كمان بس اوعي تقوليلو حاجه خليها مفجاه ي عمري وطبعا زينب بنت عمي هتكون معنا يعني متقلقش

سالي بفرحه..... طبعا ي رهف هجيلك

رهف بشر..... تمام ي قلبي هبعتلك العنوان وانا مستنياكي ي قلبي 

سالي.... اوك 

رهف.... شوفي شغلك بقي 

ومشيت سالي 

رهف....... تمام ي يوسف انت السبب بقي 

الو 

زينب..... اي ي قلبي 

رهف..... حكتلها كل حاجه 

زينب..... حرام ي رهف عادي في رجله كتير غيره 

رهف....... الي انا قولت عليه هيحصل ي زينب وبليل ودلوقتي طلعي علي الفيلا القديمه تجيب حد ينضفها 

وقفلت 

*************بليل 

اتفضلي ي سالي نورتي بجد 

رهف..... دي زينب بنت عمي 

سالي.... اهلايا زنيب

زينب........اهلا

سالي..... اومال فين يوسف 

رهف...... هو يتأخر شويه انتي عرفه بقي مشغله كتير تعالي نشرب حاجه عقبال ما هو يجي 

زينب..... اتفضلي العصير 

سالي..... ميرسي 

رهف...... اشربي ي عمري 

وفجأه سالي حاست بي دوخه 

**********'' '

ي تري اي الي هيحصل 


روايه انت ملكي 


2

حفرتي الحفره ي زينب

زينب..... ايوا بجد انا مش مصدقه اننا هنعمل كدا

رهف..... يلا شيد معايا قبل متفوق من المنوم

زينب..... طب كنتي موتيها بطريقه تانيه

رهف بشررر.... لازم اعزبها تحت التراب علشان الي يقرب من حاجه تخصيني يستهل الموت

زينب..... انتي مريضه

رهف يضحك.... طيب يلا شيدي معايا انا مش عارفه حبك علي اي دي تقيله اوووي

ومسكت رهف دراعها هي و زينب وشديتها نحيه الحفرة ورميتها فيها وغاطتها بل التراب

ودفنتها في جنينه الفيلا

رهف بتعب..... بس كدا

زينب بتعب..... هنعمل اي ي رهف

رهف.... ولا حاجه هنروح عادي احنا مظبطين كل حاجه وكمان مفيش دليل الشنطه بتاعتها والموبيل ادفنو معاها يعني مفيش دليل ولا حد هيعرف هي فين وكمان مفيش حد يعرف انها جات عندي وكمان يوسف ميعرفش اني عندي فيلا قديمه

زينب...... يخربيت دماغك 

رهف..... يلا ي بينا بقي 

*******************

تاني يوم

في الشركه

دخلت الشركه ولقيت يوسف داخل الاسانسير 

رهف..... يوسف استنا 

عامل اي ي روحي

وحضنه وبوسته في خده 

يوسف.... كويس ي رهف 

رهف.... مالك ي يوسف 

يوسف..... سالي مش بترد عاليه موبيلها مقفول المفروض تكون هنا من ساعتين عندنا اجتماع دلوقتي وهي لسا مجتش 

رهف بغيظ...... طيب مفيش مشكله يمكن تعبانه انا موجوده ي قلبي هحضر الاجتماع 

يوسف..... شكرا ي رهف 

ودخل المكتب ورهف وراه

ناديه السكرتيره...... يوسف بيه في شخص بره وعوز يشوف حضرتك 

رهف..... تمام انا هروح المكتب عقبال متخلص 

يوسف.... اوك 

ناديه..... اتفضل 

وطلعت رهف ودخل الشخص 

انا ابراهيم اخو سالي 

يوسف..... اتفضل اومال سالي مجتش الشركه ليه 

ابراهيم بتستغراب...... هي مجتش البيت امبارح كمان 

يوسف بخوف.... ازي يعني دي مشيت امبارح في معادها 

ابراهيم...... ايوه بس هي كانت عند    

والفون يوسف رن

يوسف بمقطعه...... الو 

......

يوسف...... طيب انا جاي 

يوسف..... معلش في مشكله معه الموظفين دقيقه وجاي

ابراهيم...... بس 

ومشي يوسف

ودخلت رهف المكتب يوسف 

رهف.... يوسف ممكن تشوف الأوراق دي

بصت رهف لقت ابراهيم 

رهف..... فين يوسف 

ابراهيم....... في مشكله مع الموظفين راح يوشفها 

رهف.... اوك تمام

ابراهيم...... اسمك اي 

رهف..... انا اسمي رهف. 

ابرهيم...... انا بقي ابراهيم اخوه سالي الي كانت عندك ي رهف 

رهف بخوف بسيط..... بس اختك مجتش عندي امبارح 

ابراهيم...... ازي هي قالتلي انها رايحه لي واحده اسمها رهف 

رهف........ اكيد في وحده تانيه اسمها رهف في سوق تفهم علي فكره 

ابراهيم........ مش عارف بس حساس انك وريكي حاجه 

رهف بعصبيه....... انت اتجننت ازي تكلم معايا كدا 

ابراهيم....... بيقي كلامي صح 

رهف بضحك....... امممم اه صح تحب بقي اعمل حاجه تحبها اوووي اه وكمان دي مكتب صاحب الشركه يعني مفيش كاميرات مراقبة هنا ودا الحظي الحلو 

ابراهيم....... هتعملي اي 

رهف وهي بتبص علي الفازا الورد وراحت شالت الورد 

رهف....... هعمل حاجه هتعجبك اووي 

ضربت راسها بل الفازا 

رهف بصويت...... اه راسي حرام عليك انت مجنون

ابراهيم بصدمه..... انتي مجنونه انا ملمستكيش اصلا 

دخلت ناديه 

ناديه....... اي دا استاذه رهف انت عملت اي ي استاذ 

رهف...... الحقيني ي ناديه ضربني علي راسي 

يوسف شاف منظر رهف وهي وشها غرقان د*م 

يوسف...... في اي مالك ي رهف 

ناديه....... الاستاذ ضربها علي راسها 

ابراهيم.... انا متضرببتش حد دي كذابه 

رهف........ الحقني ي يوسف  دا مجنون انا معرفش اختو فين معرفش ضربني من غير سبب دا مجنون 

وقعت ومسكها يوسف شالها وحطاها علي الكنبه اهدي ي روحي انتي كويسه 

ابراهيم...... لا برافو عليكي بس انا مش هسيبك

يوسف..... قام مسكه من قميصه ونزل فيه ضرب 

يوسف بعصبيه وزعيق ....... 

وريني هتعمل اي فيها وانا هموتك بي أيدي ي كل*** 

يوسف...... يلا امشي من هنا 

ابراهيم قام من علي الارض...... هتشوف  

يوسف..... انتي كويسه ي قلبي خالص هو جرح بسيط 

رهف بعياط...... انا كنت هموت ي حبيبي 

يوسف خدها في حضنه...... لا بعد الشر ي روحي 

يوسف..... تعالي يلا اوصلك 

رهف..... لا مش قدره انا دايخ اووي مش هقدر اقوم 

يوسف..... هشيلك 

وشلها ونزل بيها وركبوا العربيه ووصلها 

زينب....... مالك ي رهف 

يوسف... ندخل الأول بس 

وشالها ودخل بيها الأوضه وقعدها علي السرير 

رهف.... متقليلش ي زينب انا كويسه 

يوسف..... متقليلش ي زبيب هي كويسه بس خليها ترتاح شويا وكمان هيا هتاخد اجازه لحد متقوم بسلامه 

رهف.... لا انا كويسه 

يوسف...... بس اسكتي وبسها من خدها انا هقوم وبكره هيجلك 

خالي بالك منها ي زينب 

ومشي يوسف

زينب...... يعني انا سيباكي مفكيش حاجه وجيلي دماغك مفتوحه عملتي اي رهف تاني 

رهف..... معملتش حاجه ابرهيم هو السبب فا ضربت دماغي بل الفازا 

زينب..... مين ابراهيم وضربتي نفسك ليه 

رهف.... حكتلها كل حاجه 

زنيب بخوف..... يالهوي هنروح في داهيه ي رهف 

رهف..... مكنتش عمله حسابي في دي وكمان معرفش أن اخوها يعرف انها كانت عندي 

زنيب...... يعني اي لازم تصرفي قبل منتدخل في سيم وجيم 

رهف بتعب..... بصي انا عايزه انام شويه ولما اصحه هفكر هعمل اي 

***********"****

عند يوسف 

يوسف....... ناديه متعرفيش حاجه عن ابراهيم 

ناديه... لا ي فندم بس هو كان عاوز يقول حاجه بس مش عارفه اي هيا بس تقربيا بخصوص اختو سالي 

يوسف...... تمام ي ناديه 

يوسف قعدت يفكر في سالي وازي اختفت كدا وليه ابراهيم ضرب رهف 

لحد ما يوسف تعب من التفكير ومشي وراح الفيلا بتاعتو

*****'***' '' '******

رهف صحيت حاست ان في حد في الأوضه

فجأه حد مسكها من رقبتها 

رهف 😳😳😳😳😳


تتفتكرو مين هو الي مسكها من رقبتها 

ويتري الي هيحصل 

************

روايه انت ملكي


3

انا مش هسيبك انا هموتك هخنق بيدي

رهف بصويت..... ي زينب الحقيني اوعي هموت

ابراهيم بشر... هموتك زي ماموتي اختي

رهف بصويت..... ي زينب

زينب ضربتو علي راسه

رهف بزعيق.... هو عرف مكاني منين هو انا مش بقالي ساعه بنادي عليكي ي زينب كنت هموت

زينب.... هو دخل ازي وبعدين دا انتي مشوهه وشه بظوفرك

رهف.... دخل من الشباك الأوضه انا مستحيل اموت انا اموت بس لكن ما اموتش

زينب.... ليه حد قالك انك عزرائيل

رهف..... اه عزرائيل هاتي السكي*نه

زينب بخوف.... هتعمل اي ي مجنونه

رهف..... هتشوفي

مسكت رهف السكي*نه وضربت ابراهيم في صدره ضربته تلات طعنات في صدره

زينب.... بخربيتك انتي بقيت سفاحه راسمي

رهف.... هاتي ملايا بسرعه

مسكت رهف الملايا ولفته بل الغطاه

رهف.... عايزه سجاده ي زينب بسرعه

زينب..... اجيبها منين دي

رهف.... الأوضه بتاعتك فيها سجاده كبيره هاتيها وهجبلك وحده غيرها

زينب..... كنت جبيتي الشاشه الي كسرتيها

رهف.... اخلصي قبل حد يصح

زينب راحت تجيب السجاده

زينب..... امسكي وهتعملي اي في الجثه دي

رهف بشر.... هدفنه جنب اخته سالي اهو متبقاش لوحدها 

زينب..... هنروح الفيلا القديمه 

رهف..... اومال ادفنه هنا وريحته تطلع والجيران وحوارات انا مفكركي اذكي من كدا ي زينب

رهف..... انزلي افحتي شنطه العربيه وقربيها من باب الفيلا وتاكدي ان مفيش حد بره او  حد واقف في اي حته مش ناقصه هيا 

زينب..... طيب 

ولفه في السجاده وشيلتو رهف وزينب وحطو في شنطه العربيه 

زينب.... استني احنا مش هنغير البيجامات دي 

رهف.... مفيش وقت كلها ساعه والنهار يطلع احنا مش رايحين نتفسح احنا رايحين ندفن انجزي ي زينب

وركبوا العربيه ووصلوا الفيلا القديمه 

رهف..... يلا نحفر ي زينب 

زينب..... يلا 

وحفرو ورمه في الحفره ورمت السكي*نه في الحفره كمان 

رهف بضحك.... ي يلا ي ست سالي اخوكي جنبك اهو مش حرمكي من حاجه انا اهو تونسو بعض في الاخره ويرب يكون مفيش غير اخوكي علشان بجد اتخنقت منكو 

المشكله ي سالي ان اخوكي كان بينقش ورايا وهما كانوا بيقولوا الي نقش وندب يستحمل قله الادب 

رهف... بضحك... هو كان قليل الادب بس معايا فاحبيت ابعتهولك

وخلصوا ومشيوا

دخلت رهف الفيلا بتعب 

رهف.... لا انا هنام هنا على الكنبه 

زينب..... برحتك انا طلعه اوضتي 

*******************

صحيت الصبح علي خبط الباب 

رهف بصدمه...... يوسف الي جبك بدري كدا 

يوسف بتستغراب... بدري اي ي رهف الساعه 3العصر هي الخبطه أثرت ولا اي وبعدين وحشتني ي قلبي

واحضنها 

رهف.... وانت كمان 

يوسف.... هفضل واقف كتير كدا 

رهف..... لا ادخل ي روحي

معلش اصلا كنت نايمه علي الكنبه 

يوسف هو بيبص حوليها اومال مالها الشاشه مين كسرها 

رهف بتوتر..... انا الي كسرتها 

يوسف بضحك.... ليه ي رهف اتجنتي ولا اي 

رهف ببرود..... اه اتجنت مفيش اتختقت مره وحده قومت مكسره الشاشه اصلا شوفت مناظر مينفعش اشوفها 

يوسف بضحك..... مناظر اي ي رهف 

رهف...... انت و

زينب بيمقطعه...... يوسف اهلا بيكي نورت والله 

يوسف بستغرب...... في اي ي بنات انتو صاحين متأخر ليه ومالكو مش علي بعضكو 

رهف اوك تصحه متأخر علشان راسها والعالج وكذا انتي بقي مالك 

زينب..... مفيش اصلا كنت سهرانه شويه 

رهف ببرود.... هو في اي ي يوسف هو تحقق احنا مش في محكمه 

يوسف....... اي غلطان اني بطمن

رهف..... وطمنت

يوسف....... لا مش مطمن 

رهف بتوتر..... ليه 

يوسف..... هطمن لما تكوني قاعده علي السرير ومرتاحه يلا قومي نطلع الأوضه 

رهف في سرها...... اوضه اي انا مامسحتش الد*م

يوسف....... رهف 

رهف... لا انا كدا مرتاحه ي روحي

يوسف بستغرب...... اي الي العلامات دي ي رهف 

رهف بتوتر..... علامات اي 

يوسف.... الي في رقبتك 

رهف....... ها كنت بخنق نفسي 

يوسف بضحك... ازي دا 

رهف بضحك...... معلش اعصابي تعبانه ي قلبي

يوسف..... طيب تعالي اشيلك يلا

وشالها

رهف بتوتر........ لا انا كويسه مش عايزه اطلع الأوضه ي حبيبي 

يوسف... لا لا ي رهف خالص اهو افتحي باب الأوضه ي زينب 

رهف.... لاي زنيب انا مش عايزه ادخل 

زنيب..... ليه ادخلي يلا 

رهف...... انتي غبيه 

وفتحت الباب

رهف😳😳😳😳😳

****************

اكيد هتقولو طب هو ابراهيم عرف ان رهف هيا الي موته سالي 

فلاش

ابراهيم... القمر رايح فين 

سالي... معزومه بره عند وحده صحبيتي اسمها رهف 

ابراهيم...... عنوانها فين

سالي...... اهو العنوان 

ابراهيم... اوك ابقي رني عليه علشان اجي اخدك 

سالي بخضن.... هتوحشني ي روحي 

ومشيت سالي 

وعده ساعات كتير وهي مجتش الموبيل مقفول 

ابراهيم... هي مش بترد ليه انا هروحلها 

ومشي ابراهيم 

دخل الفيلا ومقلاش حد وفضل يدور علي سالي

وراح الجنينه لقاه ساعتها في الأرض 

ابراهيم..... دي ساعه سالي

وفضل ينادي علي سالي وطلع من الفيلا وتاني يوم راح الشركه 

بااك

*****************


تتفتكروا هيشوف الد*م الي علي الارض  


روايه انت ملكي 



4

انا مش عايزه ادخل الأوضه ي يوسف انا عايزه اشم شويه هوا

يوسف.... معلش ي قلبي لازم تارتحي شويه

زينب.... انا مش عارفه مش عايزه تتدخلي ليه

رهف..... مش عارفه حاجه خالص

وفتح الباب يوسف

يلا ادخلي مفيش حاجه غير انك ترتاحي شويه

زينب.... ايوه انا هروح اعمل فطار هعمل حسابك علي فكره اوعي تمشي

يوسف.... اوك

رهف.... انا بحبك ي يوسف

يوسف.... وانا موت فيكي ي قلب يوسف

رهف.... بجد

يوسف.... اه بجد انتي اختي ي هبله

رهف بدموع.... اختك بس

يوسف.... اه اختي وحبيبتي بقي ربنا يسامحه تخيلي ي رهف بعتلي مسدج بتقولي انها سافرت مش هترجع تاني وانهاومش بتحبيني وكل هما الشركه وبس

رهف بتمثيل.... سيبك منها انا موجوده ي روحي

يوسف..... ليه ابراهيم ضربك علي دماغك

رهف بتمثيل .....  ممكن سالي قالتلو انها رايحه عند وحده اسمها رهف وانا اصلا مشفتهاش ولا اعرفها حتي جيه وقالي انتي السبب في اختفاها وضربني علي راسي بس انا سمحته بعد مقولتي انها بتعلك مسدج يمكن هو ميعرفش انو اختو سافرت

يوسف..... يمكن خالص بقي هي مبقتش في دماغي

رهف.... هو انت ممكن تحب تاني

يوسف..... مش عارف يكن اتجوز جواز صالونات انا خدت اي من الحب

رهف بزعل.... طيب افرض يعني اني بقيت مراتك هتعمل اي

يوسف بضحك.... مراتي اي ي رهف انتي اختي وامي وابويا كمان انا بحبك لان انا لو اخت مش هتعمل كد

رهف بتحول تسيطر علي نفسها..... وانت احلا حبيب

يوسف..... طيب انا همشي بقي

رهف.... مش هتفطر

يوسف..... سابتك ي عمري هاتي بوسه  بقي

ونزل من الأوضه

زينب... رايح فين مش هتفطر معانا

يوسف..... عندي شغل مره تانيه بقي

ومشي

رهف بزعيق..... مش تقولي انك مسحتي الد*م كان قلبي هيقف انتي وحده غبيه 

زينب..... اه مستحو طيب منا قولتك ادخلي ي رهف الأوضه

رهف بعصبيه بعياط.... سيبك من دا كله بعد مامو*ت الاتنين وجاي يقولي انتي اختي ولما افكر اتجوز هتجوز جواز صالونات طيب وانا ي زنيب هو لازم يحبني زي منا بحبه لازم هو لو مبحنيش انا هموته لانو هبقي ليا انا وبس حتي لو محبنيش

زنيب..... طيب ماهوا بيحبك

رهف بزعيق...... حب اخوه ي زينب هو لازم بيقي ملكي انا وبس هو المفروض يقولي الكلام مش انا الي اقوله

زنيب...... طيب اهدي هو قالك حاجه بخصوص ابراهيم وسالي

رهف..... لا انا كنت عمله حسابي قبل ماادفن سالي اخدت الموبيل بتاعها وبعت مسدج لي يوسف وقلتلو انها بتكرهوا وكدا يعني وانها سافرت واخوها ابراهيم شكلو كان فاهم غلط

زنيب...... يعني قصه سالي وإبراهيم خالصت ومفيش قاتل تاني صح

رهف..... في القتل موعدكيش ان مفيش تاني لو حب بنات الدينا كلها همو"تهم كلهمو

زنيب بضحك...... طيب يلا نفطر بقي

***********************

يوم تاني

زنيب..... انتي رايحه الشركه

رهف..... ايوا

زنيب...... اوعي تعملي مصيبه تاني

رهف..... هشوف

زنيب...... انتي مريضه تعالجي ي رهف

رهف...... بصي انا لو مجنونه هتعالج ولا لو مدمنه هتعالج

زينب...... ودا اي اي نوع المرض الي عندك علشان تتعالجي منه

رهف..... هوس يوسف دا مرض الي عندي

انا ماشيه علشان مش بحب اتكلم كتير

ومشيت

فون زنيب رن

زنيب...... الو

يوسف..... ازيك ي زنيب رهف أخبارها اي 

زنيب...... شويه وتلاقيها قدامك 

يوسف...... هي مشت 

زنيب..... ايوه منعتها وهي  مسمعتش كلامي 

يوسف...... اوك ي زنيب انتي كويسه

زينب..... ايوه تمام ي يوسف 

يوسف...... طيب هقفل دلوقتي بااي

زنيب... باي

********************

في الشركه 

رهف خبطت علي مكتب يوسف 

يوسف..... اي مش قولتك ارتاحي ي رهف 

رهف..... عرفت منين بقي انا جايه 

يوسف...... من زنيب كلمتها اطمن عليها وعليكي  قالتلي انك جايه الشركه

رهف بتستغراب..... تطمن عليه

يوسف..... ايوا هي بت شكلها ظريف اووي ومحترمه زي بنت عمها الي هيا انتي طبعا 

رهف..... وانت اي الي لقيته في زينب ملقتهوش فيا 

يوسف بتستغراب...... تقصدي اي

رهف..... ولا حاجه ي يوسف 

يوسف..... طيب عندي خبر حلو ليكي

رهف.... قول 

يوسف....... عرفه مدحت 

رهف...... مالو 

يوسف..... عايز يتقدملك 

رهف بصدمه..... وانت  

يوسف..... انا عن نفسي موافق وقلتلو هكلمك بس انا لو منك اوفق 

رهف..... هفكر بعد اذنك 

يوسف..... اتفضلي 

دخلت رهف مكتبها وقعدت تفكر في زينب ويوسف 

رهف...... زينب ي يوسف بتطمنها عليها قبلي ليه ي يوسف وكمان جيبلي مدحت مين دا الي ابصله مدحت وزينب اه منك ي يوسف

رهف..... الو 

يوسف..... الو

رهف....... قول لي مدحت انو معزوم عندي انهارده انت كمان يوسف تعالو مع بعض. 

يوسف.... تمام ي قلبي

رهف تطلعت من المكتب ومشيت 

زينب..... جاي بدري يعني 

رهف هو بصه في عيونها بتقول لي نفسها....... انتي ي زنيب بيفكر يوسف فيكي ليه يعني 

زنيب..... بت ي رهف 

رهف.... ها مفيش مدحت ويوسف جياين انهارده عندنا علشان مدحت عايز يتقدملي 

زنيب..... تعملي اي 

رهف.... كل خير 

*'*'''************************

بليل

اتفضل ي يوسف ازيك ي مدحت 

يوسف...... فين رهف 

زينب...... جاي اهي 

رهف بحضن ...... ازيك يوسف وحشتيني 

يوسف وهو يخرجها من حضنه........ مدحت اهو ي رهف 

رهف وهي بصه في عيون يوسف........ شايفه 

رهف.... ازيك ي مدحت اتفضلو ادخلو 

يوسف قعدت جمب زينب ومدحت قعد جنب رهف 

ورهف عيونها علي يوسف وزنيب بس 

مدحت...... الف سلامه عليك  ي رهف 

رهف هي بصه علي يوسف زنيب... الله يسلمك 

لحظت زينب رهف انها بصه عليهم 

زنينب...... طيب يلا ناكل ي جماعه 

رهف..... يلا ي يوسف  و ي مدحت 

وقاموا اتغدوا وخالصو 

وبعد شويا قاموا ومشيوا بس متكلموش في حاجه 

رهف....... اي رايك في يوسف ي زينب 

زينب بتستغراب... ماله هو شخص كويس ومحترم 

رهف..... طيب ومدحت

زينب..... هو كويس اووي

رهف.... تمام هتعقدي ولوهتامي 

زنيب.... لا هعقد قدام الشاشه 

رهف.... تمام وانا كمان هقعد معكي 

فضلت زنيب تقلب في القنوات 

ورهف بتبص عليه 

زنيب...... انا هسيب مسلسل ريا وسكينة 

رهف..... براحتك

زينب بضحك.... ليه منبقاش رايا وسكينه انتي سكينه وانا ريا 

رهف....... وهي سكينه قتلت اختها 

زنيب...... مش فاهمه حاجه 

رهف... كويس انك مش فاهمه

انا طلعه انام 

رهف.... متنسيش عندنا مشوار بكره بليل 

زينب.... مشوار اي

رهف... تعرفي وقتها 

*************'' '' '' '*****

روايه انت ملكي



5

انتي جيبني في حته مقطوعه  وتقوليلي دا مكان حلو يلا ي رهف انا خايفه انتي جبيني في صحرا هنا ونبي يلا انا خايفه انتي مش سماعه الأصوات المرعبه دي يلا

رهف هي بتديها عصير.... بس ي روحي اهدي كدا وخدي اشربي العصير دا بس

زينب..... طيب انتي جايه هنا ليه

رهف..... هو يوسف كلمك تاني

زينب..... ايوا

رهف بغيظ.... وقلك اي

زينب..... مش عارفه هو بس بيطمن عليه

رهف..... وانتي بتكلمي ليه ي زينب بتكلمي يوسف ليه

زينب.... عادي ي رهف انتي مكبره الموضوع علي فكره

رهف بشر....  يعني انتي متطلعتيش بره معه

زينب.... طلعت كان عزمني في مطعم

رهف..... وليه مقلتليش ي زينب

زينب.... عادي ي رهف يوسف كويس وهو احب يطمن عليه

رهف بصويت وزعيق..... يطمن عليكي بتاع اي ي زينب انتي عرفه لما مسك ايد سالي بس انا عملت فيها أي ولما اخوها حاول يقتلني انا عملت في اي انتي مش خايفه علي نفسك مني ي زينب

زينب بتوتر..... ليه انتي ممكن تموتني ي رهف

رهف..... ممكن دا انتي خالص ي قلبي الس*م اكيد انتشر في جسمك العصير الي انتي شربتي في س*م ي زينب

زينب بوجع..... ليه ي رهف كذا

رهف بزعيق وعياط..... انا المفروض كنت موتك من زمان قولتي سفاحه واسكتلك ي زينب قولتي انتي مريضه واسكتلك برضو ي زينب

انتي كدا كدا كنتي لازم تموتي علشان عرفه عني كل حاجه

زينب وقعت علي وىتوجع...... اه الحقيني ي رهف

رهف نزلت علي الارض قعدت جبها..... ليه ي زينب تعملي فيا كدا يوسف ي زينب

رهف بصويت...... ي زينب قومي كلمني ليه يوسف انتي عرفه كويسه اني انا بغير عليه بحبه ومجنونه بي ليه ي زينب انتي مش تردي عليه يلا قومي قوليلي ليه قبلتي يوسف وقعدتي معاها يلا قومي

رهف قامت وفضلت تغطيها بل التراب

رهف بعياط..... يوسف لا ي زينب يوسف لا 

وبعد ماخلصت ركبت العربيه ومشيت 

رهف بضحك....... ههههه ي زينب 

وفضلت تضحك لحد ما وصت لي البيت 

ودخلت الفيلا 

طلعت اوضه زينب 

ولميت هدومها في شنطه وراحت ترميها في مكان مجهول

******************

يوم جديد 

صحيت رهف وقام اخد دش ولبست وراحت الشركه 

ناديه..... استاذه رهف 

رهف..... نعم

ناديه... استاذ مدحت في مكتب حضرتك 

رهف...... مدحت تمام ي ناديه شوفي شغلك

دخلت المكتب لقيت مدحت قاعد

رهف..... ازيك ي استاذ مدحت 

مدحت...... استاذ لا مدحت من غير استاذ 

رهف..... مينفعش انت زميل هنا في الشركه 

مدحت..... زميل وبس 

رهف...... اه كل شيء قسمة ونصيب 

مدحت هو يقرب منها...... بصي ي رهف انتي هتحوزيني ورجلك فوق رقبتك 

رهف بضحك...... تجوز واحده بتحب صاحب الشركه 

مدحت..... عارف انا عارف كل حاجه عندك 

رهف..... كل حاجه

مدحت... ايوه هوريكي فديو عسل اووي زيك 

رهف....... وريني 

مدحت....... تصدقي صعبت عليه اووي

رهف بصدمه...... انتي بترقبيني ي مدحت 

مدحت...... اه بحبك بقي اعمل اي ولو موفقتيش علي جوانا الفديو دا هيروح لي يوسف والحكومه ي رهف

رهف بتوتر....... حكومه لا خالص انتي تجي عندي في الفيلا 

مدحت..... اجي علشان تموتني زي ما مو*تي زينب بنت عمك لا انتي تجي عندي احسن في الفيلا بتاعتي ومفيش حد غير متخافيش ي رهف 

رهف..... فيلا وعندك اوك موقفه 

مدحت..... هتوحشيني مستنيكي انهارده بليل 

ولو مجتيش زي موقتلك بقي 

رهف..... لا هجي ي مدحت 

مدحت........ مستنيكي 

ومشي مدحت ورهف مش طايقه نفسها 

رهف...... همو*تك ي مدحت 

***********************

في فيلا مدحت

راحت الفيلا وكانت متوتره بس هي كانت نويه علي شر 

مدحت...... اهلا ي قلبي اتفضلي بس اي الشياكة دي فستاتك جميل اوووي 

مدحت قرب منها اكتر ودفن راسه في رقبتها.... راحتك تجننن ي رهف 

رهف....... بجد انا جيت اهو امسح الفيديو بقي 

مدحت هو حضنها جامد........ ي رهف فلبي احنا في لحظه رومانسيه ليه كدا وبعدين مش همسحه غير لما احد الي انا عوزه 

رهف....... يعني اي

مدحت بخبث....... يعني هطلعي معايا الأوضه من غير كلام

رهف...... اوضه مين الي اطلعها شكلك وحشك المو*ت ي مدحت 

مدحت...... ي رهف دي ليله بس واعدك ان همسح الفيديو يلا ي رهف 

ومسك رهف وحول يقرب منها ومسكها رمها علي الكنبه

رهف بصويت..... ابعد عني 

مدحت وهو مسكها جامد........ بس ي رهف اسكتي بقي 

رهف وهي بصت علي السكي*نه الي فية الطبق 

رهف مسكت السكينه ويتحول تبعد مدحت بس مش عارفه ضربتو بس السكي*نه في ضهره 

رهف...... ابعد عني فين الموبيل اخد رهف الموبيل وطلعت من الفيلا ومستحت كل الي علي الفون 

ورمت الفون 

ووصلت الفيلا بتاعتها ودخلت نامت 

وصحت علي خبط الباب الفيلا 

وفتحت رهف الباب😳😳😳😳


يتري شافت مين تتفتكروا مين 



6

النهايه............... 

حكومه؟؟؟

انت جيبلي الحكومه ليه ي يوسف

يوسف بكرهه..... انا بجد قرفان منك ي رهف ليه تعملي في بنت عمك كدا دي اختك ي رهف

رهف بدموع.... انت شوفت الفيديو ازي

الظابط..... يلا تعالي معايا امسكوهاا

رهف بعياط.... ليه يوسف انا عملت كل حاجه علشانك كل حاجه

يوسف..... عملتي اي

الظابط..... نتكلم في قسم احسن

رهف.... انا مش هروح زفت أقسام ي يوسف مش همشي من هنا مش همشيى

الظابط... امسكوهاا يلا

رهف بصويت وجنون...... لا ي يوسف لا انا عملت كل حاجه لا اوعو سبوني هموتك ملكو مش هسيبك ي يوسف مش هسيبك

**************************

في القسم

الظابط..... يلا اعترافي انتي عملتي كدا ليه وقلتي زينب بس ولا في حد تاني

رهف وهي بصه لي يوسف بجنون...... مدحت

يوسف واقف مصدمه ورهف بصه في عيونه وبتتعراف علي كل حاجه

الظابط..... مدحت مين

رهف بجنون وزعيق في وش يوسف...... عايز تعرف كل حاجه عملتها علشانك ي يوسف هقولك مسكت رهف قميص يوسف وبصه فيه في عينه....... سالي عارف سالي انا قتلتها ي يوسف طلعت انت في التلفزيون ومسكت ايدها وبتقول حبيتك انا بقي قت*لت حبيبتك علشان مفيش غيري انا انا حبيبتك ي يوسف

الظابط..... فين الج*ثه

رهف وهي بصه في عيون يوسف..... قت*لتها ودفتنها حيه في الفيلا القديمه وقت*لت اخوها ابراهيم

رهف بضحك..... علشان حاول يعرف ورايا اي وقت*لتو كمان ي يوسف ودفنتو جمب اختو سالي برضو في الفيلا القديمه

وبرضو قتلت.... زينب علشان انت كلمتها وطمنت عليها هي أحسن مني في اي انت أعجبت بيها وانا مو*تها ي يوسف اخدتها في حته مقطوعه في الصحرا شربتها عصير مس*موم ههههه ودفتنها ي يوسف بل التراب

وكمان مدحت صورني وانا بقت*لها وحول يغتص*بيني ضربتو بل السكي*نه يلا روح دلوقتي الفيلا بتاعتو تلاقي سايح في دم*ه ههههه انا بقيت سفا*حه بسببك انتي ي يوسف علشان انا بموت في حبك مجنونه بيك

يوسف بدموع ومش مصدق........ ليه ي رهف انا بكرهك ي رهف ومسك وشها بكرها ومش عايز اشوف خلتك ي رهف انت لازم تتعدمي ي رهف

رهف بضحك... ههههه اتعدم بسهوله دي ههههه هي كلها مو*ته ولا اكتر ي يوسف اسمع انت مش هتبقي لي حد غير وبصت علي مكتب الظابط ومسكت المسد*س وضربت يوسف بل الرصا*ص

يوسف وقع علي الارض

ورمت المسد*س

*********************


7( جزء تاني) 

خالص ي رهف هتتع*دمي بس لا دي مش هتبقي النهايه انا مش همو*ت مش همو*ت ي يوسف انت ليا

 خلود..... انتي اتهبلتي يبت انتي بتكلمي نفسك ولا اي

رهف قاعده ساكته ومش بتتكلم

خلود..... متارضي ي زفته انتي

خلود بعصبيه..... عايزه اي

خلود..... جايه في اي واسمك اي عرفينا علي نفسك

رهف بسخريه..... ليه هتطلعي بطاقه ي بتاعه انتي

خلود..... لا دا انتي دمك خفيف كمان ولسانك طويل شكلك همسح بالط الز*نانه بيكي ي حلوه

رهف بزعيق..... تمسحي مين ي زبا*له انتي انتي متعرفنيش فا اركني علي جمب كداي شاطره علشان مليش مزاج اتكلم دلوقتي

خلود بزعيق..... اركن الحقو ي بنات بتقولي اركن ليه شايفني عربيه طيب خافي مني بقي الاه افرمك ي شاطره  وبعدين ملكيش مزاج كمان ي حلوه انتي هنا في سجن 

فجأه رهف مسكتها من شعرها 

رهف..... تفرمي مين  ي جرب*وعه والي تفكر تقرب مني هزعلها اي انا قتلها اربعه ولسه ضربه واحد بل رصاص ويعلم ما*ت ولا عايش خافوامني بقي 

وسبابت رهف خلود 

وكل واحده رجعت مكونها

رهف...... متنسوش انا مشرفه معكو 15يوم ههههههه نتحترم نفسنا بقي اه بل المناسبه انا اسمي رهف 

****************

في المستشفى 

يوسف اخد رصاصه في كتفه وحالته صعبه 

وطبعا الشركه عرفت ان رهف بقيت سفاحه ولقبها بي كدا والسكيرتيره ناديه فضلت قاعده مع يوسف في المستشفى.......

*******************

بعد 15يوم 

رهف اتجد لها15يوم تاني 

خلود...... بصي ي ست رهف انتي صعبتي عليا

رهف.... انا مش بصعب علي حد وخليكي في حالك 

خلود...... طيب اهدي بس كدا دانا عايزه مصلحتك انا كلها 15يوم واطلع من هنا 

رهف...... يعني اي 

خلوديعني هتطلعك من هنا 

رهف بفرح..... ازي

خلود..... ازي دي بقي هقولك بعدين 

************'************

في المستشفى 

حاله يوسف استقرت 

وفاق 

يوسف بوجع ..... انا فين 

ناديه..... في المستشفي ي استاذ يوسف 

يوسف بوجع...... ال حصل ي ناديه

ناديه....... مافيش هحيلك بعدين بس اهم حاجه تكون مرتاح 

يوسف بوجع....... انا عايز اقوم 

ناديه...... استنا هجيب الدكتور 

الدكتور.... لا خالص انت بقيت كويس بس هتعقد معانا شويه علشان الجرح 

ناديه...... شكرا ي دكتور 

يوسف..... ناديه اخبار الشركه اي 

ناديه.... كلو كويس بس فيه مشكله 

يوسف...... عارف عايزين وحده تكون زي رهف 

ناديه...... ايوه تكون تفهم في القسم دا لان دي الوحيده 

يوسف بمقطعه...... طيب خالص نزلو في الجرايد ان عايزين متدربين جداد ي ناديه 

ناديه........ تمام 

يوسف بتعب..... تمام سبيني لوحدي 

ناديه..... اوك هجيلك بكرا

يوسف...... متعبيش نفسك هكلمك تامر صحبي 

ناديه....... تمام 

ومشيت ناديه 

وقعد يوسف وبيفكر في الي حصل *************




8(الجزء التاني )

الحقونا ي عسكري الحقونا

العسكري..... في اي ست انتي

خلود..... الحق ي عسكري المسجون الجديده وقعت من طول وبتتوجع جامد

العسكري..... مالها يعني

خلود..... مش عارفه ي عسكري هو انا لو اعرف كنت نتديت عليك البت هتمو*ت

واخدوها المستشفي

الدكتور..... دي اكلت حاجه فيها عفو*نه

دي عايزه غسيل معدها فورا

الظابط...... تمام

*****************

فلاش

خلود..... امسكي بس كلي دي 

رهف بقرف..... دي ريحتها وحشه اووي دي حمضنها 

خلود..... هو مش انتي عاوزه تهربي من هنا امسكي كلي دي مش هيحصلك حاجه هو غسيل معدها وبس وبعدين هتربي بقي من المستشفي وشوفي بقي انتي خطه تخرجي  من المستشفي بقي انا لحد كدا وسلمى عليكو 

رهف..... استني بس 

خلود..... اي 

رهف..... طيب لما اهرب من المستشفي هروح فين 

خلود تفكير..... عندي 

رهف..... عندك والمكان امان 

خلود..... اه وبعدين انا هطلع بكره وهديكي العنوان واتجلي بقي علي بيتي وهسبلك عبايه ونقاب قدام الأوضه بتاعتك هبقي ابعت اي حد 

رهف..... طيب 

خلود... يلا امسكي بقي كلي 

رهف اخدت الطبق واكلت 

باااك

*******************

رهف كانت قاعده لوحدها في الأوضه والعسكري واقف بره وقامت جابت الحقنه ولقيت بنج وحطاها في الحقنه 

وقف عند الباب وندت علي العسكري ودخل العسكري واديتو الحقنه في كتفه ولقيت الكيس في العبايه والنقاب ولبستهم وطلعت تجري من المستشفي لحد ما وصلت لي عنوان خلود 

خبط علي الباب 

خلود..... ايو مين حاضر يالي بتخبط 

خلود..... كافره 

رهف دخلت وقفلت الباب ورفعت النقاب وبتبص حوليها 

......... ها يلا قوليلي بقي الخطه 

خلود...... مالك مستعجله كدا ليه مش لما تتخدي نفسك 

رهف...... اخلصي مفيش وقت 

خلود..... طيب ي ست بصي بقي انا اتفتلك مع دكتور 

رهف..... دكتور ليه 

خلود..... استني بس دكتور تجميل علشان تغيري شكلك وصوتك وكدا يعني بس هنعوز فلوس كتير 

رهف.... معايا بس كملي 

خلود....... وبعدين تدخلي الشركه بتاع يوسف دي 

رهف بمقطعه...... واقدم اني موظفه وعايزه شغل صح 

خلود..... الله ينور عليكي 

وكمان تشتري بيت حلو كدا علشان الحكومه 

رهف..... ايوه طيب فاضل اغير اسمي وعايزه بطاقه جديده 

خلود..... كل عندي ي حلوه اسمك الجديد يارا 

رهف بتريقه....... من رهف لي يارا

خلودبتضحك......... هههه مش بتحبي يوسف تبقي قصه حب بيقي يوسف ويارا 

رهف...... تمام اخيرا ي يوسف هجيلك 

خلود........ يلا ي اختي ادخلي نامي الأوضه عندك اهي 

رهف..... طيب 

ودخلت نامت

*****************

تاني يوم 

في الشركه 

يوسف راح الشركه 

ناديه...... استاذ يوسف انت الي جابك انت لسه تعبان ودارعك لسا 

يوسف..... لا انا كويس انا كنت لازم اجي علشان الشغل 

ودخل المكتب وقعد يوسف جاله تلفيون 

يوسف... الو 

الظابط......... استاذ يوسف رهف هربت 

يوسف..... بصدمه ازي حصل كدا انا جاي فوراوراح القسم 

وعرف كل حاجه 

*****************

صحيت رهف من النوم 

خلود..... صباح الفل يلا علشان تفطري 

رهف.... اوعي يكون حمضان ي خلودمش ناقصه 

خلود..... ههه انتي لسا فاكره مبيقاش قلبك اسود بقي 

رهف..... انتي مش خايفه علي نفسك مني 

خلود..... لا علشان استجدعتك علي فكره بتدفعي عن حبك 

رهف...... زمان يوسف عرف اني هربت 

خلود... امسكي بطاقتك الجديده اهي 

رهف....... اشمعنا يارا مصلحي 

خلود..... علي اخويا الله يرحمه ملقتش غير مصلحي بقي يلاا اهو الي هجه في دماغي 

يلا افطري علشان نروح لي الدكتور 

رهف....... بس اكيد هيعرفني انا صوري انتشرت في كل حته 

خلود..... متقليلش امان وانا معايا الفلوس ولما تخلصي وابقي وحده تانيه هبقي اخد منك الفلوس 

رهف..... من عنيا 

وفعلا رهف راحت لي الدكتور وغيرت شكلها وما حاجه فيها وتفصيل جسمها وبقيت وحده تانيه 

وبعد يومين 

داخلت الشركه 

وقدمت ال sv بتاعها لي ناديه واسنت لما دخلت لي يوسف 

يوسف......... 

***************


9(الجزء التاني)

دخلت رهف الشركه وعملت نفسها انا اول مره تدخل الشركه

رهف.... لوسمحت مكتب الاستاذ يوسف فين

الشخص..... الدول الرابع

رهف وهي تمشي طيب منا عارفه الدور الرابع

وراحت لي ناديه

رهف.... لوسمحتي انا ليه معاد مع واستاذ يوسف

ناديه..... اسمك اي

رهف..... اسمي يارا

ناديه.... تمام اتفضلي

دخلت رهف وشافت وكان نفسها تاخد حضن منه بس لما شافتو متصاب في دراعه افتكرت هي عملت وفضلت سرحانه

يوسف..... ي انسه يارا

رهف..... ايوا

يوسف.... اتفضلي اقعدي

رهف وهي بصه علي دراعه.... الف سلامه عليك

يوسف بتسمه.... الله يسلمك كلك زوق.

طيب انتي من انهارده هتشغلي في الشركه

رهف بفرح.... بجد

يوسف.... ايوا انتي متدربه الجديده

رهف في سرها.... متدربه اه انا كنت مديره بقيت متدربه

...... اوك

يوسف..... انتي سرحانه في اي

رهف.... ولا حاجه

ومشيت رهف وقعد علي مكتب بتاعها وكان جنبها زميل ليها

رهف.... بقولك اي ي استاذ هو انت جديد

نادر..... اه بس انتي شكلك شاطره شغلتي اللابتوب بسرعه

رهف.... اه انا خبره

نادر..... طيب ي رب تفديني

رهف.... طيب استنا

وجالها فون

رهف.... الوي خلود

خلود.... ها ي ست هانم اي اخبار

رهف..... كلو تمام 

خلود.... انا جيتلك الشقه والعنوان ****

رهف.... شكرا تسلملي 

خلود..... سلام 

وقفلت معاها 

ناديه..... يارا المدير عايزك 

رهف.... اوك

ودخلت المكتب..... ايوه ي استاذ يوسف 

يوسف...... خدي الأوراق دي 

رهف اخدتها وحاست ان يوسف تعبان 

رهف...... انت كويس 

يوسع بتعب.... اه كويس 

رهف.... لا انت تعبان استنا هطبلك عصير 

وطلبت العصير. 

رهف.... استنا انا هشربك انت بين اووي ان درهعك بيوجع 

شربتو العصير 

رهف.... شكلك مخنوق 

يوسف.... اووي البت الي ضربتتي بل الرصاص هربت وانا مش هسيبها 

رهف بتوتر...... انت تدور ليه طيب سيب الحكومه تشوف هتعمل اي 

يوسف.... لا دي سفاحه 

رهف في سرها..... بقيت سفاحه في نظرك علشان بتدافع عن حبي ليكي 

يوسف.... يارا انتي غربيه اووي انتي على طول سرحانه كدا

رهف.... لا انا معاك 

يوسف..... يلا تعالي معايا هوصلك 

رهف.... بس انا الي هسوق 

يوسف بضحك..... اوك 

ومشيوا 

ووصلها بيتها الجديد 

رهف..... متجي ي استاذ يوسف 

يوسف.... لا ادخلي يلا 

رهف.... باي 

ومشي

***'' '' '' '************

ودخلت رهف لقت خلود قاعده جوا 

رهف..... انتي قاعده هنا خالص انتي علطول هتعقدي معايا 

خلود...... بجد خالص هروح احبيب حاجتي واجيلك 

رهف....... روحي 

ومشيت

رهف...... انتي غلبانه ي خلود بس الخوف منك بردو بس هتصرف معكي بعدين 

*********' '*********



10والخيررر

(الجزء الثاني )

انتي متأكده انك اسمك يارا

رهف بتوتر.... ايوا انا اسمي يارا مصلحي

يوسف بزعيق.... انتي كدابه

رهف.... لا مش كدابه

يوسف مسك الموبيل بتاعه ورها فديو

..... يعني دي مش انتي وانتي عند دكتور التجميل

رهف بصدمه .....مين الي ادك الفيديو دا 

يوسف..... الي عايشه معكى 

رهف بصدمه.... خلود 

خلود دخلت المكتب.... ايوه اناا ي رهف 

رهف.... ي بت الكل*

خلود.... اوعي تغلطي انتي سفاحه ودا لقبك ي قتله القتله. 

رهف..... انت ساكت ي يوسف ما تتكلم 

يوسف بزعيق.... اخرسي خالص انتي وحده حقيره اووي 

رهف بزعيق..... انا حقيره طيب انا هقت*ل خلود

الظابط من وراها..... امسكوها 

رهف بزعيق..... انت عملي كمين ي يوسف 

يوسف..... لو سمحت ي باشا خد الزبا*له دي من هنا 

رهف بزعيق.... انا زبال*ه ي زبال*ه انا مش عرفه حبيتك علي انت وواطي بكرهك ي يوسف 

يوسف.... خذوها من هنا 

وفعلا اخذوها 

تعالو اقولك اي الي حصل 

.......................................... 

**************************

فلاش 

يوسف...... انا جيتك هنا ي خلود علشان تعملي خدامه

خلود .. انت تومر ي يوسف باشا 

يوسف.... في واحده في سجن عايزه تخليها باي طريقه وتخليها تهرب علشان حكم الاعدام يتفذ بسرعه 

وتكوني ضله ي خلود 

خلود..... فاهمه 

ومشيت خلود 

وفعلا عملت كدا ويوسف سعدها  في الخطه وفعلا اتبقض عليها 

باااك

***************

وبعد كدا يوسف عااش حايتو واتجوز شركيت حايتو وبقي عايش سعيد 

********************

(هتوحشينا ي رهف😂😂)

وبي كدا الروايه بتاعتنا خلصت 

+بحبكم 😊😊

***************

روايه انت ملكي 

بقلم

Shimaa salah





تعليقات

التنقل السريع