القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الرابع عشر 14بقلم الكاتبه المجهوله

 

رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الرابع عشر 14بقلم الكاتبه المجهوله 







رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الرابع عشر 14بقلم الكاتبه المجهوله 


انتقام عشق الصعيد الجزء التاني 14 


قفل الشخص المجهول وشاور للي معاه عشان يتحرك 

كان صقر سايق وحوليه عربيات الشرطه في كل مكان 

مسك صقر تليفونه وكلم عشق 


صقر: عشق اتحركي دلوقتي بس اتأكدي ان كل حاجه مكانها ومتتحركيش لوحدك لازم الكل يبقى معاكي 

عشق: حاضر انت بس خلي بالك نن نفسك


قفلوا وكمل صقر سواقه 

بعد وقت 

تليفون صقر رن 


صقر: اي يا عشق في حاجه  

عشق: كنت هسألك وصلت ولا لسه

صقر: لا لسه شويه..مال صوتك حاسس ان في حاجه 

عشق: حاسه ان في حاجه هتحصل يا صقر 

صقر: متخافيش كل حاجه هتبقى تمام 


خلص صقر جملته واتفاجأ بصوت العربيات الي بتقف فاجأه 

وده كان بسبب الرصاص الي بيض*رب على كوتشات العربيه 

ومره واحده وقفت عربيه صقر بسبب ان اض*رب عليها نار


الكاتبه المجهوله H


عشق بخوف: في اي يا صقر 

صقر بسرعه: ارجعي يا عشق اوعي تيجي 

عشق: في اي..اي الي حصل 

صقر: في هجوم يا عشق عايزين ياخدوا التمثال والقن*بله..ارجعي يا عشق بالقن*بله اوعي تتحركي تاني 

عشق امرت الكل يقفوا وقال لصقر: ارجع يا صقر انت كمان 

صقر: مش هينفع ضر"بوا نار على كوتشات العربيه 

عمر اخدت التليفون من عشق وقال: انزل من العربيه يا صقر واهرب 

صقر: طيب هاخد التمثال واهرب 

عشق: سيبه يا صقر هما عايزينه ولو شافوه معاك هيقت*لوك 


اتقفلت المكالمه فاجأه 


عشق بدموع: قتل*وه قتل*وه 

نور: اهدي يا عشق اكيد هو بخير 

عشق: خدوا القن*بله وانزلوا 

مرام: اي 

عشق بغضب وزعيق: بقول خدوا القن*بله وانزلوا يلا 

نور: مش هنسيبك لوحدك 

عشق بزعيق: بقول يلا 


نزل عمر من العربيه بعد مأخد نور ومرام واخدوا القن*بله من العربيه  ومشيوا  

عشق شغلت العربيه وانطلقت بيها بسرعه البرق


عمر لاحمد: خد مرام والقن*بله وقوات وارجعوا المقر وانا ونور هنروح ورا عشق يلا بسرعه 


اتنفذ كلام عمر واتقسمت القوات منهم الي راح مع احمد ومنهم راح مع عمر 


الكاتبه المجهوله H


عشق كانت بتحاول تكلم صقر بس مكنش بيرد 


عند صقر 

كان بيكلم عشق وواتفاجأ برصا*صه اخترق العربيه خلته وقع التليفون واتكسر 

نزل صقر من العربيه بعد محط التمثال جوه الجاكت وحضنه وجري بيه بعيد  


كان صقر بيجري بسرعه لحد موصل لمكان مهجور باين عليه انه كان مصنع 

دخل صقر وكان بيجري بين الآلآت القديمه عشان يلاقي مكان يخبي فيه التمثال بس وقف فاجأه لما سمع صوت جاي من بوابه المصنع جري صقر ووقف ورا آله كبيره وقديمه 


سمع صوتهم بيقربوا 


واحد من العصابه: احنا عارفين انك هنا اخرج وسلملنا التمثال وامشي بعدها بأمان 

مفيش صوت 

كمل الشخص: لو لقيناك احنا مش هتخرج وانت عايش 

برده مفيش صوت 

شاور الشخص لباقي افراد العصابه عشان ينتشروا 


كان صقر هيتحرك بس سمع صوت الشخص 


الكاتبه المجهوله H


الشخص: مخرجش يا باشا بس انا متأكد انه هنا متقلقش يا عقرب هنلاقيه 


وقف الصوت 


ميل صقر وشه تجاه الشخصين الي واقفين والي كان العقرب واحد منهم بس للاسف مشفش وشه لأنه كان حاطط قناع 


رجع صقر لوضعيته وخرج التمثال ودور في جيبه على حاجه بعدين خرجها كانت آله حاده 

رجع صقر مسك التمثال وثبته بين الحزام والبنطلون بعدين مسك الآله الحاده في ايده وخرج ناحيه العقرب 


كان صقر ماشي بيتسحب عشان يوصله 


كان العقرب والشخص الي معاه واقفين بيبصوا حواليهم 


الشخص شاف صقر وقال بسرعه: وراك يا باشا 


قال كدا والعقرب كان هيلف بس صقر ثبت الآله الحاده على رقبته 


صقر لافراد العصابه: اي حد هيقرب هشيل راسه من مكانها 

واحد من العصابه: متتهورش وسيبه 

صقر: مش هسيبه غير في مركز الشرطه لما احط الكلبشات في ايده 

صقر للعقرب: اخيرا وقعت 


صقر اتفاجأه بمس*دس على راسه 


الشخص: مش هو الي وقع يا صقر 

صقر اتصدم لما سمع الصوت وقال: لا وقعتوا كلكم يا ريهام 

ريهام بضحكه خبيثه: سيبه يا صقر

صقر: قلت مش هسيبه غير لما احط الكلبشات في ايده 

ريهام: سيبه يا صقر احسنلك 

صقر: قلت لا وابعدي عشان مشلش راسه من مكانها 

ريهام: لا سيبه انت بدل مانا الي افرغ المس*دس ده في دماغك 

صقر: ههه مش هتلحقي  


ورفع صقر الآله الحاده ولسه كان هيض*رب بيها ريهام الي واقفه وراه بس اتفاجأ بض*ربه من العقرب وقعته على الارض 


في الوقت ده هجم عليه كل افراد العصابه وانهالوا عليه بالض*رب 

وقفهم العقرب وخلاهم يثبتوا صقر على الارض وهو قرب منه وبدأ يفتشه وبعدين وضع ايده على التمثال 


بس بسرعه صقر كان مسك الآله الحاده وضر*ب بيها العقرب في رجله 

بعد العقرب بسرعه 

ريهام لصقر بغضب داست على ايد صقر الي صرخ بقوه 


الكاتبه المجهوله H


ريهام للعقرب: امشي انت بالتمثال وسبلي انا صقر ليا الشرف اشوفه وهو بياخد اخر نفس 


اداهم العقرب ضهره ومشي 


ريهام بصت لصقر الي ربطوه افراد العصابه


ريهام: تصدق وحشتني يا صقر معقول الفتره دي كلها متفكرش تسأل عليا هنت عليا يا صقري..ولااا عشان سعاد ما*تت بسببي زعلتي مني…اوه صحيح انت يا غب*ي طلقت عشق عشان مفكر ان هي السبب بس هي يا حرام ملهاش دعوه انت بس يا روحي مكنتش شايف حقيقه سعاد…هو انا مقلتلكش الملاك البريء مامتك الي طلقت حبيبتك عشانها دي كانت ناويه تقت*لكم كلكم جعفر عشان السبب في حبسها وفاء وعشق عشان جعفر بيحبهم وانت عشان مكنتش بتحبك ههههههه 


كان صقر باصص ليها بصدمه 


صقر بتعب: انتي كدابه امي مكنتش هتعمل كدا 

ريهام بضحك: هههههه مصدوم يا روحي معلش….طيب اي رأيك ابعتك عند سعاد عشان تتأكد انها مش بريئه 


مسكت ريهام المس*دس ووجهته لصقر 


ريهام: باي باي يا صقري هههه 


وخرجت رصا*صه اخترقت جسد….. 


يتبع….. 


يترا الرصا*صه جت في صقر وهل هو هيعيش وحد لاحظ حاجه؟؟؟ 

تكملة الرواية هناااااااااا

اكتب في بحث جوحل( مدونة قصر الروايات) تظهر القصص كامله

تابعونا علي قناة التليحرام من هنااااااااااا

ليصلكم اشعار بالنشر

الجزء الاول من هناااااااااااا

الجزء الثاني من هناااااااااااا







تعليقات

التنقل السريع