القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الخامس عشر 15بقلم الكاتبه المجهوله

 



رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الخامس عشر 15بقلم الكاتبه المجهوله 








رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الخامس عشر 15بقلم الكاتبه المجهوله 


انتقام عشق الصعيد الجزء التاني 15 


رفعت ريهام المس*دس ووجهته لصقر


ريهام بضحك: باي باي يا صقري 


وفاجأه خرجت رصا*صه اخترقت جسد ريهام 

وقعت ريهام نتيجه للرصا*صه الي جت في رجلها 

بصت ريهام للمكان الي جت منه الرصا*صه واتفاجأت لما شافت عشق 


عشق جريت على ريهام وحط المس*دس عن راسها 


عشق بزعيق: اياكم حد يقرب والله هقت*لها…فكوه 

محدش اتحرك 

عشق بزعيق: قلت فكوووه 


الكاتبه المجهوله H


ريهام بصتلهم بتحذير ان محدش يتحرك 

عشق مسكت مس*دس ريهام الي كان واقع على الارض وشد ريهام من شعرها وراحت لصقر 


عشق: طيب هفكه انت 


قربت عشق من صقر وبصتله بحزن على منظره 

وشه كان شاحب وجسمه مليان كدمات 


عشق: صقر 

صقر بتعب: امشي يا عشق هي مش لوحدها 

عشق قربت منه اكتر لانها مكنتش سامعه صوته 

عشق: انت قلت اي 


عشق داست على رجل ريهام عشان توجعها اكتر ومتعرفش تقوم ومسكت مس*دسها وكانت بتوجهه مره لريهام ومره للي كانوا واقفين 


عشق مكنتش لاقيه حاجه تفك بيها صقر 

عينها وقعت على آله حاده على مسافه مش قريبه من مكان صقر 

وقفت عشق وراحت للآله الحاده وكانت لسه مركزه مع الكل 

وطت عشق كان تجيب الآله واتفاجأت بمس*دس على راسها 


وقفت عشق ولفت وشها للي كان واقف وراها 

شافت شخص لابس قناع اسود 


الكاتبه المجهوله H


عشق: ههه خليني اخمن…العقرب 

هز العقرب راسه بدون صوت

عشق: انت اخرس 

العقرب: سيبي المس*دس عشان مقت*لكيش 

عشق: مش هم*وت لوحدي هاخد معايا 

العقرب وهو بيوجه ايده لصقر: يبقى هقت*له هو 


بصت عشق لصقر بعدين سابت المس*دس من ايدها 


ريهام للعقرب: اقت*لها يا عقرب اقت*لها 


كان العقرب واقف باصص لعشق ومش بيتحرك 


ريهام بغضب: انت مستني اي اقت*لها 


مكنش بيتحرك بس فاجأه زق عشق بقوه وقعها على الارض وبسرعه كان مصوب على صقر رصا*صه  


عشق: صااااقر 


واحد من العصابه ضر*ب عشق على راسها 

شافه العقرب وبسرعه كانت خرجت رصا*صه اخترق قلب الراجل ده 


العقرب: مطلبتش منك حاجه ههه الله يرحمه 

قرب العقرب من ريهام وشالها وبص لعشق الي كانت واقعه على الارض وهي شبه فاقده الوعي  


خرجوا الكل

عشق بتعب: صقر 


الكاتبه المجهوله H


حاولت عشق تقف بس مقدرتش فبدأت تزحف لصقر 

وصلت ليه وقعدت وحطت راسه على رجلها


عشق بعياط وتعب: صقر قوم يا صقر 

عشق افتكرت تليفونها وبسرعه خرجته 

كان التليفون مكسور بس شغال 

فتحته وكلمت نور 


نور بقلق: فينك يا عشق احنا وصلنا لعربيتك ومش لقناك انتي فين ولقيتي صقر ولا لا 

عشق بهمس وتعب وعياط: صقر يا ريهام  

نور: ماله صقر 

سمعها عمر واخد التليفون فتح الاسبيكر 

عشق بعياط: صقر ما*ت يا نور صقر خلاص راح 


اتصعقوا نور وعمر من الي سمعوه 

نور بدموع: انتوا فين يا عشق 


قالتلهم عشق على المكان 

انطلق عمر ونور بسرعه بعد مبلغوا اقرب مستشفى تبعتلهم عربيه اسعاف على المكان 


وصلوا عمر ونور ومعاهم قوات للمكان 

دخلوا واتصدموا من منظر عشق والد*م نازل من راسها 

كانت بتكلم صقر الي كانت منيماه على رجلها والدموع مغرقه عنيها 


نور جريت عليها وعمر جري على صقر 

صرخ عمر بأعلى صوته لما شاف منظر صقر 


عمر بدموع: صقر لا قوم يا صقر قوم يا صحبي 


عشق اغمى عليها 

بعد وقت جت الاسعاف واخدتهم ونقلتهم المستشفى 


بعد ساعات في المستشفى 


فتحت عشق عينيها براحه وهي بتحاول تتأقل على النور الي حوليها 

حطت ايدها على راسها لما حست بوجع 

دخلت ممرضه على عشق 


الممرضه: الف حمدلله ع السلامه يا مدام 

عشق: انا فين 

الممرضه: انتي في المستشفى دلوقتي


سكتت عشق لثواني وهي بتحاول تفتكر اي الي حصل 

شهقت عشق بفزع لما افتكرت صقر 


الكاتبه المجهوله H


عشق بخوف: صقر فين صقر  

الممرضه: مين صقر 

عشق: امبارح جه معايا حد المستشفى وكان متصاب اي الي حصله 

الممرضه اتوترت بس قالت: ده جوز حضرتك 

عشق: ايوه 

اتوترت الممرضه اكتر 

عشق: انطقي صقر فين وحصله اي


قامت عشق من مكانها وشالها الكانولا الي في ايدها وقامت بسرعه


الممرضه: اهدي يا مدام كدا غلط عليكي 

عشق زقتها وقالت بزعيق: ابعدييي عننني 

الممرضه: اهدي يا مدام بالله عليكي كل ده خلاص مش هيفيد بحاجه 


عشق وقفت بعد مكانت اتحركت بعيد عنها بمسافه بسيطه 

بصتلها عشق بصدمه ودموع 


عشق: قصدك اي 

اتوترت الممرضه وعشق شافت توترها وحزنها

غمضت عشق عنيها بدموع وهي بتستعد عشان تسمع الخبر الي خايفه منه 


الممرضه: البقاء لله يا مدام…جوز حضرتك تعيشي انتي 


فتحت عشق عنيها والصدمه مرسومه على وشها 

وقعت على الارض وحطت ايدها على قلبها بوجع وقالت بهمس: صقر لا 

الممرضه: ربنا يصبرك يا مدام  


عشق حطت ايدها على ودانها وصرخت بصوت عالي 


عشق بصوت يكاد يهز حيطان المكان: صاااااااااقر 


وبدأت تصرخ بهستريه 

الكل اتجمعوا حوليها وكانوا بيحاولوا يهدوها 


وقفت عشق وقالت بعياط: صقر عايزه اروح عنده 

كانت لسه هتتحرك بس حست بدوخه شديده 

غمضت عينيها 

كانت هتقع بس جه حد ومسكها 


عشق: خالد 

خالد شالها واتحرك بيها لاوضتها 

عشق: صقر يا خالد..صقر 


وفقدت الوعي 


يتبع…. 


يترا اي الي هيحصل مع عشق والباقي عاملين اي بعد الخبر ده وهل هيتكشف هويه العقرب ولا لا؟؟؟؟ 

تكملة الروايه من هنااااااا 

اكتب في بحث جوحل( مدونة قصر الروايات) تظهر القصص كامله

تابعونا علي قناة التليحرام من هنااااااااااا

ليصلكم اشعار بالنشر

الجزء الاول من هناااااااااااا

الجزء الثاني من هناااااااااااا








تعليقات

التنقل السريع