القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الثامن عشر 18بقلم الكاتبه المجهوله


رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الثامن عشر 18بقلم الكاتبه المجهوله 





رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الثامن عشر 18بقلم الكاتبه المجهوله 


انتقام عشق الصعيد الجزء التاني 18 


صقر: مهو برده ممكن يكون خالد 

عشق بعصبيه: جوزي مش مجرم يا صقر وزي مفي احتمال يكون خالد في احتمال يكون بابا جعفر

صقر بغضب: واي لازمتها بابا وانتي بتتهميه التهمه دي 

عمر: متهدوا انتوا الاتنين شويه بدل منتعاون مع بعض تعملوا كدا 

نور: وبعدين ممكن يكون كلام احمد صح ومحدش فيهم يطلع العقرب 

مرام: ممكن تهدوا انتوا الاتنين شويه عايزين نفكر هنعمل اي في المصيبه الي معانا عايزين نلحق نخبيها قبل ميعرفوا مكانها 

احمد: وممكن يكون الدخيل موجود معانا هنا واكيد هيعرف فين القن*بله وهيعرف العقرب وياخدوها 

صقر: طيب انا عندي فكره 


حكالهم صقر على فكرته 


الكاتبه المجهوله H


بعد وقت طلعوا الكل من مكتب صقر وكل واحد راح مكتبه 

عشق كانت قاعده في مكتبها بتراجع ورق 

سابت عشق الورق الي في ايدها لما افتكرت حاجه 


عشق لنفسها: يوم الي حصل الدخيل ده كان موجوده ايوه في العربيه الي كانت واقفه بعيد انا متأكده ونفس العربيه دي بتقف علطول قدام المقر ونفس العربيه دي انا شفتها يوم الي حصل وانا داخله المصنع 

سكتت شويه بعدين قالت: مسكت يا خاين اعرف بس صاحب العربيه 


قامت عشق عشان تخرج من مكانها وعينها جت على الباب الي كان مقفول بس باين ظل حد تحته في رجل حد باين من عند الباب 

اتحركت عشق بهدوء وهي متجهه للباب وكانت بتراقب ظل الشخص الي كانت بيتحرك 

وصلت عشق للباب بسرعه وفتحته فاجأه بس اتصدمت لما ملقتش حد 

قفلت عشق الباب واتجهت لمكتب صقر 

وصلت ودخلت 


صقر: خير 

عشق: تقريبا عرفت فين الخاين الي معانا 

صقر وهو بيقوم: مين وعرفتيه ازاي 

عشق: الشخص ده كان موجود يوم الي حصل معانا بعربيته ولما وصلت المصنع ليك لقيت نفس العربيه بس مقربتش منها عشان كنت خايفه عليك ودخلت بسرعه والعربيه دي كل يوم بتبقى قدام المقر 

صقر كان بيسمعها بس وقف عقله عند جمله(كنت خايفه عليك) وسرح فيها 

عشق: صقر 

صقر: هاا 

عشق: انت معايا 

صقر: اه معلش بس سرحت شويه

عشق عادت كلامها تاني 

صقر: طيب يلا بسرعه نسأل الآمن ونشوف الكاميرات يمكن نعرف 


الكاتبه المجهوله H


فعلا راحوا للكاميرات بس للاسف العربيه مكانتش ظاهره في الكاميرات فراحوا للآمن 


ادأ راجل الآمن التحيه العسكريه لصقر وعشق 

صقر: هي العربيه الي هناك بتاعت مين 

الآمن: مش عارف والله يا فندم العربيه بتيجي في شيفت غير الشيفت بتاعي 

عشق: يعني ممكن تكون بتاعت حد من هنا 

الآمن: معتقدش لأن كل العربيات بتاعت اي حد في المقر بتتركن جوا 

صقر: طيب 


قال كدا واتجه للعربيه الي كانت مركونه بره وصل وخبط على الازاز على امل حد يفتحله بس مفيش صوت 


عشق: مفيش حد لو دي بتاعت الدخيل فعلا فهو اكيد جوه ولو بتاعت حد تاني اكيد مش موجود برده 

صقر: طيب يلا ندخل 


دخلوا الاتنين تحت نظرات بتراقبهم في تخفي 


رجعوا الكل للبيت


عشق كانت في الجنينه وبتراجع ملفات مهمه بتركيز فاجأه كنت رياح قويه طيرت الورق من قدامها ومع الاسف باب الجنينه الي بيخرج لبرا البيت كان مفتوح والورق خرج لبرا البيت 

قامت عشق عشان تجيب الورق الي كان بعد عن البوابه شويه بسبب شده الهواء 

وصلت عشق للورق وجمعته بغضب 


كان المكان برا البوابه هادي جدا وشبه مظلم لأن كان في عمود اناره في كاسر ظلمه المكان 


الكاتبه المجهوله H


عشق وهي بتجمع الورق كانت موطيه على الارض فاجأه لمحت ظل حد منعكس من اضاءه عمود الاناره وكان تقريبا واقف وراها 

لفت عشق بسرعه للوراها بس ملقتش حد 

حست بشعور غريب بس اتجاهلت وقامت عشان تمشي بس في ورقه طارت منها فجريت وراها عشان تجيبها بس وقفت فاجأه لما حست ان في شخص بيجري وراها 

رجعت لفت تاني بس مفيش حد المكان مظلم 

حست عشق بالخوف فاخدت الورقه واتجهت للبيت 


وقفت تاني لما حست بحد ماشي وراها 

سرعت عشق مشيتها وكانت بتبص وراها عشان تعرف مين بيمشي وراها 

بس فاجأه اتخبطت عشق بجسم صلب 

صرخت عشق من الخضه بس اتفاجأت بيه كمان بيصرخ 


عشق: صقر 

صقر: انتي بتصرخي لي واي الي مخرجك في وقت زي ده بره البيت 

عشق: هو انت الي كنت بتجري ورايا وبتراقبني 

صقر باستغراب: وانا اراقبك لي انا نزلت لقيت البوابه مفتوحه وكنت جاي اقفلها لقيتك جايه بتجري وباصه وراكي 


كانت عشق هتتكلم بس لمحت نفس الظل وراهم 


عشق: في ورق مهم طار مني لبرا والورق كان مهم فيه خطتنا والمكان الي هننقل فيه القن*بله 

كانت عشق بتشاور لصقر بعنيها بمعنى بص وراها 

صقر: مش فاهم 

عشق: مش فاهم اي مش احنا اتفقنا اننا هننقل القن*بله في المخزن الي جنب التلاجات ونحطها في مكان تحت الارض 

صقر: بس احنا مقلناش.. 

عشق بنقاطعه وهي بتمسك ايده وبتدوس عليها: صح مقلناش اننا هنكتب المعلومات دي في الملفات بس انا كتبتهم عشان التقرير وانا مش مستعجله يعني اي نعم لسه هننقلها يوم الخميس الجاي باليل وقدامي كتير بس انا بحب اجهز بدري 


الكاتبه المجهوله H


صقر كان بيبصلها ببلاهه بس قبل ميتكلم لمح شخص واقف على بعد بسيط منهم 

فهم وقتها ان ده اكيد الدخيل او الجاسوس الي بيراقبهم 

كان هيرحله بغضب بس وقفته عشق لما عرفت الي ناوي عليه


عشق بوجع: اه يا صقر رجلي وجعتيني اوي في حاجه قرصتني في رجلي 

صقر بخوف: في اي وريني 

عشق: تعالى ندخل جوه عشان مش هنشوف حاجه هنا 


قالت كدا وشدت على ايده وهو فهم قصدها فبسرعه كان شايلها بين ايديه 


عشق بغضب بتحاول تكتمه: انت بتعمل اي نزلني 

صقر: مش قلتي رجلك بتوجعك 

عشق: انا قلت كدا عشان منعرفش البتاع ده اننا شفناه 

صقر: وانا عملت كدا عشان نبقى نشوف رده فعل خالد 

عشق: واي دخل خالد

صقر: مالجاسوس ده تبعه واكيد هيقله 

عشق: قلتلك خالد ملهوش دعوه واوعى كدا نزلني 


نزلها صقر ورجع عشان يقفل البوابه ووقتها شاف الشخص وكان قرب منهم وو…. 


يتبع…. 


يترا اي رده فعل صقر هل هيسيبه ويدخل ولا يتهور ويرحله واي الي هيحصل بعدين وهل هيقدروا يمسكوا العقرب ومين ممكن يكون الشخص الي كان بيراقبهم؟؟؟؟ 

تكملة الروايه من هنااااااا 

اكتب في بحث جوحل( مدونة قصر الروايات) تظهر القصص كامله

تابعونا علي قناة التليحرام من هنااااااااااا

ليصلكم اشعار بالنشر

الجزء الاول من هناااااااااااا

الجزء الثاني من هناااااااااااا








تعليقات

التنقل السريع