القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت العشرون20بقلم الكاتبه المجهوله

 رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت العشرون20بقلم الكاتبه المجهوله 






رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت العشرون20بقلم الكاتبه المجهوله 



انتقام عشق الصعيد الجزء التاني 20 


عشق بصدمه وتعب: خالد 


قالت اسمه وفي ثواني كانت ريهام ضر*بتها على راسها داخت عشق وبدأت تغمض عينيها بتعلن الاستسلام بس شافت صقر وهو داخل بيزعق بصوت عالي وموجه مس*دسه لخالد 


صقر: كنت متأكد ان انت وبص لريهام وكمل: وانتي هتدفعي تمن الي عملتيه ده 

خالد: نزل مس*دسك احسنلك يا صقر 


صفرت ريهام وفي ثواني كان في رجاله كتير محاوطينهم 


خالد: نزل مس*دسك 

صقر بخبث: لا 


اطلق صقر رصا*صه اخترقت كتف خالد ووقعته على الارض مغمى عليه وفي نفس الوقت شخص ضر*ب صقر على دماغه وقعه على الارض 


عشق بهمس وتعب: صقر 

واغمى عليها 


عند الفريق 


عمر: انا بكلن صقر مش بيرد عليا  

نور: وانا برن على عشق ومش بترد 

احمد وهو جاي بيجري: صقر وعشق مش اماكنهم 

مرام بخوف: هيكونوا راحوا فين 

عمر: مش عارف احنا لازم… 


الكاتبه المجهوله H


مكملش عمر كلامه بسبب اصوات ضر*ب النار الي بدأت عند العربيه الي المفروض فيها القن*بله 


عمر: اكيد صقر وعشق هناك جهزوا اسل*حتكم 


ركبوا عربياتهم وانطلقوا ورا العربيه الي فيها القن*بله بعد ماتضح ان في حد اخدها ومشي 

وصلت عربيه القن*بله للمكان الي في القوات وحصل اشتباك بينهم 


عند عشق وصقر 


فتح صقر عينيه بصعوبه وبدأ يبص حوليه بيستوعب هو فين 

قام صقر بسرعه من مكانه لما استوعب المكان حوليه 


كانوا عشق وصقر في تلاجه كبير 


بدأ صقر يتحرك في كل مكان بيدور على حاجه 

وصل صقر لعداد درجه الحراره 

اتصدم صقر وفتح عينيه بصدمه شديده لما شاف درجه الحراره كانت اقل حاجه عند درجه التجمد 

جري صقر على عشق وبدأ يصحيها 


صقر: عشق..عشق قومي يا عشق بسرعه 


مكنتش بتصحى 

بدأ صقر يض*رب وشها بخفه عشان تفوق لحد مفاقت 


عشق بتعب: انا فين  

صقر بسرعه: قومي يا عشق احنا تلاجه

عشق بصدمه: اي 

صقر: قومي مفيش وقت لازم نلاقي مخرج بسرعه قبل منتجمد


مسك ايدها وقومها وبعدين بدأوا يدوروا على مكان للخروج وصلوا للباب وحاولوا يفتحوه بس الباب كان مقفول وصعب يتفتح من جوه 


عشق بدأت تعيط وقالت بصريخ: لازم نخرج من هنا بسرعه يا صقر 

صقر: اهدي وهنلاقي حل 

عشق بعياط: اهدى ازاي بقلك لازم نخرج 

صقر بغضب: مانا عارف ان لازم نخرج بس اعمل اي مهو الباب قدامك مش راضي يتفتح 


الكاتبه المجهوله H


عشق جريت بعيد عنه وبدأت تدور في المكان وكانت بتحرك الصناديق على امل تلاقي باب وراهم او حاجه بس خاب املها وبدأت تتعب 


كان صقر كمان بيدور في كل مكان وحاول اكتر من مره انه يوقف الجهاز او يغير درجه الحراره بس كل محاولاته فشلت 


صقر لاحظ انه مش شايف عشق فناده عليا بصوت عالي: عشق يا عشق


صقر خاف يكون حصلها حاجه وبدأ يدور عليها 

لقاها صقر قاعده على الارض بتعيط 


صقر: في اي 

عشق بعياط: يزن..يزن يا صقر هم*وت واسيبه لوحده 

صقر بغضب: كل ده بسبب الحق*ير خالد…ازاي يعمل كدا في مراته وام ابنه 

بصتله عشق بدموع وعيطت اكتر 

صقر: اي زعلانه عليه 

عشق بزعيق: لا لا زعلانه على ابني..ممكن يحصله حاجه بسببي 


صقر قلبه وجعه من دموعها فقعد جنبها

اتفاجأت عشق بصقر بيشدها لحضنه وبيحاوطها بجسمه كله 


عشق: انت بتعمل اي 

صقر: هحاول ادفيكي شويه 

عشق: وانت 

صقر بصلها بدموع: هفديكي بحياتي المهم تخرجي عايشه لأبنك 

عشق: مش هخرج من غيرك سكتت وبصتله بدموع 

عشق: قوم يلا 

صقر: لي

عشق: لو قعدنا كدا يبقى هنبرد اسرع لازم نتحرك عشان جسمنا يدفى 


قاموا الاتنين وبدأوا يجروا في مكانهم ويتنططوا عشان ميبردوش 


عند الفريق 


وقف عمر بيتكلم في التليفون 


الكاتبه المجهوله H


عمر بغضب: يعني اي مش في المقر امال لو مش في المقر ولا في البيت امال فين 

اللواء من التليفون: اهدى يا عمر واتكلم بأدب 

احمد: يهدى ازاي وازاي حد فينا ممكن يسكت واحنا مش عارفين صقر وعشق فين  


جم نور ومرام بعد مكانوا بيشرفوا على نقل افراد العصابه الي مسكوهم في عربيه الشرطه 

سمعوا البنات اخر كلام قالوه الشباب 


نور بقلق: يعني اي مش في البيت ومش في المقر هيكونوا راحوا فين 

مرام بدموع: اكيد العقرب اخدهم 

كل واحد حضن مراته بحب 


عمر: اهدوا واكيد هنلاقيهم 


بصوا عمر واحمد لبعض هما ازاي هيهدوهم ويواسوهم وهما اصلا خايفين اكتر منهم على صاحبهم واخوهم يكون حصله حاجه 


قاطعهم صوت ضر*ب نار على عربيه الشرطه الي فيها افراد العصابه وللاسف ما*ت كل الي في العربيه من عناصر وافراد العصابه 


عند ريهام وخالد 


كانت ريهام واقفه مع الدكتور بعد معالج جرح خالد وبدأ يفوقه 

فاق خالد وريهام خرجت الدكتور 


خالد: هو اي الي حصل 

ريهام: بعد مانت اغمى عليك خليت الرجاله يروحوا ياخدوا العربيه الي فيها القن*بله بس للاسف اتمسكوا ومن شويه بعتت حد يخلص عليهم 

خالد: وعشق وصقر 

ريهام بمكر: هه كلها كام ساعه ويبقوا في عداد المو*تى ده لو لسه عايشين اصلا 

خالد بصدمه: لي انتي عملتي اي..انطقي 

ريهام: خليت الرجاله يحطوهم في التلاجه وخفضت درجه الحراره 

خالد قام بصدمه مسكها من شعرها: انتي اتجنني ازاي تعملي كدا 

ريهام: خايف على حبيبت القلب طبعا بس خلاص انا هخلص منها عشان هي وصقر السبب في مو*ت ابننا وبعدنا عن بعض 

خالد: انتي بجد مش طبيعيه ازاي اصلا تتصرفي من دماغك ومالك كدا بتقولي ابننا بفخر ده ابن حرام يا حلوه فوقي يعني كدا كدا كان هيم*وت 


الكاتبه المجهوله H


ساب خالد ايدها وكان هيخرج بس وقفته


ريهام: لو فكرت تروح تنقذها هبلغ عنك والادله الي معايا كفيله توديك ورا الشمس يا خالد

خالد: انتي بتهدديني

ريهام: انا مش عايزاك تروحلها يا خالد انا عايزاك ليا انا..انا بحبك…ارجوك يا خالد مترحش وسيبها تم*وت 


سكت خالد وريهام مسكت ايده وبدأت تقرب منه وهو استجاب ليها 


بعد وقت كانوا جعفر ووفاء ونور وعمر واحمد ومرام وعيالهم في المقر وكان الكل بيعيط  


وفاء: انا عايزه عيالي انقذوهم بالله عليكم 

جعفر حضنها وبدموع وقال: اهدي وان شاء الله هيرجعوا 


عند عشق وصقر 


عشق كانت تعبت من الجري فوقفت شويه وداخت 

كانت هتقع بس صقر مسكها وحضنها وقعدوا بين الصناديق على جنب 


صقر: اجمدي يا عشق واستحملي شويه 

عشق بتعب: مش قادره يا صقر انا تعبت اوي 

صقر: متخافيش هيجي حد ينقذنا ان شاء الله انتي بس استحملي 

عشق: مفيش حد جاي يا صقر خلاص دي النهايه 

صقر حضنها جامد وبدأ يعيط 


صقر بعياط: استحملي عشان خاطري 

عشق: مش قادره 

صقر: لا هتقدري ارجوكي استحملي لازم نخرج من هنا عشانك نقبض على خالد وو.. و..ونتجوز يا عشق 

بصتله عشق بصدمه ودموع 

صقر: انا بحبك يا عشق ارجوكي استحملي شويه 

عشق ابتسمت: وانا كمان بحبك بس خلاص اخرتنا هنا 

صقر: لا لا 


الكاتبه المجهوله H


وحضنها بقوه اكتر 


عشق بتعب: صقر انا عايزه اقلك على حاجه مهمه 

صقر: قولي

عشق وبدأ وشها يبقى ازرق وشاحب: يزن يا صقر 

صقر: ماله 

عشق: ي..يزن..يزن ابنك يا صقر يزن مش ابن خالد..خالد مقربش مني اصلا كنا متجوزين على الورق 

صقر بصلها بصدمه وقال: اي 


يتبع…. 


يترا اي رده فعل صقر بعد معرف ان يزن ابنه وهل حد هينقذهم وحد خد باله من حاجه؟؟؟ 

تكملة الروايه من هنااااااا 

اكتب في بحث جوحل( مدونة قصر الروايات) تظهر القصص كامله

تابعونا علي قناة التليحرام من هنااااااااااا

ليصلكم اشعار بالنشر

الجزء الاول من هناااااااااااا

الجزء الثاني من هناااااااااااا








تعليقات

التنقل السريع