رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت العشرون20بقلم الكاتبه المجهوله
رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت العشرون20بقلم الكاتبه المجهوله
انتقام عشق الصعيد الجزء التاني 21
صقر بصدمه: انتي بتقولي اي
عشق وهي بتغمض عينيها: ا..انا..انا اسفه يا صقر
كانت عشق بتتنفس بصعوبه
بصلها صقر وكست وعينيه دمعت
عشق: امانه عليك يل صقر تخرج من هنا….وتخلي بالك من ابننا
قالت كدا وصقر حس بجسمها بيتقل بين ايديه
بص عليها لقاها مغمضه عينيها
صقر بخوف: عشق
مفيش رد
صقر وبدأ يزعق: عشق قومي يا عشق قومي وانا هسامحك ومش هزعل منك ارجوكي قومي
حضنها صقر بقوه وهو بيصرخ باسمها وبيترجاها تقوم بس مفيش فايده
بعد دقايق سكت صقر بعد متعب وفقد الامل ان عشق ترد عليه
الكاتبه المجهوله H
صقر بتعب: اجمد يا صقر عشان ابنك
عيط صقر وكمل: كفايه على ابنك يخسر مامته لازم اكون معاه…يارب…يارب
سكت صقر عن الكلام لما حس ان طاقته خلاص خلصت
غمض صقر عينيه باستسلام وهو حاضن عشق
عمر بغضب وزعيق: افتحوا الزفت ده بسرعه
احمد: يلا شهلوا شويه
كانوا نور ومرام واقفين بيعيطوا
اتفتح الباب ودخلوا عمر واحمد ومرام ونور جري
بدأوا يجروا في المكان لحد معينيهم وقعت على الي صدمهم وجمدهم مكانهم
عمر بزعيق:حد يجي يشيل معايا بسرعه
جري عمر على صقر وشاله بمساعده ظابط تاني في حين عشق شالها احمد
جريوا على بره وكانت عربيه الاسعاف وصلت
اخدوا عشق وصقر في الاسعاف وانطلقوا بيهم على المستشفى
بعد وقت في المستشفى
دخلوا الممرضين ومعاهم عشق وصقر على الترولي والكل وراهم وبيعيطوا حتى الاطفال الصغيرين
تاني يوم الصبح كانوا عشق وصقر كل واحد على سرير في نفس الاوضه والكل حواليهم الي بيقرأ قرآن والي بيصلي والي بيدعي انهم يقوموا بالسلامه
جعفر للكل: عايز اعرف بس الحي*وان خالد مختفي فين ازاي تبقى مرته تعبانه وفي الحاله دي وهو مش ظاهر
عمر: يمكن مشغول يا عمي
: لا هو ملهوش عين يجي
الكاتبه المجهوله H
بصوا الكل لمصدر الصوت وده كان صقر الي بيتكلم بتعب
جريوا الكل عليه عشان يطمنوا على صحته
وبعد دقايق
احمد: قصدك اي ان خالد ملهوش عين يجي
عمر بص لصقر وفهم قصده اي
عمر: يا ابن 🐕
صقر: خالد هو العقرب
الكل بصدمه: اي
نور: ازاي
صقر: مش عارف انا امبارح كنت فاتح مكالمه مع عشق وفاجأه لقت صوت دوشه وحد بيتكلم ولقيتها صوت حد بيصرخ جريت عندها علطول ولما وصلت لقيتها واقعه على الارض وخالد وريهام قدامها وهي كانت بتنزف واول مشفته علطول عرفت ان هو العقرب وقبل ميعملوا اي حركه ضر*بت عليه نار وجريت على عشق بس اخدت ضر*به من الحقيره ريهام وبعدها محستش بحاجه غير لما صحيت في التلاجه
جعفر: الوا*طي الوسخ ازاي يعمل كدا في مرته ام ولده
بصله صقر بدموع مكتومه: يزن فين
نور: مع مرام والاولاد بره
صقر: هاتولي يزن هاتوا ابني
بص الكل بصدمه لصقر بس اتأكدوا من الي بيفكروا فيه لما شافوا دموع صقر
بصت وفاء لصقر وعشق بدموع
الكاتبه المجهوله H
صقر: يزن صقر المنشاوي ابني وابن عشق
وفاء بدموع: كنت حاسه انه حفيدي
جعفر: احساسي عمره مخاب يزن كان شبهك وشبهي في تصرفاتنا وكنت حاسس بكده
عمر: بس انت عرفت ازاي
عشق من وراهم: انا قلتله
بصوا الكل لعشق الي كانت بتعيط
جريوا وفاء وجعفر ونور عليا وحضنوها
جعفر بعتاب: لي كدا يا بتي لي تخبي عننا حاجه زي دي لي تمشي وتسبينا اصلا وانتي حامل
عشق بدموع وهي بتبص لصقر: كنت عايزني اعمل اي يا بابا انا اتخذلت من اكتر انسان حبيته وعشقته اتخلى عني بسبب غلطه مقصدتهاش ازاي عازيني اقعد واتعذب وانا شايفاه كل يوم قدامي
كان بيبصلها صقر وقلبه واجعه من كلامها هو حس قد اي كان ند*ل معاها
صقر وهو باصص قدامه: كان لازم لما رجعتي على الاقل تعرفيني ان ليا ابن مش تنسبيه لواحد تاني
عشق بعياط: خفت تاخده مني ازاي عايزني اثق فيك بعد الي حصل
صقر مستحملش دموعها فقام من على السرير بسرعه وفك الاجهزه الي كان متصل بيها وراح لعشق حضنها بقوه ودموع وهي عيطت بحرقه
جعفر وهو بيض*رب صقر بالعكاز بتاعه: متحترم نفسك ياد انت لي ملكش كبير ولا اي انت نسيت انها على ذمه راجل تاني
صقر: هطلقها منه وهحبسه واجبله اعدام واتجوزها
قاطعهم دخول مرام ومعاها يزن الي ماسك ايد عشق الصغيره ومالك الي ماسك ايد اسيل
بعد صقر عن عشق وراح ليزن
الكاتبه المجهوله H
يزن: حمدالله ع السلامه يا عمو صقر
حضنوا صقر وهو بيقول: بابا يا يزن قولي يا بابا
يزن: بس بابا انا يبقى خالد مش انت
صقر: لا يا حبيبي انا بابا لما تكبر هتفهم كل حاجه
مرام بمقاطه: انتوا بتقولوا اي وفين خالد
احمد: قصدك العقرب
مرام بصدمه: اي
عمر: الموضوع طويل فبختصار يزن ابن صقر مش خالد وعشق كانت مخبيه وخالد يبقى العقرب وهو الي كان عايز يق*تل صقر وعشق
مرام بصدمه: ازاي عايز يق*تل عشق وهو لسه كان بيطمن عليها
نور: بيطمن عليها ازاي يعني
بصوا الكل لمرام بتركيز وهي بتقول: خالد كان واقف تحت ولما شافني كان هيمشي ومكنتش اعرف لي بس رحتله وقالي انه كان قلقان على عشق وجه يطمن عليها قلتله على رقم الاوضه وقال هيطلع
عمر: يبقى هو لسه هنا ولازم نلاقيه يلا يا احمد
خرجوا احمد وعمر عشان يدوروا على خالد بس للاسف مش لقيوه في مكان لأنه كان متخفي وكان شايفهم وهما بيدوروا عليه
بعد خالد نظره عنهم واتوجه لعربيته عشان يمشي
خالد في نفسه: كنت اتمنى انك تم*وت يا صقر عشان اقدر اوصل لعشق بس مكنتش هعرف اخرجها لوحدها
فلااش باااك…
فتح خالد عينيه ولقى ريهام في حضنه
بصلها بقرف وبعد عنها
خالد وهو بيلبس هدومه: واحده رخيصه وواط*يه اصبري عليا بس اسلم الصفقه دي وهخلص منك بس لازم انقذ عشق
الكاتبه المجهوله H
خرج خالد وساب ريهام نايمه
طلع خالد تليفون وكلم عمر
خالد وهو بيحاول يغير صوته: الو عمر المنشاوي
عمر: ايوه مين
خالد: مش مهم مين المهم اني جاي اقلك ان عشق وصقر دلوقتي بيم*وتوا ولا تلحقوهم
عمر غضب: انت بتقول اي وهما فين
خالد: هما دلوقتي في المخزن الي كنتوا في وتحديدا في التلاجه
عمر: نااعم
خالد: الحقهم قبل متخسروهم
قال خالد كدا وقفل بسرعه
باااك
مشي خالد ورجع لريهام
عدا تلت ايام
كانت الشرطه قالبه الدنيا على خالد وريهام شركات خالد كلها اتقفلت وبقى مطلوب
عشق وصقر علاقتهم رجعت زي الاول واحسن وصقر كان علطول مع يزن وبيعامله بحب
كانت عشق قاعده في مكتبها لما جت ليها مكالمه
عشق: الو
:.......
عشق وهي بتقوم من مكانها بخوف وقلق: اااي
قفلت عشق وجريت على مكتب صقر ودخلت بسرعه
صقر: في اي
عشق بدموع: يزن
صقر: ماله
عشق:....
يتبع……
يترا يزن فيه اي وخالد هيقدر ينفذ خطته ويسرق القن*بله ويسلم الصفقه ويخلص من ريهام ولا هيتقبض عليهم؟؟؟؟
تكملة الرواية من هناااااااااااا
اكتب في بحث جوحل( مدونة قصر الروايات) تظهر القصص كامله
تابعونا علي قناة التليحرام من هنااااااااااا
ليصلكم اشعار بالنشر
الجزء الاول من هناااااااااااا
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا