رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الثاني وعشرون 22بقلم الكاتبه المجهوله
رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الثاني وعشرون 22بقلم الكاتبه المجهوله
انتقام عشق الصعيد الجزء التاني 22
عشق بعياط: يزن
صقر بقلق: ماله
عشق: كلمتني الداده بتاعته وقالتلي ان في ناس هجموا عليهم وضر*بوا السواق وهي واخدوه
صقر وهو بيقوم من مكان بغضب: والحرس الي معاه كانوا فين
عشق بعياط: مش عارفه حاجه يا صقر انا عايزه ابني بس
صقر: طيب اهدي وانا هرجعه
اخدها صقر ورحوا للفريق والي بعد معرفوا الي حصل بدأوا يدوروا عليه
بعد ساعات في البيت
وفاء كانت حاضنه عشق الي بتعيط وبتقول لما دخلوا صقر واحمد وعمر
عشق بلهفه وهي بتجري على صقر: عملتوا اي
صقر بخيبه امل: مفيش جديد
عشق: يعني اي انا عايزه ابني
احمد: احنا دورنا في كل مكان وسألنا في الحضانه قلنا يمكن يكونوا لاحظوا حاجه غريبه بس قالوا مفيش حاجه
عمر: وكمان الناس في الشارع قالوا انهم شافوا عربيه بتقف قدام عربيه يزن ونزلوا قت*لوا العربيه الحرس وضر*بوا السواق والداده واخدوه
عشق بعياط: كدا ابني خلاص ضاع مني
صقر: لا يا عشق متخافيش ان شاء هنلاقي خالد
عشق باستغراب: واي دخل خالد بالموضوع
صقر: انا متأكد ان خالد الي خطفه
عشق: واي مصلحه خالد انه يخطفه
صقر: مش عارف
الكاتبه المجهوله H
كانت عشق هتتكلم بس قاطعها دخول واحد من الحرس
الحارس: في واحد بره عايزك يا صقر بيه
صقر: مين هو
الحارس: مقلش والله يا بيه هو قال عايز يقابلك
صقر: طيب دخله
خرج الحارس ودخل الراجل
صقر للراجل: انت مين وعايز اي
الراجل: انا جاي اوصل رساله
صقر: رساله اي
الراجل: العقرب بيقلك متخافش على الولد الصغير لأنه معاه وهو اكيد مش هيأذيه ده برده ابنه وبيقلك لو عايزه وصله القن*بله وهتاخد ابنك غير كدا يبقى تنسى الولد
عمر وهو رايح ليه بغضب: يا ولاد🐕
قبل ميوصله عمر وصقر كان الراجل خرج مس*دس ووجهه ليهم
الراجل وهو بيخرج حاجه من جيبه وموجه المس*دس ليهم: اياكم حد يقرب…ورمالهم تليفون: العقرب بيقول انه هيتواصل معاكم من التليفون ده ولو فكرتوا تبلغوا او تحاولوا توصلوله من غير القن*بله يبقى تتشاهدوا على حياه ابنكم
صقر: نزل سلا*حك ومتتهورش انت في بيت ظباط ولو لمست شعره من حد فينا هتروح في ستين داهيه
بصله الراجل بعدين رفع المس*دس على راسه وبسرعه كان قت*ل نفسه في مشهد مرعب وسط صريخ الكل
قربوا احمد وصقر وعمر منه بعدين سابوه وخلوا الحرس يخرجوا جث*ته
الكاتبه المجهوله H
عشق بعياط هستيري: ابني يا صقر انا عايزه ابني
قالت كدا واغمى عليها
جري الكل عليها بخوف وصقر شالها وطلعها اوضته
بعد ساعه تقريبا
صحيت عشق ولقت الكل حوليها
وقبل ماي حد يتكلم رن التليفون الي سابه الراجل لصقر وطبعا كان خالد
صقر: الو
خالد: اظن وصلت رسالتي يا صقر انا بس مش هضيف غير اني مش هق*تل يزن انا هخليه عايش عشان بمو*ته هتفقدوا الامل انوا يرجع انا هسيبه عايش عشان تمشوا تدوروا في كل مكان ومش هتلاقوه
اخدت عشق التليفون من صقر الي كان فاتح الاسبيكر ومسمع الكل كلام خالد
عشق: عايز اي يا خالد
خالد سكت لما سمع صوتها وعياطها وخوفها
عشق: خالد
خالد: القن*بله و..
عشق: و اي
خالد: وانتي
صقر بغضب: نعم
خالد: عايز عشق وانا هرجعلك ابنك عشق والقن*بله ويرجع
صقر: انت اتجننت ولا اي القن*بله هنعمل المستحيل واجبهالك بس عشق لا
خالد: يبقى نقول باي باي ليزن
عشق بسرعه: لا انا موافقه
صقر والكل بصلها بصدمه
خالد بفرحه باينه في صوته: بجد يا عشق
عشق: ايوه بجد
خالد بجمود: طيب واكيد انتوا عرفتوا انكم لو بلغتوا هيحصل اي
الكاتبه المجهوله H
قال كدا وقفل الخط
بص صقر لعشق
صقر: انتي قلتي موافقه تروحيله
عشق بدموع: مفيش حل تاني
صقر: هتسبيني يا عشق
عشق بغضب ودموع: ايوه يا صقر اهم حاجه ابني يرجع وميفضل مع البني ادم ده…بس انت يهمك في اي اكيد مش فارق معاك اصلا
صقر بصدمه: مش فارق معايا..وكمل بنبره كلها حزن: يزن ابني زي مهو ابنك يا عشق فازاي مش هيفرق معايا
سابها صقر وخرج وراح وراه عمر واحمد
جعفر لعشق: اخص عليكي يا عشق لي كدا
عشق: هو اي الي لي يا بابا ده ابني
وفاء: وابن صقر كمان وهو خايف عليه زيك بالظبط
عشق: لازم اضحي عشانه
خلص كلامهم على هنا
عند خالد
ريهام بعصبيه: اي الي قلتله ده انت عايز عشق في اي
خالد: متدخليش
ريهام: يعني اي متدخلش انا شريكتك في كل حاجه انا مراتك يا خالد
خالد بلامبالاه: متفرحيش باللقب اوي
ريهام: خالد لو فكرت انك ممكن ترجع عشق لحضنك تاني يبقى انسى عشان مش هيبقى عندك وقت اصلا تعمل كدا عشان هحبسك يا خالد هحبسك
بصلها خالد بغضب وضر*بها قلم قوي وقعها على الارض
ضمت ريهام نفسها بقوه وخوف اي بتخاف اوي من غضب خالد بس هي بتحبه وعايزاه ليها ومجبره تهدده
الكاتبه المجهوله H
خالد وهو بيشد شعرها: اياكي يا ريهام تفكري تهدديني تاني اياكي
ريهام حضنته وقال بدموع: انا اسفه بس انا بغير عليك يا خالد بحبك ومش عايزاك لحد غيري
ساب خالد شعرها وبعدين حضنها بخبث
خالد في نفسه: اوصل بس للورق واي حاجه تديني معاكي وانا هنهي حياتك يا رخيصه اصبري عليا بس
اتجرأت ريهام على خالد وهو استغل كدا وشالها للسرير
عدا يومين وخالد كان كل يوم يكلم عشق وصقر ويهددهم وكان بيقرب من ريهام عشان يوصل للادله الي معاها ضده
صقر كان بيجهز لسرقه القن*بله عشان يوديها لخالد بس في نفس الوقت كانوا عمر ونور ومرام واحمد بيدوروا على اي خيط يوصلهم لخالد
في يوم الصبح
خالد كلم صقر كالعاده بس المره دي كانت النهايه
خالد: انا بقالي يومين مستني وبصراحه معنديش نيه استنى تاني
صقر: يعني اي
خالد: يعني النهارده باليل الي طلبته يكون عندي عشق والقن*بله
عشق بجمود: واحنا جاهزين
وقفلت عشق بسرعه قبل متسمع رده
بصوا عشق وصقر لبعض بدموع
صقر: جاهزه
عشق: جاهزه
بعدين حصل….
يترا عشق وصقر بيخططوا لاي وهو هيقدروا يرجعوا يزن يعني هيلاقوه هما ولا خالد هياخد عشق والقن*بله فعلا؟؟؟؟
اكتب في بحث جوحل( مدونة قصر الروايات) تظهر القصص كامله
تابعونا علي قناة التليحرام من هنااااااااااا
ليصلكم اشعار بالنشر
الجزء الاول من هناااااااااااا
تعليقات
إرسال تعليق
فضلا اترك تعليق من هنا