القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الثالث وعشرون 23بقلم الكاتبه المجهوله


رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الثالث وعشرون 23بقلم الكاتبه المجهوله 





رواية انتقام عشق الصعيد الجزء الثاني البارت الثالث وعشرون 23بقلم الكاتبه المجهوله 




 انتقام عشق الصعيد الجزء التاني 23 


صقر لعشق: جاهزه 

عشق: جاهزه 


جه اليل والساعه كانت 11 


كانوا عشق وصقر في عربيه كبير 

كان القلق مسيطر عليهم صقر خايف يخسر عشق وعشق خايفه يزن يحصله حاجه 

كان في طريقهم للمكان الي اتفقوا عليه مع خالد 


عند خالد 


كان واقف مع ريهام وحوليهم رجاله كتير في بيت كبير بس مهجور 


ريهام لخالد وهي بتتصنع البراءه: خالد 

خالد بجمود: نعم 

ريهام وهي بتمسك ايده: انت وعدتني انك هتذل عشق وبعدين تقت*لها وهتفضل تحبني انا صح

خالد مردش عليها بس كان بيتوعد ليها 

ريهام بنبره تهديد: لازم تفضل تحبني والا 

خالد وهو بيبصلها بغضب: والا اي يا ريهام 

ريهام وهي بتحضنه: والا هتضطرني اعمل حاجه مش عايزه اعملها وهنبعد عن بعض وانا بحبك ومش عايزه ابعد عنك  


الكاتبه المجهوله H


سكت خالد  


بعد حوالي ساعه 


دخل واحد من رجاله خالد


الراجل: في عربيه شحن كبيره داخله علينا يا عقرب 

خالد: طيب خد الرجاله واتوزعوا حولين البيت ولو لاحظتوا اي حركه مش مظبوطه اهجموا فورا 

الراجل امرك يا باشا 


عند عشق وصقر 


عشق بدموع: خلي بالك من يزن يا صقر 

صقر: لي مانتي هتكوني موجوده عشان تاخدي بالك منه 

عشق: تاني يا صقر بالله عليك متتهورش مش عايزه اخسر ابني ارجوك 

صقر وهو بيشد على ايدها: متخافيش يا عشق كل حاجه هتبقى كويسه ان شاء الله….خلاص وصلنا 


عشق بصت للمكان حوليها كان بيت كبير مهجور وكان على البحر كان البيت ده خمس ادوار يعني اشبه بعماره  


نزلوا عشق وصقر من العربيه واتجهوا للبيت بعد متأكد صقر انه قفل العربيه كويس    


وصلوا عشق وصقر وخالد وريهام كان في انتظارهم


خالد بمكر: اهلا وسهلا نورتوا 

مردوش واكتفوا انهم يبصولوا بقرف 

خالد: القن*بله فين 

صقر: هتكون فين يعني في جيبي 

ريهام: رد يا ظريف القن*بله فين

عشق: يزن فين

ريهام: القن*بله الاول 

عشق: مستحيل اثق فيكم هاتوا ابني الاول 

ريهام: ومتثقيش ليه احنا الي حقنا منثقش فيكم 

عشق وهي بتبص لخالد: اثق فيكم ازاي وانتي واحده رخيصه بايعه نفسك وشرفك فاكيد عادي مش هتوفي بوعوكم وهو واحد عرف يضحك على الكل ويرسم الوش البريء 


الكاتبه المجهوله H


بص خالد بعيد عنها 


ريهام بغضب: اخلصوا القن*بله فين 

صقر: اشوف ابني الاول 

خالد ادايق لما سمعه بيقول ابني بس قال: في الحفظ والصون


ادا خالد اشاره لواحد وجاب يزن  كان يزن هيجري على صقر وعشق بس خالد مسكه 


عشق بدموع: سيبه يا خالد 

ريهام: ناخد القن*بله الاول 

خالد: وعشق 

صقر بصله بغضب بس عشق مسكت ايده 

عشق: القن*بله في العربيه 

خالد: دلوقتي دورك 

عشق: طيب ممكن تجيب يزن احضنه الاول 


ساب خالد يزن الي جري على عشق 

وقعت عشق على الارض وحضنت يزن 

نزل صقر لمستواها وحضن يزن الي كان بيعيط بخوف 

بص صقر لعشق الي كانت بتعيط وحضنها بقوه وهي عيطت اكتر 

شد صقر يزن وحضنه مع عشق 


كان خالد بيبصلهم بغل وغيره على عشق 

اما ريهام كانت بتبصلهم بكره وحقد 


خالد: يلا بقى ولا اي


قامت عشق وباست يزن وبعدين اتوجهت لصقر الي حضنها بقوه 


صقر: بحبك يا عشق 

عشق بدموع: وانا كمان بحبك يا صقر…وبصت لخالد وكملت: وهفضل احبك وحبك هيفضل مسيطر على قلبي لأخر نفس هتنفسه 


بعد عشق عن صقر وقربت من خالد 

خالد كان يبصلها بحب حاول يخفيه بس كان باين على عينيه 


عشق: مش هنمشي 

خالد: يلا 


الكاتبه المجهوله H


اتحركوا عشق وخالد وريهام وقربوا من السلم الي مكنش في حيطه جنبه ولو الي نازل منه ماخدش حذره ممكن يقع 


ريهام في نفسها: لو معملتهاش انا هتاخديه مني وانا مش هسمحلك كفايه صقر مش هيبقى كمان ابو ابني 


بكل غل وكره وحقد ريهام زقت عشق عشان توقعها في المايه بس خالد كان اسرع منها ولحق عشق 


خالد بغضب لريهام: انتي اتجننتي اي الي كنتي هتعمليه ده 

ريهام بغل: عايزه اخلص منها عشان ارتاح وتبقى ليا 

خالد: لا دانتي مجنونه رسمي 


خلص خالد كلام وسمع صوت ضر*ب نار انتشر في المكان 

بص على صقر لقيه ماسك مس*دس وبيبصله بغضب 

بص لعشق لقيها ماسكه مس*دس برده وبتضحك بشماته 


عشق: مفكرين انك هتنفدوا 


خالد كان هيرد بس اتفاجأ بفريق صقر وعشق بيحاوطوهم والي اتضح انهم نزلوا من هليكوبتر وكان قوات الشرطه طالعين على السلم 

بص خالد ريهام وبصوا للرجاله الي معاهم وكانوا خمسه بس 

بص خالد لصقر الي ركب يزن في هليكوبتر عشان تاخده بعيد 


عمر: مفيش مهرب 

احمد: العدد قليل قصادنا 

نور: احنا في الدور الخامس يعني مستحيل هتعرف تنط 

مرام: دي النهايه يا عقرب  

خالد: بغل مستحيل 


بسرعه كان خالد مصوب على عشق وجت الرصا*صه في كتفها 

جري عليها خالد واخد منها المس*دس وحطه على راسها 


خالد: هتهربوني ولا اقت*لها 

صقر: متتهورش يا خالد كفايه التهم والبلاوي الي عملتها 

ريهام: لا يا خالد لازم نهرب 

خالد بمكر لريهام: انا ههرب انتي لا 


وجه خالد المس*دس لريهام وكان هيقت*لها 


ريهام بسرعه: لا يا خالد انا حامل 

بصلها خالد بصدمه وقال: يا و$خه بتغفليني 

ريهام: متعملش نفسك بريء يا خالد انت او$سخ مني بمراحل ولا نسيت كل الي عملته 


الكاتبه المجهوله H


وبصت ريهام لعشق كان خالد هيرد بس لاحظ عشق الي بتبصله بدموع 


خالد بتوتر: عشق 

عشق: ازاي عرفت تضحك عليا كدا يا خالد ازاي استغفلتني السنين الي عدت دي كلها انا وثقت فيك يا خالد آمنتك على نفسي وعلى ابني وكنت بالنسبه ليا اخويا يا خالد وانت استغلتني 


بصلها خالد بصدمه من كلامها


عشق: انا عرفت كل حاجه ازاي انت ظهرت في طريقي وازاي قدرت تخليني اصدقك وخلتني اشتغل معاك ولي عملت الشركه في سوهاج عرفت كل حاجه 


قال كدا وبصت لريهام 

بص خالد لريهام بعدين بص لعشق الي بصتله بمعنى هي قالتلي كل حاجه 


فلاااش باااك قبل ساعات 


وصلت رساله على تليفون عشق وهي مع صقر 

فتحوا الرساله الي كانت تسجيل صوت لريهام 


ريهام: متستغربيش من الي هقوله وازاي انا فقول كل عن خالد بس دي الحقيقه الي عايزاكي تعرفيها عنه انا عارفه انك خالد بيحبك وهو استغل يزن عشان يجيبك هو بيحاول يقنعني انه هيقت*لك بس مش هيعملها لأنه مش هيقدر يق*تل روحه 

مش هيقدر يأذي واحده من اول مشافها حبها 

خالد شافك اول مره لما جابني مصر وكنا بنرقبك انتي وصقر ومن وقتها وهو داب فيكي اقنعني اني احب صقر واخده ليا عشان هو يعرف يوصلك كنت عارفه نوياه بس سكتت ورضيت حاولت افرق بينكم عشان ياخدك خالد وانا اخد صقر لحد يوم مو*ت سعاد وقتها خالد كان موجود بس بيراقب من بعيد لما طلقك صقر وشافك خالد رايحه المطار وهو الي بعتلك التذكره وادا فلوس للأمن عشان يطلعوكي الطايره علطول ولما اتقابلتوا في امريكا مكنتش صدفه لأن وقتها ع الي حطلك المنوم في العصير في المطعم عشان يغمى عليكي وفعلا اخدك للمستشفى وقرب منك لحد متجوزتوا وهو استعند انه يسمي شركاته باسم العشق عشان تلفت انتباه صقر وعمل الشركه في سوهاج عشان يرجعك وعزم صقر وعيلته على الحفله عشان يشفوكي وعشان يرجعك وسطيهم وعشام يدخل البيت عندكم ويكون سهل ينفذ عمليات واه بيت صقر مليان اسل*حه ومخد*رات وكل حاجه اتسرقت هناك ده كان اكتر مكان مستحيل يدوروا فيه 

انا بقلك عشان متأكده ان خالد هيغدر بيا والنهارده وعشانك خلي بالكم يا تقبضوا علينا يا هقت*لكم انتوا وابنكم 


خلص التسجيل… 


يترا ردت فعل خالد بعد مسمع الريكورد الي سمعهوله عمر اي وهل خالد هيسيب عشق وهيتقبض عليه هو وريهام ولا لا؟؟؟ 

تكملة الروايه من هنااااااا 

اكتب في بحث جوحل( مدونة قصر الروايات) تظهر القصص كامله

تابعونا علي قناة التليحرام من هنااااااااااا

ليصلكم اشعار بالنشر

الجزء الاول من هناااااااااااا

الجزء الثاني من هناااااااااااا





تعليقات

التنقل السريع